|
|
Grasmaaier
|
|
|
Derk Boerrigter kreeg vrijdag te horen dat hij bij de definitieve selectie van het Nederlands elftal zit. De aanvaller laat bij Ajax zijn kwaliteiten gelden, wat niet onopgemerkt bleef voor bondscoach Bert van Marwijk.
De Ajacied was naar eigen zeggen niet continu bezig met de selectie voor Oranje. "Dat viel wel mee, ik was eigenlijk meer bezig met de training. Toen ik moest uitfietsen en gemasseerd moest worden had ik m'n mobieltje wel meegenomen. Als je dan hoort dat je erbij zit, ben je toch wel blij."
"Ik doe elke wedstrijd m'n best en probeer belangrijk te zijn voor het team", aldus de aanvaller tegenover RTV Noord-Holland. "Als dat opvalt bij de bondscoach is dat hartstikke mooi. Ik heb nog geen contact met hem gehad. Maar ik wil dolgraag mijn debuut maken."
De ex-speler van RKC Waalwijk maakt grote stappen in zijn carrière. "Dit had ik vorig jaar niet durven denken en durven dromen. Het is heel vreemd allemaal. Vorig jaar speel je in stadions waar een paar honderd man aanwezig is. Dan denk je niet: laat ik volgend jaar eens in Duitsland met de nationale ploeg gaan spelen. Ik geniet hier echt heel erg van", eindigt Boerrigter zijn relaas. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
En weer een Ajacied die zijn rust niet kan pakken door die onzinnige en achterlijke kut oefeninterlands!! Schijtziek wordt je er van! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 15:21 schreef amsterdammer113 het volgende:En weer een Ajacied die zijn rust niet kan pakken door die onzinnige en achterlijke kut oefeninterlands!! Schijtziek wordt je er van! Inderdaad man. Leve de blessures, leve de commercie :-( |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad man. Waarom middenin de competitie 2 achterlijke oefeninterlands. Snap het nut er totaal niet van! Kost alleen maar tijd, energie en belasting!! Laat ze lekker na de competitie van die nutteloze oefeninterlands spelen!! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
gun het derk van harte maar inderdaad met zoveel wedstrijden weet ik niet als het slim is trouwens pietje nog bedankt voor je reactie |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 15:32 schreef biba1970 het volgende:gun het derk van harte maar inderdaad met zoveel wedstrijden weet ik niet als het slim is trouwens pietje nog bedankt voor je reactie Graag gedaan, biba. Ik hoop dat je snel weer op de been bent! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 15:31 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Inderdaad man. Waarom middenin de competitie 2 achterlijke oefeninterlands. Snap het nut er totaal niet van! Kost alleen maar tijd, energie en belasting!! Laat ze lekker na de competitie van die nutteloze oefeninterlands spelen!! Niemand snapt het. Midden in het seizoen, Europees voetbal. Ik heb een tijd geleden Bert van Marwijk daarover ook horen klagen. Met name over de overbelasting van veel spelers. Inderdaad, amsterdammer: volkomen nutteloze wedstrijden. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Aan de ene kant erg leuk voor Derk, want dit is toch een beloning voor zijn harde en tevens goede werk bij AJAX. Toch hebben jullie wel gelijk en is het klote... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldig voor zowel Ajax (qua aanzien) en Derk als persoon.
90 minuten hard werken in de 3 dagen, waar hebben we het over.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Hij had in de voorbereinding nog een blessure die werd veroorzaakt door overbelasting en hij speelt nu wel erg veel. Daarnaast is het natuurlijk een enorm compliment voor hem en gun ik het hem van harte. Maar vooral de oefeninterlands blijven me een enorme doorn in beide ogen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Erg leuk voor onze Derk, hij heeft het echt verdiend. Van Marwijk zal hem ook niet alles laten spelen. Het blijven maar oefeninterlands...... Voor Ajax is het natuurlijk jammer(want hij heeft minder rust) en leuk(extra speler van ons in Oranje).... We gaan het zien!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Overigens zie je maar weer hoe hard het kan gaan: vorig seizoen nog met RKC in de Jupiler-league en een aantal maanden later in de selectie van het Nederlands elftal. Ik gun het die jongen beslist! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Terechte uitverkiezing van Derk...ik vind hem echt geweldig...altijd de confrontatie opzoeken met zijn directe tegenstander....niet te bang en durven....een echte Ajacied!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
kapot klappen die hele knvb...hehe |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Wat een gezeur wees blij dat deze jongen Nederland mag vertegenwoordigen.. je kunt het zien als onnodig kans op blessures, je kunt het daar integen ook zien als marktwaarde verhoging! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
en ervaring opdoen, als je bij ajax voedbalt is leuk maar oranje is wel andere koek en tegen de moffen willen bijde landen wel winnen dus mooie ervaring. wel top voor derk! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Helemaal eens Harry!!!! Geen andere woorden voor! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 03:07 schreef AFCAMylife het volgende:Wat een gezeur wees blij dat deze jongen Nederland mag vertegenwoordigen.. je kunt het zien als onnodig kans op blessures, je kunt het daar integen ook zien als marktwaarde verhoging! Dus omdat iemand een andere mening heeft, is het gelijk gezeur? En wat is nu belangrijker? De verhoging van de marktwaarde of de kans op een eventuele blessure in zo'n nutteloze oefenpot waardoor Ajax een speler langere tijd mist? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 22:38 schreef Pietje het volgende:Overigens zie je maar weer hoe hard het kan gaan: vorig seizoen nog met RKC in de Jupiler-league en een aantal maanden later in de selectie van het Nederlands elftal. Ik gun het die jongen beslist! Ach Pietje, zo zie je maar! Wanneer je hoger gaat voetballen begint de bondscoach ook ineens naar je te kijken! Lees het stukje van Verbeek over Pot maar. Zegt toch genoeg hoe die gasten in Zeist werken!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 15:21 schreef amsterdammer113 het volgende:En weer een Ajacied die zijn rust niet kan pakken door die onzinnige en achterlijke kut oefeninterlands!! Schijtziek wordt je er van! Nee joh, hier wordt hij beter van. DIe gasten zijn nog jong, toen ik 20 was kon ik ook 2 wedstrijden spelen. Kijk naar Suarez, die jongen speelde altijd werd nooit moe, net als Kuijt. Gewoon voetballen en niet zeuren, anders staan ze op een trainingsveld. Ik speel liever een wedstrijd. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Heheh mafkees!! hehehe |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 09:23 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Nee joh, hier wordt hij beter van. DIe gasten zijn nog jong, toen ik 20 was kon ik ook 2 wedstrijden spelen. Kijk naar Suarez, die jongen speelde altijd werd nooit moe, net als Kuijt. Gewoon voetballen en niet zeuren, anders staan ze op een trainingsveld. Ik speel liever een wedstrijd. Ik weet niet in welke klasse jij hebt gespeeld, maar er zit een wezenlijk verschil tussen topvoetbal en amateurvoetbal. Daarnaast gaat het mij er niet om dat hij er beter van wordt, maar ik wordt schijtziek van die nietszeggende oefeninterlands. Laat ze die lekker na het seizoen spelen. De kans op blessures door zo'n kutwedstrijd zijn wat mij betreft veel te groot. En ik weet dat hij ook bij trainingen geblesseerd kan raken, maar dan gebeurd het bij de club! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 09:30 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik weet niet in welke klasse jij hebt gespeeld, maar er zit een wezenlijk verschil tussen topvoetbal en amateurvoetbal. Daarnaast gaat het mij er niet om dat hij er beter van wordt, maar ik wordt schijtziek van die nietszeggende oefeninterlands. Laat ze die lekker na het seizoen spelen. De kans op blessures door zo'n kutwedstrijd zijn wat mij betreft veel te groot. En ik weet dat hij ook bij trainingen geblesseerd kan raken, maar dan gebeurd het bij de club! Ja ik geef toe dat die 2de klas KNVB waar ik toen in speelde niet het hoogste was en dat daar een heel groot verschil in zit. Daarbij was ik ook vaak geblesseerd, mischien wel omdat ik teveel speelde ;). Aan de andere kant trainen zij meer en kan hun lichaam ook meer hebben. Oefeninterlands zijn onnodig dat klopt. Er worden er teveel van gespeeld, dat geef ik toe. Toch vind ik het wel leuk voor hem. Ik ga er gewoon vanuit dat hij geen blessure hier an over houdt, maar dat hij nog beter wordt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 09:40 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja ik geef toe dat die 2de klas KNVB waar ik toen in speelde niet het hoogste was en dat daar een heel groot verschil in zit. Daarbij was ik ook vaak geblesseerd, mischien wel omdat ik teveel speelde ;). Aan de andere kant trainen zij meer en kan hun lichaam ook meer hebben. Oefeninterlands zijn onnodig dat klopt. Er worden er teveel van gespeeld, dat geef ik toe. Toch vind ik het wel leuk voor hem. Ik ga er gewoon vanuit dat hij geen blessure hier an over houdt, maar dat hij nog beter wordt. Laten we voorop stellen dat ik het leuk vind voor de persoon Derk, maar voor de rest kan dat hele Nederlandse gezeik mij gestolen worden! Ik ben Ajacied en wil dat onze spelers voor onze trots de longen uit het lijf lopen, maar voor het Nederlands elftal mogen ze wat mij betreft spelen als een drol!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Hoe komt dat toch dat na elke post van jou direct een - komt??? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Omdat er dubbelpost komt! Dat heeft met de beveiliging van het internet te maken! Ga ik je verder niet uitleggen. Maar in plaats van 2 keer hetzelfde bericht, verwijder ik er 1 door een streepje! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 21:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Omdat er dubbelpost komt! Dat heeft met de beveiliging van het internet te maken! Ga ik je verder niet uitleggen. Maar in plaats van 2 keer hetzelfde bericht, verwijder ik er 1 door een streepje! Zal wel.. Vergeef het je wel hoor, doe ik VERDER niet moeilijk over. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahaha alsof ik op jouw vergiffenis zit te wachten. Donderstraal toch op man! Voel jezelf niet zo belangrijk man!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 21:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahaha alsof ik op jouw vergiffenis zit te wachten. Donderstraal toch op man! Voel jezelf niet zo belangrijk man!! rustig aan ouwe...........kan diè jongen toch ook niet weten...niet iedereen kent jou zo goed als ik |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 21:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] rustig aan ouwe...........kan diè jongen toch ook niet weten...niet iedereen kent jou zo goed als ik Dan nog moet die gozer niet roepen dat hij me wel vergeeft. Ik ben godverdomme niet zijn maat ofzo! Optyfen met die kutreactie van hem!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 21:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dan nog moet die gozer niet roepen dat hij me wel vergeeft. Ik ben godverdomme niet zijn maat ofzo! Optyfen met die kutreactie van hem!! kan je ook anders op reageren gap........... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Heb ik gedaan gap, maar als hij vervolgens met zo'n domme reactie komt krijgt ie gewoon een grote smoel. Want denk die gozer wel! Dat hij 1 of andere god is ofzo! Lamstraal is het en niet meer!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Er is maar 1 god... en dat is LITMANEN! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: precies! ;-) alles goed ? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: komt goed schatje...hehe |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja man het gaat alleen maar om de centjes.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bij wie niet ouwe.........zonder kan je niks |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: niet mee eens niet ten koste van onze ajacieden... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: heb het eigenlijk over onze aardse kloothommels.........niet over de goden zonen.......die betalen zonder te knipperen hun rekeningen gap.........pfffffffffffffff............laat maar |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 21:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dan nog moet die gozer niet roepen dat hij me wel vergeeft. Ik ben godverdomme niet zijn maat ofzo! Optyfen met die kutreactie van hem!! Rustig aan man, niet zo opfokken joh! Is allemaal normaal bedoeld, je moet je niet zo snel gek laten maken man! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Spreek ff namens mijn maatje...................
Ira furor brevis est "Boosheid is een korte woede |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Boerrigter weg bij Oranje
AMSTERDAM - Derk Boerrigter heeft het trainingskamp van het Nederlands elftal verlaten. De Ajacied ondervindt toch te veel last van zijn rug.
Toen Boerrigter zich maandag meldde bij Oranje in Noordwijk had hij al last van zijn onderrug. Uit onderzoek is naar voren gekomen dat hij niet kan spelen in de komende twee oefenduels van het Nederlands elftal tegen Zwitserland en Duitsland.
Boerrigter maakte voor het eerst deel uit van de selectie van het Nederlands elftal.
BRON |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jammer voor Derk, mooi voor Ajax.
Door blessures zijn we De Jong (1,5 maand) en Janssen (2 weken) ook al kwijt. Laat Derk maar even tot rust komen zodat hij er in ieder geval snel weer bij is!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 15:22 schreef amsterdammer113 het volgende:Jammer voor Derk, mooi voor Ajax. Door blessures zijn we De Jong (1,5 maand) en Janssen (2 weken) ook al kwijt. Laat Derk maar even tot rust komen zodat hij er in ieder geval snel weer bij is!! Ach, wat gaat dit seizoen toch geweldig.. Bulykin helaas in de spits en dan iets van Lodeiro/Serero naast Eriksen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 15:22 schreef amsterdammer113 het volgende:Jammer voor Derk, mooi voor Ajax. Door blessures zijn we De Jong (1,5 maand) en Janssen (2 weken) ook al kwijt. Laat Derk maar even tot rust komen zodat hij er in ieder geval snel weer bij is!! +1.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 15:22 schreef amsterdammer113 het volgende:Boerrigter weg bij OranjeAMSTERDAM - Derk Boerrigter heeft het trainingskamp van het Nederlands elftal verlaten. De Ajacied ondervindt toch te veel last van zijn rug. Toen Boerrigter zich maandag meldde bij Oranje in Noordwijk had hij al last van zijn onderrug. Uit onderzoek is naar voren gekomen dat hij niet kan spelen in de komende twee oefenduels van het Nederlands elftal tegen Zwitserland en Duitsland. Boerrigter maakte voor het eerst deel uit van de selectie van het Nederlands elftal. BRON Ja, jammer voor hem, maar hij heeft nu de tijd om te herstellen en dat moet hij dan ook maar eens goed doen! |
|
|
|