|
|
Suijltje
|
|
|
Lieve mensen, ik ben weer thuis! Het doet mij ontzettend veel goed, jullie steunbetuigingen te mogen lezen. Woorden schieten mij dan ook té kort! Mijn lieve vrouwtje heeft ook het e.e.a. uitgehaald tijdens mijn afwezigheid, iets wat mij natuurlijk ook blij maakt....... Ik laat me verrassen, en wil nu nog maar 1 ding: met Feyenoord én alle supporters nog mooie tijden beleven! Nogmaals dank Feyenoord-vrienden, en wie weet tot ziens! Love you all! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
blij dat je er weer bent maat. we hebben je gemist |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goed om te zien dat je thuis, en op het forum bent! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ben blij dat je weer thuis bent! Geniet er van... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
We kennen elkaar alleen een beetje vanaf het forum maar ben blij je virtuele stem te horen gozert! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoi suijltje, fijn dat je thuis bent. Dat is, zeker als je je ellendig voelt, de beste plek op aarde. Ik hoop dat je van elke dag een mooie dag kunt maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goed je terug te zien Suijltje! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
mooi dat je weer thuis bent! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 20:07 schreef cc-tje het volgende:We kennen elkaar alleen een beetje vanaf het forum maar ben blij je virtuele stem te horen gozert! +1 Welcome back Suijltje!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat onvoorstelbaar goed dat je weer thuis bent, Suijltje! |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
Suijltje welkom thuis,kameraad.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Welkom terug! Sterkte verder maat! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Super dat je weer thuis bent Suijltje! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
fijn te horen dat je weer thuis bent sterkte kerel |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Fijn te weten, dat in deze keiharde klotewereld, er mensen zijn, die weten wat goed voor een mens is..........ook dit is té veel mensen, thanks! Moet nu echt even rusten..........groets en tot snel! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 22:17 schreef Suijltje het volgende:Fijn te weten, dat in deze keiharde klotewereld, er mensen zijn, die weten wat goed voor een mens is..........ook dit is té veel mensen, thanks! Moet nu echt even rusten..........groets en tot snel! Rust lekker uit. Dat heb je zeker verdiend na zo'n onwaarschijnlijke mededeling van het ziekenhuis. Iedereen leeft met jou en je gezin mee! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goed om te zien dat je thuis bent ,en thuis hier op jou forum.. Pak je rust en laat jou roodwitte hart aansterken..
Welkom thuis ...Suiltje///HELD!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ha Suijltje, mooi dat je weer thuis bent en óók weer kan genieten van dit Forum. Neem je rust! En geniet! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Welkom thuis Suijltje! Hand in hand kameraden! You'll never walk alone!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
vanaf het vliegveld Narvik (wachtend op mijn vliegtuig) welkom thuis. Ik ken je wel niet persoonlijk,maar toch Hopelijk kan een beetje van jou vechtlust en liefde voor de ploeg overslaan op onz spelers. neem je rust en geniet van alle liefde om je heen. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mooi dat je weer thuis bent Suiltje! |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
Ken je niet maar je bent wel een feyenoord supporter..............WELKOM THUIS! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 19:51 schreef Suijltje het volgende:Lieve mensen, ik ben weer thuis! Het doet mij ontzettend veel goed, jullie steunbetuigingen te mogen lezen. Woorden schieten mij dan ook té kort! Mijn lieve vrouwtje heeft ook het e.e.a. uitgehaald tijdens mijn afwezigheid, iets wat mij natuurlijk ook blij maakt....... Ik laat me verrassen, en wil nu nog maar 1 ding: met Feyenoord én alle supporters nog mooie tijden beleven! Nogmaals dank Feyenoord-vrienden, en wie weet tot ziens! Love you all! Tenminste toch nog iets positiefs dit weekend, welkom terug!! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Klopt helaas kerel, maar het positivisme viert dan ook hoogtij he! Thanks! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
mars
|
|
|
Fijn dat je weer thuis bent Suijltje! Geef je vrouw een dikke knuffel. Ze is een kanjer. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ik doe niet anders en zal dat blijven doen Mars! |
|
|
|