BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Frustratietopic 341 (excuus...)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 november 2011 - 00:26   quote  deeplink  
Ik vind dat Guidetti en Vlaar de vrije trappen moeten blijven nemen.Cabral de hoekschoppen.Mulder zijn aannamens van de terugspeel ballen gaan vooruit..
De beste man bij Feyenoord hoef ik eigenlijk niet eens te zeggen..

LEERDAM///HELD!!!
van geil
 van geil - zondag 06 november 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:23 schreef van geil het volgende:

[..]

vandaag niet de zwakste,,dat was indi...
wel zwak...
alleen el vlaar en ook cabral waren voldoende...
ik vergeet,,,nelom,,
sevillana
 sevillana - zondag 06 november 2011 - 00:28   quote  deeplink  
n.b.: hoe zou het momenteel met Emile Ratelband zijn?
de flh
 de flh - zondag 06 november 2011 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik vind dat Guidetti en Vlaar de vrije trappen moeten blijven nemen.Cabral de hoekschoppen.Mulder zijn aannamens van de terugspeel ballen gaan vooruit..
De beste man bij Feyenoord hoef ik eigenlijk niet eens te zeggen..

LEERDAM///HELD!!!
Eens al is het een nek-aan-nek met Clasie.. Haal die Leerdam topic eens naar boven!!!
Els
 Els - zondag 06 november 2011 - 00:28   quote  deeplink  
Op de site van NEC wordt gerefereerd aan de 'onophoudelijke' fluitconcerten, die de jonge ploeg nog verder uit evenwicht bracht. Wij moeten ook zo langzamerhand een realitycheck gaan doen. We blijken niets beter dan andere supporters.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 november 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:28 schreef de flh het volgende:

[..]

Eens al is het een nek-aan-nek met Clasie.. Haal die Leerdam topic eens naar boven!!!
die komt altijd boven als leerdam speelt..
MMM
 MMM - zondag 06 november 2011 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik vind dat Guidetti en Vlaar de vrije trappen moeten blijven nemen.Cabral de hoekschoppen.Mulder zijn aannamens van de terugspeel ballen gaan vooruit..
De beste man bij Feyenoord hoef ik eigenlijk niet eens te zeggen..

LEERDAM///HELD!!!
We zien dat geweldige schot van Leerdam in de eerste helft dan maar voor de vingers haha
de flh
 de flh - zondag 06 november 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:28 schreef Els het volgende:
Op de site van NEC wordt gerefereerd aan de 'onophoudelijke' fluitconcerten, die de jonge ploeg nog verder uit evenwicht bracht. Wij moeten ook zo langzamerhand een realitycheck gaan doen. We blijken niets beter dan andere supporters.
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:28 schreef Els het volgende:
Op de site van NEC wordt gerefereerd aan de 'onophoudelijke' fluitconcerten, die de jonge ploeg nog verder uit evenwicht bracht. Wij moeten ook zo langzamerhand een realitycheck gaan doen. We blijken niets beter dan andere supporters.
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:28 schreef Els het volgende:
Op de site van NEC wordt gerefereerd aan de 'onophoudelijke' fluitconcerten, die de jonge ploeg nog verder uit evenwicht bracht. Wij moeten ook zo langzamerhand een realitycheck gaan doen. We blijken niets beter dan andere supporters.
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:28 schreef Els het volgende:
Op de site van NEC wordt gerefereerd aan de 'onophoudelijke' fluitconcerten, die de jonge ploeg nog verder uit evenwicht bracht. Wij moeten ook zo langzamerhand een realitycheck gaan doen. We blijken niets beter dan andere supporters.
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:28 schreef Els het volgende:
Op de site van NEC wordt gerefereerd aan de 'onophoudelijke' fluitconcerten, die de jonge ploeg nog verder uit evenwicht bracht. Wij moeten ook zo langzamerhand een realitycheck gaan doen. We blijken niets beter dan andere supporters.
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:28 schreef Els het volgende:
Op de site van NEC wordt gerefereerd aan de 'onophoudelijke' fluitconcerten, die de jonge ploeg nog verder uit evenwicht bracht. Wij moeten ook zo langzamerhand een realitycheck gaan doen. We blijken niets beter dan andere supporters.
TOPIC!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door de flh --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 november 2011 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:30 schreef MMM het volgende:

[..]

We zien dat geweldige schot van Leerdam in de eerste helft dan maar voor de vingers haha
terug leggen op Leerdam moet je ook niet willen hahaha
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 06 november 2011 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:28 schreef Els het volgende:
Op de site van NEC wordt gerefereerd aan de 'onophoudelijke' fluitconcerten, die de jonge ploeg nog verder uit evenwicht bracht. Wij moeten ook zo langzamerhand een realitycheck gaan doen. We blijken niets beter dan andere supporters.
Idd. Laten we dus maar eens ophouden over dat luidruchtige legioen die wekelijks het elftal naar voren schreeuwd en dat alleen in de kuip zoiets gebeurt. Dat is gewoon een fabeltje dat in stand wordt gehouden door het schuimbekkende deel van het legioen en de media.

Helaas maar waar, bij twente hangt veel meer sfeer dan bij ons in de kuip. Bij slechte wedstrijden of achterstand blijven ze zingen, pushen etc. Niet zoals bij ons vanavond...0-1 achter komen en dan alleen maar gefluit en gescheld op de spelers.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 november 2011 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:28 schreef Els het volgende:
Op de site van NEC wordt gerefereerd aan de 'onophoudelijke' fluitconcerten, die de jonge ploeg nog verder uit evenwicht bracht. Wij moeten ook zo langzamerhand een realitycheck gaan doen. We blijken niets beter dan andere supporters.
Raakte echt geïrriteerd door de supporters op het vak die stonden te fluiten, te schelden en te schreeuwen.

Je doet er alleen zo weinig aan in je eentje, ondanks dat je je bek opentrekt. Om je te schamen, voor je eigen publiek.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 november 2011 - 05:23   quote  deeplink  
T doet me eigenlijk niet zo veel
Das pas zorgelijk
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 november 2011 - 05:42   quote  deeplink  
Slaapkamer behangen, ikea bed in elkaar gezet, Feyenoord gekeken in de Kuip, dankzij de ns pas 2 uur thuis. Het is een mirakel dat mn hond niet dood was toen ik thuis kwam. En dan vragen mensen nog wat ik tegen zaterdagavond wedstrijden heb,...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 november 2011 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:23 schreef van geil het volgende:

[..]

vandaag niet de zwakste,,dat was indi...
wel zwak...
alleen el vlaar en ook cabral waren voldoende...
Cabral een voldoende? Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken? Die kan nog niet eens een lantaarnpaal passeren.........
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 november 2011 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:18 schreef Els het volgende:

[..]

Kijk de samenvatting maar even terug, dan ben je het wel met me eens. Zwakste schakel was vandaag niet Mulder.
Niet de zwakste schakel , wel de zwakste uitstraling. En daar kan ie niks aan doen maar daarom moet ie wel zo snel mogelijk uit de basis
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 november 2011 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 00:00 schreef craven het volgende:

[..]

Sevi het is frustrerend, de bal gaat rond op een tempo van een bejaardenelftal, de buitenspelers kunnen geen voorzet geven, corners komen nog geeneens bij de eerste paal en dan op hoogte Clasie. Ik heb meer terugspeelballen op de keeper gezien dan bij FC knudde, die peert hem naar voren waar 3 dwergen om een kopbal vechten. Ik heb iemand gezien die een bal tussen 2 mensen in (die 30 cm naast elkaar staan) probeert in te spelen, terwijl er naast hem 3 spelers vrij staan en dat ten hoogte van eigen strafschopgebied..
Die lamlendige moet eruit: Erwin Mulder. En verder met een 4-4-2 opstelling

Keeper: Boy de Jong
-------------------------------------
Rechtback: Stefan de Vrij
Centrale verdediger: Terence Kongolo
Centrale verdediger: Ron Vlaar
Linksback: Miquel Nelom
-------------------------------------
Verdedigende middenvelder: Kelvin Leerdam
Linker middenvelder: Karim El Ahmadi
Rechter middenvelder: Jordy Clasie
Aanvallende middenvelder: Otman Bakkal
-------------------------------------
Aanvaller: Anass Achahbar
Aanvaller: John Guidetti
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 06 november 2011 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 01:56 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Raakte echt geïrriteerd door de supporters op het vak die stonden te fluiten, te schelden en te schreeuwen.

Je doet er alleen zo weinig aan in je eentje, ondanks dat je je bek opentrekt. Om je te schamen, voor je eigen publiek.
eens, wat een negatievelingen zeg. alleen maar vloeken en schelden op iedere speler....
PieterBos
 PieterBos - zondag 06 november 2011 - 08:49   quote  deeplink  
Mijn frustratie:
Supporters die WEER een KLAAGTOPIC openen na een wedstrijd die goed begon (3 kansen voor doelpunt) daarna inkakt door tegenslag (buitenspel doelpunt).
Uiteindelijk het laatste halfuur nog weer redelijk spelen, maar doordat de eindpas ontbreekt niet scoren.
Let wel 16 schoten t.o. 5 voor NEC
15 hoekschoppen tegenover 0.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 november 2011 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 08:46 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

eens, wat een negatievelingen zeg. alleen maar vloeken en schelden op iedere speler....
Ik deed het alleen maar bij Mulder en Cabral gisteren avond. Ik snap het al helemaal al niet dat Feyenoord het voetbal zo moeilijk moet maken! Het leken wel de f pupillen die er in het veld stonden. Niet om aan te zien...........
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 november 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 08:49 schreef PieterBos het volgende:
Mijn frustratie:
Supporters die WEER een KLAAGTOPIC openen na een wedstrijd die goed begon (3 kansen voor doelpunt) daarna inkakt door tegenslag (buitenspel doelpunt).
Uiteindelijk het laatste halfuur nog weer redelijk spelen, maar doordat de eindpas ontbreekt niet scoren.
Let wel 16 schoten t.o. 5 voor NEC
15 hoekschoppen tegenover 0.
En weer 0 punten....... ondanks de 15 hoekschoppen en 16 schoten!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 06 november 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 05:42 schreef hotjumper het volgende:
Slaapkamer behangen, ikea bed in elkaar gezet, Feyenoord gekeken in de Kuip, dankzij de ns pas 2 uur thuis. Het is een mirakel dat mn hond niet dood was toen ik thuis kwam. En dan vragen mensen nog wat ik tegen zaterdagavond wedstrijden heb,...
de ns moeten ze idd eens goed aanpakken. sta je daar op rotterdam centraal ontzettend lang stil.... volgens mij omdat er geen machinist was..... een godswonder dat ik nog ben thuis gekomen vannacht. waarom als je zo nodig op zaterdag avond moet spelen niet om 18:45 uur of 19:45 uur. Feyenoord supporters komen uit het hele land, iedere keer zit je weer je af te vragen of je het wel gaat redden thuis te komen.
Els
 Els - zondag 06 november 2011 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 08:49 schreef PieterBos het volgende:
Mijn frustratie:
Supporters die WEER een KLAAGTOPIC openen na een wedstrijd die goed begon (3 kansen voor doelpunt) daarna inkakt door tegenslag (buitenspel doelpunt).
Uiteindelijk het laatste halfuur nog weer redelijk spelen, maar doordat de eindpas ontbreekt niet scoren.
Let wel 16 schoten t.o. 5 voor NEC
15 hoekschoppen tegenover 0.
Ik vind het frustrerend dat er blijkbaar niet eerlijk en genuanceerd naar Feyenoord gekeken mag worden. Als je Mulder niet tot de grond affakkelt, dan ben je volgens sommigen familie of verliefd, maar als je na een kansloze wedstrijd er doorheen zit, klim jij weer gefrustreerd in je computer.
De punten die jij nu aandraagt als geruststelling, vind ik juist het meest zorgelijk. We storten volledig in elkaar bij tegenslag, in mijn ogen de grootste tekortkoming van dit team. En geen enkele hoekschop was gevaarlijk, al hadden we er 100 gehad, het had ons niet geholpen.
Als ik Koeman was, zou ik niet weten waar ik moest beginnen, er zijn teveel verbeterpunten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door Els --
van geil
 van geil - zondag 06 november 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 08:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik deed het alleen maar bij Mulder en Cabral gisteren avond. Ik snap het al helemaal al niet dat Feyenoord het voetbal zo moeilijk moet maken! Het leken wel de f pupillen die er in het veld stonden. Niet om aan te zien...........
cabral doet t niet slecht,,krijt veruit de meeste ballen,,dus aanspeelbaar...
kan guidetti niet zeggen
t feit dat cabral aan de verkeerde kant staat en de corners neemt,,,dat is de zaak van koeman..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 november 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 11:23 schreef van geil het volgende:

[..]

cabral doet t niet slecht,,krijt veruit de meeste ballen,,dus aanspeelbaar...
kan guidetti niet zeggen
t feit dat cabral aan de verkeerde kant staat en de corners neemt,,,dat is de zaak van koeman..
Is wel makkelijker om aanspeelbaar te zijn vanaf de zijkanten, dus die vergelijking gaat niet op!
craven
 craven - zondag 06 november 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 08:49 schreef PieterBos het volgende:
Mijn frustratie:
Supporters die WEER een KLAAGTOPIC openen na een wedstrijd die goed begon (3 kansen voor doelpunt) daarna inkakt door tegenslag (buitenspel doelpunt).
Uiteindelijk het laatste halfuur nog weer redelijk spelen, maar doordat de eindpas ontbreekt niet scoren.
Let wel 16 schoten t.o. 5 voor NEC
15 hoekschoppen tegenover 0.
Als jij vindt dat feyenoord goed heeft gespeeld dan raad ik je toch een bezoekje aan de pearle toe. Veel balbezit maar bijna niks kunnen creeeren. Je kan alles wel met de mantel der liefde bedekken, maar we konden allemaal zien dat het gewoon niks was...
craven
 craven - zondag 06 november 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is wel makkelijker om aanspeelbaar te zijn vanaf de zijkanten, dus die vergelijking gaat niet op!
eens, hoeveel bespeelbare ballen heeft guidetti gekregen dan?
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 november 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is wel makkelijker om aanspeelbaar te zijn vanaf de zijkanten, dus die vergelijking gaat niet op!
http://forum.headliner.nl/topic-22217/p7/#551969
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 06 november 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
hahahahaha
Milo
 Milo - zondag 06 november 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Feyenoord is weer om te janken! en het niveau is weer ouderwets slecht! voel me weer ouderwets gelukkig!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 06 november 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 12:02 schreef Milo het volgende:
Feyenoord is weer om te janken! en het niveau is weer ouderwets slecht! voel me weer ouderwets gelukkig!
eens, maar wel goed dat je weer op het forum bent!
craven
 craven - zondag 06 november 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Milo komt alleen als hij zich gelukkig voelt hehehehe
MMM
 MMM - zondag 06 november 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 12:02 schreef Milo het volgende:
Feyenoord is weer om te janken! en het niveau is weer ouderwets slecht! voel me weer ouderwets gelukkig!
Welkom terug gozer! Hoop dat je weer wat actiever word!
Milo
 Milo - zondag 06 november 2011 - 12:13   quote  deeplink  
GVD jongens ik wil graag, maar heb het zo druk, niet normaal! maak weer verdomd veel uur! de zaken gaan goed! en vanaf 1 januari begin ik met een nieuw bedrijf! dit bedrijf richt zich op de afslank markt een dieet gebaseerd op shake's soepen repen en porridge de naam: straight away! dus zodra ik ff tijd heb ben ik zeker weer hier te vinden mis het toch wel!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 november 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 12:13 schreef Milo het volgende:
GVD jongens ik wil graag, maar heb het zo druk, niet normaal! maak weer verdomd veel uur! de zaken gaan goed! en vanaf 1 januari begin ik met een nieuw bedrijf! dit bedrijf richt zich op de afslank markt een dieet gebaseerd op shake's soepen repen en porridge de naam: straight away! dus zodra ik ff tijd heb ben ik zeker weer hier te vinden mis het toch wel!
///held!
Alexi
 Alexi - zondag 06 november 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 22:41 schreef craven het volgende:
Godverdegodver..wat een stelletje klootviolen zijn het weer. Ze zijn het shirt niet waardig, optyften met die lamzakken!
HE_LE_MAAL mee eens!!!!!

Je word er niet goed van,ik kan het gewoon niet meer aanzien dat doel en hersenloze gestuntel!
Alexi
 Alexi - zondag 06 november 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Wat is er in hemelsnaam aan de hand,
zo ken je nog wel 5000jaar door voetballen zonder het doel te raken!!!!!!!!!!
craven
 craven - zondag 06 november 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 12:13 schreef Milo het volgende:
GVD jongens ik wil graag, maar heb het zo druk, niet normaal! maak weer verdomd veel uur! de zaken gaan goed! en vanaf 1 januari begin ik met een nieuw bedrijf! dit bedrijf richt zich op de afslank markt een dieet gebaseerd op shake's soepen repen en porridge de naam: straight away! dus zodra ik ff tijd heb ben ik zeker weer hier te vinden mis het toch wel!
Mooi man, ik meld me aan bij deze , moet 8 kilo vanaf en ik stop morgen met roken ...
sevillana
 sevillana - zondag 06 november 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 12:13 schreef Milo het volgende:
GVD jongens ik wil graag, maar heb het zo druk, niet normaal! maak weer verdomd veel uur! de zaken gaan goed! en vanaf 1 januari begin ik met een nieuw bedrijf! dit bedrijf richt zich op de afslank markt een dieet gebaseerd op shake's soepen repen en porridge de naam: straight away! dus zodra ik ff tijd heb ben ik zeker weer hier te vinden mis het toch wel!
goed bezig dus
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 november 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:48 schreef craven het volgende:

[..]

Mooi man, ik meld me aan bij deze , moet 8 kilo vanaf en ik stop morgen met roken ...
Maar toch nog wel een blowtje op z'n tijd!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 november 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 19:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

goed bezig dus
Precies sevi,milo is verstandig bezig idd.
van geil
 van geil - zondag 06 november 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 11:48 schreef craven het volgende:

[..]

eens, hoeveel bespeelbare ballen heeft guidetti gekregen dan?
en hoe kom dat dan??????
complot?????
of zou hij dusdanig staan dat hij niet aan te spelen is......?
n goede spits sleurt,,komt uit de spits zodat anderen in de ruimte kunnen komen......
trekt naar de zijkanten etc..om maar die twee centrumverdedigers te ontregelen
hij staat 93 minuten in de punt,,,twee man in de rug te wachten op de bal,,,cq kaats.....tja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 november 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 19:18 schreef van geil het volgende:

[..]

en hoe kom dat dan??????
complot?????
of zou hij dusdanig staan dat hij niet aan te spelen is......?
n goede spits sleurt,,komt uit de spits zodat anderen in de ruimte kunnen komen......
trekt naar de zijkanten etc..om maar die twee centrumverdedigers te ontregelen
hij staat 93 minuten in de punt,,,twee man in de rug te wachten op de bal,,,cq kaats.....tja
Mee eens en dan ook voor de wedstrijd een zak aardappelen eten is niet verstandig.

Ik mag zijn karakter wel...tot nu toe
craven
 craven - zondag 06 november 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 19:18 schreef van geil het volgende:

[..]

en hoe kom dat dan??????
complot?????
of zou hij dusdanig staan dat hij niet aan te spelen is......?
n goede spits sleurt,,komt uit de spits zodat anderen in de ruimte kunnen komen......
trekt naar de zijkanten etc..om maar die twee centrumverdedigers te ontregelen
hij staat 93 minuten in de punt,,,twee man in de rug te wachten op de bal,,,cq kaats.....tja
Brilletje nodig gozer? als je goed kijk dan zie je hem gaten lopen voor andere. En met die superieure voorzetten van de zijkant is hij zeker ook geholpen?? Zeg niet dat hij goed speelde, maar kaatste de bal goed en was zeker niet de minste..
craven
 craven - zondag 06 november 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 19:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar toch nog wel een blowtje op z'n tijd!!!
hahaha zeker niet, hoogstens een snifje ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 november 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 19:40 schreef craven het volgende:

[..]

hahaha zeker niet, hoogstens een snifje ;)
dat mag kerel,een kleintje he...
mars
 mars - maandag 07 november 2011 - 01:24   quote  deeplink  
Echt ongelofelijk zwak zooitje zeg. Iemand die hier roept 't is maar een spelletjes' snapt er echt helemaal niets van. Feyenoord zit in je bloed. Veel meer dan goed voor me is. Ik heb me 94 minuten lang zitten ergeren aan dit stelletje overbetaalde profs. Ik heb me de hele dag bedacht hoe dit toch mogelijk is. Er moet een hele goede psycholoog worden aangesteld; als je de eerste wedstrijden leuk spel laat zien, vervolgens veel beter bent dan 020 in hun eigen snelkookpan en in de daarop volgende weken van GAE, groningen en nec verliest, dan kan het echt alleen maar tussen de oren zitten. Koeman verbiedt aub terugspelen op de keeper. Volgens mij heeft Mulder het meeste balbezit van alle Feyenoorders gehad en dat zegt alles.

Natuurlijk was de scheidsrechter vreselijk slecht, maar laten we eerlijk zijn; ik kreeg tijdens de wedstrijd meer en meer het idee dat al zouden we nog 3 uur blessuretijd hebben gehad dat er dan nog geen goal zou zijn gemaak
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 november 2011 - 06:34   quote  deeplink  
ach jongens, het is maar een spelletje ;-)
Milo
 Milo - maandag 07 november 2011 - 10:12   quote  deeplink  
die fernandez is het shirt niet waard! wat een gek! schorsen en nooit meer het shirt van Feyenoord aandoen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 november 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Horecaverbod op headliner,het is een prachtige dag...
Milo ouwe pik ;)

Fernandez///held!!!!
Milo
 Milo - maandag 07 november 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 10:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Horecaverbod op headliner,het is een prachtige dag...
Milo ouwe pik ;)

Fernandez///held!!!!
hehehehe LUL!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Frustratietopic 341 (excuus...)









0.0074441