|
|
MMM
|
|
|
Dat bedoel ik nou met Indi...
Echt hopen dat de Vrij weer kan spelen volgende week |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dan zijn ze Biseswar vergeten zeker! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja wat had ie dan moeten doen? Kon m net aan koppen? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Die heeft er pepernoten in gedaan. Zwak schot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het kakt ook wel echt in na die wissel van Guidetti. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
met de ambiance daar lijkt het nog meer een sporthal.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: En groot gelijk heb je, eens! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Biseswar joh, links was heel vel ruimte |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik denk dat hij een jaar niet meer kan spelen... de vliegende Feyenoord blessure zal het wel zijn...knieband. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Stefan de Vrij moet mogelijk lang toekijken De Feyenoord-verdediger moest zondag in het Gelredome een overtreding van Vitesse-middenvelder Stanley Aborah bekopen met een ogenschijnlijk zware knieblessure
Bron: VI |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Pfft.. Klote zeg. Ben benieuwd wat onderzoek zal uitwijzen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hahahaha, sukkel van vitesse |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Achahbar! Kan die mooi in de spits, Biseswar op rechts. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:09 schreef Els het volgende:Stefan de Vrij moet mogelijk lang toekijken De Feyenoord-verdediger moest zondag in het Gelredome een overtreding van Vitesse-middenvelder Stanley Aborah bekopen met een ogenschijnlijk zware knieblessure Bron: VI mja, maar dit zegt mij niet zo veel. Die hebben hetzelfde gezien als wij. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
rot dan op joh Aborah. Alsof Feyenoord nu nog zou gaan tijdrekken... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wissel, waar Stylzz om vroeg in de 5e minuut! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
en weer balverlies Biseswar... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FRNick
|
|
|
Martins Indi mag ie gewoon nooit meer opstellen einde discussie ! Kan mij niet schelen wie wel maar hij niet! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:14 schreef FRNick het volgende:Martins Indi mag ie gewoon nooit meer opstellen einde discussie ! Kan mij niet schelen wie wel maar hij niet! ok |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:14 schreef FRNick het volgende:Martins Indi mag ie gewoon nooit meer opstellen einde discussie ! Kan mij niet schelen wie wel maar hij niet! alsof er veel keus is als De Vrij eruit ligt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:14 schreef FRNick het volgende:Martins Indi mag ie gewoon nooit meer opstellen einde discussie ! Kan mij niet schelen wie wel maar hij niet! vreemd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
woww wat een goede sliding van Vlaar! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
En dat met de bondscoach op de tribune. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
en raad eens? Weer balverlies Biseswar. |
|
|
|
|
FRNick
|
|
|
Inderdaad weinig keuze maar hij is gewoon niet Feyenoord waardig maakt te veel fouten. Loopt er niet nog een jonkie haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
motm Bas van Noortwijk!
onee toch maar Guidetti en El Ahmadi was minstens zo goed! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:18 schreef FRNick het volgende:Inderdaad weinig keuze maar hij is gewoon niet Feyenoord waardig maakt te veel fouten. Loopt er niet nog een jonkie haha Kongolo hoogstens. Maar Indi is ook nog een jonkie he. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:18 schreef FRNick het volgende:Inderdaad weinig keuze maar hij is gewoon niet Feyenoord waardig maakt te veel fouten. Loopt er niet nog een jonkie haha Misschien moet je er even bij stil staan dat hij en een invalbeurt maakt. En ook nog eens op een nieuwe positie...Mag hij tijd krijgen om te wennen??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha Cabral, mooi moment! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Mooi gezicht, Cabral met die supporters. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: lachen he!!!! Maakt weer alles goed!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
AD denkt inmiddels dat De Vrij hoofdletsel heeft. Moet niet gekker worden. Waarom zat de verzorger dan z'n knie te buigen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2011 door Els -- |
|
|
|