BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 20-11-2011, 12:30 uur: 0-4)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 november 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 18:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bony schoot die bal gewoon hard tegen hem aan, noem ik niet echt een redding
Matig ingeschoten klopt, maar er leek ook iets in zijn uitstraling anders te zijn. Mulder zal zich moeten bewijzen dat is duidelijk. Laten we de wedstrijden tegen NEC en Vitesse als een beginnetje beschouwen daarvoor.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 november 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Matig ingeschoten klopt, maar er leek ook iets in zijn uitstraling anders te zijn. Mulder zal zich moeten bewijzen dat is duidelijk. Laten we de wedstrijden tegen NEC en Vitesse als een beginnetje beschouwen daarvoor.
Sluit me bij je aan, Mulder verdient een kans, hopen dat hij hem pakt. Tuurlijk kan je een doelpuntje tegen krijgen maar dat moeten ze in het veld dan maar recht zetten.
LAAT ONS ZIEN DAT ER EEN VENT IN HET DOEL STAAT MULDER !!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 november 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Sluit me bij je aan, Mulder verdient een kans, hopen dat hij hem pakt. Tuurlijk kan je een doelpuntje tegen krijgen maar dat moeten ze in het veld dan maar recht zetten.
LAAT ONS ZIEN DAT ER EEN VENT IN HET DOEL STAAT MULDER !!
+1
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 november 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 20:13 schreef Els het volgende:
Heb niet gehoord dat de aanklager iets in behandeling heeft genomen. Dat verbaast me wel, ja.
Dat zal waarschijnlijk komen omdat de scheidsrechter had gefloten voor een overtreding. Volgens mij worden alleen overtredingen onder de loep genomen die door de scheidsrechter niet zijn waar genomen helaas. Al blijf ik erbij dat die speler van Vitesse een flinke schorsing verdiend! Als ze het goed willen aanpakken moeten ze die speler van Vitesse een speelverbod opleggen zolang de Vrij niet kan spelen! Dan zullen ze in de toekomst wel uit gaan kijken om er zo onbesuisd in te komen tijdens een duel.
Els
 Els - dinsdag 22 november 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 20:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zal waarschijnlijk komen omdat de scheidsrechter had gefloten voor een overtreding. Volgens mij worden alleen overtredingen onder de loep genomen die door de scheidsrechter niet zijn waar genomen helaas. Al blijf ik erbij dat die speler van Vitesse een flinke schorsing verdiend! Als ze het goed willen aanpakken moeten ze die speler van Vitesse een speelverbod opleggen zolang de Vrij niet kan spelen! Dan zullen ze in de toekomst wel uit gaan kijken om er zo onbesuisd in te komen tijdens een duel.
De precieze bewoording is: als de scheidsrechter het beoordeeld heeft. Dus hangt af van het rapport van onze vriend Nijhuis. Ik begrijp wel dat de KNVB de eigen werknemrs in bescherming neemt en scheidsrechterlijke beslissingen niet wil heroverwegen, maar ik vind het eerlijk gezegd een hiaat in de regelgeving.
En ik had het uiteraard prettig gevonden als Nijhuis had aangegeven dat hij die overtreding niet gezien had. Maar je hebt waarschijnlijk gelijk, helaas.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 november 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Nijhuis is ook een lul

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 20-11-2011, 12:30 uur: 0-4)









0.0148639