|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 21:34 schreef Bosifyable het volgende:Morgen een verassing in de opstelling bij #Feyenoord. Volg @FR1908Nieuws en lees hier morgen als eerste de opstelling.Nelom? Achahbar? Mokotjo? Graafland? Indi centraal, Vlaar eruit? mmmmm, de eerste zou niet echt een verrassing zijn, tis nu zo'n beetje fifty-fifty tussen Nelom en Indi. Die andere opties lijken mij onwaarschijnlijk, zeker Vlaar eruit verwacht ik absoluut niet. Wat mij het meest logisch lijkt is een 4-4-2 opstelling. Mokotjo (of Leerdam doorschuiven en Dani RB) ipv Cabral.
Bakkal speelt vrij dicht tegen de spits aan zodat je dan eigenlijk 4-3-1-2 speelt. Als ik moet gokken zou ik dat zeggen, Guidetti spits, Bakkal vlak erachter en Schaken in een vrije rol. Maar misschien is de verandering wel iets heel anders. We zullen wel zien wat Koeman uit de hoge hoed tovert! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Of misschien Cissé weer eens basis... ken ook nog. |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Jongens ik krijg een nieuwe signaal Na de verlies tegen vitesse springt r.koeman in trein richting spanje. Tussentijds oplossing jp+gvb. Nieuwe zeisoen jv brom of co adriaanse. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermoedelijke opstelling vandaag: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Cabral, Guidetti, Schaken #Feyenoord |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:Vermoedelijke opstelling vandaag: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Cabral, Guidetti, Schaken #Feyenoord Dat zijn 3 punten....1-2! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:Vermoedelijke opstelling vandaag: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Cabral, Guidetti, Schaken #Feyenoord prima, al zou ik ook graag biseswar zien met zijn schot. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Heb er alle vertrouwen in 1-3 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Opstelling #Feyenoord: Mulder; Leerdam, de Vrij, Vlaar, Nelom; El Ahmadi,Bakkal, Clasie; Schaken, Guidetti en Cisse. #vitfey
100 punten T! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag halen we of 0 punten of 1....... 2-2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cisse??? Hoe is het mogelijk dat Koeman hem durft op te stellen.. Had dan Biseswar daar gezet als Cabral niet kan spelen/als je hem niet wilt laten spelen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik hoop op een sneaky, volledig onverdiende, gestolen drie punten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 10:12 schreef MMM het volgende:Cisse??? Hoe is het mogelijk dat Koeman hem durft op te stellen.. Had dan Biseswar daar gezet als Cabral niet kan spelen/als je hem niet wilt laten spelen. Cisse?opdracht van blokland.....haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop met je mee els.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 10:12 schreef MMM het volgende:Cisse??? Hoe is het mogelijk dat Koeman hem durft op te stellen.. Had dan Biseswar daar gezet als Cabral niet kan spelen/als je hem niet wilt laten spelen. Ik zit er zelf ook niet op te wachten, mja, toch zal de keuze om bepaalde redenen op Cissé zijn gevallen. Ben benieuwd naar zijn spel van vandaag. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 10:15 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik zit er zelf ook niet op te wachten, mja, toch zal de keuze om bepaalde redenen op Cissé zijn gevallen. Ben benieuwd naar zijn spel van vandaag. lijkt me dat hij het vandaag zal moeten laten zien. en dat kan ook aangezien er echt wel ruimte komt omdat Vitesse wil voetballen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Cissé....Als ie het nu niet laat zien dan maar helemaal niet meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik begrijp jou gedachte,maar hij kan het niet verleerd zijn. Misschien vandaag ???? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Cissé, tja, da's wel een apart konijn uit een hoge hoed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens! Dit is zijn allerlaatste kans en anders weg ermee |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij hoeft geen 8 te halen, maar een aantal momenten waarin hij laat zien waarom hij ooit gekocht is, mag toch wel. En daarnaast op z'n minst: kei- en keihard ervoor strijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ook weer nadelig voor Guidetti deze keuze. Cisse is ook al niet de man van de voorzetten. Hoop wel dat Schaken op rechts speelt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 10:23 schreef MMM het volgende:Ook weer nadelig voor Guidetti deze keuze. Cisse is ook al niet de man van de voorzetten. Hoop wel dat Schaken op rechts speelt Mogelijkheid is er weer wel om e.e.a. op snelheid uiteen te spelen. Pingeldoos Cabral haalt nl. ook regelmatig vaart uit het spel, is niet nuttig tijdens counters. Heeft Cissé minder last van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat is idd wel waar Henk.. Nou we zien het straks, ben benieuwd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
jongens rustig afwachten vandaag.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T klopt idd
RT @MegaFeyenoord: BREAKING opstelling #Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Cissé, Guidetti, Schaken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Werken doet Cisse wel. Rendement is alleen vaak nul |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 11:08 schreef Stylzz het volgende:T klopt idd RT @MegaFeyenoord: BREAKING opstelling #Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Cissé, Guidetti, Schaken Cissé in plaats van Schalen, heeft gister een tik op z'n knie gehad.
Voorhoede is dus Cissé, Guidetti en Cabral. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 11:36 schreef Bosifyable het volgende:[..] Cissé in plaats van Schalen, heeft gister een tik op z'n knie gehad. Voorhoede is dus Cissé, Guidetti en Cabral. Balen! Schaken is juist de enige die gevraarlijk is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 10:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hij hoeft geen 8 te halen, maar een aantal momenten waarin hij laat zien waarom hij ooit gekocht is, mag toch wel. En daarnaast op z'n minst: kei- en keihard ervoor strijden. Ja daar ben ik het wel mee eens... Toch hou ik vertrouwen in hem.... Van iedereen die de laatste 5 jaren in het rood wit heeft gespeeld heb ik van hem in 1 wedstrijd het meeste genoten...Dat was tegen Sampdoria.. Wat een snelheid en wat een kracht.. Ik krijg die wedstrijd van Cissè maar niet uit mijn hoofd.. Moet minimaal nog eens gebeuren Henk...voordat geld haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had ik toch eerder voor Biseswar gekozen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die heeft blijkbaar afgedaan Eerste invaller zal Achachbar wel worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind dat de spitsen bij Feyenoord al jaren op een eiland staan... We kunnen lachen om 020 wat we willen maar die spelen al jaren compacter in de aanval dan wij...En welke poppetjes je daarvoor nodig heb is mij een raadsel maar volgens mij hebben wij er geen 1 die dat kan... Het maakt mij dus niet zoveel uit wie er spelen op Cabral na dan.. Is de enige die evt beslissende acties zou kunnen maken... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Cissé moet in de spits in een twee spitsensysteem. Ongelooflijke aankoop weer van Peter Bosz. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 10:02 schreef Bosifyable het volgende:[..] Opstelling #Feyenoord: Mulder; Leerdam, de Vrij, Vlaar, Nelom; El Ahmadi,Bakkal, Clasie; Schaken, Guidetti en Cisse. #vitfey100 punten T! hahaha yes! Bij welke poolert mag ik die bijschrijven? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM