BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer maakt domme fouten .

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajax21
 ajax21 - zondag 06 november 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 19:11 schreef bahbah het volgende:
Ajax wil een meevoetballende keeper,en vermeer is daarvoor niet geschikt.tevens met hoge ballen,niet geschikt.soms komt ie uit zijn doel en is ie te laat(zie twee weken terug fnoord,)dus ook een blunder......en vandaag drie fouten waarvan twee blunders....weet niet,er zullen wel grenzen zijn toch met blunderende keepers?
schynbaar niet want Frank heeft al aangegeven vertrouwen te houden in vermeer
bahbah
 bahbah - zondag 06 november 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Kijk en dat vind ik er snel geroepen van De Boer natuurlijk.niet erg professioneel voor een topclub.zeg dan daar doe ik geen uitlatingen over.houd ook die info intern.
bahbah
 bahbah - zondag 06 november 2011 - 19:30   quote  deeplink  
Maar niet getreurd,Vermeer is aan het eind van zijn krediet ,das wel duidelijk.
wishal
 wishal - zondag 06 november 2011 - 19:32   quote  deeplink  
maar Cilissen maakte zijn laatste wedstrijd ok een blunder weten jullie dat nog?
bahbah
 bahbah - zondag 06 november 2011 - 19:36   quote  deeplink  
maar geen fatale....dat soort blunders(waar geen goal uitviel)heeft vermeer er ook al tig van gehad...kan er ook niets aan doen,maar t is gewoon zo...baal er ook van maar ja...
nummer10
 nummer10 - zondag 06 november 2011 - 21:36   quote  deeplink  
cilissen maakte in die wedstrijd meer fouten dan Vermeer in dit hele seizoen al.. het meevoetballen van Cilissen is ook waardeloos en ZEER gevaarlijk.. Vermeer heeft 1 fout gemaakt vandaag.. de laatste was makkelijk te voorkomen door Eriksen en nog 1 Persoon die ervlak opstond (dacht ooijer) daarbij komt dat die fouten ontstaan door falen en voetballend vermogen van onze verdediging.. een keeper kan gewoon simpel weg niet alles goed doen en daarom is het ook de moeilijkste possitie die er is in het veld, als iemand in een veld een blunder maakt wordt dat vaak verbloemt omdat er geen doelpunt uit komt.. bij een Keeper ligt dat anders en zijn de fouten vaak fataal.. denk daar ff aan.. iedereen kan gewoon een slechte dag hebben.. Vermeer had die MISSCHIEN vandaag.. de rest van het team of het grotedeel van de selectie maken week in weekuit fouten, en daar hoor ik jou niet over.. dus STFU nu over de keeperskwestie en hou op met posten om uberhaubt je gelijk te halen over Vermeer/Cilissen
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 06 november 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Het is niet alleen deze wedstrijd he mensen. Ajax krijgt de ene na de andere goal tegen. Endan kunnen mensen roepen ja de verdediging bla bla bla. Dat was metStekelenburg ook zo en die liet niet zoveel ballen door. Vermeer is een goede 2e keeper maar zodra hij 1e keeper wordt gaat ie ineens oliedomme fouten maken. En hij leert ook maar niet van zn uittrappen. Elke keer weer die lage korte uittrappen. EN ja hij heeft ook goede reddingen maar mag het eens??? Hij is verdorie keeper van Ajax!! Feit blijft dat Vermeer gewoon geen topper is. Iets wat ik in Cillessen ook nog niet zie trouwens.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Vermeer heeft meer punten gepakt voor Ajax dan Stekelenburg in zijn gehele Ajax carriere. En die heeft in Italie nu ook pas 1 keer de 0 gehouden..

Ja Vermeer was vandaag dramatisch.. Maar Vertonghen Enoh Ooijer Erikssen Janssen en Anita waren nog veel slechter, die heb ik namelijk stuk voor stuk niks goed zien doen.

Vermeer heeft ons ook dit seizoen de nodige punten opgeleverd, zie bijvoorbeeld de reddingen bij Heracles uit, Psv uit en Twente thuis..

En men kan over het voetballend vermogen van Vermeer gaan klagen wat ze willen, maar dat is van Stekelenburg echt niet veel beter..

Het enige waar Vermeer slecht in is, is de rust overbrengen op de verdediging, en dat was de kracht die Stekeleburg wel had en ik denk ook dat Cilissen dat heeft.

Beter was er een topic gestart over onze aanvoerder die dit seizoen zelden een goed uur gespeeld heeft en de afgelopen weken keer op keer dramatisch speelt en over het veld loopt met een verschrikkelijke misplaatste arrogantie..
nummer10
 nummer10 - zondag 06 november 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 22:48 schreef remco k het volgende:
Vermeer heeft meer punten gepakt voor Ajax dan Stekelenburg in zijn gehele Ajax carriere. En die heeft in Italie nu ook pas 1 keer de 0 gehouden..

Ja Vermeer was vandaag dramatisch.. Maar Vertonghen Enoh Ooijer Erikssen Janssen en Anita waren nog veel slechter, die heb ik namelijk stuk voor stuk niks goed zien doen.

Vermeer heeft ons ook dit seizoen de nodige punten opgeleverd, zie bijvoorbeeld de reddingen bij Heracles uit, Psv uit en Twente thuis..

En men kan over het voetballend vermogen van Vermeer gaan klagen wat ze willen, maar dat is van Stekelenburg echt niet veel beter..

Het enige waar Vermeer slecht in is, is de rust overbrengen op de verdediging, en dat was de kracht die Stekeleburg wel had en ik denk ook dat Cilissen dat heeft.

Beter was er een topic gestart over onze aanvoerder die dit seizoen zelden een goed uur gespeeld heeft en de afgelopen weken keer op keer dramatisch speelt en over het veld loopt met een verschrikkelijke misplaatste arrogantie..
compleet mee eens.. alleen van Janssen kan ik erin komen aangezien hij eigenlijk gewisseld wou worden ivm Rug klachten.. en nee is geen bescherming ofzo voor hem van mijn kant.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 23:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

compleet mee eens.. alleen van Janssen kan ik erin komen aangezien hij eigenlijk gewisseld wou worden ivm Rug klachten.. en nee is geen bescherming ofzo voor hem van mijn kant.
Dat hij gewisseld moest worden wist ik niet, heb namelijk na de wedstrijd alles uitgezet.

Maar dat neemt niet weg dat hij dramatisch speelde tot aan dat hij last kreeg..
nummer10
 nummer10 - zondag 06 november 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 23:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hij gewisseld moest worden wist ik niet, heb namelijk na de wedstrijd alles uitgezet.

Maar dat neemt niet weg dat hij dramatisch speelde tot aan dat hij last kreeg..
mjah misschien al voor de tijd ?? geen idee eigenlijk maar klopt, was nie veel soeps.. niemand eigenlijk, vind het alleen zwak van het merendeel op dit Forum om nu bijna alles op Vermeer afteschuiven..
remco k
 remco k - zondag 06 november 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mjah misschien al voor de tijd ?? geen idee eigenlijk maar klopt, was nie veel soeps.. niemand eigenlijk, vind het alleen zwak van het merendeel op dit Forum om nu bijna alles op Vermeer afteschuiven..
Mee eens..
nora
 nora - zondag 06 november 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 18:22 schreef baco74 het volgende:

[..]

In jouw ogen ja.

[..]

Hoezo moge dat duidelijk zijn, vorig jaar bij NEC?

[..]

Ik moet echt weer herhalen Vermeer is geen top keeper en zal dat ook nooit worden,hij komt ook nooit meer bij ket Ned.elftal selectie vandaar dat ze Gillisen hebben gekocht.

Ik geef toe dat Vermeer er (vaak) onzeker uitziet bij hoge ballen,
maar dat is een minpunt voor Vermeer en geen pluspunt voor Cilessen.
Misschien oogt cilessen wel onzekerder.

[..]

Dat zou niet 1-2-3 zeggen dat Cilessen dit niet beheerst.

[..]

Makkelijke conclusie op nog makkelijker gestelde punten.
Je kan niet zomaar zeggen: "dit kan de ene niet dus dan kan de ander het beter."
Daarbij moet je niet zo snel wisselen van keeper
en al helemaal niet na een slechte wedstrijd waarbij je keeper de ene na de andere bal te verduren krijgt.
Een keeper is gebaat bij vertrouwen en dat moet je niet na 1 of 2 wedstrijden teniet doen.
nora
 nora - zondag 06 november 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 18:40 schreef ajax21 het volgende:
Vooralsnog verdedigt Frank hem nog steeds en geeft duidelijk aan dat Vermeer ook volgende wedstrijd dus weer in de basis zal starten
ja maar Frankie heeft dat ook met Jansen 6 wedstrijden gedaan !!! Ik hoop dat zijn ogen open gaan.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Stekelenburg ook HEEL VEEL fouten gemaakt in zijn tijd bij Ajax, en vaak zat een wedstrijd voor ons verloren, toch is hij bij ons uitgegroeid tot een wereldtopper. En Steek mocht van sommigen fout op fout maken zonder ook maar enige twijfel of hij eens gewisseld moest worden.

Vermeer keept nu 1 wedstrijd heel slecht en dan moet hij er direct vanaf??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 november 2011 - 23:50   quote  deeplink  
kolere hé we zijn 9 uur verder...en nog dat slappe ouwe nelen.....
nora
 nora - zondag 06 november 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 19:05 schreef ajax21 het volgende:
Vind het een beetje jammer dat mensen hier nu uithalen naar Kenneth.
Natuurlijk deed hij het vandaag belabberd, maar kijk ook even naar de punten die hij wel gepakt heeft!
Vorig seizoen is hij bepalend geweest voor het kampioenschap in de laatste wedstrijden.
Klopt en de Jong schoot ons naar het kampioenschap maar niet alles draait om 1 wedstrijd je moet kijken wat hun sterke punten zijn en of dat voldoende is voor Ajax nou en volgens mij komen Vermeer en de Jong allebei te kort voor Ajax,Vermeer is slecht in hoge ballen voor het doel langs en het uitlopen is vaak niet goed getaimd hij doet bijna elke wedstrijden rare dingen ook de voorgaande wedstrijden kijk maar na hij is onrustig als hij de bal heeft zijn sterke punt is een tegen een en goed reflexen op de lijn dit alles maakt van hem een onrustige keeper,de Jong is sympathiek een nette speler maar zijn snelheid is te traag zijn handelings snelheid is te traag zijn techniek is een 6 en ook nou niet bepaald een killer voor het doel.zijn sterke pun is zijn Ajax opleiding zijn instelling en zijn combinatie voetbal maar dat is helaas niet genoeg voor Ajax.
Dit is mijn mening en die heb ik al gegeven voor dat dit seizoen begon.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 november 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 23:43 schreef nora het volgende:

[..]

ja maar Frankie heeft dat ook met Jansen 6 wedstrijden gedaan !!! Ik hoop dat zijn ogen open gaan.
Whahahaha ja daar heb je een punt....hij is misschien een beetje traag van begrip...
Laten we hem het voordeel van de twijfel geven want hij en van Meer brachten ons vorig jaar het kampioensschap..... gelukkig voor ons wisten de andere ploegen niet dat we verdedigend zo kwetsbaar waren anders waren we geen kampioen geworden.

Als onze verdediging onder druk wordt gezet(powerplay) is het huilen met de pet op....als we zo door gaan eindigen we in de middenmoot...elke uitwedstrijd wordt een hel want iedereen kent nu onze zwakke plek....ik ben heel benieuwd hoe Frank dit gaat oplossen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door Jack Huntelaar --
nora
 nora - zondag 06 november 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 23:44 schreef remco k het volgende:
Volgens mij heeft Stekelenburg ook HEEL VEEL fouten gemaakt in zijn tijd bij Ajax, en vaak zat een wedstrijd voor ons verloren, toch is hij bij ons uitgegroeid tot een wereldtopper. En Steek mocht van sommigen fout op fout maken zonder ook maar enige twijfel of hij eens gewisseld moest worden.

Vermeer keept nu 1 wedstrijd heel slecht en dan moet hij er direct vanaf??
Remco volgens mij is dit niet de eerste fout van Vermeer !!! hij zal volgens mij nooit de klasse van Stekelenburg krijgen ook van Marwijk heeft dat gezien.
bully
 bully - maandag 07 november 2011 - 03:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 17:39 schreef Ajx het volgende:

[..]

Er zijn in mijn ogen een paar factoren die een keeper moet beheersen:
1. Hoge ballen. Cilissen is hier duidelijk beter in. Moge duidelijk zijn.
2. Meevoetballen. Ook hier punt Cilissen, vermeer is hier al een tijdje onzekere factor in.
3. Op de lijn. Deze is voor Vermeer, ook deze duidelijk. Heeft een prachtige reflex.

Denk dat het 2-1 voor Cilissen is, dus ik zou kiezen voor Cilissen.
+1
helemaal mee eens.
vermeer heeft nooit echt mijn voorkeur gehad om deze punten die je opnoemt.
zijn reflexen waren daarbij vaak ook nodig omzijn verkeerde opstelling in het doel.
maar denk deze wedstrijd was hij niet alleen heel slecht.
dat waren er meer.
en of gilissen hem moet vervangen weet ik niet.
heb hem bij nec niet echt gevolgt.
zowiezo is hij hij voetballent veel beter.
sebas79
 sebas79 - maandag 07 november 2011 - 08:20   quote  deeplink  
Een keeper die niet kan mee voetballen past niet bij Ajax, ik zeg Cilissen
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 07 november 2011 - 09:02   quote  deeplink  
Tja, hoewel hij een goede reeks wedstrijden heeft gespeeld (zeker het slot van vorig seizoen) blijft Vermeer ontzettend onrustig en is hij ontzettend kwetsbaar bij hoge ballen.

Toch moet Vermeer het vertrouwen krijgen die Stekelenburg ook heeft gehad.

En als de Boer twijfelt, dan moet hij een keuze maken tussen Vermeer of Cillesen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door Booya4Afca --
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 23:57 schreef nora het volgende:

[..]

Remco volgens mij is dit niet de eerste fout van Vermeer !!! hij zal volgens mij nooit de klasse van Stekelenburg krijgen ook van Marwijk heeft dat gezien.
onzin.. OS, EK onder de 21, etc etc allemaal gewonnen door een uitblinkende Vermeer.. de reden dat bvm hem niet heeft opgeroepen is gewoon een onkunde van onze bondcoach.. en ja dat durf ik hard op te zeggen want wou je zeggen dat Grabbelterouwelaar, Vorm, etc etc beter waren dan Vermeer ?? dat denk ik niet hoor !.. toen Steek uit vorm was (ja die heeft ook ERGERE BLUNDERS GEMAAKT) verving Vermeer hem optimaal, vorig seizoen toen steek uitviel, heeft Vermeer ons aan de Titel geholpen. iets wat met steek de laatste jaren niet is gelukt.. het meevoetballen van Steek.. Deed die dat ????? waren allemaal langeballen naar voren. en ja zelfs in Studiovoetbal zeiden ze dat dit eigenlijk de eerste slechte dag was van Vermeer zins dat hij 1st keeper is. opbokken en steunen die jongen !!
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 03:52 schreef bully het volgende:

[..]

+1
helemaal mee eens.
vermeer heeft nooit echt mijn voorkeur gehad om deze punten die je opnoemt.
zijn reflexen waren daarbij vaak ook nodig omzijn verkeerde opstelling in het doel.
maar denk deze wedstrijd was hij niet alleen heel slecht.
dat waren er meer.
en of gilissen hem moet vervangen weet ik niet.
heb hem bij nec niet echt gevolgt.
zowiezo is hij hij voetballent veel beter.
voetballend beter ?? je bent niet wijs sorry..

bij de eerste goal duikt hij gewoon de verkeerde kant op.. dat leer je bij de Fjes al.. KORTE HOEK AFSCHERMEN !!
1.40 en 1.55 echt goed te zien hoe erg de fout eigenlijk is..
2.23 beter bij hogeballen ??

gewoon 2 hele dikke blunders..
en het meevoetballen was levensgevaarlijk !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door nummer10 --
Breijan
 Breijan - maandag 07 november 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Vind het echt triest dat Vermeer zo weinig credits heeft. Vorig jaar na het drama Verhoeven heeft de beste man zoveel punten gepakt dat het Ajax de titel opleverde! Iemand nog de uitwedstrijd tegen NEC in het geheugen, Twente thuis?!?!?!
Ajax had een ervaren goalie als 2e man moeten kopen om zo duidelijk vertrouwen in Vermeer uit te spreken en hem de tijd geven om uit te groeien tot een topper, want die potentie is er zeker wel!
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 09:36 schreef Breijan het volgende:
Vind het echt triest dat Vermeer zo weinig credits heeft. Vorig jaar na het drama Verhoeven heeft de beste man zoveel punten gepakt dat het Ajax de titel opleverde! Iemand nog de uitwedstrijd tegen NEC in het geheugen, Twente thuis?!?!?!
Ajax had een ervaren goalie als 2e man moeten kopen om zo duidelijk vertrouwen in Vermeer uit te spreken en hem de tijd geven om uit te groeien tot een topper, want die potentie is er zeker wel!
Mee eens,

Vermeer nu de gebeten hond, ook hij was niet geweldig, maar hij krijgt zeer gevaarlijke terugspeelballen, hij mag nooit in die positie gebracht worden, spelers moeten die ballen gewoon wegroeien.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2011 - 09:43   quote  deeplink  
met beiden eens..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 07 november 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 09:41 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens,

Vermeer nu de gebeten hond, ook hij was niet geweldig, maar hij krijgt zeer gevaarlijke terugspeelballen, hij mag nooit in die positie gebracht worden, spelers moeten die ballen gewoon wegroeien.
Eens. Hoewel Vermeer die 2 ballen ook over de zijlijn had kunnen trappen natuurlijk.
nora
 nora - maandag 07 november 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 09:36 schreef Breijan het volgende:
Na de pizzabakker is elke keeper een uitblinker,helaas zie en onthouden veel mensen zijn goede reflexen maar zien zij zijn foute uitkomen niet zijn hoekschoppen waar hij blijft staan of onderdoor springt zijn commincatie met zijn verdediging zie aantal keren met vertongen en Aldi ,regelmatig te ver voor zijn doel al een aantal verre hogeballen gehad die hij nog net kon overtikken hij geen schuld aan 3 doelpunten maar aan 4 doelpunten 2x in voeten tegenstander die hoekschop waar hij bij de tweedepaal gewoon die bal moete weg tikken inplaats van te blijven staan en de sliding van Vertongen komt hij uit zijn doel terwijl vertongen bij de aanvaller is vandaar dat hij de bal miste ,hij maakt heel vaak verkeerde keuzes dat is een gebrek aan inzicht helaas.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 07 november 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Foutjes vermeer kosten ons wel 3 punten en nu dus een gat van 11.
Als ik daar aan denk dan wil ik over hem heen schijten! Maargoed, hij verdiend wel wat meer krediet!

Toch zou ik Cilessen de volgende wedstrijd laten keepen.....ach ik weet het ook niet meer!

Gewoon kut dit!
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 23:57 schreef nora het volgende:

[..]

Noem nog eens ff 3 fouten op van DIT seizoen dan?? En zullen we even de fouten van Stekel hier gaan posten van zijn tijd bij Ajax?? Die heeft nog nooit een punt voor ons gepakt, en Vermeer toch aardig wat..

Vermeer is een prima geschikte keeper voor Ajax.
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 08:20 schreef sebas79 het volgende:
Een keeper die niet kan mee voetballen past niet bij Ajax, ik zeg Cilissen
Kijk de 3/4 ballen die Cillissen in de wedstrijd tegen Roda in de voeten van de tegenstander speelt even terug en oordeel dan nog een keer.
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 09:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voetballend beter ?? je bent niet wijs sorry..

[ filmpje ]

bij de eerste goal duikt hij gewoon de verkeerde kant op.. dat leer je bij de Fjes al.. KORTE HOEK AFSCHERMEN !!
1.40 en 1.55 echt goed te zien hoe erg de fout eigenlijk is..
2.23 beter bij hogeballen ??

gewoon 2 hele dikke blunders..
en het meevoetballen was levensgevaarlijk !!
+1..

AQl wil ik niet zeggen dat cilissen een slechte keeper is, integendeel zelfs, dat lijkt me ook een hele goede keeper. Enkel is Vermeer verder dan deze jongen en heeft hij ons inderdaad wel aan een prijs geholpen..

God wat stonden alle Ajacieden te juichen toen Vermeer weer fit was en Verhoeven uit de goal verdrong aan het afgelopen seizoen..
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2011 - 12:49   quote  deeplink  
inderdaad remco.. en dan bezorgt hij ook nog hoog persoonlijk ons de Titel.. maar dat zijn de meeste al vergeten..
nora
 nora - maandag 07 november 2011 - 12:55   quote  deeplink  
ja ja nou de tijd zal het leren met Vermeer.
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 22:48 schreef remco k het volgende:

Ik ben het voor 95% met je eens. Die overige 5% waar ik het niet mee eens ben, betreft het feit dan je ook Theo Janssen in het slechte spel betrekt. Daar wil ik de volgende kanttekenin bij maken: Theo Janssen was geblesseerd en had eigenlijk gewisseld willen worden. Maar omdat Ajax al 3 x had moeten wisselen, bleef Theo staan en heeft hij de wedstrijd puur op karakter uitgespeeld. Dat vind ik grote klasse van Theo. Voor de rest heb je hartstikke gelijk!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 november 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Het was zeker niet alleen Vermeer die slecht speelde, ook Anita en Vertonghen, de meesten haalden niet het niveau van afgelopen woensdag en we zijn ook niet afgetroefd op inzet zoals vorig seizoen. Persoonlijke fouten van een keeper zijn bina nooit goed te maken, die ballen moet hij de tribune in jagen desnoods

Uithuilenen opnieuw beginnen, met Vermeer!!!

AJAX FOREVER!!!
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het voor 95% met je eens. Die overige 5% waar ik het niet mee eens ben, betreft het feit dan je ook Theo Janssen in het slechte spel betrekt. Daar wil ik de volgende kanttekenin bij maken: Theo Janssen was geblesseerd en had eigenlijk gewisseld willen worden. Maar omdat Ajax al 3 x had moeten wisselen, bleef Theo staan en heeft hij de wedstrijd puur op karakter uitgespeeld. Dat vind ik grote klasse van Theo. Voor de rest heb je hartstikke gelijk!
+veel

maar Remco wist dat niet, dat had hij al eerder gezegt ;) dus 100% van maken ?? :d
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 14:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

+veel

maar Remco wist dat niet, dat had hij al eerder gezegt ;) dus 100% van maken ?? :d
Vooruit, om dat jij het bent ;-)
Ik zag (te laat) dat jij eerder al een vergelijkbare post had geschreven...
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2011 - 14:29   quote  deeplink  
gehgehgeh :D
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Theo raakte inderdaad geblesseerd, maar voor dat hij geblesseerd raakte was het ook al niks en daar beoordeel ik hem op.. Dat hij die wedstrijd uitspeeld vind ik niet meer dan normaal eerlijk gezegd en verwacht ik van iedere speler. Daarom ook diep teleurgesteld in Alder.. Nog liever kotsend op het veld dan met een beetje buikpijn van het veld afgaan..
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Theo raakte inderdaad geblesseerd, maar voor dat hij geblesseerd raakte was het ook al niks en daar beoordeel ik hem op.. Dat hij die wedstrijd uitspeeld vind ik niet meer dan normaal eerlijk gezegd en verwacht ik van iedere speler. Daarom ook diep teleurgesteld in Alder.. Nog liever kotsend op het veld dan met een beetje buikpijn van het veld afgaan..
Mwah... ik vraag me af van de meerwaarde van een zieke speler in het veld is, wanneer je een fitte (gelijkwaardige?) speler op de bank hebt zitten.
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 19:05 schreef ajax21 het volgende:
Vind het een beetje jammer dat mensen hier nu uithalen naar Kenneth.
Natuurlijk deed hij het vandaag belabberd, maar kijk ook even naar de punten die hij wel gepakt heeft!
Vorig seizoen is hij bepalend geweest voor het kampioenschap in de laatste wedstrijden.
Klopt je zegt het heel goed. Vermeer is geen talent meer. Hij is midden 20 en is nog steeds een onzekere factor. Geen verdediger vind het fijn om zo'n druktemaker achter zich te hebben. Hij straalt totaal geen rust uit.
Ik heb liever een keeper die altijd een zeven speelt en soms een acht dan een keeper die dan weer een negen keept en dan weer een drie!!
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mwah... ik vraag me af van de meerwaarde van een zieke speler in het veld is, wanneer je een fitte (gelijkwaardige?) speler op de bank hebt zitten.
Je zet het tussen haakjes maar dat is het belangrijkste deel van je post..
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt je zegt het heel goed. Vermeer is geen talent meer. Hij is midden 20 en is nog steeds een onzekere factor. Geen verdediger vind het fijn om zo'n druktemaker achter zich te hebben. Hij straalt totaal geen rust uit.
Ik heb liever een keeper die altijd een zeven speelt en soms een acht dan een keeper die dan weer een negen keept en dan weer een drie!!
Ik ben het met je eens dat Vermeer geen rust uitstraalt, al is dat dit seizoen al wel stukken beter..
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zet het tussen haakjes maar dat is het belangrijkste deel van je post..
Moet je dan maar een zieke speler in het veld handhaven? Ik waag het te betwijfelen of een zieke Alderweireld gisteren potten had kunnen breken.
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 09:41 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens,

Hou toch op man. Elke bal kwam rollend naar hem toe en dat zijn de makkelijkste ballen ok te raken.
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat Vermeer geen rust uitstraalt, al is dat dit seizoen al wel stukken beter..
Een-tegen-een is er misschien geen betere keeper dan vermeer. Maar het is en blijft een onzekere factor. Toen hij onder MvB een basisplaats kreeg ging hij ook meerdere malen in de fout.
Kijk is hij nou 20 of 21 dan kan hij van mij alle krediet krijgen die hij verdient maar ik zie echt geen verbetering bij hem!!
Ik zeg ook niet meteen dat Cillessen moet spelen want die hebben ze te vroeg gehaald maar ik ben echt van mening dat Vermeer niet de keeper is voor Ajax1
alibabba
 alibabba - maandag 07 november 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

En wat een doelsaldo na vandaag... Pfff 32-20 na 12 wedstrijden. Ik ben er helemaal ziek van. GVD
20 tegentreffers met Jan als aanvoerder....
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Moet je dan maar een zieke speler in het veld handhaven? Ik waag het te betwijfelen of een zieke Alderweireld gisteren potten had kunnen breken.
Ik weet het niet, als iemand echt goed ziek is dan natuurlijk niet, maar eerlijk gezegd zag hij er in mijn ogen niet heel beroerd uit.. Je gaat natuurlijk al vrij snel slecht denken als het niet goed gaat met de club, misschien dat dit er ook iets mee te maken heeft, maar ik had daar een raar gevoel over..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer maakt domme fouten .

0.0086300