|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het is een trieste waarheid. Ik hoop dat we ons nog wel voor de Europa League kunnen plaatsen, maar zelfs dat is geek "zekerheidje"... :-( |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Brandje je vergeet ff dat 24/25 voor een keeper nog jong is he ? hoe oud was steek ? en hoeveel tegengoals kregen we toen hij zo jong was ? 50 ? inderdaad.. keepers zijn pas op hun best na hun 28st daarbij heeft Vermeer ons vaker geholpen dan in de steek gelaten.. kon je van Stekelenburg niet altijd zeggen... eigenlijk nooit ;x |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mjah dat mag ik toch hopen ?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:05 schreef Pietje het volgende:[..] Het is een trieste waarheid. Ik hoop dat we ons nog wel voor de Europa League kunnen plaatsen, maar zelfs dat is geek "zekerheidje"... :-( Pietje, we zijn al geplaatst voor de Europa League! Of bedoel je voor aankomend seizoen??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:12 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Pietje, we zijn al geplaatst voor de Europa League! Of bedoel je voor aankomend seizoen??? Ik bedoel inderdaad voor het komende seizoen, amsterdammer. De concurrentrie is moordend voor die rechthebbende plekken, dus zal Ajax alle zeilen moeten bijzetten. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:15 schreef Pietje het volgende:[..] Ik bedoel inderdaad voor het komende seizoen, amsterdammer. De concurrentrie is moordend voor die rechthebbende plekken, dus zal Ajax alle zeilen moeten bijzetten. Ok, ja dan heb je wel weer gelijk!!! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax kan nog tweede worden....en dat is voorronde C.L.....maar dan moet De Boer iets ondernemen... niet zo verder gaan.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:05 schreef Pietje het volgende:[..] Het is een trieste waarheid. Ik hoop dat we ons nog wel voor de Europa League kunnen plaatsen, maar zelfs dat is geek "zekerheidje"... :-( Ik denk echt dat we het niet moeten overdrijven.. na de winterstop hebben we als het goed is weer een fitte selectie.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk echt dat we het niet moeten overdrijven.. na de winterstop hebben we als het goed is weer een fitte selectie.. Ik heb zelf ook wel het gevoel dat Ajax ergens in het seizoen een mooie serie gaat neerzetten met enkel overwinningen, maar ze maken het zich wel zo moeilijk... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk echt dat we het niet moeten overdrijven.. na de winterstop hebben we als het goed is weer een fitte selectie.. Dat mag ik hopen. En ook mag ik hopen, dat we tegen die tijd niet nog (veel) meer punten hebben ingeleverd. Ik bewonder je positieve kijk, Remco. Ik ben erg somber. Ik ben nog altijd ziek van die blamerende nederlaag van gisteren. Een wedstrijd die we hadden MOETEN (en kunnen) winnen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:44 schreef alibabba het volgende:[..] Ik heb zelf ook wel het gevoel dat Ajax ergens in het seizoen een mooie serie gaat neerzetten met enkel overwinningen, maar ze maken het zich wel zo moeilijk... Maar je ben ook nog eens afhankelijk van alle ploegen die boven je staan... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Klopt helemaal Pietje, maar ik blijf positief...Ajax heeft lastige potjes gehad nu....het is niet ondenkbaar dat Ajax de komende 10 competitiewedstrijden allemaal wint.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:48 schreef alibabba het volgende:[..] Klopt helemaal Pietje, maar ik blijf positief...Ajax heeft lastige potjes gehad nu....het is niet ondenkbaar dat Ajax de komende 10 competitiewedstrijden allemaal wint.... Ik hoop toch zo dat je gelijk hebt, alibabba. Maar elke ploeg die nu tegen Ajax moet spelen (het Ajax met de talloze blessures en een grandioos gebrek aan zelfvertrouwen) denkt dat er wat te halen is met fysiek voetbal. Te beginnen zaterdag over een week met NAC Breda. Mijn eerste voorspelling is, dat Ajax die partij niet zomaar even gaat winnen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:51 schreef Pietje het volgende:[..] Ik hoop toch zo dat je gelijk hebt, alibabba. Maar elke ploeg die nu tegen Ajax moet spelen (het Ajax met de talloze blessures en een grandioos gebrek aan zelfvertrouwen) denkt dat er wat te halen is met fysiek voetbal. Te beginnen zaterdag over een week met NAC Breda. Mijn eerste voorspelling is, dat Ajax die partij niet zomaar even gaat winnen... Die spelen we thuis, niet over in zitten Nac is het Nac niet van voorgaande jaren....anders hoeven we helemaal niet meer te voetballen.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:51 schreef Pietje het volgende:[..] Ik hoop toch zo dat je gelijk hebt, alibabba. Maar elke ploeg die nu tegen Ajax moet spelen (het Ajax met de talloze blessures en een grandioos gebrek aan zelfvertrouwen) denkt dat er wat te halen is met fysiek voetbal. Te beginnen zaterdag over een week met NAC Breda. Mijn eerste voorspelling is, dat Ajax die partij niet zomaar even gaat winnen... Ajax nu eerst thuis tegen NAC...dan naar NEC...dan thuis tegen Excelsior...dan naar RKC....de laatste voor de winterstop thuis tegen ADO..
Moeten 15 punten zijn en hopen dat de ploegen boven ons het één en ander laat liggen...
Na de winterstop gelijk naar Alkmaar en dan naar Rotterdam tegen Feyenoord... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:58 schreef alibabba het volgende:[..] Ajax nu eerst thuis tegen NAC...dan naar NEC...dan thuis tegen Excelsior...dan naar RKC....de laatste voor de winterstop thuis tegen ADO.. Moeten 15 punten zijn en hopen dat de ploegen boven ons het één en ander laat liggen... Na de winterstop gelijk naar Alkmaar en dan naar Rotterdam tegen Feyenoord... Pffff die winnen we echt niet allemaal, ali Ik ben echt somber, man |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben na gisteren zo somber als de nacht... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik begrijp het helemaal man... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Kijk, ali, daarom ben ik zo somber als de nacht. Ajax zit in mijn genen!
Ajax bezig aan slechtste seizoen sinds 20 jaar
Ajax is bezig aan zijn slechtste seizoen in de laatste twintig jaar. Gerekend vanaf het seizoen 1991/92 stonden de Amsterdammers er na twaalf speelronden met het huidige puntenaantal (20) en een achterstand van elf punten op koploper AZ nog nooit zo slecht voor.
Met de tegenvallende prestaties in het huidige seizoen overtreft de titelverdediger de dramatische ouvertures van de jaargangen 1996/97 en 2004/05. In 1996/97 begon Ajax als titelverdediger vergelijkbaar slecht aan het Eredivisieseizoen.
In de laatste jaargang onder trainer Louis van Gaal verzamelden de Ajacieden in twaalf duels eveneens twintig punten, goed voor een vijfde plek. Het gat met de toenmalige koploper PSV was echter minder groot dan nu.
Bron: http://www.voetbalinfo.nl |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat een negativiteit!! vorig seizoen gaf ook bijna niemand in de winterstop nog iets om de kansen van ons alle AJAX en al helemaal niet na het verlies thuis tegen ADO den Haag. Maar op de slotdag van de competitie had alleen Twente nog een voorsprong van 1 punt en hoe dat af is gelopen, weten wij allemaal. Wat ik hiermee zeggen wil is dat het best nog alle kanten op kan, al wordt het wel erg moeilijk om de titel te prolongeren, maar ik twijfel absoluut niet of we europees voetbal gaan halen. dat gaat zeker lukken. het is noglang niet gespeeld.....
AJAX FOREVER!!! |
|
|
|