|
|
Sicko
|
|
|
Vertongen en Vermeer samen verantwoordelijk voor 4 tegengoals, zeg het maar, ik zeg Chivu halen. Vertonghen heeft nog niet 1 wedstrijd zijn niveau gehaald!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Gaan we nu voor elke speler een topic openen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha Ik vrees van wel ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik maak er een voor ooijer |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jou hebben we ook weer 'es een lange tijd niet gezien! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Klopt kerel.. heb ff tijd en na zo'n drama wedstrijd kon ik het niet laten om hier te kijken.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 14:52 schreef freakie het volgende:[..] Klopt kerel.. heb ff tijd en na zo'n drama wedstrijd kon ik het niet laten om hier te kijken.. Haha! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Snel een slotje en hier weer verder. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Vermeer inruilen voor Gillesen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door nora -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Jij bent zeker een mongool ofniet, vertonghen heeft gewoon een vorm dip kan gebeuren! paar slechte wedstrijden en gelijk verkopen!? 12 jaar ofzo? |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Nee al het hele seizoen een dip???? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een dip kan maar daar kan je uitkomen door te werken ,maar het is gewoon een arrogante luie k...Belg .kijk even het tweede doelpunt terug,en dan Vermeer ik had het al voorspeld aan het begin van het seizoen over die man ,dat is geen top keeper en wordt het ook nooit ,ik ga twijfels krijgen over Frankie zijn inzicht het is om te janken als je Ajacied bent.!!! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Een speler met de individuele kwaliteiten als Vertonghen heeft ga je natuurlijk niet opde bank zetten! Vertonghen is nou eenmaal gewoon veel beter als alderweireld er naast staat! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
omg!!!! laten we een poule doen
hoeveel van deze topics komen er nog vandaag a meer dan 2 b meer dan 5 c 10 of meer ik ga voor c
reageer gewoon op die van baco |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Wat dachten jullie van Rodney Sneijder verkopen? =) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja zo kun je elke keer allerlei dingen naar boven halen, maar volgens mij hebben we op die plek lodeiro en eriksen |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 15:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ja zo kun je elke keer allerlei dingen naar boven halen, maar volgens mij hebben we op die plek lodeiro en eriksen Verkopen zeg ik ook he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: is die verhuurd? dan zeg ik sorry, want ik dacht dat hij verkocht was |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 15:08 schreef AFCAMylife het volgende:Jij bent zeker een mongool ofniet, vertonghen heeft gewoon een vorm dip kan gebeuren! paar slechte wedstrijden en gelijk verkopen!? 12 jaar ofzo? Dit heeft niksmet vormte maken.Die jongen heeft gewoon totaalgeen inzet. Heb je de beeldengezien in de rust.Die loopt daar als een luie donder rond achterin en1meter extra lopen is al teveel voor deze nepvedette. Hij denkt dat ie al heel wat is maar valt nu zwaar door de mand.Mensen hebben hem op staan hemelenterwijl hij elke wedstrijd weer zn fouten maakte. En dit hele seizoen zie je al de luiheid van hem. Een Ooijer magdan te oud zijn maar hij toont wel inzet en heeft wel de drive om te winnen.Vertonghen niet. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 15:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ja zo kun je elke keer allerlei dingen naar boven halen, maar volgens mij hebben we op die plek lodeiro en eriksen We hebben Lodeiro niet.De Boer laat hem helemaal links liggen en brengt liever elke week dezelfde slechte spelers in zoals Ebecilio.... |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 15:55 schreef Ajax_fan het volgende:[..] We hebben Lodeiro niet.De Boer laat hem helemaal links liggen en brengt liever elke week dezelfde slechte spelers in zoals Ebecilio.... Scoorde Lodeiro niet in de CL wedstrijd dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: het was carcasme, ik zou inderdaad wel graag zien dat hij meer kanzen krijgt, vind hem best oke voetballer |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
Vertonghen is juist een winnaar. Dat nonchalante overkomen en sjokken over het veld komt denk ik omdat hij met de pest in zn lijf rondloopt omdat het niet loopt. Hij is namelijk een echte Ajacied die begaan is met de club! Ik heb al in een ander topic gezet dat hij alleen moet zorgen dat hij de pest in zn lijf moet omzetten in positieve energie door een stapje erbij te doen en er continue vol voor te blijven gaan, ipv dat het omgezet wordt in negatieve energie en met de handen in de lucht je onbegrip uiten of over het veld sjokken. Hier moet hij nog stappen in maken, en leren dat als je negatieviteit uitstraalt dit over slaat op je eigen spel, èn het spel van je medespelers! Maar hij is nog steeds jong (niet vergeten) en als hij deze laatste stap maakt in zijn ontwikkeling is het een topper. En eentje met een echt hart voor Ajax! Dus laten we hem onze onvoorwaardelijke steun geven nu het even wat minder gaat. En niet zoals (een klein deel van het publiek) we bij vd Wie hebben gedaan aub! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 16:02 schreef EUMD het volgende:Vertonghen is juist een winnaar. Dat nonchalante overkomen en sjokken over het veld komt denk ik omdat hij met de pest in zn lijf rondloopt omdat het niet loopt. Hij is namelijk een echte Ajacied die begaan is met de club! Ik heb al in een ander topic gezet dat hij alleen moet zorgen dat hij de pest in zn lijf moet omzetten in positieve energie door een stapje erbij te doen en er continue vol voor te blijven gaan, ipv dat het omgezet wordt in negatieve energie en met de handen in de lucht je onbegrip uiten of over het veld sjokken. Hier moet hij nog stappen in maken, en leren dat als je negatieviteit uitstraalt dit over slaat op je eigen spel, èn het spel van je medespelers! Maar hij is nog steeds jong (niet vergeten) en als hij deze laatste stap maakt in zijn ontwikkeling is het een topper. En eentje met een echt hart voor Ajax! Dus laten we hem onze onvoorwaardelijke steun geven nu het even wat minder gaat. En niet zoals (een klein deel van het publiek) we bij vd Wie hebben gedaan aub! +10! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 14:48 schreef Sicko het volgende:Vertongen en Vermeer samen verantwoordelijk voor 4 tegengoals, zeg het maar, ik zeg Chivu halen. Vertonghen heeft nog niet 1 wedstrijd zijn niveau gehaald!!!! best trieste topic. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Vieze trieste kut ventjes... Vermeer keept 1 x kut en gelijk moet iedereen weg incl de trainer etcetc donder maar is ff heel snel op bij ajax.. jullie mogen de naam ajacied niet eens gebruiken.. jullie moeten je kapot schamen 3 wedstrijden leven jullie op een rose wolk en donderen er gewoon donders hard af ! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 17:49 schreef nummer10 het volgende:Vieze trieste kut ventjes... Vermeer keept 1 x kut en gelijk moet iedereen weg incl de trainer etcetc donder maar is ff heel snel op bij ajax.. jullie mogen de naam ajacied niet eens gebruiken.. jullie moeten je kapot schamen 3 wedstrijden leven jullie op een rose wolk en donderen er gewoon donders hard af ! Nooit gehoord van Emoties ouwe.....laat ze ff lekker razen,zijn niet allemaal van die ijskonijn zoals jij.......kom op man |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Tuurlijk kerel... Vermeer heeft ons vaak genoeg gered als de verdediging weer is zwaar kut was.. cillesen kon me na roda absoluut niet overtuigen.. was namelijk ook een zeer houdbare bal. En met dat meevoetballen scheet ik ook 7 kleuren elke keer.. nee gewoon vermeer |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 17:54 schreef nummer10 het volgende:[..] Tuurlijk kerel... Vermeer heeft ons vaak genoeg gered als de verdediging weer is zwaar kut was.. cillesen kon me na roda absoluut niet overtuigen.. was namelijk ook een zeer houdbare bal. En met dat meevoetballen scheet ik ook 7 kleuren elke keer.. nee gewoon vermeer Toch denk ik dat Cilissen beter is jonge, heeft voetballend en bij hoge ballen meer in zijn mars als Vermeer. Op de lijn is Vermeer wel een geweldenaar, dus denk dat als hij naar een middenmoter is Spanje gaat, hij daar de held is. Daar sta je meestal onder druk heh... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 17:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nooit gehoord van Emoties ouwe.....laat ze ff lekker razen,zijn niet allemaal van die ijskonijn zoals jij.......kom op man emoties en onzin uitkramen is een verschil man.. niet fucken met ajax het zijn gewoon de zelfde gloriehunters aos bij az dit volk, en 9 van de 10 die nu reageertzie je hier verder nooit |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 17:56 schreef Ajx het volgende:[..] Toch denk ik dat Cilissen beter is jonge, heeft voetballend en bij hoge ballen meer in zijn mars als Vermeer. Op de lijn is Vermeer wel een geweldenaar, dus denk dat als hij naar een middenmoter is Spanje gaat, hij daar de held is. Daar sta je meestal onder druk heh... tis gewoon een feit dat cil niks maar ook echt niks heeft laten zien, ook de hoge ballen vraag ik het me af.. zijn tijd komt nog wel.. beker tegen az, dan oordelen we weer |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:[..] emoties en onzin uitkramen is een verschil man.. niet fucken met ajax het zijn gewoon de zelfde gloriehunters aos bij az dit volk, en 9 van de 10 die nu reageertzie je hier verder nooit Nee, veel mensen hebben minder dan 10 reacties achter hun naam, en komen nu even prominent verkondigen wat er allemaal fout is.... Feyenoorders?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:[..] emoties en onzin uitkramen is een verschil man.. niet fucken met ajax het zijn gewoon de zelfde gloriehunters aos bij az dit volk, en 9 van de 10 die nu reageertzie je hier verder nooit Zal wel loslopen...jij reageerd toch ook vanuit je emotie....snap je niet helemaal.......laat ze ff razen ouwe....morgen kan je pas redelijk discusseren nu niet |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 17:59 schreef nummer10 het volgende:[..] tis gewoon een feit dat cil niks maar ook echt niks heeft laten zien, ook de hoge ballen vraag ik het me af.. zijn tijd komt nog wel.. beker tegen az, dan oordelen we weer Komt in orde. Denk toch dat er in de winterstop een keeperswissel doorgevoerd gaat worden, en helemaal als Cilissen tegen AZ goed keept |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 15:55 schreef Ajax_fan het volgende:[..] We hebben Lodeiro niet.De Boer laat hem helemaal links liggen en brengt liever elke week dezelfde slechte spelers in zoals Ebecilio.... Net of Lodeiro zo goed is dan? Ebecilio is slecht, Enoh en Lodeiro ook. Ooijer is allang over zijn top heen en zal hoop ik in de winter vervangen worden. Chivu en Heitinga halen! Vertonghen doorschuiven naar verdedigende middenvelder! Luister nou eens Frankie.. (die van mij alle vertrouwen heeft en ik hoop uit de grond van mn hart dat hij ook echt 10 jaar gaat blijven trouwens!) |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Niet zo zeiken hier toby er al snel uit dus centrum klopt niet meer en ja vermeer heeft ons vorig jaar geloof ik in de race gehouden voor de derde ster en uiteindelijk ook binnen gehaald. Ik snaphet niet vermeer eerste jaar eerste keeper en gelijk al zeiken .Steek maakte ook fouten toen hij voor het eerst eerste keeper werd |
|
|
|
|
wishal
|
|
|
Het valt mij op als vertongen tegen lange spitsen moet spelen hij meestal verliest. Kijk maar tegen feyenoord fernandas of demouge van utrecht en janko van twente. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 17:49 schreef nummer10 het volgende:Vieze trieste kut ventjes... Vermeer keept 1 x kut en gelijk moet iedereen weg incl de trainer etcetc donder maar is ff heel snel op bij ajax.. jullie mogen de naam ajacied niet eens gebruiken.. jullie moeten je kapot schamen 3 wedstrijden leven jullie op een rose wolk en donderen er gewoon donders hard af ! herstel:hij keept niet 1 keer kut.kijk de wedstrijden maar eens terug...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door bahbah -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 18:12 schreef gabri het volgende:Niet zo zeiken hier toby er al snel uit dus centrum klopt niet meer en ja vermeer heeft ons vorig jaar geloof ik in de race gehouden voor de derde ster en uiteindelijk ook binnen gehaald. Ik snaphet niet vermeer eerste jaar eerste keeper en gelijk al zeiken .Steek maakte ook fouten toen hij voor het eerst eerste keeper werd denk je dat vorig seizoen een vrijbrief is om dit seizoen te verkloten dan??? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 18:12 schreef gabri het volgende:Niet zo zeiken hier toby er al snel uit dus centrum klopt niet meer en ja vermeer heeft ons vorig jaar geloof ik in de race gehouden voor de derde ster en uiteindelijk ook binnen gehaald. Ik snaphet niet vermeer eerste jaar eerste keeper en gelijk al zeiken .Steek maakte ook fouten toen hij voor het eerst eerste keeper werd psst...t zijn er wel heel veel aan t worden he?sssst.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 16:02 schreef EUMD het volgende:Vertonghen is juist een winnaar. Dat nonchalante overkomen en sjokken over het veld komt denk ik omdat hij met de pest in zn lijf rondloopt omdat het niet loopt. Hij is namelijk een echte Ajacied die begaan is met de club! Ik heb al in een ander topic gezet dat hij alleen moet zorgen dat hij de pest in zn lijf moet omzetten in positieve energie door een stapje erbij te doen en er continue vol voor te blijven gaan, ipv dat het omgezet wordt in negatieve energie en met de handen in de lucht je onbegrip uiten of over het veld sjokken. Hier moet hij nog stappen in maken, en leren dat als je negatieviteit uitstraalt dit over slaat op je eigen spel, èn het spel van je medespelers! Maar hij is nog steeds jong (niet vergeten) en als hij deze laatste stap maakt in zijn ontwikkeling is het een topper. En eentje met een echt hart voor Ajax! Dus laten we hem onze onvoorwaardelijke steun geven nu het even wat minder gaat. En niet zoals (een klein deel van het publiek) we bij vd Wie hebben gedaan aub! +1000 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vermeer moet eens leren een bal goed uit te trappen dat gebeurt hem namelijk vaker. Voor de rest blijft het een hele goed lijnkeeper! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Met Toby zijn we een stuk sterker in de verdediging,die misten we wel degelijk al was Ooijer zo slecht nog niet. Jan naar het middenveld zoals bij Belgie en een goede verdediger binnen halen in de winterstop. Heb vorige week laten weten dat ik Virgil van Dijk van FC Groningen maar na dit seizoen moesten kopen, graag net spoed al in de winterstop halen !!!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 15:55 schreef Ajax_fan het volgende:[..] We hebben Lodeiro niet.De Boer laat hem helemaal links liggen en brengt liever elke week dezelfde slechte spelers in zoals Ebecilio.... Ja dat is echt ongelooflijk, en niet meer te verkopen aan die spelers |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: heb de doelpunten is ff nagekeken maar bij de zogenaamde blunders word hij gewoon in het nauw gedreven door onze verdediging.. de laatste goal trouwens had makkelijk voorkomen kunnen worden.. Vermeer schiet hem slecht inderdaad, maar er lopen 2 man heel kort op de laatste doelpunten maker.. en geven hem ngo gewoon de tijd ook om hem gewoon te plaatsen.. nee jongens. het was niet Vermeer Vertonghen. gewoon het FALEN van heel het team..
daarbij komt Vermeer heeft dit seizoen ook al punten binnengehaald als het HELE TEAM faalde.. mag Vermeer ook ff foutje maken ? als iedereen er gelijk uit moet zoals jij doet voorkomen na 1 slecht optreden dan zou ik gelijk 11 nieuwe spelers erin gooien man... ff nadenken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 19:27 schreef wishal het volgende:Het valt mij op als vertongen tegen lange spitsen moet spelen hij meestal verliest. Kijk maar tegen feyenoord fernandas of demouge van utrecht en janko van twente. Vertonghen haalt zijn niveau niet van vorig seizoen, thats all!!!
Misschien had hij gedacht dat hij ondertussen al bij Barcelona zat, iedereen verwachte van de zomer dat hij verkocht zou worden, hij zelf misschien ook. Nu moest hij nog een jaar tegen VVV, Utrecht en Groningen spelen, shit.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 21:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Vertonghen haalt zijn niveau niet van vorig seizoen, thats all!!! Misschien had hij gedacht dat hij ondertussen al bij Barcelona zat, iedereen verwachte van de zomer dat hij verkocht zou worden, hij zelf misschien ook. Nu moest hij nog een jaar tegen VVV, Utrecht en Groningen spelen, shit.... vertonghen gewoon snel die band afpakken en aan Janssen geven.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dat zou ik ook idd wel eens willen zien ja, THEO AANVOERDER! en dan BAM!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien werkt die band bij Jan wel verlammend. Maar ik wil Theo echt niet als aanvoerder zien.. Kan aan mij liggen hoor, maar de band hoort om de arm van een Ajacied te zitten. |
|
|
|