|
|
nummer10
|
|
|
mjah remco.. was jaap stam een ajacied ?? aanvoerder moet gewoon een Leider zijn, en dat is Theo janssen.. alleen denkt Vertonghen meer te zijn dan dat.. en ik zeg al een heletijd dat vertonghen denk ik niet met de druk om kan gaan van het een aanvoerder en zich met meerdere dingen bezig moet houden ipv alleen maar verdedigen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 15:55 schreef nummer10 het volgende:mjah remco.. was jaap stam een ajacied ?? aanvoerder moet gewoon een Leider zijn, en dat is Theo janssen.. alleen denkt Vertonghen meer te zijn dan dat.. en ik zeg al een heletijd dat vertonghen denk ik niet met de druk om kan gaan van het een aanvoerder en zich met meerdere dingen bezig moet houden ipv alleen maar verdedigen.. Jaap Stam wou zelfs toen hij naar PSV ging veel liever voor Ajax spelen, zijn zaakwaarnemer is destijds zelfs bij de club wezen praten maar Ajax vond hem lang niet goed genoeg.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 14:48 schreef Sicko het volgende:Vertongen en Vermeer samen verantwoordelijk voor 4 tegengoals, zeg het maar, ik zeg Chivu halen. Vertonghen heeft nog niet 1 wedstrijd zijn niveau gehaald!!!! Vermeer had een offday...kan gebeuren...verder een uitstekende keeper!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 16:02 schreef EUMD het volgende:Vertonghen is juist een winnaar. Dat nonchalante overkomen en sjokken over het veld komt denk ik omdat hij met de pest in zn lijf rondloopt omdat het niet loopt. Hij is namelijk een echte Ajacied die begaan is met de club! Ik heb al in een ander topic gezet dat hij alleen moet zorgen dat hij de pest in zn lijf moet omzetten in positieve energie door een stapje erbij te doen en er continue vol voor te blijven gaan, ipv dat het omgezet wordt in negatieve energie en met de handen in de lucht je onbegrip uiten of over het veld sjokken. Hier moet hij nog stappen in maken, en leren dat als je negatieviteit uitstraalt dit over slaat op je eigen spel, èn het spel van je medespelers! Maar hij is nog steeds jong (niet vergeten) en als hij deze laatste stap maakt in zijn ontwikkeling is het een topper. En eentje met een echt hart voor Ajax! Dus laten we hem onze onvoorwaardelijke steun geven nu het even wat minder gaat. En niet zoals (een klein deel van het publiek) we bij vd Wie hebben gedaan aub! Vertonghen heeft het in zich om een winnaar te zijn, maar nu is het een TRUT 1e klas...hij heeft moeite met Janssen maar durft daar niet mee voor de dag te komen...hij is aanvoerder...in dat gesprek enkele weken geleden hadden ze daarvoor samen een oplossing moeten vinden...nu zitten we met de gebakken peren....Jan moet nu een aantal wedstrijden uit het elftal om te laten blijken dat het zo niet meer langer kan...je zult zien dat het elftal dan stukken beter draait...daar zit het lek en nergens anders!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 12:05 schreef remco k het volgende:Misschien werkt die band bij Jan wel verlammend. Maar ik wil Theo echt niet als aanvoerder zien.. Kan aan mij liggen hoor, maar de band hoort om de arm van een Ajacied te zitten. Ben ik niet met je eens Remco....Jan moet die band inleveren en afgeven aan Janssen...Janssen moet het elftal naar zijn hand zetten en niet Jan!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 20:18 schreef alibabba het volgende:[..] Ben ik niet met je eens Remco....Jan moet die band inleveren en afgeven aan Janssen...Janssen moet het elftal naar zijn hand zetten en niet Jan!!! Al zou Janssen de kwaliteiten hebben, het gaat keihard botsen als je nu die band afpakt. En de Verdediger Jan is voor belangrijker dan de middenvelder Theo.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 22:02 schreef remco k het volgende:[..] Al zou Janssen de kwaliteiten hebben, het gaat keihard botsen als je nu die band afpakt. En de Verdediger Jan is voor belangrijker dan de middenvelder Theo.. In het begin van het seizoen was Janssen toch aanvoerder??? Waarom is dat nu Vertonghen geworden eigenlijk??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 22:05 schreef alibabba het volgende:[..] In het begin van het seizoen was Janssen toch aanvoerder??? Waarom is dat nu Vertonghen geworden eigenlijk??? Toen was Vertonghen geblesseerd |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Oke...ik zou nu echt Vertonghen eruit halen...die moet je echt raken nu...gewoon om te laten merken dat ie fout bezig is...laat hem die beelden zien waarin hij hopeloos faalt en hij gaat echt nadenken...daar moet je naartoe want dit kan echt niet...ik weet 100% zeker dat het elftal daar beter van word...Janssen aanvoerder maken dan en hij zal opbloeien zonder Vertonghen.....Vertonghen zal moeten vechten om zijn plek en dan komt ie 100% zeker weer in....messcherp!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 22:12 schreef alibabba het volgende:[..] Oke...ik zou nu echt Vertonghen eruit halen...die moet je echt raken nu...gewoon om te laten merken dat ie fout bezig is...laat hem die beelden zien waarin hij hopeloos faalt en hij gaat echt nadenken...daar moet je naartoe want dit kan echt niet...ik weet 100% zeker dat het elftal daar beter van word...Janssen aanvoerder maken dan en hij zal opbloeien zonder Vertonghen.....Vertonghen zal moeten vechten om zijn plek en dan komt ie 100% zeker weer in....messcherp!!! Ik sta daar helemaal achter. Alleen op die manier is Vertonghen weer scherp te krijgen, denk ik. Er is wat mij betreft geen plaats (meer) voor sentimenten. |
|
|
|