|
|
lereeeen
|
|
|
Na al die negatieve topic's (ook eentje van mij ,mijn excuses) Vind ik dat er iets positiefs mag komen,Vergeet niet wij zijn ajax,wij hebben die derde ster, En DIT jaar worden weer kampioen! Denk aan twee seizoenen geleden die prachtige inhaalrace,Ajax heeft gewoon een hele moeilijke maand achter de rug kijk maar na dit schema,
Ajax - Olympique Lyon PSV - Ajax Noordwijk-ajax Ajax-Twente Real madrid-Ajax Fc groningen-Ajax Ajax-AZ Dinamo-Ajax Ajax-feyenoord Roda jc-Ajax Roda jc-Ajax Ajax-Dinamo Utrecht-Ajax Zoals je ziet een loodzware maand achter de rug Iedereen lacht ons uit maar met dit programma is dat geen ramp.
Maar kijk vooruit
Ajax-NAC Lyon-ajax Nec-Ajax Ajax-excelsior Ajax-Real madrid Rkc-Ajax Ajax-ado Ajax-az (beker) Winterstop
AZ-Ajax Feyenoord - Ajax Ajax-Utrecht Nac-Ajax Ajax-NEC Excelsior-Ajax Ajax-Roda jc Ajax-rkc Ado-Ajax Ajax-psv Ajax-Heracles Heerenveen-Ajax Ajax-De graafschap Ajax-Groningen Fc twente-Ajax Ajax-VVV Vitesse-Ajax
Ik zie het positief in en ik vind het nog steeds raar dat de knvb zo'n maand okt aan ajax heeft gegeven. Maar nu komen de zware weken voor az-psv-twente en ik zie wel gebeuren dat az in maand Jan of Feb een hele grote dip krijg het zelfde geld voor psv en twente,
Dus borst vooruit kop omhoog wij zijn Ajax Amsterdam |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Met de instelling zoals ze in uitwedstrijden spelen, krijgen ze zelfs klop van RKC en NEC! Dus ga nou niet roepen dat we die wedstrijden ook maar even winnen. Deze teams hebben niets te verliezen en klappen er direct bovenop! Thuiswedstrijden heeft Ajax nog de steun van het publiek en de angst van de tegenstander. In uitwedstrijden verliest Ajax het op strijd! En elk team wil in zijn thuiswedstrijd strijden tegen Ajax!! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Eindelijk eentje die er rustig over heeft nagedacht ipv allerlei loze kreten te spuien. Mijn complimenten.
+1000000 |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
En dan doel ik op de topicstarter |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 21:27 schreef amsterdammer113 het volgende:Met de instelling zoals ze in uitwedstrijden spelen, krijgen ze zelfs klop van RKC en NEC! Dus ga nou niet roepen dat we die wedstrijden ook maar even winnen. Deze teams hebben niets te verliezen en klappen er direct bovenop! Thuiswedstrijden heeft Ajax nog de steun van het publiek en de angst van de tegenstander. In uitwedstrijden verliest Ajax het op strijd! En elk team wil in zijn thuiswedstrijd strijden tegen Ajax!! Kom op man dont worry about a thing cause every little thing is gonna be alright |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tuurlijk jongen, maar wees eens realistisch! Denk jij dat elke wedstrijd gewonnen word vanaf nu??? |
|
|
|
|
lissum27
|
|
|
en in de Champions League hebben ze het ook goed gedaan dit is de eerste wedstrijd na een Champions League dat ze een keer verliezen |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Az uit, Ado uit ,Twente uit, heerenveen uit, vitesse uit , en 11 punten in lopen geloof je het zelf |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 21:56 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tuurlijk jongen, maar wees eens realistisch! Denk jij dat elke wedstrijd gewonnen word vanaf nu??? Realisme leer je ontwikkelen naar mate je ouder wordt ippie..........je hebt gelijk gap |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 22:07 schreef sebas79 het volgende:Az uit, Ado uit ,Twente uit, heerenveen uit, vitesse uit , en 11 punten in lopen geloof je het zelf Was afgelopen 2 jaar niet anders.. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
ik kon er niet een goed topic voor vinden maar zullen we hier gewoon ff wat positief melden of elkaar oppeppen dat het goed komt en geen discussies over dit en dat maar gewoon het positief inzien |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 21:53 schreef lereeeen het volgende:ik kon er niet een goed topic voor vinden maar zullen we hier gewoon ff wat positief melden of elkaar oppeppen dat het goed komt en geen discussies over dit en dat maar gewoon het positief inzien ajax is naar de klote dankzij davids en ten have.. t komt dit seizoen niet meer goed en als cruijff daadwerkelijk vertrekt, dan komt het heel lang niet meer goed
positief genoeg? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: toen werd er door de concurentie veel punten gemorst. denk niet dat we elk jaar dat geluk hebben. voorlopig doet az het zeer goed en begint twente ook weer beter telopen. maar wie weet de bal is nog steeds rond en heb het al eens meer opgegeven. |
|
|
|