BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 november 2013 - 13:40   quote  deeplink  
Lafca
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 november 2013 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 12:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Lef heb je als je het durft een uur voor de wedstrijd begint maar dan ben je ook gewoon dom en levensmoe, dit is gewoon een laffe daad van een mislukkeling.
Yep..
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 november 2013 - 17:32   quote  deeplink  
https://twitter.com/SportHumour/status/397024507900092416/photo/1

Tsja
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 november 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
haha, die zijn niks gewend..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 november 2013 - 17:34   quote  deeplink  
020-frustraten en laag IQ-bezitters.
Krijg je dit.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 november 2013 - 11:19   quote  deeplink  
laf.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 15:29   quote  deeplink  
FEYENOORD BESLIST DINSDAG OVER STANDBEELD MOULIJN

ee15882cbebfc45afad03dc42524c214_660_300_crop.jpg

Feyenoord neemt dinsdag een besluit over het al dan niet verplaatsen van het standbeeld van Coen Moulijn, nadat afgelopen weekend het beeld werd beklad. Feyenoord neigt ernaar om het beeld, dat is te vinden op het voorplein van De Kuip aan de Olympiaweg, binnen de hekken van het stadion te plaatsen en op die manier ook gehoor te geven aan de oproep van Adrie Moulijn, de weduwe van Coen. Mocht Feyenoord dinsdag besluiten om het beeld te willen verplaatsen, dan zal de club hierover in overleg treden met de gemeente Rotterdam en de initiatiefnemers van het standbeeld. In dat geval zal er ook nog een passende plek binnen de hekken van het stadion gevonden moeten worden.

Het standbeeld van Coen Moulijn werd in 2009 nog bewust op het voorplein van De Kuip geplaatst, omdat Feyenoord van mening is dat het clubicoon een plek verdient in de openbare ruimte waar het beeld voor iedereen zichtbaar is. Moulijn verdient een plek waar veel mensen hem zien, zegt woordvoerder Raymond Salomon. Iedereen moet het respect hebben om van een clubicoon af te blijven.

Medewerkers van de gemeente hebben maandag de graffiti die op het standbeeld was aangebracht verwijderd.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 20:58   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 11:25   quote  deeplink  
Jacht geopend op bekladder beeld Coen Moulijn

1579_610053045724092_464234362_n.jpg

Op sociale media is een klopjacht geopend op de bekladder van het beeld van Feyenoord-legende Coen Moulijn. Op de sokkel van het bronzen kunstwerk bij de Kuip werd dit weekeinde met zwarte letters 'AFCA 76' geschreven, de supportersclub van Ajaks.

Boze Feyenoorders wijzen op Twitter een Ajaks-fan aan als dader en bedreigen de man. De politie onderzoekt de bekladding, maar is niet bekend met de beschuldigingen. 'We roepen mensen die iets weten op om zich bij ons te melden. Maar wij hebben zelf geen nieuws.'
Bron:AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 11:37   quote  deeplink  
Na beeld Moulijn ook ASWH-clubgebouw beklad

9667-groot

Het beeld van Coen Moulijn is niet het enige dat afgelopen weekend is beklad met pro-Ajaks-leuzen. Ook het club-gebouw van amateurclub ASWH in Hendrik-Ido Ambacht heeft bezoek gehad van vandalen.

Vorige week speelde ASWH in de Amsterdom aRENa een bekerwedstrijd. Voorafgaand aan de wedstrijd gingen spelers van ASWH met een Feyenoord-badhanddoek op de foto op het veld in de aRENa. Mogelijk is dit nu een wraakactie. Op het clubgebouw staan teksten als AFCA76, dat verwijst naar een supportersvereniging van Ajaks. Diezelfde tekst stond ook op het beeld van Feyenoord-clubicoon Coen Moulijn bij de Kuip.
Bron:FR Fans
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 november 2013 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 15:29 schreef RenatoBos het volgende:
FEYENOORD BESLIST DINSDAG OVER STANDBEELD MOULIJN

[ afbeelding ]

Feyenoord neemt dinsdag een besluit over het al dan niet verplaatsen van het standbeeld van Coen Moulijn, nadat afgelopen weekend het beeld werd beklad. Feyenoord neigt ernaar om het beeld, dat is te vinden op het voorplein van De Kuip aan de Olympiaweg, binnen de hekken van het stadion te plaatsen en op die manier ook gehoor te geven aan de oproep van Adrie Moulijn, de weduwe van Coen. Mocht Feyenoord dinsdag besluiten om het beeld te willen verplaatsen, dan zal de club hierover in overleg treden met de gemeente Rotterdam en de initiatiefnemers van het standbeeld. In dat geval zal er ook nog een passende plek binnen de hekken van het stadion gevonden moeten worden.

Het standbeeld van Coen Moulijn werd in 2009 nog bewust op het voorplein van De Kuip geplaatst, omdat Feyenoord van mening is dat het clubicoon een plek verdient in de openbare ruimte waar het beeld voor iedereen zichtbaar is. Moulijn verdient een plek waar veel mensen hem zien, zegt woordvoerder Raymond Salomon. Iedereen moet het respect hebben om van een clubicoon af te blijven.

Medewerkers van de gemeente hebben maandag de graffiti die op het standbeeld was aangebracht verwijderd.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Ik houd best wel van een geintje. Over en weer. Maar er zijn dingen die gewoon niet kunnen. Van elkaars iconen, helden blijf je af. Dat is een kwestie van respect tonen.
Dat zeg ik als oude Ajacied, zoals (de meesten van) jullie wel weten. Toen ik las wat er gebeurd is met het standbeeld van Coen Moulijn schaamde ik me ervoor om Ajacied te zijn. Ik hoop oprecht dat de dader(s) getraceerd kunnen worden. Ik zou wel weten hoe die galbak(ken) gestraft zouden moeten worden: de aangebrachte tekst zelf schoonlikken, net zo lang tot die tekst verdwenen is.
Feyenoord-vrienden, mijn welgemeende excuses !!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 november 2013 - 12:52   quote  deeplink  
Viltstift hoolies.
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/supporters-nieuws/9808/ook-aswh-clubgebouw-beklad-met-ajax-leuzen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

LAFCA

als wraak op:
twitter2.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2013 door Stylzz --
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 november 2013 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Ik heb daar maar een woord voor, Stylzz: KLOOTZAKKEN !!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 november 2013 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 12:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb daar maar een woord voor, Stylzz: KLOOTZAKKEN !!
je bent goed bezig Pietje!
JanM
 JanM - dinsdag 05 november 2013 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 12:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je bent goed bezig Pietje!
+1908!
JanM
 JanM - dinsdag 05 november 2013 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 12:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je bent goed bezig Pietje!
Hoe kan zo iemand voor 020 zijn vraag je je alleen wel af ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 12:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik houd best wel van een geintje. Over en weer. Maar er zijn dingen die gewoon niet kunnen. Van elkaars iconen, helden blijf je af. Dat is een kwestie van respect tonen.
Dat zeg ik als oude Ajacied, zoals (de meesten van) jullie wel weten. Toen ik las wat er gebeurd is met het standbeeld van Coen Moulijn schaamde ik me ervoor om Ajacied te zijn. Ik hoop oprecht dat de dader(s) getraceerd kunnen worden. Ik zou wel weten hoe die galbak(ken) gestraft zouden moeten worden: de aangebrachte tekst zelf schoonlikken, net zo lang tot die tekst verdwenen is.
Feyenoord-vrienden, mijn welgemeende excuses !!
Goud Pietje..
Geinen is leuk en moet kunnen maar dit gaat te ver..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 13:19   quote  deeplink  
FEYENOORD HOOPT STANDBEELD MOULIJN TE VERPLAATSEN

ee15882cbebfc45afad03dc42524c214_660_300_crop.jpg

Feyenoord wil het standbeeld van Coen Moulijn op korte termijn verplaatsen van het voorplein bij De Kuip naar een plek binnen de hekken van het stadion. De club heeft hierover overleg gevoerd met Adrie Moulijn, de weduwe van Coen, die dit besluit toejuicht. Feyenoord zal spoedig in gesprek treden met de Gemeente Rotterdam, de initiatiefnemers van het standbeeld van Moulijn en het Stadion over de mogelijkheden tot het verplaatsen van het kunstwerk. Feyenoord wil samen met de betrokken partijen zoeken naar een passende oplossing.

De verplaatsing van het standbeeld heeft te maken met een incident van afgelopen weekend waarbij de sokkel van het beeld werd beklad door vandalen met de tekst AFCA 76, verwijzend naar een supportersgroepering van Ajaks. Eerder dit jaar was het beeld van Moulijn al mikpunt, toen een shirt van de club uit Amsterdam over het kunstwerk werd gehangen.

De directie van Ajaks heeft maandag contact opgenomen met de clubleiding Feyenoord om aan te geven dat ze het incident van afgelopen weekend betreurt en afkeurt.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
VVout
 VVout - dinsdag 05 november 2013 - 13:25   quote  deeplink  
Pietje bedankt, dit gaat gewoon te ver.
VVout
 VVout - dinsdag 05 november 2013 - 14:02   quote  deeplink  
Lijdensweg terug in Barcelona ?

Het gaat niet bepaald crescendo met Lionel Messi bij FC Barcelona. 'La Pulga' staat al vijf wedstrijden droog - alle competities bij elkaar - en ook met zijn vorm laat te wensen over.
© reuters.

'Punto Pelota', een Spaans televisieprogramma, nam even de temperatuur op bij de supporters van Barcelona na de derby tegen Espanyol (1-0). Daar was de algemene tendens dat Messi niet goed bezig is, maar één fan ging wel erg ver in zijn uitspraken. 'Ik zeg het al van een jaar: het is tijd om hem te verkopen. Dit kan erg klinken, maar Messi zal niets meer winnen bij Barcelona', zo wond de man er geen doekjes om.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 14:02   quote  deeplink  
Zou zomaar kunnen, Mulder gaat nu ook beter keepen..d:-)
JanM
 JanM - dinsdag 05 november 2013 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 14:02 schreef VVout het volgende:
Lijdensweg terug in Barcelona ?

Het gaat niet bepaald crescendo met Lionel Messi bij FC Barcelona. 'La Pulga' staat al vijf wedstrijden droog - alle competities bij elkaar - en ook met zijn vorm laat te wensen over.
© reuters.

'Punto Pelota', een Spaans televisieprogramma, nam even de temperatuur op bij de supporters van Barcelona na de derby tegen Espanyol (1-0). Daar was de algemene tendens dat Messi niet goed bezig is, maar één fan ging wel erg ver in zijn uitspraken. 'Ik zeg het al van een jaar: het is tijd om hem te verkopen. Dit kan erg klinken, maar Messi zal niets meer winnen bij Barcelona', zo wond de man er geen doekjes om.
Denk het niet, want dan had er wel bijgezegd dat Barcelona Mulder///HELD! moet kopen van het geld dat Messi oplevert ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 14:11   quote  deeplink  
Geweldig sfeertje..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 14:16   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 14:51   quote  deeplink  
Politie slaags met fans in Sao Paulo

De politie in Brazilië moest afgelopen weekend hard optreden tijdens de wedstrijd van Sao Paulo tegen Corinthians. 'Supporters' van de thuisclub probeerden bij de fans van de bezoekende partij te komen maar konden nog net op tijd worden tegengehouden door een leger aan agenten.


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 14:52   quote  deeplink  
Argentijnse coach slaat fan neer

Nelson Vivas kon zich afgelopen week niet inhouden toen hij werd uitgescholden door een supporter. De coach van het Argentijnse Quilmes sloeg de fan tegen het hoofd maar kon gelukkig snel worden tegengehouden door politieagenten.


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 14:52   quote  deeplink  
Scheidsrechter schopt én slaat spelers neer

Geweld tegen scheidsrechters lijkt heden ten dagen de normaalste zaak van de wereld. Geweld dóór scheidsrechters is iets wat me maar zelden zien. Toch vond de arbiter in deze wedstrijd in Koeweit het nodig om letterlijk van zich af te slaan en te schoppen toen de spelers het niet eens waren met een beslissing.


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 14:54   quote  deeplink  
Russische hooligans rellen in de sneeuw

De 'supporters' van Zenit en Dynamo Moscow zijn niet bang voor een paar centimeter sneeuw, want daar zijn het namelijk russen voor. Gewoon dikke kleding aan, een muts over de oren en dan flink hakken en slaan maar!


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 14:57   quote  deeplink  
De onsportieve goal van Leroy Fer

In het duel tussen Norwich tegen Cardiff (0-0) wordt het spel door Ricky van Wolswinkel met een inworp hervat, nadat de bal uit het spel is geweest voor een blessure. Teruggooien lijkt logisch, maar van Wolfswinkel gooit de bal naar Leroy Fer die hem binnen schiet. Niet heel erg netjes, maar geen reden voor de scheidsrechter om het doelpunt af te keuren.


Bron:vb
VVout
 VVout - dinsdag 05 november 2013 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 14:54 schreef RenatoBos het volgende:
Russische hooligans rellen in de sneeuw

De 'supporters' van Zenit en Dynamo Moscow zijn niet bang voor een paar centimeter sneeuw, want daar zijn het namelijk russen voor. Gewoon dikke kleding aan, een muts over de oren en dan flink hakken en slaan maar!

[ filmpje ]
Bron:vb
De volgende video die Youtube aangaf was ook niet oninteressant, :)



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2013 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 15:39   quote  deeplink  
Zeker niet..d:-)
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 november 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 12:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je bent goed bezig Pietje!
Ach, weet je, Stylzz, over drie maanden hoop ik 65 jaar te worden. Ik heb lang geleden geleerd van mijn ouders om respect te hebben voor andermans bezittingen, respect te tonen voor andermans meningen, om af te blijven van andermans spullen. Datzelfde heb ik geleerd aan mijn eigen kinderen (dochter van bijna 35 jaar en zoon van ruim 32 jaar). Zij hebben de lessen van mij en van mijn vrouw goed begrepen. Ook zij respecteren andermans eigendommen.
Kijk, Coen een Ajax-shirtje aantrekken daar zou je nog om kunnen lachen, dat is ludiek (omgekeerd kan ik dat beslist ook!). Zo'n shirtje kun je probleemloos weer uitrekken, maar zijn standbeeld besmeuren... Dat doe je gewoon niet. Ik hoop van ganser harte, dat justitie (of wie dan ook) die flapdrollen kan opsporen !!!
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 november 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 13:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Goud Pietje..
Geinen is leuk en moet kunnen maar dit gaat te ver..
Klopt helemaal, Renato. Dit is geen geintje meer, maar vandalisme. Oppakken die gasten. Ik sprak vandaag een andere Ajacied (van een officiële fanclub) en die had er ook geen goed woord voorover. Afblijven van elkaars iconen en helden, en respect tonen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 november 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 13:25 schreef VVout het volgende:
Pietje bedankt, dit gaat gewoon te ver.
Zo is het VVout. Ik houd van een gebbetje, maar dit kon simpelweg niet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 20:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt helemaal, Renato. Dit is geen geintje meer, maar vandalisme. Oppakken die gasten. Ik sprak vandaag een andere Ajacied (van een officiële fanclub) en die had er ook geen goed woord voorover. Afblijven van elkaars iconen en helden, en respect tonen.
True that Piet, respect voor jou..!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Gebbetje, WTF is een gebbetje..(?????)

knipoog_groot.gif
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 november 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 20:58 schreef RenatoBos het volgende:
Gebbetje, WTF is een gebbetje..(?????)

[ afbeelding ]
Een gebbetje is een grapje, een geintje... Oh jee... misschien is het wel Amsterdams? Sorry, maatje, dat was zeker niet de bedoeling !!

UPDATE
Ik heb het even nagekeken in de Dikke van Dale. Het is niet Amsterdams, maar het is "volkstaal". Sorry.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2013 door Pietje --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 21:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een gebbetje is een grapje, een geintje... Oh jee... misschien is het wel Amsterdams? Sorry, maatje, dat was zeker niet de bedoeling !!

UPDATE
Ik heb het even nagekeken in de Dikke van Dale. Het is niet Amsterdams, maar het is "volkstaal". Sorry.
Is goed gap..

knipoog_groot.gif
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 november 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 21:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is goed gap..

[ afbeelding ]
Als we elkaar maar begrijpen ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 21:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als we elkaar maar begrijpen ;-)
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 11:12   quote  deeplink  
Kliederwerk bij beeld van Coen is erg beroerd getimed

media_l_1934987.jpg

Omdat het buiten niet langer veilig is, heeft Feyenoord besloten het beeld van Coen Moulijn te verplaatsen. Coen werd onlangs beklad met graffiti - en bovendien stond hij aan de Olympiaweg enigszins op de tocht. Adrie, de weduwe van Coen, heeft het altijd al een ongezellige plek gevonden. Het waait er. Coen staat volledig onbeschut.

Voor de bronzen voeten van de legende werden deze week een paar cijfers en letters gespoten, slordig en liefdeloos, met een zwarte spuitbus. 'AFCA 76' stond er, een afkorting die, zo bleek uit nader onderzoek, naar een supportersgroep van Ajaks verwijst. Een grap, of zelfs maar een poging daartoe, ontbrak.

De heiligschennis maakte een storm aan reacties los - en niet alleen uit Rotterdamse hoek. Ajaks-fans toonden zich net zo verontwaardigd, want helden en koningen verdienen immuniteit aan beide zijden van de frontlinie, hoe verbeten de strijd ook wezen mag. De meest gebezigde term in de waterval aan meningen: respectloos. Op een goede tweede plaats: laf.

Ajacieden en Feyenoorders waren het in de nasleep redelijk eens, dat was het goede nieuws. Maar vergeet hier even het clubsentiment. Parkeer het. Laffe anonieme malloten heb je overal, kijk maar eens op een doordeweekse dag op internet, of op de Facebookpagina van Anouk. Idiotie is niet plaats- of clubgebonden.

Het grootste probleem is hier dat het incident elke voetbalsupporter schaadt. Vroeger was het hooguit een berichtje in de krant geweest, nu vloog het als digitale diarree alle kanten op, met alleen maar meer stront tot gevolg. Niet alleen betrof het hier een volkomen humorloze actie, het kliederwerk was ook nog eens erg beroerd getimed.

Vorige week nog moest ik hard lachen om een meneer van de ChristenUnie, die doodserieus voorstelde om een 'hooligantax' in te stellen. Alsof we nog in de jaren 80 leven, waarin het elke week knokken en rellen is in onze stadions. Alsof je anno 2013 niet prima met je kinderen naar het stadion kunt, zonder te worden aangevallen door bloeddorstige vandalen.

Het aantal noemenswaardige incidenten rond voetbalstadions wordt nog elk jaar minder. Als er al agressie is rondom Nederlandse wedstrijden, dan is dat niet zelden juist een gevolg van politierepressie, zoals onlangs nog bij Fortuna Sittard - MVV. Terecht komen steeds meer mensen in opstand tegen verplichte combiregelingen, en tegen de criminalisering van voetbalfans.

Maar met voetbalsupporters is het als met allochtone minderheden. Politici, populisten of voetbalhaters zien in elk incident een beetje bevestiging. Met Marokkanen en met voetbal is het eenvoudig scoren. Een kwestie van inkoppen.
Dat de Klassieker alweer jaren zonder uitsupporters wordt gespeeld, ergert voetballiefhebbers uit alle kampen. Verbeten wil de meerderheid bewijzen dat het anders kan, dat Feyenoord tegen Ajaks juist lééft van rivaliteit en culturele tegenstellingen. Dat er heus uitzicht is op normalisatie.

Maar halverwege die discussie rijdt een groepje kanslozen naar Rotterdam om een standbeeld te besmeuren. Een beeld nota bene van één van de sportiefste en meest aimabele voetballers ooit. Coen Moulijn was Feyenoorder, maar tegelijk juist een beetje van iedereen.

Het wachten is nu op wraakacties in omgekeerde richting, maar stukken zinvoller zou het zijn om samen ten strijde te trekken. Start een petitie desnoods. Doe iets. Behoed onze Klassieker voor een stille, treurige dood.

Door: Sjoerd Mossou/AD
VVout
 VVout - woensdag 06 november 2013 - 11:25   quote  deeplink  
Wel een duidelijk verhaal van Sjoertie, laten we ons niet op stang jagen want anders heeft die AFCA (een echte of neppert, wie zal het zeggen) echt zijn zin.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 11:28   quote  deeplink  
Precies gewoon boven staan, iedereen is het er wel over eens dat die snavels zich weer eens voor de zoveelste keer voor schut zetten..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 11:40   quote  deeplink  
1465158_203368976516650_1260803108_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 november 2013 - 13:29   quote  deeplink  
STANDBEELD COEN VOLGENDE WEEK AL VERPLAATST

ee15882cbebfc45afad03dc42524c214_660_300_crop.jpg

Het standbeeld van Coen Moulijn krijgt zeer waarschijnlijk volgende week al een nieuwe, mooie plaats binnen de hekken van Stadion Feijenoord. De onder andere door weduwe Adrie Moulijn gewenste verplaatsing van het beeld van Feyenoords legendarische linksbuiten is mogelijk, doordat de gemeente Rotterdam als eigenaar heeft aangeboden de verplaatsing te regelen en het standbeeld bovendien voor onbepaalde tijd in bruikleen geeft aan de BVO Feyenoord.

Het in oktober 2009 door Coen Moulijn zelf onthulde standbeeld van kunstenaar Tom Waakop Reijers staat momenteel nog op het voorplein van Stadion Feijenoord. Voor deze plek is destijds vooral gekozen omdat het buiten de poorten van het stadion altijd voor iedereen toegankelijk is. Helaas werd de sokkel van het beeld vorige week door vandalen beklad, nadat het eerder al eens mikpunt was geweest toen een shirt van Ajaks over het kunstwerk werd gehangen.

Waar in het stadion het standbeeld precies komt te staan zal de komende dagen pas duidelijk worden. We zijn samen met het stadion al op zoek naar een mooie en geschikte plek, verklaart algemeen directeur Eric Gudde. We zijn het Centrum Beeldende Kunst Rotterdam in elk geval zeer dankbaar voor hun volledige medewerking om met een snelle verplaatsing tegemoet te komen aan de wensen van Adrie en van vele supporters.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door RenatoBos --
VVout
 VVout - donderdag 07 november 2013 - 13:34   quote  deeplink  
FF opletten Lex voetbal kan ook schoonheid, elegantie en vreugde uitstralen.

RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 november 2013 - 13:41   quote  deeplink  
Haha ja maar Lex is geen Ronaldinho he..
VVout
 VVout - donderdag 07 november 2013 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 13:41 schreef RenatoBos het volgende:
Haha ja maar Lex is geen Ronaldinho he..
Elke procent die hij oppakt is meegenomen, vind het ook gaaf om te zien hoe ongecompliceerd ze daar aan het dollen zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 november 2013 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 13:46 schreef VVout het volgende:

[..]

Elke procent die hij oppakt is meegenomen, vind het ook gaaf om te zien hoe ongecompliceerd ze daar aan het dollen zijn.
Ziet er super gaaf uit ja..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 november 2013 - 14:12   quote  deeplink  
Wat een smééérige overtreding!

Verdediger van Fulham, Sascha Riether, maakte een wel héél vieze overtreding op Adnan Januzaj van Manchester United. Zou hij het expres hebben gedaan?

Kijk en oordeel zelf...


Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!









0.0852241