BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2013 - 23:00   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2013 - 23:13   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 november 2013 - 17:11   quote  deeplink  
SPAAR DE ORIGINELE FEYENOORD FAN BUTTONS!

e3dbbc610f72db0dfe2a482aecfa9df0_660_300_crop.jpg

Ben jij trots op Feyenoord? Spaar dan de originele Feyenoord BProud Fan buttons! Met een BProud armband draag je als supporter je favoriete spelers altijd bij je. Dit unieke spaarconcept is uitgewerkt en gerealiseerd in samenwerking met oud-Feyenoorder John de Wolf.

De armband is standaard verkrijgbaar met het zilverkleurige Feyenoord-logo. Met de Feyenoord BProud Fan buttons kun je jouw favoriete spelers toevoegen aan je armband en deze Feyenoorders altijd bij je dragen.

De armbanden van BProud zijn gemaakt van Italiaans leder, de buttons zijn 100 procent nikkelvrij. Met een simpele klik verander je van speler. Deze stijlvol ontworpen BProud armband kun je altijd dragen en past perfect bij elke gelegenheid.

De armbanden zijn verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshops en in de Feyenoord Fanshop online, in kinder-, dames- en herenmaten.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 november 2013 - 18:09   quote  deeplink  
Keiharde vuistslag in gezicht levert geen kaart op.. ONGELOOFLIJK!

In deze Zuid-Afrikaanse wedstrijd tussen Kaizer Chiefs en Bidvest Wits slaat Morgan Gould zijn tegenstander Getaneh Kebede van dichtbij vol in het gezicht. Deze debiele actie wordt wel bestraft met een overtreding, maar de kaarten blijven gek genoeg achter wegen! Ook hier trekken we de integriteit van de scheidsrechter sterk in twijfel.


Bron:Voetbalflitsen
MMM
 MMM - woensdag 13 november 2013 - 18:11   quote  deeplink  
Belachelijk, scheids staat er bovenop.
Sensi
 Sensi - donderdag 14 november 2013 - 11:45   quote  deeplink  
Ff tussen 2 haakjes, nog iemand zo'n last van dat hinderijke reclame spam op feyenoord.headliner? Laatste tijd als ik nieuws wil lezen en ik klik op een link komt site wel tevoorschijn maar schiet ie gelijk over op een reclame spam. Daardoor moet ik soms wel tot 2/3 keer toe een site afsluiten om eindelijk te kunnen lezen wat ik wou lezen.. Nog iemand last hier van of mot ik een ergens een betere popup killer aanschaffen ofzo?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 november 2013 - 11:47   quote  deeplink  
Op de telefoon wel ja.
MMM
 MMM - donderdag 14 november 2013 - 15:37   quote  deeplink  
Ik ook op m'n telefoon.

Op m'n pc gebruik ik Adblock Plus.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 november 2013 - 15:41   quote  deeplink  
Jep, op de telefoon is het af en toe een ramp. Op de PC nergens last van.
Sensi
 Sensi - donderdag 14 november 2013 - 17:39   quote  deeplink  
Ja bij mij beide. Zal is kijken voor die Adblock plus thnx! ^^
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 14 november 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Ik kijk gewoon geen Headliner op m'n mobiel. En verschillende mensen hier (MMM en T) hebben toch ook gewoon Twitter? Halen jullie daar je nieuws niet vandaan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 november 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 18:49 schreef Bosifyable het volgende:
Ik kijk gewoon geen Headliner op m'n mobiel. En verschillende mensen hier (MMM en T) hebben toch ook gewoon Twitter? Halen jullie daar je nieuws niet vandaan?
Meestal wel ja, maar ik kijk soms ook nog even snel headliner door of ik nog wat gemist hebt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 november 2013 - 11:14   quote  deeplink  
Pétursson tipte Feyenoord over Finnbogason

600x400-vi-1028097.jpg

Alfred Finnbogason, Jóhann Berg Gudmundsson en Kolbeinn Sigthórsson spelen vrijdag en dinsdag met IJsland tegen Kroatie om een ticket voor het WK 2014. Na afloop van die interlands keren ze terug naar hun club, dat had bij alle drie Feyenoord kunnen zijn. Nu gaat het echter om respectievelijk sc Heerenveen, AZ en Ajaks.

Feyenoord had via voormalig speler Pétur Pétursson de kans de IJslandse aanvallers binnen te halen, maar zover is het nooit gekomen. Inmiddels heeft Pétursson bijna geen contacten meer bij de club. "Tot enkele jaren geleden sprak ik Mario Been, Stanley Brard of Sjaak Troost nog wel eens. Dan gaf ik door welke spelers wellicht goed waren voor Feyenoord", zegt Pétursson tegenover het Algemeen Dagblad.

"Alfred Finnbogason en Jóhan Berg Gudmundsson heb ik ook getipt. Kolbeinn Sigthórsson is als vijftienjarige een keer op proef geweest bij Feyenoord, maar dat liep op niets uit", vervolgt Pétursson zijn verhaal. "Meer dan een tip geven doe ik niet, ik ben geen spelersmakelaar. Als Feyenoord informatie nodig heeft over goede IJslandse spelers, mogen ze me altijd bellen."
Bron:Voetbalprimeur
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 november 2013 - 11:41   quote  deeplink  
ja, ach.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 november 2013 - 12:08   quote  deeplink  
Yep, zal niet de eerste keer zijn..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 november 2013 - 12:08   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 november 2013 - 12:36   quote  deeplink  
Matchfixing in Rusland, scheids geeft 3 penalties achter elkaar..

Bij Terek Gronzy II v Alaniya II gebeurde het volgende..

(penalties vanaf minuut 0:35)


Bron:Voetbalflitsen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 november 2013 - 12:36   quote  deeplink  
Fan uit Australië snuift cocaïne op kampioensbeker..

Een schandaal in Australië, waar een fan van Rapid Vienna cocaïne snuift op de kampioensbeker uit de Bundesliga. Volgens de media is deze man goed bevriend met de eigenaren van de club, waardoor hij toegang kreeg tot deze beker.

artikel9064picture.jpg?t=1384429774
Bron:Voetbalflitsen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 november 2013 - 12:37   quote  deeplink  
Heeft nog een aardig stukkie te gaan..
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 15 november 2013 - 12:45   quote  deeplink  
http://www.speld.nl/2013/11/15/chelsea-supporters-op-huurbasis-naar-vitesse/

Hahaha!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 november 2013 - 12:50   quote  deeplink  
Nou lachen zeg..
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 15 november 2013 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Ze kunnen er beter Polen en Roemenen heen sturen, scheelt weer reiskosten.
VVout
 VVout - zaterdag 16 november 2013 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 12:36 schreef RenatoBos het volgende:
Fan uit Australië snuift cocaïne op kampioensbeker..

Een schandaal in Australië, waar een fan van Rapid Vienna cocaïne snuift op de kampioensbeker uit de Bundesliga. Volgens de media is deze man goed bevriend met de eigenaren van de club, waardoor hij toegang kreeg tot deze beker.

[ afbeelding ]
Bron:Voetbalflitsen
Hoe lomp kun je zijn om er dan ook nog foto's van laten te maken -.-
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 november 2013 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 november 2013 - 07:11 schreef VVout het volgende:

[..]

Hoe lomp kun je zijn om er dan ook nog foto's van laten te maken -.-
dat is dan nog 1, maar om ze uit te laten lekken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 00:30   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 00:32   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 00:34   quote  deeplink  
Ivoriaanse speler plast tijdens wedstrijd op veld! WTF!!

artikel9273picture.jpg?t=1385212399
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 00:37   quote  deeplink  
Kevin Mirallas bezorgt Luis Suarez een 'horrorblessure'! Wat een helden actie!

Kevin Mirallas zet tijdens de wedstrijd Everton-Liverpool zijn noppen heldhaftig in het been van Luis Suarez. Dit is het resultaat. De speler van Everton kreeg bovendien zelfs geel voor deze actie! Belachelijk..

artikel9274picture.jpg?t=1385214610
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 01:24   quote  deeplink  
Als een vrouwelijke journalist hem vraagt naar de geruchten dat hij homo zou zijn. Kom samen met je zus naar mijn huis schatje, dan zal ik je laten zien wie homo is.

zlatan.jpg
JanM
 JanM - woensdag 27 november 2013 - 01:10   quote  deeplink  
Zou Jonathan al op terugReis zijn?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 november 2013 - 13:27   quote  deeplink  
VERKOOP WEDSTRIJDKAARTEN VOORTAAN IN FANSHOP

af0514de3f86c76c19b6e58f0b633337_660_300_crop.jpg

Supporters die kaarten willen kopen voor wedstrijden van Feyenoord, kunnen hiervoor vanaf aanstaande maandag (2 december) terecht bij de Feyenoord Fanshop bij het stadion. Hiermee maakt Feyenoord een nieuwe stap in het centraal aanbieden van producten aan haar supporters.

Wil je een kaart kopen voor een wedstrijd van Feyenoord, dan kan dat via de volgende kanalen: online via feyenoord.nl/tickets, via TicketBox en nu dus ook in de Feyenoord Fanshop. Op wedstrijddagen is er geen verkoop van wedstrijdkaarten in de Fanshop, maar alleen bij de loketten van Feyenoord Service & Tickets.

De Feyenoord Fanshop bij het stadion is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Kijk voor de actuele openingstijden van Feyenoord Service & Tickets op deze pagina.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 november 2013 - 20:41   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-27741/#1111799

Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 02:23   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 21:36   quote  deeplink  
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 december 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:36 schreef RenatoBos het volgende:
[ filmpje ]
Das Bosi man.... :))
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 22:19   quote  deeplink  
Dan mis ik Bambi in het filmpje..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 13:49   quote  deeplink  
speler trapt speler vol in gezicht

RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 13:49   quote  deeplink  
Hijskraan valt op WK-stadion Brazilië

Vorige week berichtten wel al dat bij de bouwwerkzaamheden aan de Arena de Sao Paulo het gruwelijk mis ging, met meerdere doden tot gevolg. Op later verschenen beeldmateriaal is het dodelijke ongeluk vastgelegd.


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 13:50   quote  deeplink  
Evra betast door vrouwelijke fan

Een vreemd moment voor Patrice Evra tijdens de wedstrijd Tottenham Hotspur - Manchester United (2-2). Nadat de Franse verdediger over de boarding vloog zag een vrouwelijke supporter de kans schoon om hem aan te raken op een niet-alledaagse plek!


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 22:58   quote  deeplink  
In memoriam: Richard Nieuwenhuizen veld

artikel9583picture.jpg?t=1386096653

De zoons van de overleden grensrechter Richard Nieuwenhuizen hebben op het veld van Buitenboys een bord onthuld ter nagedachtenis aan hun vader. De 41-jarige Almeerder overleed precies een jaar geleden. Een dag daarvoor werd hij mishandeld na een voetbalwedstrijd.
Bron:Voetbalflitsen
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 04 december 2013 - 08:48   quote  deeplink  
www.linkedin.com/pub/henk-snavel/14/493/902

Word je ook niet blij van..
VVout
 VVout - woensdag 04 december 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 december 2013 - 08:48 schreef Vincent1970 het volgende:
www.linkedin.com/pub/henk-snavel/14/493/902

Word je ook niet blij van..
Een snavel die je advies wilt geven op de kapitaalmarkt, niet aan beginnen dat gaat je geld kosten!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 december 2013 - 10:55   quote  deeplink  
MAASGEBOUW ONDERGAAT METAMORFOSE

3c8a23a960dfb14b240b7b7f5e6aa6ac_660_300_crop.jpg

Het Maasgebouw bij De Kuip ondergaat de komende maand een complete metamorfose. Met diverse ingrepen wordt er de komende weken voor gezorgd dat het Maasgebouw veel meer Feyenoord-uitstraling krijgt, met veel aandacht voor de gewonnen hoofdprijzen en de clubiconen. Op die manier wordt het Maasgebouw een herkenbare thuisbasis voor alle supporters en bovendien een veel aantrekkelijkere plek voor externe partijen die congressen, vergaderingen, partijen of andere bijeenkomsten in De Kuip willen organiseren.

Onder meer de entree wordt flink onder handen genomen. Zo komt er een geheel nieuwe welkomstbalie, waar een gastheer of vrouw de bezoekers welkom heet en kan verwijzen naar de plek in het stadion waar ze moeten zijn. Tegenover de receptie komt een luxe zithoek, met een metersgrote illustratie van de kleedkamer van Feyenoord als achtergrond.

De eerste verdieping wordt niet alleen qua aankleding aangepast, maar ook vindt daar een serieuze verbouwing plaats. Waar de balie van Feyenoord Rondleidingen tot dusver toegankelijk was via een loopbrug, wordt nu de volledige vide dicht gemaakt. Hierdoor ontstaat er een groter vloeroppervlak. Op de eerste verdieping komt bovendien veel ruimte voor levensgrote fotos. Onder meer alle kampioenselftallen van Feyenoord uit de historie krijgen een eigen plek, terwijl op de liftschaft grote actiefotos van Feyenoorders uit de huidige selectie te zien zullen zijn.

Evenals in de huidige situatie blijft de tweede verdieping toegang geven tot in totaal zeven zalen, die zijn vernoemd naar clubiconen zoals Coen Moulijn, Jan Linssen, Ernst Happel en Cor Kieboom. Al deze naamgevers zullen een prominente plaats krijgen in hun eigen zaal, onder meer met een grote foto op de scheidingswanden.

Maandag 9 december wordt er gestart met het verbouwen van de receptiebalie op de begane grond van het Maasgebouw. De werkzaamheden zullen maandag en dinsdag de gehele dag in beslag nemen, met een eventuele uitloop naar woensdag 11 december. Tijdens deze werkzaamheden zal er een tijdelijke balie worden geplaatst naast de bestaande balie op de begane grond. De ingangen in het Maasgebouw zijn gewoon toegankelijk evenals de (rol)trappen.

Feyenoord en De Kuip streven ernaar om verdere alle ingrepen zoveel als mogelijk in de weekenden (niet op wedstrijddagen) te laten plaatsvinden, waardoor supporters zo min mogelijk hinder zullen ondervinden. Club en stadion hopen alle aanpassingen aan het Maasgebouw in januari 2014 helemaal gereed te hebben.

Meer informatie over de metamorfose van het Maasgebouw is te lezen in het nieuwe Feyenoord Magazine, dat vorige week is verschenen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 december 2013 - 23:06   quote  deeplink  
Nelson Mandela (95) overleden

452002.jpg

In Zuid-Afrika is oud-president Nelson Mandela overleden. Hij is 95 jaar geworden. Zijn dood werd bekendgemaakt door president Zuma.

De hele dag waren er al geruchten dat de gezondheid van de oud-president sterk achteruit ging. Zijn familie kwam bij elkaar in het huis van Mandela in Johannesburg.

Afgelopen zomer ging het ook al slecht met Mandela. Hij werd in juni opgenomen met longklachten.

Mandela was het boegbeeld van de strijd tegen de apartheid. Als advocaat verzet hij zich in eerste instantie geweldloos tegen de racistische wetten van de blanken.

Na het bloedbad in Sharpeville in 1960 komt hij tot de conclusie dat gewapende strijd nodig is. Zijn beweging, het ANC, wordt verboden en in 1962 wordt Mandela tot levenslang veroordeeld. Hij zit bijna dertig jaar vast, onder meer op Robbeneiland voor de kust van Kaapstad.

Aan het eind van de jaren 80 begint het apartheidssysteem te wankelen. De blanke president De Klerk laat Mandela in 1990 vrij.

Drie jaar later krijgen Mandela en De Klerk de Nobelprijs voor de Vrede. In 1994 wordt Mandela de eerste zwarte president van Zuid-Afrika, een functie die hij vijf jaar lang bekleedt.

Hij oogst veel bewondering voor de manier waarop hij blank en zwart met elkaar probeert te verzoenen, en de zwarte bevolkingsgroepen onderling.

Na zijn presidentschap zet Mandela zich onder meer in voor de strijd tegen aids en bemiddelt hij bij conflicten. Mandela had groot gezag en gold als iemand die boven de partijen stond, waardoor hij voor bijna alle partijen aanvaardbaar was als bemiddelaar.
Bron:NOS
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 december 2013 - 23:07   quote  deeplink  
RIP..

Mooie leeftijd..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 december 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Rust in vrede Nelson..
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 05 december 2013 - 23:12   quote  deeplink  
Mooie man met een extreem bewogen leven..
Rust zacht..
VVout
 VVout - donderdag 05 december 2013 - 23:18   quote  deeplink  
Zat er aan te komen, een groot verlies.

Mandela///Held RIP

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2013 door VVout --
JanM
 JanM - vrijdag 06 december 2013 - 02:20   quote  deeplink  
RIP Mandela///HELD!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 17:37   quote  deeplink  
Supporter wordt zwaar voor lul gezet

Een grote angst voor vele 'normale' fans: in je nakie lopen omdat het moet van de CSKA Sofia-supporters. Het overkwam een man op de tribune, die zwaar voor lul werd gezet..


Bron:VB

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!









0.0673480