|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
A Bird Shits in Ashley Young's Mouth http://youtu.be/mw85mPrDpz0
(Goed gedaan broertje..)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Braziliaanse speler voor half jaar geschorst na beuk aan scheidsrechter.
http://youtu.be/lT5Z4EAuOZ8
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Laf duwtje.... Ros hem dan echt neer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha juist, daar zat ik ook op te wachten toen ik hem ging bekijken.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vinnie, wat een held he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo moet de voorbereiding van de gaypride ook zo'n beetje klinken.
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: 4 emmertjes ... wat een homo's |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha, ik vind het dan wel stijl dat ze het doen. Maar idd, het zijn er niet 2 of 3, nee, de hele selectie zit als een wijf te gillen.
Tik 'm aan(steller)! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Keeper Ronald Koeman nomineert alle passagiers Titanic voor 'ice bucket challenge'
Haha en volgens Voetbalflitsen is hij een speler van Southampton..d:-))))
Slim menneke is het niet met zulke uitspreken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fenerbahce-keeper valt Felipe Melo aan tijdens strafschoppenreeks!
Fenerbahce won maandagavond na strafschoppen (3-2) de Turkse Supercup van Galatasaray. Na verlenging stond nog altijd de brilstand op het scorebord. In de tumultueuze wedstrijd vielen maar liefst 10 gele kaarten, waarvan 2 tijdens de penaltyreeks. Fenerbahce-keeper Volkan Demirel besloot tijdens de strafschoppen Galatasaray-speler Felipe Melo aan te vallen. Hier de beelden:
(http://youtu.be/57eahVmuvSU) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Kunnen we die keeper niet halen? Lijkt me een geweldenaar hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
DIt is Fernanda Colombo, zij is de meest sexy scheidsrechter in de wereld!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ZIEK! Het nieuwe huis van Balotelli heeft een helikopterplatform naast het voetbalveld
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FOTO's: Man betast borsten vriendin Cristiano Ronaldo!
Ik weet het niet maar volgens mij staat ie haar te vingeren, de held..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Morgen schijnt de FIFA15 demo uit te komen, ik heb alvast afscheid genomen van vrouw en kinderen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe je goed man, was al bang dat je afscheid van het forum zou nemen..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verzorgster krijgt ontslag na orale bevrediging speler tijdens kampioensfeest
In Zwitserland zijn de verzorgsters van alle markten thuis. Zo ook de verzorgster bij FC Lenzburg, die naast de gebruikelijke massages ook andere lichaamsdelen bevredigt. Na het kampioensfeest van afgelopen seizoen, werd op aansporen van het team een 20-jarige speler gepijpt door de ietwat dronken verzorgster.
Het voorval werd gefilmd en kwam uiteindelijk bij de voorzitter van de club terecht. De spelers werden sancties opgelegd, maar de vrouw in kwestie moest het helemaal ontzien: zij werd ontslagen. "Ik ben de zondebok'', reageert ze. ''Iemand moest de schuld krijgen, ik was blijkbaar het makkelijkste slachtoffer. Ik herinner me niets meer van wat er gebeurd is. Iemand moet iets in mijn drankje gegooid hebben, want later moest ik een paar keer overgeven. Jammer dat het zo is gelopen, maar ik ben nu wel mijn job kwijt."
FC Lenzburg komt uit in de tweede klasse van de interregionale liga. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dag Ayoub..d:-)
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Utrecht stelt een muurtje op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2014 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Baaaaaaaaahhhhhh der zit haar op.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaha de snaveltjes moeten vluchten uit het NAC stadion. Ze daagden de NAC supporters uit om te vechten. Toen zij daar op in gingen en de snavels een paar rake klappen gaven, besloten de snavels natuurlijk om wederom hard weg te rennen
(http://youtu.be/pNsP4oEU9ck) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 19:02 schreef RenatoBos het volgende:Verzorgster krijgt ontslag na orale bevrediging speler tijdens kampioensfeest[ afbeelding ] In Zwitserland zijn de verzorgsters van alle markten thuis. Zo ook de verzorgster bij FC Lenzburg, die naast de gebruikelijke massages ook andere lichaamsdelen bevredigt. Na het kampioensfeest van afgelopen seizoen, werd op aansporen van het team een 20-jarige speler gepijpt door de ietwat dronken verzorgster.Het voorval werd gefilmd en kwam uiteindelijk bij de voorzitter van de club terecht. De spelers werden sancties opgelegd, maar de vrouw in kwestie moest het helemaal ontzien: zij werd ontslagen. "Ik ben de zondebok'', reageert ze. ''Iemand moest de schuld krijgen, ik was blijkbaar het makkelijkste slachtoffer. Ik herinner me niets meer van wat er gebeurd is. Iemand moet iets in mijn drankje gegooid hebben, want later moest ik een paar keer overgeven. Jammer dat het zo is gelopen, maar ik ben nu wel mijn job kwijt." FC Lenzburg komt uit in de tweede klasse van de interregionale liga. dat noem ik nog eens met recht echt lullig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat gezijk ook over een beetje rook en vuurwerk, ziet er toch gewoon gaaf uit en als je een beetje oppast hou je er hooguit een paar blaren aan over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben ik ook met je eens maar er zitten altijd personen tussen die er niet mee om kunnen gaan en het dus verstieren voor de club door het bijvoorbeeld op het veld te gooien.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, Vermeer is het sinds mei gewend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:26 schreef RenatoBos het volgende:Ben ik ook met je eens maar er zitten altijd personen tussen die er niet mee om kunnen gaan en het dus verstieren voor de club door het bijvoorbeeld op het veld te gooien.. of op de tribune.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daarom speelt ie nu bij ons, hoe zoet is zijn wraak.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lekker die eindbom bij je keel.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon lekkere dampgame :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Stadionverbod' voor zwerfkat
Een bijzondere fan, een zwerfkat, die al lange tijd in de Kuip rondzwerft, is vanaf heden niet meer welkom in de Rotterdamse thuishaven. De kater liet zich vorige week te makkelijk verleiden en liep in de vangkooi van Stichting Zwerfkatten Rijnmond.
Er wordt echter vermoed dat hij niet de enige ongewenste bezoeker van zijn soort is. "We denken dat het er nog twee zijn. Ze hebben nog geen honger, ze zitten waarschijnlijk nog vol na zondag", zegt regiocoördinator Lindy Poots. "Maar ze hebben zich nog niet laten zien."
De zwarte kater werd als eerste gevangen en zit nu in de kattenopvang in het Rotterdamse Prinsenland. Afgelopen weekend moest de zoekactie in De Kuip worden gestaakt; er werd gespeeld tegen Groningen. Maandag werden de vangkooien met lokvoer opnieuw uitgezet om de wellicht andere aanwezige katers uit de tent te lokken.
Het stadion vond het geen fijn idee en wilde niet angstig afwachten tot er een keer een kater tijdens een wedstrijd het veld oprent. Ook werd er gevreesd voor schade aan de business-seats en de heilige groene grasmat van de Kuip als er niets tegen de zwerfkatten ondernomen zou worden. Bron:FR12 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos