|
|
VVout
|
|
|
Tussen het veroordelen van mensen op basis van ingebeelde intelligentie of mensen die wat zeggen omdat ze dit anders ervaren zie ik weinig verschil. Het is in beide gevallen een interpretatiewijze waar tolerantie de sleutel is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hond gaat op zijn baasje lijken en andersom, dus dit zegt genoeg hahaha! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Offtopic berichtje; zijn er meer mensen met een Android toestel, of mss ook wel mensen met iOS of Windows Phone (haha!) waarbij de pagina niet meer als vanouds laadt? Wanneer ik op 'laatst gezien' klik van een topic, kom ik vaak niet meer bij het laatst gelezen bericht uit en is de tekst niet passend en op schaal gebracht. Instellingen van de telefoon zijn gecontroleerd en goed, en op andere internetpagina's heb ik er geen last van. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 29 april 2015 - 08:45 schreef Bosifyable het volgende:Offtopic berichtje; zijn er meer mensen met een Android toestel, of mss ook wel mensen met iOS of Windows Phone (haha!) waarbij de pagina niet meer als vanouds laadt? Wanneer ik op 'laatst gezien' klik van een topic, kom ik vaak niet meer bij het laatst gelezen bericht uit en is de tekst niet passend en op schaal gebracht. Instellingen van de telefoon zijn gecontroleerd en goed, en op andere internetpagina's heb ik er geen last van. Heb het effe gecheckt. Ik kom wel telkens bij het juist bericht uit. En de wijze waarop het wordt weergegeven lijkt ook wel te kloppen met hoe het voorheen was. Al is het wel zo dat het bericht niet direct 'passend' in beeld komt, maar dat is bij mij maar een klein ongemak. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Android. Automatisch passend aanvinken Pagina's openen in overzicht uitvinken. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niet in Chrome, moet ik de standaard internetbrowser gaan gebruiken. Bah :') |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ha, yup. Die werkt prima. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Eens kijken hoe makkelijk ik dan m'n tabbladen en favorieten gesynchroniseerd krijg. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gisteravond en vandaag 8 verschillende browsers geïnstalleerd en net zo hard verwijderd. Nu bezig met Opera Mini en ein-de-lijk werkt het als voorheen :') Yay! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zag het van de week op het nieuws, een hard gelach hoor. Zeer triest.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vanmiddag overleden. .24 jaar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
sjeesus.... Het blijkt maar weer dat we geen klote te vertellen hebben in het leven. Zoveel mogelijk genieten dus,met alle ups en downs. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bompaaaaa.. Volgens mij staat de ademhalingsapparatuur klaar bij de achterlijn..😃 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bijzonder leuk voor die man natuurlijk, maar echt typisch iets Amerikaans hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is een doku gezien hoe gezinnen rond de Golf van Mexico van straatarm in een keer van z'n pakketje een mooi huis hadden :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is wat weg bij PSV. Maar ook heel wat terug lijkt het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wat een kut weer!! Volgende week naar Zeeland met gezin. Hoop dat het dan beter is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je weet dat je welkom bent he Rich.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Weet ik Renato. Effe kijken hoe het weer is. Ben met gezin een midweekje vakantie. Moet die Kids ook tevreden houden. 😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat mijn vriendin nou weer overkomen is, ze verdient wat bij op een terrasje en krijgt gewoon 1000€ fooi, echt lekker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 13:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:Weet ik Renato. Effe kijken hoe het weer is. Ben met gezin een midweekje vakantie. Moet die Kids ook tevreden houden. 😉 Waar zit je ergens dan..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 14:32 schreef VVout het volgende:Wat mijn vriendin nou weer overkomen is, ze verdient wat bij op een terrasje en krijgt gewoon 1000€ fooi, echt lekker. Dafuq..😳 Wat moest ze daar voor doen dan..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Vlakbij catzand. 20 km van Breskens. Lijkt me leuk om avondje met jou en Cor samen te vissen met alles erop en eraan natuurlijk.😊😉 Stuur effe je nummer via pb, dan bel ik je vanavond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zit zelf nu in Zakynthos kom woensdag naar huis, anders moet je Cor ff bellen, alles erop en eraan, ik ben van de partij..😃 Zie pb.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga ik bekijken als ik terug ben in de villa. Krijg hem niet geopend VV. Maar wat een mazzel voor haar..😗 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van de WiFi afgaan helpt ook.. Lekker dan, Maaruh heb jij vriendinnen in Amsterdom 😳 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 17:21 schreef RenatoBos het volgende:Ga ik bekijken als ik terug ben in de villa. Krijg hem niet geopend VV. Maar wat een mazzel voor haar..😗 Een of andere lekkere blonde serveerster die ff een fooitje krijgt, het zal je maar gebeuren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:Van de WiFi afgaan helpt ook.. Lekker dan, Maaruh heb jij vriendinnen in Amsterdom 😳 Goed vlees treft geen blaam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neem mijn woorden terug, ik las blondine, ook dan gaan al mijn principes opzij..😜 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Al drie duels in Eredivisie verboden als acties politiebonden doorgaan, is niet leuk meer dit toch. |
|
|
|