|
|
FR-Henk
|
|
|
Beenhakker uit zich. Vanuit Feyenoord geen woord over gehoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Leooooo !!!! Leooooo !!!!!! De hele Coolsingel en t Stadhuisplein brulden het met 200.000 tegelijk. Ja bij foute clubs gezeten, ja een vreemde ja net iets te vaak "thuisgekomen" maar toch heb ik genoten van zijn persconferenties en de rake opmerkingen die hij in huis had voor zure journalisten en zelfbenoemde voetbalkenners. O ja hij was ook nog effe de laatste trainer die de schaal omhooghield in de Kuip. Net zo welkom als alle oud-Feyenoorders die de Maastribune bevolken toch ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 23:17 schreef tomson het volgende:Leooooo !!!! Leooooo !!!!!! De hele Coolsingel en t Stadhuisplein brulden het met 200.000 tegelijk. Ja bij foute clubs gezeten, ja een vreemde ja net iets te vaak "thuisgekomen" maar toch heb ik genoten van zijn persconferenties en de rake opmerkingen die hij in huis had voor zure journalisten en zelfbenoemde voetbalkenners. O ja hij was ook nog effe de laatste trainer die de schaal omhooghield in de Kuip. Net zo welkom als alle oud-Feyenoorders die de Maastribune bevolken toch ? Ik heb gewoon een vreemde bijsmaak voor mensen die daarnaast ook voor Ajax of Sparta gaan hobbyen, maar die man verdient gewoon respect. Zeker als zittend bestuur moet je over veel zaken gewoon heen stappen en deze man een broodje kroket aan durven bieden in de Kuip. Ik zit er eigenlijk gewoon naast, maar dat komt door de virulogische effecten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dat er te veel oud spelers/trainers gebrouilleerd raken met Feyenoord. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je gewoon naar de Kuip komt om voetbal te kijken, zal het je niet overkomen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Ken je je dat plaatje nog bij Heerenveen op de tribune herinneren? en toen Van Gaal een schop kreeg bij die amsterdommers. toen riep ie dat de mooiste baan in de wereld td bij ojoks was. Opportunist. En nu is ie weer in hart en nieten Feyenoorder? Kom nou, dan trek je niet zo,n shirt aan en roep je niet van die dingen. Hij ziet een kampioenschap gloren en wil dan ook op de foto. Gloryhunter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dierennieuws/
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: OK, not toe be haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vandaag bij Dresden - Maagdenburg een 'iets' groter dan afgelopen woensdag..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen handwerk, geen ziel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaan lekker los die marokanen..
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon lekker, komen altijd weer mooie dingen weg daar.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor elke thuiswedstrijd van eredivisionist Feyenoord verzamelen een paar duizend supporters zich op sportcomplex Varkenoord om zich in te drinken. Wanneer het in de kantine van Sportclub Feyenoord te druk is wijken fans uit naar buurman DHZ.
Dat zal in de toekomst anders zijn. "Wij zijn ermee bezig om dat te tackelen", verklaart SV Lombardijen-voorzitter Ed van der Mooren in het AD/Rotterdams Dagblad. "Ik ben zelf ook een supporter hoor, maar bij DHZ kan je op zondag helaas geen normale thuiswedstrijd spelen. Rond de klok van twaalf uur staat de kantine van DHZ vol met Feyenoord-supporters."
"Daar moet Feyenoord een oplossing voor zoeken. Ja, het is financieel voordelig. Ik wil alleen financieel gezond zijn als voetbalclub. En niet afhankelijk zijn van een paar honderd Feyenoord-supporters, die de boel overnemen", aldus Van der Mooren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord supporters die de boel overnemen. Wat een mafkees.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Oh oh, wel lastig als je zelf de tent niet meer in komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wat kut van al die omzet.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar wel zelf met een droge keel aanschuiven in de rij, dan zou ik ook dwars worden ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Everybody needs somebody... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
In Nederland loop je het risico daarvoor gearresteerd te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als je hart bom roept wel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hammarby IF vs Djurgårdens IF 07-08-2016
(https://youtu.be/-EHRyACWLdE)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Deze is schitterend. |
|
|
|