Iets heel anders, maar dit deed me denken aan dat mijn dochter nog een jaar of vier was, we bij de ArenA liepen om naar de mediamarkt te gaan in Zuid-oost en zij daar begon te zingen "Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam"...
De rest van de tekst kende ze niet, maar grappig vond ik t wel, oma die er bij was ook trouwens :)
Hebben ze in Brazilië ook winterstop ofzo ? Dat Kazim zich zo verveelt dat ie denkt al die onzin te moeten uitkramen. Begrijp nou weer waarom ik t al zo'n lul vond...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2017 door tomson --
Labiele persoon, kan iedereen tegen zich in het harnas jagen en dan vol ombegrip zo stom zijn. Jammer maar dan ga je nooit fuktioneren als prof, had hem veel meer gegund.
Ah, moet toch vaststellen dan mijn inkoopprijzen weer gestegen zijn op basisproducten. Zie het natuurlijk nie goed zouden ze dan zeggen vanuit bepaalde hoek.
Ik bedoelde in het algemeen, niet vanuit de Brexit. Mijns inziens te verwaarlozen wereldwijd of het nu goed of slecht uitpakt. Alle cijfers zien er onderliggend veel beter uit over een breed vlak. Dus wat mij betreft een markt om niet meer in te stappen, eerder verkopen en consolideren. Winst nemen voor als het weer eens flink gaat zakken, bufferen noemen ze dat :). Overigens geven steeds meer bedrijven best forse dividend premies daar ze hun geld niet kunnen "stallen". Dus consolideren op dividend . Pensioenfondsen ,( de meeste) hebben weer spek op de botten. En er zijn natuurlijk enorme beurs winsten gemaakt die links of rechtsom toch weer in de economie vloeien. De wegen zijn ook weer overvol met werkende mensen en vooral vrachtwagens die alle goederen vervoeren . Transport viert hoogtij, de motor van een goede economie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2017 door van geil --
Verkopen??? Nou ga nou maar lekker kopen, devaluatie van de Euro zal niet uitblijven. Hebben veel recht proberen te zetten in Europa maar hebben nog niet de basis van onze Valuta bijgesteld.
Feyenoord neemt volledig afstand van supporters, die op afgelegen plekken in naam van de Rotterdamse club vechten met rivalen. ''Het lijkt me logisch dat we, zoals ieder normaal denkend mens, dit afkeuren,'' zegt een woordvoerder van de club in gesprek met het Algemeen Dagblad.
''Het is betreurenswaardig dat we als club hieraan gelinkt worden. Wij hebben geen invloed op wat mensen buiten het stadion, in het publieke domein doen. Het is dan ook niet aan ons dit te bestrijden, maar dat we er volledig afstand van nemen moge duidelijk zijn.''
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)