|
|
ar
|
|
|
Een Derksen copycat..jaja. Er is maar 1 snor! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Even wat anders, in Engeland gaat er wel een hele beerput open nu. Dat kan wel eens een hoop geld gaan kosten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Like :) @ RB :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Leek wel een trektouwtje...dramaqueen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was ie nou op z'n edele delen..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo doe je dat met toneelspelers, moet eens afgelopen zijn met dat gejank. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hebben ze in Brazilië ook winterstop ofzo ? Dat Kazim zich zo verveelt dat ie denkt al die onzin te moeten uitkramen. Begrijp nou weer waarom ik t al zo'n lul vond...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het ligt nooit aan hem. Koekert. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goeie gozer ,als tie slaapt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En toch mocht ik hem ergens wel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Labiele persoon, kan iedereen tegen zich in het harnas jagen en dan vol ombegrip zo stom zijn. Jammer maar dan ga je nooit fuktioneren als prof, had hem veel meer gegund. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was geen grijze muis, sloeg alleen door toen hij al aangeschoten wild was. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gewoon een aso klootzak. Maar ja hij had ook fans bij ons B-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook niet. Voetballer met in beginsel net zoveel krediet als ieder ander. Totdat ie het zelf naar de klote helpt natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De crisis is omgeslagen in records op de beurzen en retail |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heet dat niet gewoon inflatie. Meer euro's voor minder spullies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee nee, natuurlijk zit hier een correctie in, maar mensen gaan weer volop uit eten, de winkelstraat in, bestellen online etc etc. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ah, moet toch vaststellen dan mijn inkoopprijzen weer gestegen zijn op basisproducten. Zie het natuurlijk nie goed zouden ze dan zeggen vanuit bepaalde hoek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je bedoelt vanuit de Brexit?
Klopt, maar de echte gevolgen moeten nog komen, deze crisis was slechts een gevolg van alleen het besluit, nu moet het besluit nog ten uitvoer komen.
Daar ben ik benieuwd naar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In Nederland komt t vooral door dat mensen weer durven. Effectief gezien is er technisch weinig veranderd. Op een paar verlichtinkjes hier en daar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik bedoelde in het algemeen, niet vanuit de Brexit. Mijns inziens te verwaarlozen wereldwijd of het nu goed of slecht uitpakt. Alle cijfers zien er onderliggend veel beter uit over een breed vlak. Dus wat mij betreft een markt om niet meer in te stappen, eerder verkopen en consolideren. Winst nemen voor als het weer eens flink gaat zakken, bufferen noemen ze dat :). Overigens geven steeds meer bedrijven best forse dividend premies daar ze hun geld niet kunnen "stallen". Dus consolideren op dividend . Pensioenfondsen ,( de meeste) hebben weer spek op de botten. En er zijn natuurlijk enorme beurs winsten gemaakt die links of rechtsom toch weer in de economie vloeien. De wegen zijn ook weer overvol met werkende mensen en vooral vrachtwagens die alle goederen vervoeren . Transport viert hoogtij, de motor van een goede economie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verkopen??? Nou ga nou maar lekker kopen, devaluatie van de Euro zal niet uitblijven. Hebben veel recht proberen te zetten in Europa maar hebben nog niet de basis van onze Valuta bijgesteld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pensioenfondsen hebben zeker nog geen geen spek op de botten. Wel een stabiliteit waarneembaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Feyenoord neemt volledig afstand van supporters, die op afgelegen plekken in naam van de Rotterdamse club vechten met rivalen. ''Het lijkt me logisch dat we, zoals ieder normaal denkend mens, dit afkeuren,'' zegt een woordvoerder van de club in gesprek met het Algemeen Dagblad.
''Het is betreurenswaardig dat we als club hieraan gelinkt worden. Wij hebben geen invloed op wat mensen buiten het stadion, in het publieke domein doen. Het is dan ook niet aan ons dit te bestrijden, maar dat we er volledig afstand van nemen moge duidelijk zijn.'' |
|
|
|