|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2017 - 14:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Feyenoord neemt volledig afstand van supporters, die op afgelegen plekken in naam van de Rotterdamse club vechten met rivalen. ''Het lijkt me logisch dat we, zoals ieder normaal denkend mens, dit afkeuren,'' zegt een woordvoerder van de club in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Het is betreurenswaardig dat we als club hieraan gelinkt worden. Wij hebben geen invloed op wat mensen buiten het stadion, in het publieke domein doen. Het is dan ook niet aan ons dit te bestrijden, maar dat we er volledig afstand van nemen moge duidelijk zijn.'' Schande voor de club die gasten ,zie ze nooit winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ze komen wat lengte tekort |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis net als in het bedrijfsleven ,ook hier zijn Polen bij. Op het laatst zie je grote voorbij komen met een bloedlip ..kurva kurva Maar hij loopt toch weer stappen terug voor dat kleine kaasneusje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sinds gisteren super irritante pop-up op headliner waarbij mijn telefoon ook gaat trillen. Iemand anders hier ook last van? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Headliner voorpagina is de grootste ramp zonder addblocker. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heb een blocker, maar daar heeft deze reclame geen boodschap aan :0 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe een vraag heeft er ooit een Franse speler gespeeld voor Feyenoord? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dag Petro. De kerst heeft ie gehaald, carnaval wilde net niet meer lukken... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Wel FRANS;
FRANS van der Heide (2x), FRANS Bouwmeester, FRANZ Hasil niet te vergeten, en nog een aantal andere Fransen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, die heeft er wat bij geleerd nu misschien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mannetje is gehuurd van Arsenal..Zie ik Wenger nog niet zo snel doen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat zijn de ergste Tommie, juist dan... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahaha de scheids bijna getackeld.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kluivert gokte zich de schulden in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kluivert is vooral volslagen oninteressant. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zondagochtendfeitjess. Feyenoord loze dag sleept zich voort :p |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik ben daar laats langs gereden en vroeg me af wat het was, grappig dat dit nu voorbij komt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 30 april 2017 - 17:03 schreef VVout het volgende:[..] Ik ben daar laats langs gereden en vroeg me af wat het was, grappig dat dit nu voorbij komt. Lijkt me ook wel eens gaaf die buurt daar eens te verkennen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FC Barcelona klaagt de vertrokken Neymar aan voor een bedrag van minimaal 8,5 miljoen euro. Volgens de Catalaanse club heeft de Braziliaanse aanvaller contractbreuk gepleegd met zijn recordtransfer naar Paris Saint-Germain.
Naast de schadevergoeding van 8,5 miljoen euro eist Barcelona ook nog eens een deel van de bonus die werd uitbetaald nadat Neymar zijn contract verlengde en een extra boete van tien procent wegens vertraging.
Neymar verlengde vorig jaar oktober zijn contract bij Barcelona tot de zomer van 2021 en had daardoor recht op een bonus, waarvan een deel al is uitbetaald aan de Braziliaan. Omdat hij dat contract niet heeft uitgediend, heeft de 25-jarige aanvaller contractbreuk gepleegd volgens de Catalanen.
Barcelona eist nu restitutie van dat bedrag, plus een vergoeding van 8,5 miljoen vanwege de geleden schade. Bovendien moet Neymar tien procent rente betalen wegens de vertraging. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos