|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 - 17:01 schreef RenatoBos het volgende:Bruma naar PSV?PSV hoopt op zeer korte termijn Jeffrey Bruma in te lijven. De 21-jarige verdediger zelf staat in de startblokken om naar de koploper uit Eindhoven te verhuizen. Beide partijen zijn echter afhankelijk van de medewerking van het Duitse HSV, de club waar Bruma dit seizoen speelt. Vooralsnog weigert HSV Jeffrey Bruma, die onder trainer Thorsten Fink niet op een basisplaats kan rekenen, te laten gaan. De Duitse club heeft Bruma tot het einde van het seizoen gehuurd van Chelsea en wil die overeenkomst handhaven. Het feit dat de Rotterdammer weinig speeltijd krijgt, is voor de club geen reden om hem te laten gaan. Bruma zelf wil na de winterstop veel meer in actie komen om zijn plaats in de selectie van Jong Oranje en EK in Israël veilig te stellen. Chelsea is wel bereid met de ongelukkige speler mee te denken en begrijpt dat een vertrek van Bruma uit Duitsland de ideale optie is. Zaakwaarnemer Jan de Visser en de Engelse club onderhandelden de afgelopen dagen met HSV om een direct vertrek bespreekbaar te maken. Bron: AD.nl Retourtje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij waren ze met een andere Bruma bezig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja die andere is een buitenspeler |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weet jij wie het is , waar ik hem kan vinden ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goh, psv heeft ook geen enorm transferbudget klaar liggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar daar hebben we het nu niet over. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
MAAR DAAR HEBBEN WE HET NU NIET OVER! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
;) Heb bij dat psv het idee dat het komend seizoen einde oefening van Bommel wordt. Laatste deel seizoen was het al neergaande lijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar daar hebben we het nu niet over, maar goed als dat zo is betekend dat we al één concurrent minder hebben. Ik heb het gevoel dat het bij hunnie komend seizoen weer helemaal niet wordt, dus blijft Feyenoord over “Kampioenen”... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 juni 2019 - 23:25 schreef FR-Henk het volgende:;) Heb bij dat psv het idee dat het komend seizoen einde oefening van Bommel wordt. Laatste deel seizoen was het al neergaande lijn. Dat zou zomaar kunnen .. Ging halverwege opeens rare dingen doen in zijn basiself |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, welkom en kom binnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
He krijg nou wat.. het offtopiktoppik ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een foto van inside, zal wel weer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
RIP Maradona wat mij betreft de grootste... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe kan dat nu...hij heeft heel gezond geleefd Geen drank , drugs roken , heel bijzonder kortom zonde dat hij zijn leven zo naar de klote geholpen heeft. Wat die drank aangaat kan ik eigenlijk niets zeggen Blijft wel een legende
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 18:23 schreef piet de paler het volgende:Hoe kan dat nu...hij heeft heel gezond geleefd Geen drank , drugs roken , heel bijzonder Blijft wel een legende ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Legendarisch. Hopelijk meer rust nu. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
filmpjes kijken van maradona bracht mij ook op het volgende filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=aSbAp-ZT9pQ
We mogen trots zijn dat we dit soort spelers ooit bij ons hadden voetballen...onvoorstelbaar eigenlijk als je het vergelijkt met wat we nu hebben. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik naar het filmpje kijk. Hoe goed was die jongen... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach wij hebben nu Senesi ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Scouten in Argentina.. ik ben voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Totale chaos voor t paleis in Buenos Aires. Fans probeerden de tent te bestormen En dat vond de politie niet leuk. Zelfs dood maakt hij er nog een gekkenhuis van hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Mooiste doelpunt ooit is dus van Lesley Thomas....een keeper notabene |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
JAAAAAAA! HIJ IS ER!!!! De Ford Mustang Mach 1 | POV!!!!!!!
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|