|
|
Leon FR1908
|
|
|
Benita naar Excelsior ,lekker man! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oorlog op de tribune bij de Grolsch veste. Behoorlijk massale kloppartij. Gekke Duitserts |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zat een heelvak vol uitsupporters tussen t Duitse publiek |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tijdens een vriendschappelijk potje.. wat een dwaalichten hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Was een voorronde wedstrijd CF,cup Tom. Twente won de wedstrijd maar die Zweden wonnen op de tribune 😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 22:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Was een voorronde wedstrijd CF,cup Tom. Twente won de wedstrijd maar die Zweden wonnen op de tribune 😂 Oh een voorronde ? Ok nee dan is t logisch hehehe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
mooi samen met promes in een cel straks.. dik geld verdiend met voetbal en nog niet genoeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juli 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 - 16:00 schreef coenjo het volgende:mooi samen met promes in een cel straks.. dik geld verdiend met voetbal en nog niet genoeg Zo denk ik er ook over maar vond hem altijd een sympathieke gozer eigenlijk. Had het van hem nooit verwacht eigenlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En weer een Amsterdoms crimineeltje, hoe leiden die daar op..? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is een Rotterdammert maat 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar bij die neuzen gespeeld, daar is tie verloedert.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 😂😂😂 Ja daar is geen spelt tussen te krijgen. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 - 16:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zo denk ik er ook over maar vond hem altijd een sympathieke gozer eigenlijk. Had het van hem nooit verwacht eigenlijk nee ik ook niet, zijn mede spelers van vroeger snappen het ook totaal niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: De lucht is daar vervuild |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Te hebberig ,dan ga je onderuit |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ja zeker, nou ik gun het ze om lekker 7 jaar te zitten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb er ook geen medelijden mee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach, t's als smoren of drinken of wat dan ook. Te veel is niet goed en hoe meer je iets aan banden legt hoe meer het uit de hand loopt. Kijk eens naar Chicago en Al Cappone destijds, groot succes die drooglegging. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heerlijk hoe die droplul weggehoond word.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelijk een mooie knaller op het programma bij onze zuiderburen, Anderlecht vs Antwerp om 13:30 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 10:17 schreef VVout het volgende:Gelijk een mooie knaller op het programma bij onze zuiderburen, Anderlecht vs Antwerp om 13:30 Den Antwerp faalt, kan gebeuren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, lekker dit stelletje kudtneuzen 🤣🤣🤣
Wel ff een factuurtje schrijven op de rekeningafdeling voor het gebruik er van natuurlijk 😁
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 augustus 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahaha! Leuk voor papa Pierre. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twitter links plaatsen lukt niet meer omdat de domeinnaam veranderd is naar x.com Maar als je in de URL de x zelf verandert naar Twitter lukt t weer wel 😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord Twitter was al redelijk onleesbaar geworden soms door de overspoeling met Mexicanen maar nu langzaam komen de Japanners daar ook bij 🤣 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar is karate Frazer niks bij 🤣 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
2 voor de prijs van 1 hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heb je geen VAR voor nodig 😅 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
zeker een overtreding, 2 tegen 1 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das dus geel in de zandbak 🤑
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De lokale Neanderthalers 🐵 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit juich ik met heel mijn hart toe. In al die jaren wat PSV bij ons heeft weggeplukt hun beste talent transfervrij naar Feyenoord halen en dat hij dan zo goed word dat hij voor 60 miljoen vertrekt naar weet ik het wat FC.
Isaac Babadi Foto: © Orange Pictures Isaac Babadi heeft bij PSV zijn contract nog altijd niet verlengd en als het zo doorgaat vertrekt de 18-jarige middenvelder aankomende zomer uit Eindhoven. Onder meer Feyenoord zou interesse hebben in de jongeling. In Rondje Eredivisie bespreken Simon Zwartkruis, Geert-Jan Jakobs en Sjoerd Keizer de situatie rondom de speler.
Isaac Babadi werd eerder in verband gebracht met Feyenoord. Bij de Eindhovenaren kan Babadi transfervrij vertrekken en daar zou Feyenoord wel oren naar hebben. Jakobs geeft aan dat hij denkt dat Babadi beter duidelijk kan vragen: "Het duurt allemaal zo lang. Bij PSV snap ik ook dat ze zeggen: tot hier en niet verder. Als hij nu nog weet dat ie bij PSV een toekomst heeft, dan maar niet hè. Voor hem ook tien anderen. Het is een goede speler is, maar niet onmisbaar. Hij moet zelf ook de drive hebben."
Jakobs ziet dat het weinig goeds belooft als Babadi nu vertrekt. "Er zijn weinig spelers die vroeg zijn vertrokken en het wel hebben waargemaakt. Dan moet ie het zelf maar weten. Of hij is toch door Arne Slot overtuigd, dat is natuurlijk ook een goede trainer. Alleen blijft hij nog bij Feyenoord, na dit seizoen, dat is natuurlijk minder zeker dan dat Peter Bosz bij PSV blijft."
Somin Zwartkruis vult aan: "Je kunt je oren laten hangen naar een trainer die zegt dat je meer speeltijd gaat krijgen. Maar a: dat moeten ze eerst nog maar eens waarmaken, en b: dat zo’n trainer na een paar maanden weg is, dat is ook niet ondenkbeeldig. Daar moet je volgens mij op afgaan en op deze leeftijd niet op de financiën. Dus teken lekker bij PSV en die andere stappen komen nog wel", besluit hij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 februari 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat gewoon bijtekenen vermoed ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vanaf 23:00 minuut. Babbeltje met John de Wolf
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blijft ook een fantastische dwaas ook hè 😅
https://youtu.be/rABNJnSq6WY
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 maart 2024 door VVout -- |
|
|
|