|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Nee, want die zou aangeven dat Lucius wel als back zou kunnen beginnen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik ben Albert........................en ik ben poot! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat Albert gedeelte geloof ik niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Prima keuze dan, Lucius is mijn voorbeeld geweest d:-) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Niet pesten straks krijgt hij weer een ban!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Fijn iemand die luistert. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zal je vertellen ,er was een heel mooi Leerdam topic en die is helemaal verdwenen volgens mij want ik wou er gisteren wat in plakken..Dat het topic weg is ,das pas bah..
En nu ga ik naar me nest hahaha laters |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 00:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zal je vertellen ,er was een heel mooi Leerdam topic en die is helemaal verdwenen volgens mij want ik wou er gisteren wat in plakken..Dat het topic weg is ,das pas bah.. En nu ga ik naar me nest hahaha laters Is er nog. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
alles over offtopic vissen hier!! welkom vrienden!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja? lekker toch? ik ben naakt |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Vertel... Je brengt ouderjaarsavond door in een nudistenkamp??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: in de saaite thuis... zou naar me vader gaan... maar die heeft het verziekt. heb dinsdag in de cel gezeten door die lul. valse aangifte... pfff. en jij dan? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 22:58 schreef FR-Han het volgende:[..] in de saaite thuis... zou naar me vader gaan... maar die heeft het verziekt. heb dinsdag in de cel gezeten door die lul. valse aangifte... pfff. en jij dan? Dat meen je niet. Beter laat je wat meer van je horen. Ik ben gewoon thuis met de kids en de dieren. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dus al ben ik snel red ik het nog... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zal vd week effe serieus bellen. effe afspreken ofzo. hoop te vertellen, en belangrijkert nog een hoop te horen denk ik. effe luuk en xavi bewonderen (en eventueel iets per ongeluk slopen) ;-) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 23:03 schreef FR-Han het volgende:zal vd week effe serieus bellen. effe afspreken ofzo. hoop te vertellen, en belangrijkert nog een hoop te horen denk ik. effe luuk en xavi bewonderen (en eventueel iets per ongeluk slopen) ;-) Mag ook. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: doen we dat! nu nog komen is net effe te laat. me eigen schuld ook. had ik eerder moeten bellen. maar maandag effe bellen voor een dag dat het uitkomt. op zekert! klappen hier man. lijkt wel of er 500 ponders vallen hier. galmt tussen die flats. ongeloofelijk. lang leve vlaardingen. hoop dat het om 100 uur klaart is. word te oud man... ;-) wens je meissie en de kids maar een gelukkig nieuwjaar. en als jij betijds tijd heb, kan ik het zelf gewoon doen. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 23:18 schreef FR-Han het volgende:[..] doen we dat! nu nog komen is net effe te laat. me eigen schuld ook. had ik eerder moeten bellen. maar maandag effe bellen voor een dag dat het uitkomt. op zekert! klappen hier man. lijkt wel of er 500 ponders vallen hier. galmt tussen die flats. ongeloofelijk. lang leve vlaardingen. hoop dat het om 100 uur klaart is. word te oud man... ;-) wens je meissie en de kids maar een gelukkig nieuwjaar. en als jij betijds tijd heb, kan ik het zelf gewoon doen. Is goed man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
een goed nieuwjaar gasten jozo en chari///helden!!!
en idd ,lang leve de Vlaardingen bombers!!! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op zondag 01 januari 2012 - 02:27 schreef Leon FR1908 het volgende:een goed nieuwjaar gasten jozo en chari///helden!!! en idd ,lang leve de Vlaardingen bombers!!! whahah vlaardingen?? Schiedam de gekste!!;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: heb je deelder weer... jeneversnavel ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schiedam is een leuk aanhangsel,maar voor een beetje gezelligheid moet je in Vlaardingen zijn hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In Engeland snappen ze het overigens erg goed.. Eeen heerlijke speelronde... Sunderland-Manchester City,een heerlijk potje op nieuwjaarsdag.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Koreaan Ji scoort in de allerlaatste minuut van d blessuretijd voor Sunderland.. Wat een heerlijke pot was dat.... City kan Guidetti zelf wel gebruiken als ik het vandaag ff bekeken heb.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 januari 2012 - 17:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Koreaan Ji scoort in de allerlaatste minuut van d blessuretijd voor Sunderland.. Wat een heerlijke pot was dat.... City kan Guidetti zelf wel gebruiken als ik het vandaag ff bekeken heb.. Wel meer dan alleen Guidetti .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 januari 2012 - 17:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Koreaan Ji scoort in de allerlaatste minuut van d blessuretijd voor Sunderland.. Wat een heerlijke pot was dat.... City kan Guidetti zelf wel gebruiken als ik het vandaag ff bekeken heb.. Ik heb er niks van gezien, maar was City zover beneden peil dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heer en meester zonder gevaarlijk te worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: idd,slappe hap in de aanval... Als dit het gemiddelde niveau is van City dan denk ik dat het niveau in Nederland redelijk begint te worden.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 01 januari 2012 - 17:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Koreaan Ji scoort in de allerlaatste minuut van d blessuretijd voor Sunderland.. Wat een heerlijke pot was dat.... City kan Guidetti zelf wel gebruiken als ik het vandaag ff bekeken heb.. Goeie pot, doelpunt was wel buitenspel hahahaha Lekkuh! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat wel maar die 10cm met die snelheid is te verwaarlozen..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Joop: "Volgens Martin van Geel was Fer een superaankoop voor een schijntje, dus heb ik 'm maar gekocht ..." |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wat een gezeik gehad zeg, maat van me gooit vuurwerk in de prullenbak, weggerend, achterna gezeten, politie derbij, 400 euro boete... pff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 16:05 schreef Quiroz het volgende:Wat een gezeik gehad zeg, maat van me gooit vuurwerk in de prullenbak, weggerend, achterna gezeten, politie derbij, 400 euro boete... pff Hahahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 16:05 schreef Quiroz het volgende:Wat een gezeik gehad zeg, maat van me gooit vuurwerk in de prullenbak, weggerend, achterna gezeten, politie derbij, 400 euro boete... pff Wees blij! Als je die agent verrot gescholden zou hebben was je nu nog aan het vegen geweest (geheel terecht overigens)! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 16:05 schreef Quiroz het volgende:Wat een gezeik gehad zeg, maat van me gooit vuurwerk in de prullenbak, weggerend, achterna gezeten, politie derbij, 400 euro boete... pff Moet je harder lopen, heb je dat gezeik niet!:) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zei ik vroeger ook altijd, en als ik wat gejat had zei ik, heb ik gevonden! Yeah right!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je was er bij, je had in moeten grijpen of weg moeten lopen.
Of was dat niet de standaard reden dat ze je ook beboette? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Denk het wel, ben heel de dijk uitgerend en nog hebben ze ons te pakken gekregen hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 16:05 schreef Quiroz het volgende:Wat een gezeik gehad zeg, maat van me gooit vuurwerk in de prullenbak, weggerend, achterna gezeten, politie derbij, 400 euro boete... pff TIP 1..... kijk eerst om je heen of de kust veilig is!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Was midden in een woonwijk waar iedereen buiten stond, hoe dom kan je zijn, niet dat ik me maatje de schuld wil geven, maar dit kan toch niet, wat een mafkees |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 17:07 schreef Quiroz het volgende:[..] Was midden in een woonwijk waar iedereen buiten stond, hoe dom kan je zijn, niet dat ik me maatje de schuld wil geven, maar dit kan toch niet, wat een mafkees Had hier ook zo'n grapjas op visite,lawinepijl+verkeersbord=bad news.Gelukkig zonder gevolgen,zat zelf binnen aan het bier.Komt die mongool met een half verkeersbord aanzetten...Niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft. |
|
|
|