|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 11:41 schreef Els het volgende:Net even Excelsior-Nac op EL gekeken, nog een wonder dat Nac met 9 man het eindsignaal haalt. Dat sowieso, maar hoe lomp kun je zijn om die tweede gele kaart te pakken, overigens prima gefloten van die scheids. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word een klote dag ,mijn PC stream werkt niet en dat is een slecht voorteken...
@MMM voor een overwinning heb ik jou nodig,kom er maar in maat hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 12:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Word een klote dag ,mijn PC stream werkt niet en dat is een slecht voorteken... @MMM voor een overwinning heb ik jou nodig,kom er maar in maat hahahaha Hahaha, zie het inderdaad! Werkt hier ook niet
Deze dan maar maat! http://www.rojadirecta.me/ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: THNX maat ,we gaan winnen hahahaha :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Actie voor Theo Bos bij Vitesse-NEC ook prima. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Door een mooie gift die MMM mij ooit eens geschonken heeft kon ik dat sort momenten altijd zien...Nu werkt het even niet Els maar kan jij mij vertellen hoe deze mooie actie eruit zag?Overigens triest wat Theo Bos is overkomen! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
4. Met een knipoog naar zijn oude Vitesse-rugnummer 4 komt in de vierde minuut op het scorebord een portret van Theo Bos te hangen. De club wenst hem alle sterkte toe in zijn strijd tegen de kanker. Fans schreeuwen hun lol schor. Kippenvel bij iedereen in het Gelredome. 3. Geweldige sfeer in Gelredome, waar het gezang van Vitesse en NEC-supporters sinds de aftrap aanhoudt. 1. Vitesse heeft afgetrapt. Duel staat onder leiding van Jan Wegereef. 0. De fans van Vitesse steken de zieke clubicoon Theo Bos vlak voor de aftrap van de derby tegen NEC een hart onder de riem met een mega-spandoek. De trainer van FC Dordrecht, kind van de Arnhemse club, lijdt aan alvleesklierkanker. 0. De laatste keer dat NEC in Arnhem won was op 16 april 1979 (0-1), toen stonden de Village People met 'In the Navy' bovenaan in de top 40.
Bron: AD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 12:59 schreef Els het volgende:4. Met een knipoog naar zijn oude Vitesse-rugnummer 4 komt in de vierde minuut op het scorebord een portret van Theo Bos te hangen. De club wenst hem alle sterkte toe in zijn strijd tegen de kanker. Fans schreeuwen hun lol schor. Kippenvel bij iedereen in het Gelredome. 3. Geweldige sfeer in Gelredome, waar het gezang van Vitesse en NEC-supporters sinds de aftrap aanhoudt. 1. Vitesse heeft afgetrapt. Duel staat onder leiding van Jan Wegereef. 0. De fans van Vitesse steken de zieke clubicoon Theo Bos vlak voor de aftrap van de derby tegen NEC een hart onder de riem met een mega-spandoek. De trainer van FC Dordrecht, kind van de Arnhemse club, lijdt aan alvleesklierkanker. 0. De laatste keer dat NEC in Arnhem won was op 16 april 1979 (0-1), toen stonden de Village People met 'In the Navy' bovenaan in de top 40. Bron: AD Zag het net, erg mooi de oprechte emotie bij van den Brom.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goossens ook weer stuk.. toch zorgelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Was voor 99% fit volgens Pastoor maar omdat er nog meer wedstrijden zijn dit seizoen speelt hij niet.. In de studio van EL snapten ze niets van Pastoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aardige kansen voor NEC.. Nog 0-0 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Was idd mooi om te zien. Voetbalspelers en -supporters zijn echt niet zo ongevoelig en onmenselijk als ze wel eens neergezet worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Die gedachte kwam ook bij mij op, ja. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Vond het even wel een leuke wedstrijd, maar ben inmiddels doorgeschakeld naar Penguins of Madagaskar..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quiroz op slot?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooie ruststand,,,hoop op n overwinning voor nec |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 12:59 schreef Els het volgende:4. Met een knipoog naar zijn oude Vitesse-rugnummer 4 komt in de vierde minuut op het scorebord een portret van Theo Bos te hangen. De club wenst hem alle sterkte toe in zijn strijd tegen de kanker. Fans schreeuwen hun lol schor. Kippenvel bij iedereen in het Gelredome. 3. Geweldige sfeer in Gelredome, waar het gezang van Vitesse en NEC-supporters sinds de aftrap aanhoudt. 1. Vitesse heeft afgetrapt. Duel staat onder leiding van Jan Wegereef. 0. De fans van Vitesse steken de zieke clubicoon Theo Bos vlak voor de aftrap van de derby tegen NEC een hart onder de riem met een mega-spandoek. De trainer van FC Dordrecht, kind van de Arnhemse club, lijdt aan alvleesklierkanker. 0. De laatste keer dat NEC in Arnhem won was op 16 april 1979 (0-1), toen stonden de Village People met 'In the Navy' bovenaan in de top 40. Bron: AD Ik heb het zojuist kunnen zien,met rust had ik eindelijk een verbindingkje waar ze dat moment in het klein herhaalde ...Mooi moment inderdaad Els! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Piet heeft nog de nul . Maar dat ligt niet aan Piet |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Redding op die kopbal van van Eijden dacht ik, was wel knap. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mats Huigenvoorts heeft de koptelefoon van Lerra geerfd? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ze stonden daar met 4 man, allemaal zo'n klote koptelefoon op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zag je het,hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gezellig samen een dansje doen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
keepers doen goed werk bij vitesse en nec |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Velthuizen lekker uitgekomen daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vreselijk slecht gedaan van George. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Chaos in het strafschopgebied, uiteindelijk wel de 0-1. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
NEC 0-1!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
yes 0..1 velthuizen trapte de speler ervoor in zn ballen,,,was rood |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
hopelijk kunnen we hiervan profiteren en uitlopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
die conboy is trouwens ook wel een aardige spelert..... lekker fel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Supporters van NEC, mooi om te zien! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: idd, wat een vreugde man! edit: kan het me ook wel voorstellen..... als wij in 020 al 33 jaar niet hadden gewonnen zouden wij ws over dat glas heenspringen hahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 14:22 schreef FR-Roel het volgende:[..] idd, wat een vreugde man! edit: kan het me ook wel voorstellen..... als wij in 020 al 33 jaar niet hadden gewonnen zouden wij ws over dat glas heenspringen hahahahahaha Haha 100% eens, meld me dan een week ziek om te feesten d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els