|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zie ik ze niet meer doen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Die speler verdiende zeker geel. Twee keer geel, dus rood. Maar dan was het geen wedstrijd meer geweest, dus wss om die reden geen kaart gegeven.
Maar het was er 1, dui-de-lijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 22:54 schreef Bosifyable het volgende:[..] Die speler verdiende zeker geel. Twee keer geel, dus rood. Maar dan was het geen wedstrijd meer geweest, dus wss om die reden geen kaart gegeven. Maar het was er 1, dui-de-lijk. DUIDELIJK |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Overigens ook moeite om te vermelden (eurosport live..) Senegal achter tegen Guinea.. ook goed kijkvoer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 22:56 schreef FEY-Esm het volgende:Overigens ook moeite om te vermelden (eurosport live..) Senegal achter tegen Guinea.. ook goed kijkvoer! Was de stand |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 22:56 schreef FEY-Esm het volgende:Overigens ook moeite om te vermelden (eurosport live..) Senegal achter tegen Guinea.. ook goed kijkvoer! Als Marroko nou verliest zaterdag ,dan kan El Ahmadi precies optijd in de KUIP arriveren ;) |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Laatste 5 minuten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2012 door FEY-Esm -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 22:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als Marroko nou verliest zaterdag ,dan kan El Ahmadi precies optijd in de KUIP arriveren ;) Jaaaaaaa |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ach, 1-1.. zonde.. Kom op Guinea! :D |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
waarom wordt die goal afgekeurd??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was niet zoveel aan de hand dacht ik... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leek mij ook, maar hij trok hem schijnbaar opzij. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tsja, Dani Alves ging vooral makkelijk liggen dacht ik.
Pepe grijpt trouwens weer iedere kans aan om iemand een kaart aan te smeren... walgelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ging zeker makkelijk liggen maar ja hij word vastgehouden. Scheids trapt er smakelijk in. Vind trouwens toch dat er meer zijn die om kaarten vragen. Lelijk gezicht brrrrr. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Och en die Xavi, die is aan het voetballen.. heerlijk.. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zit jij op twee tv's te kijken gozerT? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 23:21 schreef RenatoBos het volgende:Ging zeker makkelijk liggen maar ja hij word vastgehouden. Scheids trapt er smakelijk in. Vind trouwens toch dat er meer zijn die om kaarten vragen. Lelijk gezicht brrrrr. klopt. Maar Pepe doet alsof hij zwaar gewond is telkens. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Laptop (barca-real), TV1 zat op eurosport Guinea en Senegal, TV2 speelt herhaling Manchester-Liverpool.. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 23:25 schreef FEY-Esm het volgende:[..] Laptop (barca-real), TV1 zat op eurosport Guinea en Senegal, TV2 speelt herhaling Manchester-Liverpool.. ;) Ghehe jij wilt niks missen hè |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Nope, wil altijd als ik wat roep, gefundeerd over komen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou kan nog.
Özill wat een speler hè |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beter hou je dan je mond maar d:-)) |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Haha, ik waardeer jou ook.. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal het dan gaan gebeuren? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat een geweldige wedstrijd zeg. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Oo, shit.. nu wordt het een hele leuke wedstrijd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat woorden niet allemaal kunnen zeggen, lol. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zie Real eerder scoren dan Barca |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
momentum ligt bij Real idd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aardige douw, en zeker geen pingel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bij benzema had ie gegeven kunnen worden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: als je het vergelijkt met de overtreding waarvoor de goal van real werd afgekeurd... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1, oe Messi buitenkant paal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eindconclusie: Real genaaid. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Huh??? het ligt de hele tijd stil in de blessuretijd en hij fluit meteen af na 3 minuten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Barça maakte het te spannend.. Gelukkig door! |
|
|
|