|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 23:53 schreef Quiroz het volgende:Ik vind het wél beter en overzichtelijker zo, alleen had er van mij geen Off-Topic topic of een Café topic hoeven komen. Afmelden/Aanmelden kun je al je kolerezooi kwijt. Dat houd het ook overzichtelijker. Geloof ik niet. Die café topic spreekt ook bepaalde supporters aan. Net zoals mooie vrouwen en muziektopic. Van muis een olifant-gedoe. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
waar is me alcohol aanmeld topic? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
echt triest dat alles gelijk dicht moet |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ach ja, uitleg van Boudewijn was duidelijk. Gaan we hier verder, niet mopperen.
Alleen wel jammer dat 'ie niet de tijd neemt op mijn PB te reageren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Oké, I lolled. Maar leg eens uit :P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En het is dus allemaal de schuld van Leon ??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee natuurlijk niet! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: klote man, het meeste is gewist. ze hielden van me denk ik. hahahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey Obiku, zit nog niet zo lang op dit forum maar is die À.P.I.D.K. Cohen altijd zo'n jankerd. Ik was hem echt kotsbeu met zijn opmerkingen. Waarom word dit nu allemaal gewist dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 12:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hey Obiku, zit nog niet zo lang op dit forum maar is die À.P.I.D.K. Cohen altijd zo'n jankerd. Ik was hem echt kotsbeu met zijn opmerkingen. Waarom word dit nu allemaal gewist dan? ze reageren vanzelf weer. slechte verliezers zijn het |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een hoge stompzinnigheid vandaag. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
1e aflevering van 2 1/2 man met ashton kutcher is nu op tv... ben benieuwd of het nog steeds zo goed is als met charlie sheen... zo dat was ff off-topic hahahahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
valt een beetje tegen tot nu toe.... komt misschien ook omdat ik die charlie sheen gewoon echt grappig vind. kijk nog ff door. misschien dat mn oordeel wel verandert |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
nee, haalt het nog niet bij het oude niveau... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Waar heb jij het nou toch allemaal over man! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ah joh, die Douwe is het helemaal kwijt. Is gaan zweven nu hij met vals spel bij de internationale sportpoolert bovenaan staat.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 21:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] ah joh, die Douwe is het helemaal kwijt. Is gaan zweven nu hij met vals spel bij de internationale sportpoolert bovenaan staat.... We zijn eruit:) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ach... als Els me maar begrijpt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zelfs die begrijpt je niet meer vrees ik... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je onderschat haar..... gevaarlijk! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: of jij overschat jezelf, ook gevaarlijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jammer. Ik vond het met Sheen ook reuzegrappig. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Vond er ruk aan, en er is nog geen ruk aan! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: het wordt leuk...geert komt |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Fans Newcastle witheet: St James' Park is niet langer
De fans van Newcastle United zijn absoluut niet blij met de nieuwste maatregel van de clubleiding. Die heeft zich de woede van de eigen aanhang op de hals gehaald door de fameuze thuishaven van The Toon, St James' Park, om te dopen tot Sports Direct Arena, het bedrijf van eigenaar Mike Ashley. Met de maatregel hoopt de verrassend goed presterende Premier League-club evenals grootmachten Arsenal en Manchester City een grote sponsor aan te trekken voor de voetbaltempel. De supporters van Newcastle reageren furieus op de naamswijziging van St James' Park, waar de club al sinds 1886 actief is. "Dit is precies waarom we zo sceptisch zijn over deze eigenaar", citeert NUsport uit hun mond. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
kan me goed voorstellen dat je daar pissed over bent..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: nogal ja... ik zie het trouwens bij Feyenoord ook nog wel gebeuren... ik kan trouwens die eigenaren niet eens ongelijk geven als je ziet hoeveel geld er mee gemoeit is... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 14:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] nogal ja... ik zie het trouwens bij Feyenoord ook nog wel gebeuren... ik kan trouwens die eigenaren niet eens ongelijk geven als je ziet hoeveel geld er mee gemoeit is... dat dan weer wel.... kan het me qua geld wel voorstellen maar de gedachte dat de kuip ooit het gazprom stadium word genoemd of zoiets ...... brrrr |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hopen dat becel de sponsor word dan! becelkuip word het dan. dat gaat nog... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker ja alles draait om geld, wat dat betreft kan Feyenoord ook nog wel wat financiën gebruiken. Kunnen we straks met zijn allen naar het " ننفق الكثير من المال -stadium" toe. Nee lijkt me geen stak plan nee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha Botert het wel helemaal goed met je? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 13:53 schreef FR-Douwe het volgende:Fans Newcastle witheet: St James' Park is niet langerDe fans van Newcastle United zijn absoluut niet blij met de nieuwste maatregel van de clubleiding. Die heeft zich de woede van de eigen aanhang op de hals gehaald door de fameuze thuishaven van The Toon, St James' Park, om te dopen tot Sports Direct Arena, het bedrijf van eigenaar Mike Ashley. Met de maatregel hoopt de verrassend goed presterende Premier League-club evenals grootmachten Arsenal en Manchester City een grote sponsor aan te trekken voor de voetbaltempel. De supporters van Newcastle reageren furieus op de naamswijziging van St James' Park, waar de club al sinds 1886 actief is. "Dit is precies waarom we zo sceptisch zijn over deze eigenaar", citeert NUsport uit hun mond. SCHANDE!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 14:17 schreef FR-Douwe het volgende:[..] dat dan weer wel.... kan het me qua geld wel voorstellen maar de gedachte dat de kuip ooit het gazprom stadium word genoemd of zoiets ...... brrrr Klopt ik moet er ook niet aan denken. Aan de andere kant Port of Rotterdam Stadium klinkt niet gek. |
|
|
|