|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Hahahahaha, sorry, was niet de eerste hier, wel bij Utreg. IS door ook een Feyenoorders topic. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
je zou maar blind als linksback , anita als rechtsback en vermeer als keeper hebben.... heheheh |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Vergeet die 17-jarige niet he! :D |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Psycholgische dreun,zo net voor de rust :D |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten we eerst zelf maar winnen straks. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Is op onze "bevriende" 020 forum ook best gezellig. Zo te lezen hebben ze het allemaal goed naar hun zin en zijn ze bezig de contracten van Frank de Boer en Vermeer te verlengen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: eens. Zie het wel weer gebeuren. Hopelijk kunnen we nu eens een goede prestatie een vervolg geven. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] eens. Zie het wel weer gebeuren. Hopelijk kunnen we nu eens een goede prestatie een vervolg geven. Zeker eens, maar het plezier om die etterbakken die zichzelf nog steeds de beste van de hele wereld vinden pakken ze me voorlopig niet af.
Als we dit seizoen in de "kleine" wedstrijden hadden gedaan wat we moesten doen dan hadden we bovenaan gestaan en niet eens gekeken naar die "andere club". |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
het is bijna leeg daar in de betonbakO.o |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Denk dat er alleen "supporters" in mochten met een IQ hoger dan 15. Valt me nog veel hoeveel er dan zitten. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:49 schreef Henny het volgende:[..] Denk dat er alleen "supporters" in mochten met een IQ hoger dan 15. Valt me nog veel hoeveel er dan zitten. hahahah geniaal XD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die keeper van Utrecht kan er geen reet van zeg.. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt... dan ga je Mulder toch weer meer waarderen... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: zeker, ook als je ziet hoe slecht vermeer wel niet is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door DY -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vermeer is een uitstekende lijnkeeper. Maar zijn uittrappen zijn niet om over na huis te schrijven. En ook bij hoge ballen is het altijd prijs. Zou persoonlijk ook de voorkeur geven aan Cillesen, maar goed... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vermeer is een uitstekende lijnkeeper. Maar zijn uittrappen zijn niet om over na huis te schrijven. En ook bij hoge ballen is het altijd prijs. Zou persoonlijk ook de voorkeur geven aan Cillesen, maar goed... bij uitkomen is vermeer ook niet geweldig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. Het is dat hij een geweldige reflex heeft, voor de rest is het een matige keeper. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Frank-Jan, . . nog steeds 0-1, hèhèhè . . |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
En Utreg doet het best goed! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
0-2 nu, whahahahahahaha !!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
hahaha.. ! ik neig ernaar om een dansje te doen!.. Als vermeer gewoon uitloopt.. mgoed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
ajax slachter duplan hahahahahaXD |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik hoop wel dat ze de linies een beetje gesloten houden.. (*Utreg*) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ajax 64% balbezit - 6 scoringskansen, Utreg 36% balbezit - 8 scoringskansen |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Zat zal dit x DE smoes zijn voor frankie?? |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Wat zal dit x DE smoes zijn voor frankie?? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Over 4 weken wordt iedere bezoeker die nog komt in de aRENa met naam en toenaam omgeroepen en bedankt voor hun aanwezigheid. Is geeneens halfvol. Gloryhunters. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, wat een statistieken voor Utreg onder Wouters. 11x gespeeld. 2x gewonnen. 2x van Ajax. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: krijg je dat nu pas in Zeeland door? ;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Dit is mijn club, mijn ideaal, en als we achterstaan dan vertrekken we allemaal! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha 020 CBS........ triest volk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:hahaha, wat een statistieken voor Utreg onder Wouters. 11x gespeeld. 2x gewonnen. 2x van Ajax. mooi seizoen voor ze . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT UTRECHT |
|
|
|