|
|
van geil
|
|
|
VI is best te doen vandaag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kom net van school.. was er nog tijd voor Feyenoord? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: jawel,,,titelkandidaat.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen zouden ze voor die Derksen geen blakon kunnen bouwen waar hij met een Jan Mulder ofzo kan plaats nemen?Zoals bij de muppets? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geintje zeker..zeiksnor? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Derksen is voor mij allang niet meer de held van vroeger. Neem m niet meer zo serieus als eerst, kan wel om m lachen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door Quiroz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen zouden ze voor die Derksen geen blakon kunnen bouwen waar hij met een Jan Mulder ofzo kan plaats nemen?Zoals bij de muppets? haha,,,hij was in t begin wel scherp... maar meestal n zeveraar,,,die zichzelf tegenspreekt... vindt t wel humor |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen zouden ze voor die Derksen geen blakon kunnen bouwen waar hij met een Jan Mulder ofzo kan plaats nemen?Zoals bij de muppets? hij begint te irriteren ja... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee ook kraay en gijp.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:56 schreef Quiroz het volgende:Derksen is voor mij allang niet meer de held van vroeger. Neem m niet meer zo serieus als eerst, kan wel om m lachen Ja hij lult nu alleen nog maar naar zijn eigen portemonnee... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:56 schreef van geil het volgende:[..] haha,,,hij was in t begin wel scherp... maar meestal n zeveraar,,,die zichzelf tegenspreekt... vindt t wel humor Ja maar hij word hinderlijk want misschien dat hij hansie niet wil laten lullen. Maar ik wil als kijker wil wel Hanssie horen lullen want die heeft meer verstand van het spelletje.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: eens,,,maar dat vind ik ook weer grappig... ik neem t met twee korrels zout en lach erom |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar hij word hinderlijk want misschien dat hij hansie niet wil laten lullen. Maar ik wil als kijker wil wel Hanssie horen lullen want die heeft meer verstand van het spelletje.. ik ken hans persoonlijk,,,leuke vent beetje adhd maar wel humor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:56 schreef Quiroz het volgende:Derksen is voor mij allang niet meer de held van vroeger. Neem m niet meer zo serieus als eerst, kan wel om m lachen Vroeger.....:) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja meer kunnen we niet meer doen hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb hem ook een paar X ontmoet bij eyeworks in 020 maar hij is erg spontaan en loopt tenminste niet naast z`n schoenen wat je eerst wel zou verwachten.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb hem ook een paar X ontmoet bij eyeworks in 020 maar hij is erg spontaan en loopt tenminste niet naast z`n schoenen wat je eerst wel zou verwachten.. inderdaad... en met voetbal,,,,bloedfanatiek...heerlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat geloof ik graag,ik heb hem wel eens in een invalbeurt na 1 minuut met rood van het veld zien gaan...En iedereen lag dubbel van het lachen haha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
dramatiek in snaveltjesland
Gerechtshof verbiedt benoeming Van Gaal Uitgebracht op: 07 Februari 2012 - 09:25:25 Categorie: Sport Bron: ANP
whahahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 11:20 schreef sevillana het volgende:dramatiek in snaveltjesland Gerechtshof verbiedt benoeming Van Gaal Uitgebracht op: 07 Februari 2012 - 09:25:25 Categorie: Sport Bron: ANP whahahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik geloof dat ik even bij de buren ga neuzen hahahahaha! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oogjes dicht en snaveltjessss toe |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik haat ze ook en ze stinken zo. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zijn in feeststemming,Henny. Niks aan vandaag.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: meerderheid van de meelopers is pro Cruijff, dus niet echt verrassend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zag het ook, we zullen moeten wachten tot zaterdag als ze weer van NAC hebben verloren. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Maar gaat het de neuzen niet geld kosten dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik had begrepen in de aflevering van VI maandagavond dat dat bedrag ook al vastgesteld is.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook goed voor turken pizza's |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: yup, Beierlandselaan zal wel het dichtstbij zijn inderdaad. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: waar zit die dan? hebben goddomme 10 filialen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Correctie: Beijerlandselaan :p |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: dat zeggen we net fraudeur! Beijerlandselaan. Der zit er ook nog een op de kop van zuid. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
heb het gevonden.... zondag maar eens uitproberen stelletje lutsers... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is op de Beijerlandselaan zelf ook nog een eind tippelen naar has.Maar je heb ze daar toch voor t uitzoeken? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Waar is die cafe-magnaat gebleven? of was het al sluitingstijd? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: goeie vraag! was een prima kerel! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En dan gelijk door naar het ff poepen topic :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zijn er nog feyenoorders die naar n evt elfstedentocht gaan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hoogstens om een paar wakken in het ijs te branden...
snap niet dat er zoveel om te doen is. nieuwsprogramma's worden ermee geopend, schei uit... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 23:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hoogstens om een paar wakken in het ijs te branden... snap niet dat er zoveel om te doen is. nieuwsprogramma's worden ermee geopend, schei uit... haha,,,geen liefhebbert |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: nope, hahahaha. Staat iedereen vrij om daar heen te gaan natuurlijk en er van te genieten! Maar van mij hoeft het niet zo... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 23:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hoogstens om een paar wakken in het ijs te branden... snap niet dat er zoveel om te doen is. nieuwsprogramma's worden ermee geopend, schei uit... hou er ook niet van maar blijkbaar driekwart van Nederland wel want http://elfstedentocht.headliner.nl wordt enorm goed bezocht terwijl er eigenlijk niet eens nieuws is! |
|
|
|