|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het schrijfstijltje in z'n eerste beginposts herkende ik van een andere poster. Daarnaast kwam toen naast albert ook 'zijn' frannie posten. Die frannie is er -bijna- niet meer. Maar kan het alleen denken... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 21:47 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het schrijfstijltje in z'n eerste beginposts herkende ik van een andere poster. Daarnaast kwam toen naast albert ook 'zijn' frannie posten. Die frannie is er -bijna- niet meer. Maar kan het alleen denken... is te controleren via IP adres volgens mij . . ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wordt lastiger als iemand meerdere email-accounts heeft. Maar het maakt me anderzijds niet zo veel uit. Jou wel? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 21:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wordt lastiger als iemand meerdere email-accounts heeft. Maar het maakt me anderzijds niet zo veel uit. Jou wel? nee |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zit jij te kijken??? is heracles ook beter? zou mooi zijn als twente verliest!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, ik volg live ticker. Straks misschien ff kijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
0-1 nogsteeds. nog 25mins |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verdomme..
Zal nog wel 2-1 worden in de laatste minuut.. Blijven Duitsers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: streekderby, kunnen vreemde dingen gebeuren . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
had van geel nou misschien interesse in everton? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1 3,,,,yes.........moet bijna afgelopen zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Hahahha yess, k*t tukkers hebben pakkie gekregen in eigen huis. Dag punten =) Maakt me vrijdag avond weer goed! Biertjeeeee !? |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
nou de neusjes krijgen het morgen ook lekker zwaar...Avondje NAC... kan welleens een heel mooi weekend worden als we winnen van vitesse |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dit wordt n mooi seizoen:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toto bij vi: de "kenners" voorspellen unaniem winst voor NAC...En winst voor ons. Hahaha hopen dat de zeiksnor deze keer eens gelijk heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 21:57 schreef Sensi het volgende:Hahahha yess, k*t tukkers hebben pakkie gekregen in eigen huis. Dag punten =) Maakt me vrijdag avond weer goed! Biertjeeeee !? OLE! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Nou winnen van vitesse en we staan even derde met een puntje voorsprong van de tukkers.
Weten ze oom gelijk daar dat die MC laren niet god is.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zoals ik al dacht, . . . . . . . . . . . . kunnen vreemde dingen gebeuren . . :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 22:04 schreef albert ten vrijde het volgende:Nou winnen van vitesse en we staan even derde met een puntje voorsprong van de tukkers. Weten ze oom gelijk daar dat die MC laren niet god is.. albert, . . . . gestopt met verder lezen . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 21:59 schreef tomson het volgende:Toto bij vi: de "kenners" voorspellen unaniem winst voor NAC...En winst voor ons. Hahaha hopen dat de zeiksnor deze keer eens gelijk heeft. Laten we het hopen Tom!!!! :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zat er nog al eens naast de laatste tijd he. |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Ik ga stuk als we straks 1e staan xD |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: gvd, denken ze net dat ik een dubbelaccount heb en dan post jij net.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: daarom, ze/hij/het kon niet op een beter moment instasppen |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
It's boring when it's late
NANANANANA!
edit: Morgenvroeg al die reacties leszen op deze post
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 23:18 schreef albert ten vrijde het volgende:It's boring when it's late NANANANANA! edit: Morgenvroeg al die reacties leszen op deze post en heb je je vermaakt met alle reacties? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 23:18 schreef albert ten vrijde het volgende:It's boring when it's late NANANANANA! edit: Morgenvroeg al die reacties leszen op deze post Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppp. Life is always boring when Albert is around. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja ga ik ook kijken, ben benieuwd, ik hoop op een spetterende wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
kut..... toen kwam het besef dat de indoctrinatie van je vrouw heeft gewerkt.... sta je uit eigen beweging om 15 uur overdag stof te zuigen omdat je het zo'n troep vindt..... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Iets meer dan een uurtje nog, ik hoop op een stunt van onze Rotterdamse stadsgenoten. Zal wel een grote stunt moeten zijn aangezien ze niet thuis spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij springen allemaal voor NAKNAKNAKNAK |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Toch wel mooi. Henry scoort de winnende in de blessuretijd bij zijn afscheidswedstrijd voor Arsenal in de premier league. |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
Weet niet waar ik het moet plaatsen maar heb vraag kan ik kaarten voor Feyenoord-Rkc bij primera halen? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 18:58 schreef Roffa5314 het volgende:Weet niet waar ik het moet plaatsen maar heb vraag kan ik kaarten voor Feyenoord-Rkc bij primera halen? zoi ik ff bij primera vragen, . . of bij de Kuip |
|
|
|