|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede actie van Schwalbuarez... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De enige met niveau daar... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al is dat Arsenal ook niks.. Had zo 3-1, 4-1 kunnen staan voor Liverpool |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Beste speler ja. Liverpool stopt alleen veel meer in de wedstrijd waardoor ze toch de bovenliggende partij zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En dan is die ene goal nog enigzins geflatteerd voor Arsenal... Het was de enige kans voor Arsenal, op dat knappe schot van Walcott na dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 14:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] En dan is die ene goal nog enigzins geflatteerd voor Arsenal... Het was de enige kans voor Arsenal, op dat knappe schot van Walcott na dan. Eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vooral Arteta en Koscielny spelen heel matig. Szczêsny keept geweldig. RvP, Walcott en Sagna spelen ook nog wel aardig. Van links komt totaal geen gevaar bij Arsenal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zag net pas dat Benayoun meedeed.. Die heb ik nog helemaal niet gezien |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Trieste aftocht voor Arteta, ziet er ernstig uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zet hem net aan, hoe is de match? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 14:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vooral Arteta en Koscielny spelen heel matig. Szczêsny keept geweldig. RvP, Walcott en Sagna spelen ook nog wel aardig. Van links komt totaal geen gevaar bij Arsenal. Zo dus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En hoe is kuyt op die penalty na dan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik vind Kuyt een prima wedstrijd spelen eigenlijk. Misschien wel de beste man bij Liverpool. Suarez en Spearing spelen ook goed bij Liverpool. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 15:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik vind Kuyt een prima wedstrijd spelen eigenlijk. Misschien wel de beste man bij Liverpool. Suarez en Spearing spelen ook goed bij Liverpool. Kuyt valt me ook wel op ja, die blijft maar gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij verovert veel ballen, heeft een aantal uitstekende voorzetten gehad en is zelf ook gevaarlijk. Zit veel energie in deze wedstrijd, kan Kuyt zich goed in vastbijten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 15:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij verovert veel ballen, heeft een aantal uitstekende voorzetten gehad en is zelf ook gevaarlijk. Zit veel energie in deze wedstrijd, kan Kuyt zich goed in vastbijten. Ja, ghehe laat maar komen zeg ik! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: yup, als hij zo speelt is hij zonder meer nog een geweldige aanwinst voor Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een fenomeen.. En dat terwijl Arsenal bij vlagen weggespeeld word. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: yup. Liverpool verdiende op basis van de hele wedstrijd zeker een overwinning... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijft niks over van Arsenal als van Persie weggaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan in oranje zo slecht???? Hij krijgt daar ook geen goede bal, bij Arsenal wel!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, Arsenal draait op Robin |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 15:40 schreef RenatoBos het volgende:En dan in oranje zo slecht???? Hij krijgt daar ook geen goede bal, bij Arsenal wel!!! tsja, tis ook niet echt makkelijk voetballen met zo weinig aansluiting als in de eerste helft bij het NL's elftal... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 15:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tsja, tis ook niet echt makkelijk voetballen met zo weinig aansluiting als in de eerste helft bij het NL's elftal... Juist. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
- ado 0-0 52e minuut |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Ado den Haag-SC Heerenveen 0-0
Morgen hopelijk weer op 1 punt van heerenveen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooi mooi..ado heerenveen 0 0 sowieso n unicum dit seizoen 0 0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Als we zelf winnen wel ja;) |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: en we zwaaien met zijna allen naar Bjorn! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad maar daar geloof ik wel in. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
barca rood en 1-1 in camp nou |
|
|
|