|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pffff Nemeth aanstellert... RKC lijkt niet echt wat te kunnen forceren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ op hangen en wurger naar de eindstreep. Nog 5 minuten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Blijven wel koploper met dit gehannes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Guidetti, Clasie en El Ahmadi op plaats 3-4-5 in het VI-jaarklassement. Stefan de Vrij op 5de plaats speler van de week. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 21:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Guidetti, Clasie en El Ahmadi op plaats 3-4-5 in het VI-jaarklassement. Stefan de Vrij op 5de plaats speler van de week. leuk!!! en terecht... met name clasie en el spelen t hele seizoen prima!!!!! heerlijk dat onze spelers zo gewaardeerd worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 21:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Guidetti, Clasie en El Ahmadi op plaats 3-4-5 in het VI-jaarklassement. Stefan de Vrij op 5de plaats speler van de week. Goed voor Stefan, is weer 't mannetje. Bruno dan maar even LB. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi gekopt van Benzema.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben er ook bang voor, hebben goed stand gehouden, overigens wel verdiend.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Story van Feyenoord afgelopen Zondag, lastig voetballen tegen zo'n ploeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo kan je het wel zien ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heerlijk wedstrijdje begint Milan - Barca.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Intressanter dan gister,dat zowiezo. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Trainingskamp dit seizoen in Schotland of Oostenrijk?
Gaat er nog iemand de selectie achterna om óf een hoop whisky te zuipen, óf een Heidi of 2 te verwaarlozen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En lekker skiën,liefst off piste |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 21:11 schreef Bosifyable het volgende:Trainingskamp dit seizoen in Schotland of Oostenrijk? Gaat er nog iemand de selectie achterna om óf een hoop whisky te zuipen, óf een Heidi of 2 te verwaarlozen? Doe dan maar Oostenrijk, mannen in rokken vind ik maar niks... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aardige wedstrijd tot zo ver.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wat is dat barcelona toch eigenlijk maar slecht hea?hahahaha ik vind er geen moer aan aan deze wedstrijd!come on milan! forza real!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen moer aan, is best aardig toch deze match |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik moet zeggen gisteren viel ik ook in slaap bij real maja dit is nog triester!
Come On Feyenoord!Oh nee zaterdag weer!P±
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: je lijkt wel een belg met je deze match hahah |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nie fokke met Bos smartass :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Liever enen Belg denn ein Deutscher.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hihihi,leesmodus uit.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: je weet niet wat je mist schat!haha
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 21:59 schreef TheMenace het volgende:[..] je weet niet wat je mist schat!haha kaplaarzen drie sterren.de beste voetballers.dat is wat je mist hahaha het enige wat ik met nederland heb is Feyenoord!ik weet ook niet wat dat is! Liever belze pattaten dan Bratwurst mit Saurkraut.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahaha ik vind het alletwee lekker.P:
maak toch maar een geintje wat maakt mij een belg nou uit.alleen die belgen van de bijlmer zijn verrot voor de rest is het een aardig volk....... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Kan er niks aan doen, heb de naam ook maar meegekregen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 22:08 schreef TheMenace het volgende:[..] hahahaha ik vind het alletwee lekker.P: maak toch maar een geintje wat maakt mij een belg nou uit.alleen die belgen van de bijlmer zijn verrot voor de rest is het een aardig volk....... Eens.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik heb wel gemerkt dat er hier veel wordt gewerkt met eens en oneens en +1 en -1 hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 22:20 schreef TheMenace het volgende:[..] ik heb wel gemerkt dat er hier veel wordt gewerkt met eens en oneens en +1 en -1 hahaha Das stimmt.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Come On Milan P:
effe kijken of het nog steeds werkt op de juiste manier....hehe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tweede helft is een stuk minder..d:-( |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik heb voorkeur voor real maar objectief gezien was dat ook niet best gisteren maar dit vind ik toch wel triester hoor pfffff barcelona en milan zijn alletwee bang!!
bayern munchen is de volgende tegenstanderd van real
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Marseille-Bayern O-2 en aardig om naar te kijken |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: tjah marseille heb niks te verliezen...... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ze begonnen aardig tot Bayern het f op hun heupen kreeg.. Maar ze spelen wel op t randje dat Marseille |
|
|
|