|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:[..] Ze begonnen aardig tot Bayern het f op hun heupen kreeg.. Maar ze spelen wel op t randje dat Marseille aha..... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Robben moet continu springen voor zijn leven haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:[..] Ze begonnen aardig tot Bayern het f op hun heupen kreeg.. Maar ze spelen wel op t randje dat Marseille Zal zo ff de samenvatting kijken.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: whehehe en wie niet springt die is een .... hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dat had Robben al snel in de gaten |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ach ja halve finale toch netjes van bayern maar das einde station voor bayern hierna!P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 maart 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 22:34 schreef TheMenace het volgende:[..] ach ja halve finale toch netjes van bayern maar das einde station voor bayern hierna!P: Real is top mr geef Bayern zeker wel n kans |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 22:34 schreef TheMenace het volgende:[..] ach ja halve finale toch netjes van bayern maar das einde station voor bayern hierna!P: Kom op heb geloof in je duisters Menace.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Had betere match verwacht haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eerste helft was wel aardig, tweede vond ik minder. Had op wat doelpunten gehoopt d:-( |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahaha ja normaal ben ik wel voor duitse clubs alleen heb ik een zwak voor real dus ben voor REAL!!en bayern vind ik 1 van de minst leuke clubs in duitsland!geef mij maar dortmund of schalke!@
Niet dat het me echt wat doet......
Ik kan maar 1 ding zeggen!Come On Feyenoord!enne Come On Madrid!P:
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: whahahahaha
allezzz manneke ach joah |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Entertainment bleef een beetje uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Neeee geen entertainment, straks komt meneer Wally weer opduiken d:-( |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: als jij het over dezelfde wally hebt als wat ik denk dan is hij wel lachen vind ik P:goede belg@
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jankers van Barca,gele kaarten aansmeren en zelf constant van die geniepige smerige overtredingen maken die die schele scheids niet ziet..Spelen 3 ex neuzen bij Milaan maar van mij hadden ze er 2 mogen maken.Ze hadden overigens nog de beste kansen ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Automatische piloot-voetbal van Barcelona gaat vervelen. Had Milan zeker 2e helft meer passie en power. Terechte uitslag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2012 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:Jankers van Barca,gele kaarten aansmeren en zelf constant van die geniepige smerige overtredingen maken die die schele scheids niet ziet..Spelen 3 ex neuzen bij Milaan maar van mij hadden ze er 2 mogen maken.Ze hadden overigens nog de beste kansen ook. Klopt, vervelende spelers zijn het, vreselijk dat vragen om kaarten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kunnen ze bij Milan ook wat van. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat een kutaaname zeg, briljant van Zlatan.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja, echt een kutaaname! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Komt hij ook hoor, jij neem elke kut aan.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik neem aan dat je hier lang op heb zitten kutten? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Gelukkig maar ook een ex 020 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Helemaal eens Bode, maar hij had van mij het netje mogen bollen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog even twee 'aardige' goals bij Osasuna vs Real gisteren...
Benzema 0-1
Ronaldo 0-2
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
1. lijkt er niet op, wel mooie goal natuurlijk.
2. foutje keeper, had h`m moeten hebben!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 april 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 14:19 schreef hoogvliet010 het volgende:1. lijkt er niet op, wel mooie goal natuurlijk. 2. foutje keeper, had h`m moeten hebben! 2, ja man korte hoek is voor de keepert! een muldertje! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van die afstand moet ie zeker voor de keeper zijn.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: fout van de keeper, maar alsnog een mooi schot.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heerlijk schot..! Vind die van Benzema nog mooier.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: Van benzema zat er goed in jah! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik keek in m'n glazen bol,en ik zag een 020 bannetje aankomen voor fuhrer menace... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik niet!
bedankt dat je me bij mijn naam noemt P: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eronder staat al een oproep om je leven te beteren.Misschien kun je er wat mee? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee ik verdien te weinig sry!haha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: pff nou je hebt gelijk gehad!hahaha je voelde hem aan komen en het is gebeurt het is echt net de knjb hiero snavels mogen alles op feyenoordforum verstieren maar feyenoorders mogen niet provoceren op een ajakbijlmerssite
zelfs internet is corrupt.
Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
oh ja ik krijg een ban op de bijlmersite omdat ik het vogende neerzet?dat is toch geen ban waard!want anders moeten die neuzen hier ook gebanned worden!zie hieronder:
Het is jammer dat jullie niet nog een keer tegen feyenoord hadden gespeelt want dan werden jullie dit seizoen weer weggespeeld en dat voor de derde keer.met je stoer doen tegen heracles whahahahahaha met je oppermachtig whahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou niet huilie huilie doen fuhrer!Het werkt als volgt: Een paar melden je berichtje en hocus pocus,weg ben je! Simpel toch? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 11:36 schreef tomson het volgende:Nou niet huilie huilie doen fuhrer!Het werkt als volgt: Een paar melden je berichtje en hocus pocus,weg ben je! Simpel toch? waarom melden jullie dan nooit als die neusjes hier komen provoceren dan???
nee ik weet wel waarom feyenoorders zijn echte mannen en ajakxieden zijn alleen maar mietjes die wegrennen!hehehe
sluipschutterssssssssssssssssssssssssssssssss
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wat een onzin ze blokkeren nu alles en ik zeg niks verkeerds en ik scheld niet naja dan ga ik morgen op de werkplaats maar weer doen als er weer patienten langskomen.ja moet toch wat hea whahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 12:03 schreef TheMenace het volgende:wat een onzin ze blokkeren nu alles en ik zeg niks verkeerds en ik scheld niet naja dan ga ik morgen op de werkplaats maar weer doen als er weer patienten langskomen.ja moet toch wat hea whahahaha Kunnen ze alleen hier nog blokkeren,zal nog eens in m'n glazen bol kijken.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahahahahaha
ja dan kijk ik in mijn eigen glazen bol goed??heheheen
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: je mag kiezen oke? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: die roze voor in jouw ene gat en die groene voor in jouw andere gat!heb ik toch goed uitgekozen voor je hea?
alsjeblieft meid!enne graag gedaan!hahaha
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 12:23 schreef TheMenace het volgende:[..] die roze voor in jouw ene gat en die groene voor in jouw andere gat!heb ik toch goed uitgekozen voor je hea? alsjeblieft meid!enne graag gedaan!hahaha Vrouw van: OPASSEN hoor, hij zal ze net zélf uit z'n hol gepeuterd hebben! |
|
|
|