|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 19:17 schreef tomson het volgende:[..] Minnares..Als jij een goeie minnares had zat je niet de hele tijd achter je beeldschermpje. hahaha
het is idd een schermpje jah op me mobiel maar leuk dat je ook meedoet aan de humor ;-) |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
denk dat die het nie met humor bedoelde |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Kan me niet voorstellen dat tie onze Humor dan niet begreep en serieus nam.Kan me dat niet voorstellen maar alles kan natuurlijk |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
kijk nergens meer van op die 2 dagen dat ik hier zit |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Ik ook niet, en je had nog gelijk ook haha |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
haat het om glijk te krijgen maargoed humor is ook alleen maar weggelegt voor mensen met flair he lolzzzz |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
de jury geef een 8 nie rechtgenoeg geplanked |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tuurlijk kent ie dat, maar waar zie jij iemand planken? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jawel, maar om een verticaal omhoog springende kat te betitelen als 'planking'..? Nee.
Dit is planking. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ach, je weet niet beter.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
sjugt dacht hij doet aan air planking |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Miyaichi maakt debuut bij winnend Japan
Ryo Miyaichi heeft zijn interlanddebuut gemaakt. De 19-jarige aanvaller van Arsenal, vorig seizoen een half jaar op huurbasis actief voor Feyenoord, speelde woensdag mee in de vriendschappelijke wedstrijd van Japan tegen Azerbeidzjan.
Met Miyaichi als invaller won Japan de oefenwedstrijd tegen Azerbeidzjan met 2-0. De doelpuntenmakers in Shizuoka waren Shinji Kagawa en Shinji Okazaki.
Het afgelopen seizoen was Miyaichi door Arsenal verhuurd aan Bolton Wanderers. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 16:03 schreef RenatoBos het volgende:[ afbeelding ] Miyaichi maakt debuut bij winnend Japan Ryo Miyaichi heeft zijn interlanddebuut gemaakt. De 19-jarige aanvaller van Arsenal, vorig seizoen een half jaar op huurbasis actief voor Feyenoord, speelde woensdag mee in de vriendschappelijke wedstrijd van Japan tegen Azerbeidzjan. Met Miyaichi als invaller won Japan de oefenwedstrijd tegen Azerbeidzjan met 2-0. De doelpuntenmakers in Shizuoka waren Shinji Kagawa en Shinji Okazaki. Het afgelopen seizoen was Miyaichi door Arsenal verhuurd aan Bolton Wanderers. krijg glijk trek in suzi |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Dat menneke vind ik egt geweldig. RYO!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook, zag hem graag.. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij zit er bovenop de MOSSAD.. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja henk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee lui, hou het verschil tussen joden en Joden ff in acht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ONZE VRIEND INFAMOUS PSV IS VADER GEWORDEN, FELICITATIES KUNNEN VIA HET PISVEEFORUM..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:47 schreef RenatoBos het volgende:ONZE VRIEND INFAMOUS PSV IS VADER GEWORDEN, FELICITATIES KUNNEN VIA HET PISVEEFORUM.. CAPS! Zeeuw! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nou is het toch niet meer duideLIJK! Verander het maar weer terug! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij hebt echt een groot probleem he T.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik denk niet in problemen maar in oplossingen! Ik heb een grote oplossing! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
LOL die van jouw staat dus in CAPS d:-)) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het officiële Feyenoord Jaaroverzicht 2011/2012 is vanaf aanstaande vrijdag exclusief verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshops en via de Feyenoord Fanshop online. In het boek wordt in woord en beeld uitgebreid teruggeblikt op het succesvolle afgelopen voetbaljaar, dat Feyenoord op de tweede plaats wist af te sluiten. Van maand tot maand worden de hoogte- en dieptepunten beschreven en valt te lezen over de belangrijkste momenten van het afgelopen voetbaljaar. Het Feyenoord Jaaroverzicht is vanaf vrijdag te koop in de Fanshops voor 5,49 euro.
Het voorwoord van het Feyenoord Jaaroverzicht 2011/2012 is geschreven door trainer Ronald Koeman. Hij stelt dat hij trots is op de prestatie die Feyenoord het afgelopen seizoen heeft neergezet. We hebben ons allemaal enorm ontwikkeld dit seizoen, schrijft Koeman. Individueel en als team zijn we steeds sterker geworden. Opgeteld bij de enorme wil om te winnen die de spelers elke wedstrijd weer aan de dag hebben gelegd, heeft dat geresulteerd in de schitterende tweede plaats. Die positie voelt voor mij als een prijs. Helemaal omdat we het zelf hebben afgedwongen, bijvoorbeeld door de laatste elf wedstrijden allemaal ongeslagen te blijven. Alle spelers groeiden in die fase naar hun beste vorm, mede omdat we qua fitheid een uitstekende indruk maakten.
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Malle Pietje sprak de volgende legendarische woorden; . . . . .
'Nu de Champions League' Uitgegeven: 24 mei 2012 14:45 Laatst gewijzigd: 24 mei 2012 14:45
ARNHEM - Piet Velthuizen kijkt verder dan de Europa League met Vitesse. De Arnhemmers zijn volgens de doelman klaar voor het hoogste Europese podium.
© ProShotsDoor Nik Kok
De volgende stap wordt Champions League. Het is hartstikke zonde dat deze club zo lang niet in Europa heeft gespeeld, zegt Velthuizen in het nieuwe NUsport-magazine.
Vitesse is de top in wording. We krijgen straks een andere status. Ploegen gaan rekening houden met ons. Daar kun je op rekenen. Ik ben daar superbenieuwd naar.
Van den Brom
Velthuizen noemt John van den Brom één van de belangrijkste pijlers onder het succes van Vitesse.
Van den Brom is geweldig, een warme en lieve man. Hoe hij spelers benadert, dat is echt ongekend. Hij laat mensen het beste functioneren.
Oranje
Velthuizen behoorde deze maand niet tot de grote voorselectie van Oranje. Hij is vastberaden om terug te keren in de plannen van bondscoach Bert van Marwijk.
Als ik straks met Vitesse in de top speel, waarom niet? Speel je Europees, dan kom je in aanmerking lijkt me? Roept hij me na het EK een keer op, dan zal ik er staan. Reken maar. En dan blijf ik er ook bij.
Lees het complete imterview met Velthuizen over de dood van zijn vader, de problemen bij Hercules Alicante en zijn rituelen in het nieuwe NUsport-magazine dat nu in de winkels ligt en online en op de iPad te bestellen is.
© NUsport/Nik Kok |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die is echt van z'n padje... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sooo duidelijk ja.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zonder Bony was het helemaal niks bij fietstas |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben benieuwd of ze die kunnen behouden volgend seizoen, zou het overigens wat uitmaken, trekken ze wel weer een blik open.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zeer goeie speler op zich. Maar inkoop was hij ook al 4 of 5 miljoen. Zeg maar de prijs van een Ferrader.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik haat Vitesse. Ongevoelige, lelijke club met ultralelijk- en ongezellig stadion en nooit vol. Was 20 jaar terug nog een club met traditie. Helemaal weg. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
blijft mooi terug te zien |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2012 door 010NAKKIE010 -- |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|