BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 13:35   quote  deeplink  
Okay ja eigenlijk wel logisch dat ze bij jouw de gedragsregels ff extra onder de aandacht willen brengen..
tomson
 tomson - dinsdag 26 juni 2012 - 13:41   quote  deeplink  
Dank u.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 14:20   quote  deeplink  
happy-face-emoticon.gif
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 juni 2012 - 16:56   quote  deeplink  
Beetje jammer dit weer:

-----------

AZ'er Maher bezig met 'mooie club': 'Het kan snel gaan'

Dinsdag, 26 juni 2012 om 16:40

Adam Maher maakt in de zomer mogelijk de overstap naar een grotere club. De achttienjarige middenvelder brak afgelopen seizoen door bij AZ, debuteerde in Jong Oranje en werd bij de selectie van het Nederlands elftal gehaald. Zijn snelle ontwikkeling is in binnen- en buitenland niet onopgemerkt gebleven en mogelijk krijgt Maher nu de beloning in de vorm van een transfer.

De middenvelder sprak dinsdag na afloop van de eerste AZ-training met NUsport over 'een mooie stap' die hij graag wil zetten. Het kan snel gaan, ik laat het aan mijn zaakwaarnemer, aldus de jonge middenvelder van de Alkmaarders. Zeggen of het om een Eredivisieclub of buitenlandse vereniging gaat, wilde Maher niet aangeven. Navraag van het magazine bij hoofdtrainer Gertjan Verbeek leverde ook geen resultaat op.

Ajax gaat hem niet halen en PSV kan hem niet betalen. Dat zijn bovendien concurrenten van ons en die zullen diep in de buidel moeten tasten, maakte Verbeek duidelijk. AZ zal niet happig zijn op een vertrek van haar groeibriljant, die nog tot medio 2015 vastligt in Noord-Holland. Het raakte Brett Holman reeds transfervrij kwijt aan Aston Villa en verliest ook Simon Poulsen, wiens contract eind deze week afloopt.

Daarnaast staat Niklas Moisander al geruime tijd in de belangstelling van Ajax, terwijl ook PSV even aan hem gelinkt werd. Rasmus Elm tenslotte zou ook voor een zomers vertrek uit de kaasstad staan. AZ speelde al enigszins in op verwachte transfers: het haalde Viktor Elm (sc Heerenveen), Mikhail Rosheuvel (Almere City FC) en Steven Berghuis (FC Twente) al.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168002

-------------

9 van de 10 keer komt hij in dezelfde situatie als Castaignos. Veel talent hebben, maar nog niet goed genoeg zijn voor basis van een grote buitenlandse club. Volgend jaar zomer krijgen we waarschijnlijk het bericht dat hij verhuurt mag/wil/zal worden.
tomson
 tomson - dinsdag 26 juni 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Die gasten voelen zich na wat complimentjes steeds sneller te goed voor de club waar ze de kans krijgen. Sommige zelfs zonder de complimentjes, die denken zonder wat gepresteerd te hebben het wiel al te hebben heruitgevonden..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 juni 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 17:21 schreef tomson het volgende:
Die gasten voelen zich na wat complimentjes steeds sneller te goed voor de club waar ze de kans krijgen. Sommige zelfs zonder de complimentjes, die denken zonder wat gepresteerd te hebben het wiel al te hebben heruitgevonden..
Eens, gelukkig zijn er ook nog wat verstandigere spelers. Bijvoorbeeld Stefan de Vrij. En Vilhena had ook al bij Arsenal kunnen spelen als hij het had gewild.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 juni 2012 - 00:58   quote  deeplink  
Voetballers behoren intussen tot een steeds zieker wordende mensensoort.
Nooit tevreden, altijd nomadenbestaan leven, reizen naar de plaats waar het meeste goud blinkt.

Nare mensen toch...voetballers.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 juni 2012 - 01:04   quote  deeplink  
Ze lijden aan het lijdenswegsyndroom..!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 juni 2012 - 21:36   quote  deeplink  
We krijgen eindelijk veldverwarming!

Drie jaar geleden werd door de leiding van Feyenoord aan de toenmalige technische staf de belofte gedaan dat er op Varkenoord veldverwarming zou komen. Door het slechte weer was het voor de selectie vaak onmogelijk om in de winter fatsoenlijk te trainen. Daardoor moest men met enige regelmaat het trainingsschema aanpassen, door onder meer trainingen in de fitnessruimte of op nabij gelegen kunstgrasvelden in te plannen.

Maar Feyenoord zou Feyenoord niet zijn als men op deze beslissing terug zou komen, er was volgens de heren in het Maasgebouw stomweg geen geld om de veldverwarming aan te leggen. De directie was alleen nog maar bezig met het saneren en vergat compleet de basis van elke Betaald Voetbal Organisatie: De juiste condities voor het juiste topsportklimaat!

Door een financiële bijdrage van de Businessclub leek Feyenoord de veldverwarming op het trainingscomplex toch te kunnen installeren, maar dit bleek door hogere aanleg- en onderhoudkosten toch niet het geval te zijn. De selectie moest hierdoor opnieuw uitwijken naar kunstgrasvelden van nabij gelegen amateurverenigingen. Armoede ten top! De Feyenoord Supportersvereniging (FSV) heeft zelfs nog een handreiking gedaan om een grote structurele geldbijdrage te leveren voor de realisatie van veldverwarming onder het trainingsveld op Varkenoord. Het mocht niet baten. De clubleiding negeerde het prachtige gebaar van de FSV en focuste zich wederom, met oogkleppen, op de bouw van een nieuw stadion.

Drie jaar na de valse belofte lijkt de veldverwarming er nu toch echt te gaan komen. Eric Gudde liet vandaag tijdens de eerste training aan Radio Rijnmond weten dat er genoeg geld beschikbaar is om veldverwarming aan te leggen. Onder andere van de transferopbrengsten van Karim El Ahmadi zal dit betaald gaan worden.

Feyenoord is bovendien bezig met andere aanpassingen op Varkenoord:

Hekwerken zullen geplaatst worden voor het ophangen van doeken als er besloten getraind moet worden.
De trainingen zullen op korte termijn opgenomen worden, er zal een videotoren geplaatst worden.

DSCF1424.jpg
DSCF1426.jpg
Bron:Lunaticnews.l
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 juni 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Van Marwijk stapt na vier jaar op bij Nederlands elftal

De KNVB en Bert van Marwijk hebben woensdag op initiatief van de bondscoach besloten per direct uit elkaar te gaan. De overeenkomst tussen bond en bondscoach, liep officieel tot medio 2016.

Van Marwijk voerde na terugkeer in Nederland twee evaluatiegesprekken met de KNVB over de gang van zaken rondom het EK. Deze gesprekken verliepen volgens beide partijen in een open, eerlijke en constructieve' sfeer. Vandaag diende Van Marwijk zijn ontslag in bij de delegatie van de voetbalbond, die werd geleid door directeur betaald voetbal Bert van Oostveen. "Ik heb hevig getwijfeld, maar toch besloten om deze stap te moeten nemen'', aldus Van Marwijk op de website van Sport-Promotion
De KNVB is Van Marwijk bijzonder erkentelijk. "Hij heeft uitzonderlijk goed gepresteerd met een finaleplaats op het WK en een eerste plaats op de FIFA-ranking. Ik kijk persoonlijk met een heel goed gevoel terug op onze samenwerking. Natuurlijk is het spijtig om vroegtijdig afscheid van elkaar te nemen, maar we moeten realistisch zijn", aldus Van Oostveen. De KNVB zal op korte termijn op zoek gaan naar een nieuwe bondscoach.
Vvan Marwijk volgde in juli 2008 Marco van Basten op als bondscoach van het Nederlands elftal. Onder de vierjarige leiding van Van Marwijk boekte Oranje 34 overwinningen, 10 gelijke spelen en acht nederlagen. De meest succesvolle periode beleefde de 60-jarige coach in de aanloop naar en tijdens het WK van 2010. Oranje plaatste zich ongeslagen voor het mondiale toernooi en verloor uiteindelijk de finale.
Bron:Voetbalzone.nl
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 27 juni 2012 - 22:22   quote  deeplink  
Frank de Boer als opvolger.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 juni 2012 - 22:39   quote  deeplink  
Goede keuze..!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 juni 2012 - 01:10   quote  deeplink  
nee. Andries Jonker.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 01:10 schreef FR-Henk het volgende:
nee. Andries Jonker.
Andries Jonker ghehe das toch een lachertje..
tomson
 tomson - donderdag 28 juni 2012 - 07:28   quote  deeplink  
Frons naar oranje, Jonker naar 020 :)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 juni 2012 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 07:28 schreef tomson het volgende:
Frons naar oranje, Jonker naar 020 :)
JA! Nog veel beter idee!
Tomson for president!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 12:50   quote  deeplink  
Ghehe ja juist, wat zou er veel veranderen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 16:21   quote  deeplink  
'Topfitte' Van Beukering keert terug op de Nederlandse velden
DG_17974011_179740_2359685a.JPG

Johnny van Beukering heeft een nieuwe club gevonden. De aanvaller heeft donderdag zijn handtekening gezet onder een eenjarig contract bij FC Dordrecht, waar hij wordt herenigd met trainer Theo Bos. De twee werkten in het verleden al vier jaar met elkaar samen bij Vitesse.

De 28-jarige Van Beukering trainde aan het eind van afgelopen seizoen al enige tijd mee op de Krommedijk en zal volgend seizoen ook wedstrijden gaan spelen in het shirt van Dordrecht. De aanvaller heeft een avontuur bij Pelita Jaya Football Club in Indonesië achter zich liggen en speelde in Nederland al voor Vitesse, De Graafschap, NEC, Go Ahead Eagles en Feyenoord.
"Ik heb er vreselijk veel zin in", aldus Van Beukering. "Met Bos heb ik goede tijden gehad en ik kijk ernaar uit weer met hem samen te werken. Dordt is een club die bij me past vanwege de sfeer en ambitie die het uitstraalt. We gaan er een mooi jaar van maken." Technisch manager Marco Boogers vulde aan: "Het was gelijk te zien dat hij topfit is. Hij heeft aangetoond een absolute versterking voor FC Dordrecht te kunnen zijn."
Bron:Voetbalzone.nl
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 17:14   quote  deeplink  
Beukering///HELD!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 17:17   quote  deeplink  
JanM///ga fietsen..d:-))
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:17 schreef RenatoBos het volgende:
JanM///ga fietsen..d:-))
Even een paar weken niet/nauwelijks fietsen als je het niet erg vindt (en anders ook!)!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 17:35   quote  deeplink  
Ik zou geen fiets meer kunnen zien Jan..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 juni 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Even een paar weken niet/nauwelijks fietsen als je het niet erg vindt (en anders ook!)!
Volgende keer mét zadel fietsen, Jan?
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:35 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zou geen fiets meer kunnen zien Jan..
Ik ook even niet, maar aangezien ik volgend jaar voor 6 keer ga, kan die pauze niet al te lang duren :-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 21:53   quote  deeplink  
Aaight dat word veel trainen dan maat..!! d:-)
tomson
 tomson - vrijdag 29 juni 2012 - 16:45   quote  deeplink  
Hahaha Boudewijn is een beetje van z'n padje...Dit komt van het snavelforum. Let op de laatste regel (de "slotjeszin")..

Bronnie - vrijdag 29 juni 2012 - 13:20 quote deeplink
Ja van mij hoeft pillekop ook niet naar Ajax te komen!
meld dit bericht
f-side
stuur prive bericht
sinds 01-07-2009 , 36 posts
f-side - vrijdag 29 juni 2012 - 13:25 quote deeplink
ik las net dat viergever 5 miljoen moet kosten dus halen die jongen en gelijk narsingh halen voor 5 miljoen en een tweede spits
meld dit bericht
NatjosFC
stuur prive bericht
sinds 28-03-2012 , 2093 posts
NatjosFC - vrijdag 29 juni 2012 - 15:24 quote deeplink
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 13:25 schreef f-side het volgende:
ik las net dat viergever 5 miljoen moet kosten dus halen die jongen en gelijk narsingh halen voor 5 miljoen en een tweede spits
ik denk niet dat Ajax meer gaat uitgeven dan dat het binnen krijgt, het zal eerst blijven bij Viergever denk ik en daarna bij een eventuele verkoop van Wiel of Hamlap dan komt Narsingh..
meld dit bericht
De discussie gaat verder op het topic: Welke 11 spelers spelen straks in de basis in het nieuwe seizoen 2012/2013 bij feyenoord ? 0955.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 juni 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Lees jij dat..d:-)))
tomson
 tomson - vrijdag 29 juni 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Als er daar stront aan de knikker is... Jij bent er zo ongeveer stamgast!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 juni 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Gaan we weer..

Pot Ketel
tomson
 tomson - vrijdag 29 juni 2012 - 17:53   quote  deeplink  
Pot!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 juni 2012 - 17:54   quote  deeplink  
Weer!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 juni 2012 - 19:14   quote  deeplink  
Bosvelt niet terug bij Feyenoord

Paul Bosvelt gaat deel uitmaken van de trainersstaf van de A1 van FC Twente. De oud-international was de afgelopen drie seizoenen assistent-coach bij Go Ahead Eagles, maar daar werd zijn aflopende verbintenis niet verlengd. Vorige maand was Bosvelt nog in gesprek met Feyenoord over het invullen van een positie in de jeugdopleiding. Het werd uiteindelijk FC Twente.

Voor mij is dit een nieuwe stap in mijn trainerscarrière,  zegt Bosvelt op de website van FC Twente.

Afgelopen seizoen heb ik de cursus TC 1 succesvol afgerond en ik heb er veel zin in om bij FC Twente aan de slag te gaan. De Voetbalacademie van FC Twente staat hoog aangeschreven en ik heb heel bewust de keuze gemaakt om hier aan de slag te gaan. Een heel mooie uitdaging. Trainer Frank Tempelman heeft jaren ervaring in de Voetbalacademie en ik denk dat ik nog genoeg van hem kan leren. Het is daarnaast ook leuk terug te keren bij een club waar je gespeeld hebt. Het FC Twente uit de tijd dat ik er voetbalde en FC Twente van nu is een verschil van dag en nacht, maar er lopen nog genoeg oude bekenden rond.

Bosvelt was de afgelopen drie seizoenen als assistent-trainer werkzaam bij Go Ahead Eagles. Hij beëindigde in 2007 zijn actieve spelerscarrière in het shirt van sc Heerenveen en speelde daarvoor bij Manchester City, Feyenoord, FC Twente en Go Ahead Eagles. Bosvelt speelde in totaal 523 competitiewedstrijden en scoorde daarin 88 keer. Bosvelt droeg 24 keer het shirt van het Nederlands elftal en nam deel aan het EK van 2000 en 2004. In 2002 won hij met Feyenoord de UEFA Cup.

Bron: Feyenoordleven.nl

paul-bosvelt(1).jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 19:25   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door RenatoBos --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 juli 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 19:25 schreef RenatoBos het volgende:
.
Oneens. Denk ik.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 02 juli 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 19:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Oneens. Denk ik.
+1
tomson
 tomson - maandag 02 juli 2012 - 19:56   quote  deeplink  
+2. De prutsert
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 20:06   quote  deeplink  
Kssst...kssst..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 juli 2012 - 20:19   quote  deeplink  
Die Labyad is ook wel een soap... vandaag officieel gepresenteerd bij Sporting Lissabon. Maar hij heeft nog een contract voor 1 jaar bij PSV, volgens PSV.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 02 juli 2012 - 20:20   quote  deeplink  
Maar er is dus geen geld overgemaakt naar PSV..?!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 20:21   quote  deeplink  
Had het ook gelezen ja hilarisch..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 juli 2012 - 20:22   quote  deeplink  
Labyad is een prototype van het egoïsme en dreigende teloorgang van de voetballer als idool.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 juli 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:20 schreef Bosifyable het volgende:
Maar er is dus geen geld overgemaakt naar PSV..?!
Daar was sprake van inderdaad. Maar voor zover ik weet hebben de clubs het onderling nog niet opgelost.
tomson
 tomson - maandag 02 juli 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Die Labyad is ook wel een soap... vandaag officieel gepresenteerd bij Sporting Lissabon. Maar hij heeft nog een contract voor 1 jaar bij PSV, volgens PSV.
Meneer had gisteren op vragen waar hij bij de eerste training van PSV was doodleuk getwitterd dat hij nog lekker in z'n nest lag. Dat zegt het wel zo'n beetje over die jongen zijn mentaliteit denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:30 schreef tomson het volgende:

[..]

Meneer had gisteren op vragen waar hij bij de eerste training van PSV was doodleuk getwitterd dat hij nog lekker in z'n nest lag. Dat zegt het wel zo'n beetje over die jongen zijn mentaliteit denk ik.
Ja joh..??? Wat een mafkees..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 juli 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:30 schreef tomson het volgende:

[..]

Meneer had gisteren op vragen waar hij bij de eerste training van PSV was doodleuk getwitterd dat hij nog lekker in z'n nest lag. Dat zegt het wel zo'n beetje over die jongen zijn mentaliteit denk ik.
Treurig geval ja. PSV is aan het kijken of ze salaris kunnen terugeisen... Zou zijn verdiende 'loon' zijn.
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 juli 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:30 schreef tomson het volgende:

[..]

Meneer had gisteren op vragen waar hij bij de eerste training van PSV was doodleuk getwitterd dat hij nog lekker in z'n nest lag. Dat zegt het wel zo'n beetje over die jongen zijn mentaliteit denk ik.
Afschieten die vieze bloedhond..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door infamous psv --
tomson
 tomson - maandag 02 juli 2012 - 20:58   quote  deeplink  
Stenigen...
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 juli 2012 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:58 schreef tomson het volgende:
Stenigen...
zonde van de stenen..
Suijltje
 Suijltje - maandag 02 juli 2012 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:33 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Afschieten die vieze bloedhond..
Ghehehe........okee man;)!
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 juli 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 21:17 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Ghehehe........okee man;)!
At your service...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!









0.0501651