BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 juli 2012 - 22:44   quote  deeplink  
Hahahahaha lol
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 23:05   quote  deeplink  
No problemo..d:-)
piet
 piet - zondag 22 juli 2012 - 19:32   quote  deeplink  
Ronald Koeman stelt dat het vertrek van drie dragende krachten (Karim El Ahmadi, John Guidetti en Otman Bakkal) niet per se een lagere klassering betekent. Feyenoord overtuigde afgelopen seizoen door als tweede achter Ajax te eindigen in de Eredivisie.

'Als je reëel bent en je kijkt naar de begrotingen is het niet eerlijk te eisen dat we weer tweede worden, laat staan kampioen', vertelt Koeman tegen Voetbal International. 'Maar aan de andere kant: wat geeft het? Tweede, derde, vierde... Het gaat erom dat we niveau tonen, dat we weer die eenheid zijn.'

'Dan sluit ik niet uit dat we het weer gaan flikken, hoor', vervolgt Koeman. 'Dat bouwen aan een elftal is het leukste dat er is. Ajax en Feyenoord werden eerste en tweede in de Eredivisie met zelfopgeleide teams. FC Twente en PSV zijn bij elkaar gekochte elftallen.'

Daardoor geniet ook Koeman van zijn elftal. 'Je kunt je afvragen wat leuker is. Met een jong elftalletje tegen de verdrukking in iedereen verrassen, geeft een kick. Ook bij de spelers zelf. Mooi voorbeeld is Ajax-uit. Feyenoord had lang niet gepresteerd in De Arena. Voor die wedstrijd hebben wij de spelers gevraagd wat ze wilden? Winnen? Oké, zeiden wij als staf, maar dan moet je initiatief nemen, durven druk te zetten en daartoe ook de bereidheid hebben.'

'Na die wedstrijd was iedereen overtuigd dat het wat kon worden. Spelers gingen elkaar gek maken. Wat nou vierde? Er zit meer in. Als we dat gevoel weer weten te creëren hoeft ook het nieuwe Feyenoord voor niemand bang te zijn. Voor een technische staf opnieuw een prachtig proces om vorm aan te geven.'

Feyenoord hield zondag de open dag in De Kuip. Woensdag spelen de Rotterdammers de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding, tegen Real Mallorca.

Martijn Krabbendam
piet
 piet - zondag 22 juli 2012 - 19:33   quote  deeplink  
De spelers en technische staf van Feyenoord genoten tijdens de jaarlijkse Open Dag van Feyenoord. 'Dit is leuk, een traditie bij Feyenoord. Wederom met een zeer grote opkomst. Natuurlijk ook vanwege goede vorige seizoen. Iedereen is trots op Feyenoord. Dat is mooi om te zien,' aldus trainer Ronald Koeman.

De oefenmeester was blij met het nieuws dat de transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa van de baan is. 'Ron is een belangrijke speler voor dit Feyenoord. Natuurlijk is niets zeker, maar laten we hopen dat hij echt blijft.'

Nieuweling Mitchell te Vrede keek zijn ogen uit in de Kuip. 'Dit is alleen maar genieten. Het overtreft al mijn verwachtingen. Als je in die helikopter zit en je ziet die volle Kuip, dat is schitterend.'

Voor aanvaller Guyon Fernandez was het zijn tweede Open Dag. Vorig jaar zat hij nog in de helikopter. 'Dat kan ik me nog goed herinneren, vergeet ik nooit meer. Maar vandaag was ook mooi hoor. Als je ziet hoeveel mensen er weer zijn, dat is alleen maar mooi.'
Bron: fr12
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 juli 2012 - 22:23   quote  deeplink  
Was best gezellig daar..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 juli 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 22:23 schreef RenatoBos het volgende:
Was best gezellig daar..
Beter dan de afgelopen 4 jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 juli 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Kan ik niet beoordelen was al weer watbjaartjes geleden voor mij..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 juli 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 22:25 schreef RenatoBos het volgende:
Kan ik niet beoordelen was al weer watbjaartjes geleden voor mij..
Druk!
Alleen kroketten, bereburgers in kouwe broodjes was kut.
En het programma al jaren hetzelfde.
tomson
 tomson - zondag 22 juli 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 22:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Druk!
Alleen kroketten, bereburgers in kouwe broodjes was kut.
En het programma al jaren hetzelfde.
Je weet het en toch vreet je het. Is geen verplichting he.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 juli 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 22:43 schreef tomson het volgende:

[..]

Je weet het en toch vreet je het. Is geen verplichting he.
Honger maakt rauwe bonen...en zo.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 22:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Druk!
Alleen kroketten, bereburgers in kouwe broodjes was kut.
En het programma al jaren hetzelfde.
Zeikerd..als jij kouwe bereburgers in warme broodjes had gevraagd had je het gewoon gekregen..
Voor het programma hoef je het ook niet te doen zeker niet..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 juli 2012 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 00:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zeikerd..als jij kouwe bereburgers in warme broodjes had gevraagd had je het gewoon gekregen..
Voor het programma hoef je het ook niet te doen zeker niet..
Forget it, als je om een warm broodje vraagt gaan ze er eerst op zitten. Duurt nóg langer.
Maar ze geven het met een lach. Dat dan weer wel...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 00:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Forget it, als je om een warm broodje vraagt gaan ze er eerst op zitten. Duurt nóg langer.
Maar ze geven het met een lach. Dat dan weer wel...
Tuurlijk lachen ze, hij is gelijk van ze berenburgert af..
van geil
 van geil - dinsdag 24 juli 2012 - 11:35   quote  deeplink  
verloedering van de mentaliteit.....
nu maher weer met zn grote snavel......

gewoon plaatsen bij t uwv als putjesschepper.,....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Nuri Sahin mag vertrekken bij Real Madrid

Hij zal niet terugkeren bij Feyenoord, daarvoor hangt er een te fors prijskaartje om de nek van Nuri Sahin. Maar het is wel interessant om te zien waar hij terecht komt. Sahin mag na één seizoen al vertrekken bij Real Madrid, waar hij in het jaar dat hij er onder contract stond, slechts vier keer actief was in de Spaanse competitie.

Mede door blessures kwam het er niet helemaal uit bij de speler die in de zomer van 2011 voor een slordige tien miljoen euro de overstap maakte van Borussia Dortmund naar Madrid.
Wij geloven dat het beter voor hem is om ergens anders naartoe te gaan, als hij daar wel aan spelen toekomt, vertelt Mourinho. In het seizoen 2007/2008 werd Sahin door Dortmund verhuurd aan Feyenoord. In Rotterdam kwam hij 29 wedstrijden in actie en wist hij zes keer het net te vinden.
Bron:Feyenoordblog.nl
Sahin%2Bfeyenoord%2Bbis.jpg
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 juli 2012 - 22:25   quote  deeplink  
had nooit bij Dortmund weg motte gaan , dat mannetje was top daar.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 23:20   quote  deeplink  
Maar ja Madid hè..vond het bij ons ook een geweldenaar..!!
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 juli 2012 - 23:22   quote  deeplink  
Voetbal gaat nr de verdommenis met al die bedragen...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 23:29   quote  deeplink  
Yep..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 31 juli 2012 - 20:59   quote  deeplink  
Schattig, Ojox staat al met 1-0 achter tegen Norwich City.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 juli 2012 - 21:04   quote  deeplink  
d:-)))) Heel schattig ja
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 21:08   quote  deeplink  
En terecht :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 17:46   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Castelen op proef bij Middlesbrough
Romeo Castelen is op proef bij Middlesbrough. De 29-jarige vleugelaanvaller hoopt een contract bij de Engelse club te verdienen. Castelen is transfervrij. Hij kwam de afgelopen seizoenen wegens blessureleed nauwelijks in actie voor Hamburger SV. Hij speelde daarvoor bij ADO Den Haag en Feyenoord.
Bron: AD.nl
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 augustus 2012 - 19:24   quote  deeplink  
Van Persie tekent bij Juve
FIFA-makelaar Fabio Parisi heeft op de Italiaanse tv beweerd dat Robin van Persie naar Juventus vertrekt. 'Ik heb gehoord dat Juventus een contract heeft gesloten met Van Persie. Ik weet niet of dat waar is, maar geloof wel dat de kans dat Van Persie volgend seizoen bij Juventus speelt ongeveer 80 procent is.'

Bron: AD.nl
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 augustus 2012 - 11:35   quote  deeplink  
Leuk om te lezen dat NummerZeven ineens een ritje heeft verkloot :')
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 03 augustus 2012 - 11:58   quote  deeplink  
Ja maar ach, zo graag hoefde ik vandaag ook weer niet naar Artis
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 11:35 schreef Bosifyable het volgende:
Leuk om te lezen dat NummerZeven ineens een ritje heeft verkloot :')
Kratje bier lonkt zeker..??
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 14:54   quote  deeplink  
Dick Schneider: 'Feyenoord is thuis onverslaanbaar'

3067878542_8f8d55fe03_m.jpg

Dick Schneider (64) won met Feyenoord de UEFA Cup in 1974 en werd twee keer landskampioen. "Ergens komen is makkelijker dan ergens blijven", weet hij uit eigen ervaring. "Ik denk daarom dat Feyenoord tevreden kan zijn als het dit seizoen bij de eerste vijf eindigt", liet hij weten aan ELF Voetbal Nationale Voetbalgids, die nu in de winkels ligt.

"Vorig jaar kende Feyenoord het voordeel van vrije midweken en dus een uitgerust elftal. Straks komt de selectie in een ander ritme én de verrassing is weg. Het vertrek van Karim El Ahmadi, Otman Bakkal, Ron Vlaar en John Guidetti is bovendien een forse aderlating. Ik denk dat Feyenoord blij moet zijn met een plek bij de eerste vijf."
Maar één ding staat volgens Schneider vast: in De Kuip valt niks te halen. "Niemand heeft daar wat te zoeken. Feyenoord is thuis onverslaanbaar. Het verschil wordt gemaakt in uitwedstrijden."
Bron:Elfvoetbal.nl
JanM
 JanM - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 14:54 schreef RenatoBos het volgende:
Dick Schneider: 'Feyenoord is thuis onverslaanbaar'

[ afbeelding ]

Dick Schneider (64) won met Feyenoord de UEFA Cup in 1974 en werd twee keer landskampioen. "Ergens komen is makkelijker dan ergens blijven", weet hij uit eigen ervaring. "Ik denk daarom dat Feyenoord tevreden kan zijn als het dit seizoen bij de eerste vijf eindigt", liet hij weten aan ELF Voetbal Nationale Voetbalgids, die nu in de winkels ligt.

"Vorig jaar kende Feyenoord het voordeel van vrije midweken en dus een uitgerust elftal. Straks komt de selectie in een ander ritme én de verrassing is weg. Het vertrek van Karim El Ahmadi, Otman Bakkal, Ron Vlaar en John Guidetti is bovendien een forse aderlating. Ik denk dat Feyenoord blij moet zijn met een plek bij de eerste vijf."
Maar één ding staat volgens Schneider vast: in De Kuip valt niks te halen. "Niemand heeft daar wat te zoeken. Feyenoord is thuis onverslaanbaar. Het verschil wordt gemaakt in uitwedstrijden."
Bron:Elfvoetbal.nl
Gewoon uit spelen alsof je thuis speelt dus ;-), worden we KAMPIOEN!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:20   quote  deeplink  
Haha juist ja zou mooi zijn als we dan ook met zoveel supporters in het stadion van de tegenstander zitten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 augustus 2012 door RenatoBos --
JanM
 JanM - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 16:20 schreef RenatoBos het volgende:
Haha juist ja zou mooi zijn als sedan ook met zoveel supporters in het stadion van degene stander zitten..
Ben je (al) dronken?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:23   quote  deeplink  
Kut autocorrectie..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 08:34   quote  deeplink  
Via deze weg wilde ik alle snavels veel plezier wensen op hun uitgesteld kampioenschapsfeestje vandaag..!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 17:10   quote  deeplink  
'Feyenoord-favoriet Miyaichi op weg naar Wigan'

Miyaichi.jpg

Ryo Miyaichi wordt komend seizoen opnieuw uitgeleend door Arsenal. De razendsnelle Japanner zet zijn loopbaan waarschijnlijk voort bij Wigan Athletic.

Wigan en Arsenal zijn in gesprek over de huurvoorwaarden van Miyaichi, aldus Engelse media. Miyaichi moet bij Wigan de opvolger worden van Victor Moses, in wie Chelsea serieuze belangstelling heeft. The Blues zagen een eerste bod op Moses al afgewezen worden, maar hebben nog altijd concrete interesse.

Arsenal stalde Miyaichi het vorige seizoen bij de uiteindelijke degradant Bolton Wanderers. Nu Wigan geïnteresseerd is in Miyaichi lonkt opnieuw een tijdelijke verhuizing naar het Noord-Westen van Engeland. Miyaichi stond deze zomer ook bij Ajax op het lijstje.

Miyaichi ontpopte zich in de tweede helft van het seizoen 2010/11 tot publiekslieveling bij Feyenoord.
Voetbalprimeur.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:13   quote  deeplink  
 Ruud Heus versterkt jeugdtrainerskorps Utrecht..

ruud_heus.jpg

FC Utrecht Voebal Academie heeft zich per direct versterkt met Ruud Heus. Als individueel trainer gaat de voormalige verdediger van AZ en Feyenoord zich bezighouden met het trainen en begeleiden van het individu binnen de jeugdopleiding van FC Utrecht. Ook gaat Heus aan de slag als jeugdscout. Club en trainer zijn een verbintenis overeengekomen met de duur van één seizoen.

Ruud is een echte vakman, zegt Hoofd Opleidingen Henny Lee. Als voormalig topverdediger weet hij als geen ander hoe een verdedigend ingestelde speler denkt en handelt. Zijn ervaring op het hoogste niveau gaat hij overbrengen op onze jeugdspelers. Dit kan hij als geen ander. Ruud heeft het vermogen om te coachen op details. Hij is heel precies in zijn coaching. Ruud kan spelers echt beter te maken, in het bijzonder verdedigers. De mentaliteit die Ruud als speler had, sluit goed aan bij die van onze academie. Ruud speelde met lef en passie, en ging altijd voorop in de strijd.

FC Utrecht heeft een mooie voetbalacademie, zegt Ruud Heus. Eén van de beste van Nederland, die momenteel wordt geleid door mensen met veel visie en ideeën om te verbeteren. De club zelf is in mijn ogen te vergelijken met Feyenoord. Het publiek is altijd in beweging en zorgt voor hectiek in het stadion. De mensen verwachten strijd: borst vooruit, kop omhoog. In combinatie met goed voetbal. Dat is wat ik de jeugdspelers van FC Utrecht wil bijbrengen.

Verdediger zijn is een vak apart, net als het spits zijn. Ik ga met talenten aan de slag en ga hen bijbrengen hoe te staan en te handelen in bepaalde situaties. Mentaliteit te tonen om een wedstrijd te overleven en winnend af te sluiten. Ik probeer aan de hand van de visie en filosofie van de club talenten mentaal te vormen en zowel technisch als tactisch vooruit te brengen. Het werken in de top is het allermooiste wat er is. FC Utrecht biedt mij die kans weer en daar ben ik enorm dankbaar voor, aldus Heus. 
Bron:FcUtrecht.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door RenatoBos --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 17:10 schreef RenatoBos het volgende:
'Feyenoord-favoriet Miyaichi op weg naar Wigan'

[ afbeelding ]

Ryo Miyaichi wordt komend seizoen opnieuw uitgeleend door Arsenal. De razendsnelle Japanner zet zijn loopbaan waarschijnlijk voort bij Wigan Athletic.

Wigan en Arsenal zijn in gesprek over de huurvoorwaarden van Miyaichi, aldus Engelse media. Miyaichi moet bij Wigan de opvolger worden van Victor Moses, in wie Chelsea serieuze belangstelling heeft. The Blues zagen een eerste bod op Moses al afgewezen worden, maar hebben nog altijd concrete interesse.

Arsenal stalde Miyaichi het vorige seizoen bij de uiteindelijke degradant Bolton Wanderers. Nu Wigan geïnteresseerd is in Miyaichi lonkt opnieuw een tijdelijke verhuizing naar het Noord-Westen van Engeland. Miyaichi stond deze zomer ook bij Ajax op het lijstje.

Miyaichi ontpopte zich in de tweede helft van het seizoen 2010/11 tot publiekslieveling bij Feyenoord.
Voetbalprimeur.nl
Ik vind dat zown geweldig menneke Renato!
Hoop echt dat hij een hele grote word.
Jaartje verhuur nog en volgend seizoen zal hij wel bij Arsenal in de selectie blijven en zijn minuutjes gaan pakken.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:29   quote  deeplink  
+1 prachtig gast is het..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2012 - 01:53   quote  deeplink  
nieuwe-spelersbus-van-ajax.jpg

'Als ik Ajax-fans heb beledigd, dan spijt me dat niet'

Fons Jacobs kan er wel om lachen. De burgemeester van Helmond klikte op de 'Like-buton' van Facebook toen hij een foto van een veetransportwagen met Ajax-logo voorbij zag komen.

Gisteren vond de PSV-liefhebbende burgemeester het nog 'een grappige foto', nu geeft hij aan dat hij in een impuls op de 'Like-buton' klikte. "Ik zag op vakantie een foto van een Facebook-vriend voorbij komen met daarop een veetransportwagen met Ajax-logo. Ik heb in een impuls op 'Like' gedrukt. Tuurlijk heb ik een vergelijking met varkens gemaakt. Het was totaal niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen of te beledigen. Als dat wel het geval is, jammer dan de waarheid is soms hard', aldus Jacobs via de gemeente.
Eerder gaf Jacobs te kennen dat 'de Ajax-fans misschien nog niet over het verlies van afgelopen zondag heen zijn'. Ajax leed toen een 4-2 nederlaag in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV.' Het is algemeen bekend dat het daar jankerds zijn'.
Bron:Twaalfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2012 - 15:57   quote  deeplink  
De voetbalbond KNVB heeft de competitiewedstrijd tussen Heracles Almelo en Feyenoord verplaatst. Het duel in het Polman Stadion is vanwege Europese verplichtingen van de Rotterdammers een dag naar achteren geschoven, naar zondag 26 augustus (aftrap 14.30 uur).

Feyenoord speelt donderdag 23 augustus de eerste wedstrijd in de play-offs van de Europa League, een week later (30 augustus) vindt de return plaats.

De loting voor de play-offs van de Champions League en Europa League vindt vrijdagmiddag plaats in Nyon.
Bron: AD.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2012 - 20:12   quote  deeplink  
Ook Leerdam haakt af bij Jong Oranje

Kelvin Leerdam heeft zich afgemeld voor de oefenwedstrijd tussen Jong Oranje en Jong Italië van aanstaande woensdag. De rechtspoot van Feyenoord kampt met ontstoken amandelen.

Dat meldt de NOS. Eerder meldde Georgino Wijnaldum zich al af voor de interland. De PSV-middenvelder raakte zaterdag tegen RKC geblesseerd aan zijn enkel.

Wijnaldum wordt vervangen door Rajv van La Parra van sc Heerenveen. Zaterdag werd Patrick van Aanholt al opgeroepen als vervanger van NEC'er Bram Nuytinck. Het is onbekend of er ook een extra speler in plaats van Leerdam wordt opgeroepen.
Bron:Voetbalprimeur.nl
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 12:47   quote  deeplink  
Van Persie doneert totale geldprijs aan Dirk Kuyt Foundation

media_xll_1322729.jpg

Robin van Persie heeft de totale geldprijs van 30.000 pond (ruim 35.000 euro), die hij ontving na het winnen van de topscorertitel van de Premier League, aan de foundation van collega-international Dirk Kuyt geschonken. Kuyt reageerde gisteren in Noordwijk beduusd tegen De Telegraaf: 'Ik heb dit in de voetballerij nog nooit meegemaakt. Het is sowieso een fantastische prijs die hij heeft gewonnen. Het zegt veel over Robin als voetballer.'
Kuyt vervolgde tegen De Telegraaf: 'Hij hoort ook tot de allerbeste spelers in de wereld. Dat hij daarbij een donatie mag doen en meteen denkt aan een medespeler zegt nog veel meer over de mens Robin van Persie. Ik speel al met hem sinds mijn Feyenoordtijd, maar wat hij nu doet is uniek.'

De relatie tussen Kuyt en Van Persie is goed. Na het EK vierden beide voetballers de vakantie met hun beide gezinnen op Aruba. Kuyt: 'Tijdens de vakantie van onze gezinnen leer je elkaar ook in de privésfeer beter kennen en krijg je nog meer respect voor elkaar. Dan krijg je dit soort gesprekken. Robin vroeg wat ik deed met mijn Foundation en hoe dat werkt. Hij kreeg er een warm gevoel bij. Dat vond ik al mooi. Ik wist niet dat hij meteen zo'n donatie zou doen.'

'Dirk heeft me in de afgelopen tijd veel over zijn activiteiten en foundation verteld', aldus van Persie, die afgelopen 30 doelpunten voor Arsenal maakte. 'Ik heb grote bewondering voor wat hij allemaal doet. Ik ontdekte dat, wat hij met zijn foundation uitvoert, heel dicht bij mij staat. Ik heb iets met mensen en jongeren die graag aan sport willen doen, maar daarvoor eerst middelen moeten krijgen. Als ik een beetje kan helpen om die middelen aan te reiken, doe ik dat graag.'
BronAD.nl
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 12:47   quote  deeplink  
Mooi gebaar van Robin..
MMM
 MMM - dinsdag 14 augustus 2012 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 12:47 schreef RenatoBos het volgende:
Mooi gebaar van Robin..
Eens!
Jurrr88
 Jurrr88 - dinsdag 14 augustus 2012 - 12:57   quote  deeplink  
Robin moet nog een jaartje in Londen blijven en dan gewoon terugkomen naar R'dam dat zou ik pas een mooi gebaar vinden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 13:12   quote  deeplink  
Dat zou mooi zijn maar dat zie ik niet gebeuren..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Nieuwe organisatiestructuur Feyenoord Soccer Schools

Feyenoord heeft besloten om de organisatie van Feyenoord Soccer Schools, de verzamelnaam waaronder de club voetbalkampen, voetbalclinics en andere trainingen organiseert, voorlopig en met onmiddellijke ingang weer in eigen hand te nemen.

Alle Feyenoord Soccer Schools kampen en clinics die al gepland staan, gaan gewoon door bekijk hieronder het programma overzicht. Dit geldt ook voor de talenttrainingen die gepland staan voor het najaar. 

Wanneer je vragen hebt over je deelname aan één van deze kampen of clinics dan kun je contact opnemen via telefoonnummer 010 2926801 of via emailadres feyenoordsoccerschools@feyenoord.nl. 

Indien er op termijn iets verandert in de opzet van de organisatie van voetbalkampen en clinics, zal Feyenoord daar wederom over berichten. 

Programmaoverzicht: 

Soccer Camps 
SC Monster : 15 - 16 -17 augustus 2012 
Streefkerk : 17 - 18 augustus 2012 
VV Schoonhoven : 16 - 17 augustus 
VV Oostvoorne : 22 - 24 oktober 2012 
SV Honselersdijk : herfstvakantie datum n.t.b. 

Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 16:42   quote  deeplink  
 Feyenoord lanceert Feyenoord Street League

20120814_streetleague_vk_scaled_7.jpg

De Feyenoord Foundation lanceert met ingang van dit voetbalseizoen de Feyenoord Street League. Dit is een straatvoetbalcompetitie tussen verschillende wijken en/of buurten binnen de gemeente Rotterdam, waarbij het niet alleen draait om de sportieve prestaties van het team, maar ook om de maatschappelijke doelen. Feyenoord zet zich hiermee in voor de bewoners in de wijken van Rotterdam en wil op die manier haar rol in de samenwerking versterken en vergroten. De Feyenoord Street League zal in eerste instantie worden geïmplementeerd in het project Scoren op Zuid.

Afhankelijk van de schoolvakanties gaat de straatcompetitie in september of oktober van start voor twee verschillende doelgroepen. Naast de Feyenoord Street League, waar kinderen van 12 t/m 16 jaar aan kunnen deelnemen, is er ook de Feyenoord Junior Street League, welke bestemd is voor kinderen van 9 t/m 12 jaar. De competitie bestaat uit acht tot twaalf teams uit de Deelgemeenten Charlois en Feijenoord. De teams hebben elk hun eigen teambegeleider en krijgen een stadion (speelveld) toegewezen, waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn.
 
Met de Feyenoord Street League wil Feyenoord de sociale cohesie binnen de wijken van de gemeente Rotterdam bevorderen. De competitie zal worden gedragen door het Geen Woorden Maar Daden systeem. Middels dit systeem kunnen de teams tweederde van hun totaal aantal competitiepunten verdienen buiten de wedstrijden om. Zo worden er Geen Woorden Maar Daden-punten toegekend voor goed gedrag rondom de duels, waarbij niet alleen de deelnemers maar ook de supporters worden beoordeeld.
 
Naast het voetbalgedeelte vinden er tijdens de competitie ook clinics en thema-avonden plaats. Deze dragen bij aan de educatieve en maatschappelijke rol van het project en aan het behalen van de doelstellingen. De Feyenoord Street League richt zich op de peilers Sport en Leefstijl, welke aansluiten op het beleid van Feyenoord in de Samenleving. Deze peilers lopen als een rode draad door de competitie en komen tot uiting in alle activiteiten van de Feyenoord Street League.
 
Dinsdag is tevens de website http://www.feyenoord.nl/streetleague gelanceerd. Via deze link is alle informatie over de Feyenoord Street League te vinden en is er de mogelijkheid voor kinderen om zich in te schrijven voor de straatvoetbalcompetitie.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Jurrr88
 Jurrr88 - dinsdag 14 augustus 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 13:12 schreef RenatoBos het volgende:
Dat zou mooi zijn maar dat zie ik niet gebeuren..
Was ook met een lichtelijke sarcastische ondertoon ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Grappenmaker..
tomson
 tomson - dinsdag 14 augustus 2012 - 20:05   quote  deeplink  
He lul. ook weer online?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!









0.0497319