BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 september 2012 - 03:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 03:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tuurlijk, zullen nog wel wat korrels op liggen..
mjam, mjam!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 03:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 03:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mjam, mjam!
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 11:55   quote  deeplink  
 Been haalt naast Plet ook aanvaller met Feyenoord-verleden

Mario Been heeft Glynor Plet en FC Twente van elkaar verlost. De spits was in Enschede na de komst van Dmitry Bulykin en Luc Castaignos op een zijspoor beland en aasde al enige tijd op een vertrek. Volgens TC/Tubantia is Plet op dit moment onderweg naar België om de laatste details van de transfer af te ronden.
Plet werd in januari door Twente overgenomen van Heracles Almelo. Hij moest Marc Janko doen vergeten, die enkele dagen daarvoor de overstap maakte naar FC Porto. Een groot succes bleek de samenwerking tussen de Tukkers en de geboren Amsterdammer echter nooit. Vorig jaar kwam Plet tot dertien optredens in de Eredivisie, waarin twee keer scoorde.
Saillant is dat Plet destijds op dezelfde avond werd gepresenteerd als Wesley Verhoek. Ook de vleugelspits wist in Enschede niet te imponeren en staat eveneens voor een vertrek. Hij zal binnen enkele uren worden voorgesteld bij Feyenoord. Naar alle waarschijnlijkheid bewandelt Jerson Cabral de omgekeerde weg.

Update 1 september 11.30 uur - Been haalt naast Plet ook aanvaller met Feyenoord-verleden
Glynor Plet is niet de enige nieuwe aanvaller van Racing Genk. De Belgische club raakte kort voor het sluiten van de transfermarkt namelijk Christian Benteke nog kwijt aan Aston Villa en daarom werd besloten om ook Benjamin De Ceulaer aan te trekken. De voormalig aanvaller van Feyenoord en RKC Waalwijk werd overgenomen van Lokeren en heeft voor drie jaar getekend bij de werkgever van Mario Been. De Ceulaer speelde in zijn jeugd al vier jaar in de opleiding van Genk.
BenjaminDeCeulaer_2313868.jpg
Bron:Voetbalzone.nl
craven
 craven - zaterdag 01 september 2012 - 12:26   quote  deeplink  
pfff die kon ook geen potten breken
MMM
 MMM - zaterdag 01 september 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Had die lul beter Cissé kunnen halen
van geil
 van geil - zondag 02 september 2012 - 22:55   quote  deeplink  
koeman bij studio voetbal
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 22:55 schreef van geil het volgende:
koeman bij studio voetbal
Gemist, en..????
tomson
 tomson - maandag 03 september 2012 - 07:28   quote  deeplink  
Niks wat je ergens anders niet kan horen. Kutprogamma...
MMM
 MMM - maandag 03 september 2012 - 13:00   quote  deeplink  
Ging heel weinig over Feyenoord.. Niet verrassend, maar toch..
craven
 craven - maandag 03 september 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 13:00 schreef MMM het volgende:
Ging heel weinig over Feyenoord.. Niet verrassend, maar toch..
was misschien maar beter ook?! ;(
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 september 2012 - 14:14   quote  deeplink  
Programma waar ook geen reet nieuws uit voortkomt.
Jan Mulder mag van mij in een museum bijgezet worden.
joboo35
 joboo35 - maandag 03 september 2012 - 14:55   quote  deeplink  
het is toch overal pro ajax maakt niet uit welke programma je kijkt

studio ajax en voetbal(ajax)international.

want die johan derksen vind alles wat niet goedgekeurd is door johan cruijff ook niet goed. maar val johan crijff niet aan want die is god, nou johan dat is tie niet!! tis gewoon een lul die zich overal mee bemoeit en als je vraagt wordt jij bondscoach en dan zegt ie nee dat doe ik niet.

want als er een feyenoorder voor het nederlands elftal wordt gehaald dan is het op een ongeloofelijk dat v gaal dat doet. wat een sukkel die kutsnor!@!

dus die programma's kijk ik niet.

iemand boer zoekt vrouw gekeken gisteren?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 september 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 14:55 schreef joboo35 het volgende:
het is toch overal pro ajax maakt niet uit welke programma je kijkt

studio ajax en voetbal(ajax)international.

want die johan derksen vind alles wat niet goedgekeurd is door johan cruijff ook niet goed. maar val johan crijff niet aan want die is god, nou johan dat is tie niet!! tis gewoon een lul die zich overal mee bemoeit en als je vraagt wordt jij bondscoach en dan zegt ie nee dat doe ik niet.

want als er een feyenoorder voor het nederlands elftal wordt gehaald dan is het op een ongeloofelijk dat v gaal dat doet. wat een sukkel die kutsnor!@!

dus die programma's kijk ik niet.

iemand boer zoekt vrouw gekeken gisteren?
Zijn de boeren nog niet op dan?
joboo35
 joboo35 - maandag 03 september 2012 - 15:56   quote  deeplink  
dr zijn dr nog een paar in lampie stad en niet te vergeten in doetinjam
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 september 2012 - 21:06   quote  deeplink  
Janmaat en Schaken bovenaan in het VI-jaarklassement. Mulder nummer 5. Opvallend genoeg staat Mathijsen niet in het elftal van de week. Bony wel, maar die heeft buiten de goal niet bijzonder gespeeld vond ik....
Nicotti
 Nicotti - maandag 03 september 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 21:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Janmaat en Schaken bovenaan in het VI-jaarklassement. Mulder nummer 5. Opvallend genoeg staat Mathijsen niet in het elftal van de week. Bony wel, maar die heeft buiten de goal niet bijzonder gespeeld vond ik....
Bij VI geilen ze alleen maar op doelpunten. Als Joris had gescoord, stond ie er ook in.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 september 2012 - 03:01   quote  deeplink  
44.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 15:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zijn de boeren nog niet op dan?
Wie wilt er nu een boer..??
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 03:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaaaaaaaaaaf..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Bruidspaar Nieuwerkerk in spelersbus Feyenoord
busfey_2507458q.jpg

NIEUWERKERK - Geen limousine of koets, maar een spelersbus van je favoriete cluppie.
Familie en vrienden verrasten John en Jordi van Oosten uit Nieuwerkerk vrijdag op hun huwelijksdag met een spelersbus van Feyenoord. 

Met die bus trok het trouwgezelschap van het oude stadhuis in Zierikzee, waar het jawoord werd gegeven, naar strandpark De Zeeuwse Kust. Daar werd het verdere trouwfeest gevierd. Het fanschap lijkt besmettelijk; ook dochters Sam (7) en Britt (3) zijn al Feyenoordfan. Zeker de oudste gaat regelmatig naar een wedstrijd mee.
Bron:PZC.nl
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Gefeliciteerd John en Jordi..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:40   quote  deeplink  
Bolt mag meespelen in vriendschappelijk duel ManU

media_xll_1342638.jpg

Usain Bolt (26) mag volgende zomer meespelen in een oefenwedstrijd van Manchester United tegen Real Madrid. Dat heeft manager Sir Alex Ferguson van de Engelse club bekendgemaakt. Bolt heeft al meerdere malen verklaard een groot fan te zijn van ManU en uitte zijn wens om mee te mogen spelen regelmatig.

Het gaat niet om een wedstrijd van het huidige Manchester United met sterren als Robin van Persie en Wayne Rooney, maar van een groep oud-spelers van de club, die het in een wedstrijd voor een goed doel opnemen tegen gestopte spelers van Real Madrid.

In zijn in 2010 verschenen biografie schreef Bolt 'Als Alex Ferguson mij eens aan het werk zou zien in een oefenduel, dan zou hij denken dat ik een goede vervanger voor Ryan Giggs zou kunnen zijn.' Nadat de topsprinter in Londen drie olympische gouden medailles won, herhaalde hij zijn droom om het rode shirt van ManU te dragen. Ook bracht de Jamaicaan een bezoek aan het Old Trafford bij de eerste thuiswedstrijd van de club in dit nieuwe seizoen.

media_l_1342626.jpg

In het officiële clubmagazine Inside United zegt Feguson: 'Het is interessant dat hij het zo leuk vindt om in een vriendschappelijk duel te spelen. Het zou geweldig kunnen zijn. Als we volgend jaar weer tegen de Real Madrid Legends spelen, dan nemen we hem mee en kijken we hoe hij het doet.'
Bron:AD.nl
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 05 september 2012 - 16:52   quote  deeplink  
Las het net ook, ik ga zkr kijken als ze dat uitzenden hehehe.
Kijken of die een beetje kan ballen
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 05 september 2012 - 16:53   quote  deeplink  
Niks voor ons hahahahaha?
Kan fernandez optieve
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:57   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe die zich staande gaat houden tegen Real..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:57   quote  deeplink  
Vitesse heeft vijfde begroting van Eredivisie en 'jaagt' op Feyenoord

De huidige tweede plek van Vitesse in de rangschikking mag verrassend lijken, maar bij nader inzien valt dat wel mee. Voetbal International becijferde dat de Arnhemmers ook financieel gezien langzaam maar zeker opklimmen richting de Nederlandse voetbaltop. Alleen Ajax, PSV, FC Twente en Feyenoord werken nog met een groter budget.
Het weekblad vermeldt daarbij dat Feyenoord naar alle waarschijnlijkheid met ingang van komend seizoen gepasseerd zal worden. De Arnhemmers werken nu nog met een budget van dertig miljoen euro, maar dat zal dus steeds verder worden opgeschroefd. De Rotterdammers doen het nu met 37 miljoen euro.
Landskampioen Ajax heeft het grootste budget. De Amsterdammers hebben hun begroting vastgesteld op 62 miljoen euro. Ook bij PSV schommelt het budget rond dat bedrag. Nummer drie FC Twente doet het met 42 miljoen euro op jaarbasis.
Bron:Voetbalzone.nl
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 september 2012 - 11:02   quote  deeplink  
Fans bestormen voetbalkantoor Egypte

Ongeveer driehonderd boze voetbalfans hebben woensdag het hoofdkwartier van de nationale voetbalbond van Egypte in Cairo bestormd. Ze protesteerden tegen het feit dat de competitie volgende maand hervat wordt, terwijl het justitieel onderzoek naar de zware rellen van begin dit jaar nog in volle gang is.

Op 1 februari kwamen 74 mensen om het leven bij rellen tijdens de wedstrijd tussen Al-Masry en Al-Ahly (3-1). Ondanks de overwinning van hun ploeg, bestormden de supporters van Al-Masry het veld om de fans en spelers van Al-Ahly aan te vallen, met fatale gevolgen.
Sindsdien is er geen competitievoetbal meer geweest in het Afrikaanse land. Maar vanaf volgende maand moet er weer gevoetbald worden en dat schiet de harde kern van Al-Ahly in het verkeerde keelgat. Zij willen dat eerst de daders gestraft worden voor de ongeregeldheden. Ook vinden ze het belachelijk dat Al-Masry, dat in hun ogen schuld heeft aan de rellen, gewoon mag meedoen aan de competitie. De club zal dat uit veiligheidsoverwegingen overigens niet doen.
Uit woede hebben de heethoofden het hoofdkwartier van de nationale voetbalbond bestormd. Ze gooiden onder meer met benzinebommen en vernielden autos. Ook zouden ze tal van trofeeën hebben buitgemaakt, meldt persbureau AP.
Bron:FC Update.nl
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 september 2012 - 14:41   quote  deeplink  
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal

Ook dit is #Feyenoord. pic.twitter.com/xe3gHxvj

w2m78z.jpg
craven
 craven - vrijdag 07 september 2012 - 14:45   quote  deeplink  
Respect!
Sensi
 Sensi - vrijdag 07 september 2012 - 15:09   quote  deeplink  
Ik ken hem =) Deze blowert hangt vaak rond waar ik woonde. Feyenoord is echt alles voor hem. Gaaf om te zien dat de spelers hem ff omhoog helpen! Indd respect!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 14:45 schreef craven het volgende:
Respect!
Absoluut..!!!!
Heb hem ook wel eens omhoog zien rijden deze man vanaf Varkenoord naar het stadion, geschikte gozer altijd vrolijk..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 september 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Weergaloze foto!
Eentje voor de landelijke pers.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 september 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Column;Met uw kinderen naar VVV-Willem II? Niet doen, Le-vens-gevaarlijk!
sjoerdm(1).jpg
Op de website AD.nl stond deze week een tamelijk absurd bericht. Er stond: 'Hooligans slaan er elk duel op los'.
Even vermoedde ik dat het hier een ver en gevaarlijk land betrof, maar heel ernstig ging het bericht over Nederlandse 'hooligans' bij Nederlandse voetbalwedstrijden. Die sloegen er elk duel 'op los'. Kortom, erg angstaanjagend nieuws.

Het bericht bleek gebaseerd op cijfers van het CIV, het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme, dat zojuist zijn jaarrapport had gepresenteerd. Bij 702 van de 778 gespeelde wedstrijden, aldus het rapport, hadden er in het Nederlandse voetbal 'incidenten' plaats. Ik citeer de tweede regel van het bericht: 'Het aantal geweldsdelicten wordt grimmiger en heftiger'.

Nu loopt die laatste zin krom (leest u hem nog maar een keer), maar het gaat hier even om de essentie. Het CIV suggereert op zijn minst dat het Nederlandse voetbal wordt overspoeld door een soort golf van gewelddadige hooligans, en niet alleen bij risicowedstrijden, maar ook bij pak hem beet RKC - AZ.

U bent uw leven niet meer zeker, daar komt het op neer. Geloof het of niet: je hoeft tegenwoordig maar een patatje te gaan kopen bij NEC - NAC, of je wordt onherroepelijk op je bek geslagen door een doorgedraaide hooligan. U wilt gezellig met uw kinderen naar VVV - Willem II? Doe het niet, mensen. Le-vens-gevaarlijk.

Nu wil ik het probleem voetbalvandalisme hier niet ironiseren, of bagatelliseren. Bij FC Utrecht - FC Twente ging het afgelopen seizoen hopeloos mis. Bij Feyenoord waren er zware rellen voor het Maasgebouw. Soms hoor je in stadions de meest belachelijke spreekkoren. En dan was er nog 'hooligan Wesley', een doorgedraaide gek die opeens het veld oprende bij Ajax - AZ.

Wie echter de moeite neemt het CIV-rapport goed te lezen, stuit op totaal uit zijn verband gerukte cijfers, merkwaardige aannames en onzinnige conclusies. Om maar een kleine, tamelijk cruciale nuance te benoemen: onder de 702 gemelde 'incidenten' bij voetbalwedstrijden, valt ook het vergrijp 'wildplassen', of: 'het weggooien van een beker bier'. Dat ontdekt u echter pas op pagina zeventien.

Laat u niet foppen door dit soort flauwekulcijfers, wil ik maar zeggen. Met statistiekjes smijten kunnen u en ik ook. Ik kom nu 22 jaar in voetbalstadions. Op perstribunes, maar ook in uitvakken, en op de staantribunes achter het doel. Een ruwe schatting: veertienhonderd wedstrijden, verspreid door heel Nederland. Waargenomen vechtpartijen in de laatste tien jaar: een handjevol. Aantal blauwgeslagen ogen: nul.

Het CIV publiceerde zijn rapport, stomtoevallig, vlak voor de verkiezingen. In de politiek leeft de discussie of voetbalclubs voortaan voor de kosten van politie-inzet moeten opdraaien - en laat het CIV nou net een 'expertisecentrum' zijn van het ministerie van Binnenlandse Zaken en politie. Ook heel toevallig.

Begrijp me goed; ik ben heel erg voor een strengere aanpak van idioten en halve zolen. Maar iedereen die de indruk wil wekken dat je in Nederland niet normaal naar een voetbalstadion kunt, omdat hooligans er elke wedstrijd 'op los' slaan, die mag, deze week nog, mijn blote reet komen kussen.

NB. Mocht het CIV dat dreigement in zijn volgende jaarverslag willen aanmerken als 'incident', dan heb ik dat er graag voor over.
Bron:SD.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 september 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 september 2012 - 15:25   quote  deeplink  
Mokotjo ziet Zuid-Afrika verliezen van Brazilië

Kamohelo Mokotjo heeft vrijdag Zuid-Afrika de oefeninterland tegen Brazilië zien verliezen. De middenvelder, die voor het eerst tot de nationale selectie behoort, bleef de volledige wedstrijd op de bank. Brazilië won het duel in Sao Paulo dankzij een doelpunt van Hulk een kwartier voor tijd: 1-0. Aanstaande dinsdag staat de volgende oefeninterland op het programma voor Zuid-Afrika. Mozambique is dan de tegenstander.
South-Africa-team-against-005.jpg
bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 september 2012 - 18:29   quote  deeplink  
Messi hengelt overwinning binnen met schitterende vrije trap

Niet alleen voor Barcelona is Lionel Messi belangrijk. Ook voor het nationale team van Argentinië is hij onmisbaar. 
De klok staat op de 64e minuut en het scorebord geeft aan dat het 2-1 staat voor Argentinië. De kleine Argentijn legt de bal klaar voor een vrije trap. Hij neemt een aanloop en schiet de bal schitterend raak!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 september 2012 - 18:30   quote  deeplink  
Wat een beauty......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 september 2012 - 19:25   quote  deeplink  
Clasie komt er aan!
van geil
 van geil - zondag 09 september 2012 - 10:55   quote  deeplink  
grmpfffffff,,,,ik wil feyenoord zien.
martinm70
 martinm70 - zondag 09 september 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 10:55 schreef van geil het volgende:
grmpfffffff,,,,ik wil feyenoord zien.
Ik ook, OK dan maar beginnen met bier drinken...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 09 september 2012 - 12:08   quote  deeplink  
Me2. TeringNederlandselftal
martinm70
 martinm70 - zondag 09 september 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Dan maar even dit kijken



of



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 september 2012 door martinm70 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 10:55 schreef van geil het volgende:
grmpfffffff,,,,ik wil feyenoord zien.
Nog ff wachten maatje, maar zeg eerlijk wel een heerlijke vrije trap van Messi..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 12:30 schreef martinm70 het volgende:
Dan maar even dit kijken

[ filmpje ]

of

[ filmpje ]
groupwave.gif groupwave.gifgroupwave.gif
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Boskamp tipt FC Dordrecht over Belgische middenvelder
Peersman_Marvin_1272.jpg
Marvin Peersman komt mogelijk in aanmerking voor een verbintenis bij FC Dordrecht. De 21-jarige Belg, die momenteel een transfervrije status bezit, scheurde vorig jaar zijn knieband af en daardoor besloot FC Antwerp het contract van de middenvelder niet te verlengen.

FC Dordrecht gaat mogelijk in zee met Peersman. "Jan Boskamp tipte ons over Marvin", aldus technisch manager Marco Boogers aan RTV Rijnmond. "Een geweldige voetballer. Hij is nu weer 100 procent fit en veel Belgische clubs azen op hem, maar hij wil graag naar Nederland. Wij hebben afspraken liggen om hem te contracteren. Daar komt snel duidelijkheid over."

Peersman doorliep de jeugdopleiding van Sint-Anneke Sport, Germinal Beerschot en KSV Beveren, waar hij zijn debuut in het betaalde voetbal zou maken. Ook is hij jeugdinternational van België geweest.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 16:29   quote  deeplink  
Heeft Boskamp een bijbaantje of zo, hij is toch scout oor ons..??
van geil
 van geil - zondag 09 september 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 15:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nog ff wachten maatje, maar zeg eerlijk wel een heerlijke vrije trap van Messi..
jazeker,,,moet clasie ook kunnen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 16:35 schreef van geil het volgende:

[..]

jazeker,,,moet clasie ook kunnen.
Kan die niet, hij kan nog niet eens fatsoenlijk een corner nemen..
van geil
 van geil - zondag 09 september 2012 - 16:43   quote  deeplink  
andere dicipline,,,,corners en vrije trappen.....
en beide zeer trainbaar........
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 16:43 schreef van geil het volgende:
andere dicipline,,,,corners en vrije trappen.....
en beide zeer trainbaar........
Ben het helemaal eens met je en dat is toch wel een manco van ons trainerstrio, dat zijn godver alle drie specialisten in het nemen van...
Vreemd toch..??
tomson
 tomson - zondag 09 september 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 16:29 schreef RenatoBos het volgende:
Heeft Boskamp een bijbaantje of zo, hij is toch scout oor ons..??
Wij hebben vast ook nog wel een middenvelder nodig :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!









0.0537300