BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 00:52   quote  deeplink  
Keeper zet speler na Panenka voor schut

Een strafschop proberen te raken middels een Panenka is prachtig, maar dan moet de bal natuurlijk wel raak gaan. Een speler van Salgueiro dacht het kunstje ook te beheersen, maar dat mislukte volledig. En dat maakte de keeper met een opzichtige duik nog even goed duidelijk.


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 00:53   quote  deeplink  
Voetballer met één been opent trukendoos

Voor sommige met twee benen is hooghouden al een hele opgave, maar deze jongen weet hoe hij om moet gaan met een bal. Op zich niks bijzonders, maar dat wordt het wel met één been én toch nog in staat is om met behulp van zijn krukken een reeks skills op de mat te toveren.


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 00:54   quote  deeplink  
Henry: Van Persie beste speler in Engeland

Tijdens een basketbalwedstrijd werd liefhebber Thierry Henry aangesproken door een journalist, waarbij de Fransman werd gevraagd wie de beste speler van dit moment is in Engeland. Zonder aarzelen riep hij gelijk Robin Van Persie.


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 15:49   quote  deeplink  
Feyenoord-flop vindt onderdak in Duitsland: "Ik ben ontzettend gemotiveerd"

michael-lumb.jpg

Michael Lumb heeft nieuw emplooi gevonden. De 25-jarige Deen maakt het seizoen af bij VfL Bochum, bevestigt de laagvlieger uit de tweede divisie van Duitsland. Op 1 januari liep zijn contract bij Zenit Sint-Petersburg en sindsdien zocht Lumb naar onderdak.

In Rusland kwam de voormalig verdediger van Feyenoord zelden aan bod en hij hoopt dan ook op meer speeltijd in Duitsland. "Ik ben heel blij om voor Bochum te gaan spelen", verzekert de linksback op de website van zijn nieuwe club. "Ik ben ontzettend gemotiveerd en zal er alles aan doen om succesvol te worden met mijn nieuwe ploeggenoten." Hoofdtrainer Karsten Neitzel ziet in Lumb een voetballer met 'een heel slimme manier van spelen'.

Lumb brak nooit door bij Zenit en werd de afgelopen seizoenen gestald bij achtereenvolgens Feyenoord, Aalborg BK en SC Freiburg. In zijn zes maanden durende verblijf in Rotterdam kende de vleugelverdediger weinig succes. Hij speelde slechts twee keer mee en was regelmatig veroordeeld tot een plek op de tribune.
Bron:vfl-Bochum.de
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 januari 2013 - 22:23   quote  deeplink  
www.soccernews.nl de grootste hypocriete graf site van Nederland!
van geil
 van geil - zaterdag 26 januari 2013 - 22:29   quote  deeplink  
suckernews
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 januari 2013 - 22:30   quote  deeplink  
hahaha dat word mijn eerste post als mijn ban is opgeheven.
van geil
 van geil - zaterdag 26 januari 2013 - 22:31   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
www.soccernews.nl de grootste hypocriete graf site van Nederland!
SPAM..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 23:05   quote  deeplink  
Naakt over het veld bij de Afrika Cup

Op de Afrika Cup zette Burkina Faso vrijdagavond Ethiopië te kijk. In de strijd om de equivalent van het EK won de ploeg van de Belgische bondscoach Paul Put met ruime cijfers: 4-0.



Alain Traore was met twee goals de gevierde man bij Burkina Faso, maar groot spektakel kwam er pas zeven minuten voor tijd. Een van de aanwezige fans kwam namelijk zonder kleren het veld op. De streaker stak het veld over, ging het doel in en werd niet veel later in de kraag gevat.
Bron:Elfvoetbal
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 26 januari 2013 - 23:12   quote  deeplink  
Twee vragen komen in mij op..
1. Zag hij het net niet?
2. Had hij nou een string aan?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 23:12 schreef Vincent1970 het volgende:
Twee vragen komen in mij op..
1. Zag hij het net niet?
2. Had hij nou een string aan?
Die laatste vraag was nou nooit bij mij opgekomen..
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 26 januari 2013 - 23:24   quote  deeplink  
Kreeg gelijktijdig pbtje van Natjos, Neman en joduh. Die waren daar enorm in geïnteresseerd..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 23:24 schreef Vincent1970 het volgende:
Kreeg gelijktijdig pbtje van Natjos, Neman en joduh. Die waren daar enorm in geïnteresseerd..
De varkens, waarom sta ik daar nu weer niet van te kijken..
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 26 januari 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 23:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De varkens, waarom sta ik daar nu weer niet van te kijken..
Tja, waarom is de de Gay-pride in Amsterdam? Dat is ook zo'n open deur..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 januari 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 23:24 schreef Vincent1970 het volgende:
Kreeg gelijktijdig pbtje van Natjos, Neman en joduh. Die waren daar enorm in geïnteresseerd..
van mij?

lol, je gaat hallucineren man! paddo's gehad?
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 26 januari 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 23:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

van mij?

lol, je gaat hallucineren man! paddo's gehad?
Leuk dat je reageert ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 23:29 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Tja, waarom is de de Gay-pride in Amsterdam? Dat is ook zo'n open deur..
Die buurtjes hiernaast uit Gay-café 'De snavelt' hebben zelfs hun eigen boot..
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 26 januari 2013 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 23:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die buurtjes hiernaast uit Gay-café 'De snavelt' hebben zelfs hun eigen boot..
Daar zijn vast foto's van..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 januari 2013 - 10:48   quote  deeplink  
www.soccernews.nl de grootste laffe graf site van Nederland!
tomson
 tomson - zondag 27 januari 2013 - 10:52   quote  deeplink  
BAN !!
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 januari 2013 - 10:55   quote  deeplink  
Neuh.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:45   quote  deeplink  
Zesjarige Rooney verkozen tot Held van de Maand

20130128_held_maand_vk_scaled_7.jpg

De 6-jarige Rooney Wolf uit Rotterdam is zondag voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen FC Twente in het zonnetje gezet, omdat hij is verkozen tot Feyenoords Held van de Maand. In de Business Lounge van De Kuip kreeg hij uit handen van Ben Wijnstekers een Feyenoord-shirt en een certificaat uitgereikt.

Rooney werd verkozen tot Held van de Maand omdat hij met zijn positieve instelling een voorbeeld is voor zijn omgeving. Hij is betrokken bij Thuis op Straat, dat zich inzet voor leefbaarheid en sociaal klimaat op straat, in de wijk en op het plein. Rooney is daar een voorbeeld voor anderen vanwege de manier van samen spelen en delen, maar ook vanwege de manier waarop hij zorgt dat de omgeving schoon blijft. Toen Rooney onlangs tijdens een bingo maarliefst vijf prijsjes won, besloot hij spontaan die te delen met andere kinderen.

Via de Feyenoord Held van de Maand wil Feyenoord goed gedrag in de maatschappelijke projecten, zoals Scoren op Zuid, Scoren in Noord en het Fancoachproject, stimuleren en vooral belonen. Hiervoor kiest de club maandelijks een held, iemand die iets goeds heeft gedaan voor een ander of voor zijn of haar leefomgeving.

De verkiezing van de Held van de Maand is een van de activiteiten waarmee Feyenoord probeert om de samenleving op een positieve manier te beïnvloeden. Kijk voor meer informatie over de maatschappelijke projecten van Feyenoord op www.feyenoord.nl/mvo.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:46   quote  deeplink  
Feyenoord sjaaltjes van diergaarde Blijdorp worden op marktplaats te koop aangeboden..

Tries hoor..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:46   quote  deeplink  
Dus Wim2 is toch naar Feyenoord geweest..

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/sportartikelen-en-voetbal/m639523749-2-gloednieuwe-feyenoord-sjaals-diergaarde-blijdorp-2013.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 januari 2013 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Een maat van me had een vuilniszak vol hahahaha
JanM
 JanM - maandag 28 januari 2013 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Whahahahahahaha

Volgens mij is het trouwens l, die Wim's naam gebruikt. Oh nee, l was er gisteren niet.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 18:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een maat van me had een vuilniszak vol hahahaha
Bosi zoekt er nog 1..!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 19:00   quote  deeplink  
Ontspannen uitlooptraining voor basisspelers op Varkenoord

20130128_train_vk_scaled_7.jpg

De basisspelers van het duel met FC Twente van afgelopen zondag hebben maandagochtend een uitlooptraining afgewerkt. In een ontspannen sfeer werden er enkele rondos gespeeld, waaraan ook trainer Ronald Koeman deelnam. Naast de basisspelers meldden ook onder meer Ruben Schaken en Terence Kongolo zich op het koude, maar af en toe zonnige trainingsveld. De buitenspeler was niet wedstrijdfit voor de topper tegen FC Twente en werkte een individueel programma af.

De aanwezige toeschouwers zagen daarnaast hoe Ruud Vormer, Harmeet Singh, Miquel Nelom en Guyon Fernandez onder leiding van assistent-trainers Jean-Paul van Gastel en Patrick Lodewijks het doel van Kostas Lamprou onder vuur namen. Fraaie doelpunten en knappe reddingen wisselden elkaar af bij deze afrondoefening.

20130128_train_rh.jpg

Met de ochtendtraining ging voor de selectie een drukke week van start. Dinsdagochtend om 10.30 uur staat de laatste training in aanloop naar de bekerwedstrijd tegen PSV op het programma. Feyenoord neemt het woensdag om 20.45 uur in Eindhoven op tegen de huidige koploper van de eredivisie.

Zowel donderdag- als vrijdagochtend staat er om 10.30 uur een oefensessie gepland op Varkenoord, waarmee Feyenoord de voorbereiding start op het competitieduel met Willem II van aankomende zondag. De laatste training in aanloop naar de wedstrijd in Tilburg vindt zaterdagochtend plaats. Deze sessie is besloten en daarmee niet toegankelijk voor publiek en pers.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - maandag 28 januari 2013 - 19:01   quote  deeplink  
oli
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 januari 2013 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bosi zoekt er nog 1..!!
Ik zal t hem zeggen als ik m weer ziet..
Was best lachen,vlak voor de wedstrijd waren er nog heel wat stoeltjes vrij
en hij liep naar een stoeltje en pak nog zo'n sjaaltje (verlegen)..
Dus iedereen vieze jood...En ze gooide al die sjaaltjes naar hem hahahaha
Hij had echt een zak vol...Hij ging ze in de straat uitdelen dus ik vrees voor Bosi.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 19:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zal t hem zeggen als ik m weer ziet..
Was best lachen,vlak voor de wedstrijd waren er nog heel wat stoeltjes vrij
en hij liep naar een stoeltje en pak nog zo'n sjaaltje (verlegen)..
Dus iedereen vieze jood...En ze gooide al die sjaaltjes naar hem hahahaha
Hij had echt een zak vol...Hij ging ze in de straat uitdelen dus ik vrees voor Bosi.
Haha mooie actie van die gasten..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 19:11   quote  deeplink  
]De Koningin der Nederlanden heeft een belangrijke boodschap voor het Nederlandse volk

196395_147401765417029_1308875901_n.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 19:35   quote  deeplink  
Speler slaat grensrechter na afgekeurde goal!

In de altijd spannende Algerijnse voetbalcompetitie ontstond zaterdag wat commotie nadat USM Alger in de slotminuten de gelijkmaker leek binnen te schieten. Het doelpunt werd echter afgekeurd wegens buitenspel. Tot grote woede van de spelers waarvan een wisselspeler zich niet kon beheersen en de grensrechter in het gezicht sloeg.


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 19:35   quote  deeplink  
Schoppende Hazard belachelijk gemaakt

Eden Hazard stond afgelopen in het middelpunt van de belangstelling. Niet omwille van zijn prestaties op het veld, maar door het incident met de tijdrekkende ballenjongen. Op het web wordt inmiddels lustig de draak gestoken met de Belgische hoofdrolspelers, zo ook door NMA TM met deze spottende cartoon tot gevolg.


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 14:24   quote  deeplink  
c0e14baf0de221e3e29160bc62f78c06.png

Ziekenboeg.gif

Bij Feyenoord stroomt de ziekenboeg langzaamaan leeg. John Goossens, Wesley Verhoek en Sekou Cissé maakten maandagavond bij de beloftenploeg hun rentree.

Cissé (enkel, foto) en Verhoek (bovenbeen) startten in het duel met de leeftijdsgenoten van RKC Waalwijk in de basis. Zij konden evenwel een 1-4 verliespartij niet voorkomen.

Halverwege kwam Goossens, die maandenlang sukkelde met een kniekwetsuur, als vervanger van Cissé in het veld. En passant nam hij de eretreffer voor de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst voor zijn rekening. Verhoek verliet uiteindelijk na een uur het veld.

Omdat de verwachting is dat ook Ruben Schaken deze week weer volledig hersteld zal zijn van zijn liesklachten, is alleen Terence Kongolo nog niet beschikbaar voor trainer Ronald Koeman. De verdediger is wel op de weg terug na een knieblessure.

Feyenoord treft woensdag in het bekertoernooi in Eindhoven PSV. Zondag staat om 16.30 uur het uitduel met Willem II op de rol voor de Rotterdammers.
Bron:FRFanatic
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 14:27   quote  deeplink  
Tientallen inzendingen voor 'Ontwerp de seizoenkaart'

feyenoord_logo_1_vk_scaled_7.jpg

Feyenoord heeft de afgelopen weken tientallen ontwerpen ontvangen van Legioen-leden voor de seizoenkaart 2013/2014. Dit is in het kader van een speciale actie waarmee Feyenoord de leden van de officiële supportersclub de kans biedt om hun eigen ontwerp komend seizoen terug te zien op de nieuwe seizoenskaart.

Feyenoord zal eind februari de twee winnende ontwerpen van supporters plus één eigen ontwerp presenteren, waarna leden van Het Legioen het definitieve ontwerp voor de nieuwe seizoenkaart mogen kiezen. De twee door supporters ingediende ontwerpen worden voor die tijd door Feyenoord bewerkt om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan alle eisen en voorwaarden die gelden voor een seizoenkaart. De maker van het winnende ontwerp ontvangt twee gratis seizoenkaarten voor het komende seizoen. De inzendtermijn voor nieuwe ontwerpen is inmiddels gesloten.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 14:30   quote  deeplink  
Liesveld leidt Willem II Feyenoord

2010_Richard_Liesveld_scaled_7.jpg

De KNVB heeft Richard Liesveld aangesteld als scheidsrechter voor de uitwedstrijd tegen Willem II van aanstaande zondag. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Van de Ven en Boonman. Vierde official is de heer Lindhout. Willem II tegen Feyenoord wordt zondag om 16.30 uur gespeeld in het Koning Willem II Stadion in Tilburg.

Liesveld had eerder dit seizoen de leiding over de uitwedstrijd in de competitie tegen PSV (3-0).
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 15:22   quote  deeplink  
25eee27f46ff5f08e31f7f31a1c84efe.png

2004B-AdriaanseCor_scaled_7.jpg

FR1908Nieuws @FR1908Nieuws
Jeugdtrainer Cor Adriaanse wordt aan de technische staf van #Feyenoord toegevoegd. Hij zal iedere vrijdag gaan trainen met de verdedigers.
1:47 PM - 29 jan 13
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 16:30   quote  deeplink  
Na de Panenka nu de Kulokorpi-strafschop

We kennen allemaal wel de Panenka-strafschop, maar er is nu een andere variant op een strafschop bijgekomen. De Fin Jan Kulokorpi, spelend voor een lokale derde klasser uit Finland, nam zijn penalty sensationeel door de bal achter zijn standbeen langs te schieten. Is dit het begin van de Kulokorpi ?


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 16:30   quote  deeplink  
Bale opent trukendoos tijdens bekerwedstrijd

Tottenham Hotspur werd zondag uitgeschakeld door Championship-club Leeds United (2-1) in de FA Cup. Een wanvertoning. Sterspeler Gareth Bale gaf de toeschouwers nog enigszins waar voor hun geld.



De buitenspeler uit Wales speelde een tegenstander door de benen en passeerde zijn tweede opponent met een prachtige pirouette. Acties waarvoor je naar het stadion komt!
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 16:31   quote  deeplink  
Schwalbes troef in Schots competitietreffen

Schotland is niet bepaald het land dat bekend staat om haar Schwalbes. Maar de spelers van Aberdeen bezondigden zich toch wel degelijk aan deze strijdwijze.



Gisteren (zondag) ontving de ploeg in eigen huis. Eerst poogde Peter Pawlett een Schwalbe, die direct in de samenvatting is te zien. Dat leverde hem een gele kaart op. Niet veel later ondernam ploeggenoot Jonathan Hayes wel een geslaagde poging.
Maar boontje komt om zijn loontje. Doelman Ben Williams keerde de strafschop van Niall McGinn. Het bleef dan ook 0-0 in het Pittodrie Stadium.
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 16:31   quote  deeplink  
Zlatan nu zelf voor schut gezet

Normaal gesproken drijft Zlatan Ibrahimovic zelf spelers dol met de fraaiste acties. Afgelopen weekeind was hij zelf het haasje.



Aurélien Chedjou passeerde hem met een heuse panna in het duel met Lille. Gelukkig kon de Zweed er zelf om lachen.
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 16:32   quote  deeplink  
Speler slaat grensrechter na afgekeurde goal!

In de altijd spannende Algerijnse voetbalcompetitie ontstond zaterdag wat commotie nadat USM Alger in de slotminuten de gelijkmaker leek binnen te schieten. Het doelpunt werd echter afgekeurd wegens buitenspel. Tot grote woede van de spelers waarvan een wisselspeler zich niet kon beheersen en de grensrechter in het gezicht sloeg.


Bron:vb
tomson
 tomson - woensdag 30 januari 2013 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 19:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zal t hem zeggen als ik m weer ziet..
Was best lachen,vlak voor de wedstrijd waren er nog heel wat stoeltjes vrij
en hij liep naar een stoeltje en pak nog zo'n sjaaltje (verlegen)..
Dus iedereen vieze jood...En ze gooide al die sjaaltjes naar hem hahahaha
Hij had echt een zak vol...Hij ging ze in de straat uitdelen dus ik vrees voor Bosi.
Gaat ie maar de marktplaats op. Bosi// Poenscheppert ;)
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 30 januari 2013 - 18:27   quote  deeplink  
Baas heeft net het salaris gestort, anderhalve week te laat. Eerst ff zuipen in dat Philips hok, dan koop ik al die sjaaltjes. Stelletje farizeeërs.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 18:27 schreef Bosifyable het volgende:
Baas heeft net het salaris gestort, anderhalve week te laat. Eerst ff zuipen in dat Philips hok, dan koop ik al die sjaaltjes. Stelletje farizeeërs.
Das dan opgelost..systeem is nu helemaal up to date, zodat je het volgende maand weer niet heb..?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 19:36   quote  deeplink  
Mexicaan breekt been bij zware blokactie

Arg... Jéronimo Amino van Atlante CF liep maandag een beenbreuk op. Op een wel erg ongelukkige wijze.



De 22-jarige aanvaller van de Mexicaanse topclub speelde met zijn ploeggenoten thuis tegen Jaguares. Vijf minuten voor tijd sloeg het noodlot toe. Bij een voorzetpoging wordt hij wel erg hard geblokt. Het is direct mis.
Atlante CF had al drie keer gewisseld en moest daardoor met tien spelers verder. Knap is wel dat de 2-3 achterstand nog werd omgezet in een 4-3 zege. Het betekende de eerste driepunter voor Atlante CF, dat in de Liga MX aan haar vierde competitieduel bezig was.
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 19:37   quote  deeplink  
Zoon Zidane krijgt rood voor natrappen!

Zo vader zo zoon. Enzo Zidane is geboren met het talent van zijn vader. De zoon van voormalig wereldvoetballer Zinedine doorloopt momenteel met succes de jeugdelftallen van Real Madrid. Helaas heeft het talent niet alleen de voetbalkwaliteiten van zijn vader geërfd, maar ook zijn korte lontje. Dat leverde hem deze week na invalbeurt van negen minuten een rode kaart op.


Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 19:38   quote  deeplink  
Dansende El Shaarawy doet truc met sneaker

Stephan El Shaarawy blijft maar scoren dit seizoen bij AC Milan. Naast het feit dat de teller al op 15 doelpunten staat, laat de smaakmaker zien dat dansen met hooghoudend een sneaker op zijn hoofd voor hem ook een ijskoud kunstje is.


Bron:vb

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officiële OFF-TOPIC TOPIC!









0.0576338