BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Achterstand

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 07 november 2011 - 11:58   quote  deeplink  
De achterstand op PSV en Twente is slechts 5 punten jongens.

Wij spelen nog tegen allebei en ze spelen nog tegen elkaar.
Dus het slaat nergens op dat we geen kampioen meer kunnen worden.

Az is een ander verhaal hoewel die ook nog tegen PSV, Twente en tegen ons moeten spelen.

Met andere woorden: Komt wel goed, we hebben ziekere achterstanden weggewerkt!

Wij staan aan het eind van dit seizoen gewoon weer met die schaal in onze knuistjes.

Iedereen haat Ajax, dat maakt de honger en de voldoening als maar meer!

Erop en Erover

Viva Ajax, Viva Frank de Boer en rest kan nu en nooit niet aan ons tippen
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 12:00   quote  deeplink  
+1..

en het beste topic van de afgelopen dagen..(al was dat niet heel lastig)
Rogier
 Rogier - maandag 07 november 2011 - 12:00   quote  deeplink  
Dit zie ik graag ! Vertrouwen.

We staan vrijwel ieder seizoen 10 punten ahcter in de winterstop, en vrijwel ieder jaar hebben we dat aan het eind ook ingehaald. Had liever anders gezien, maar de KNVB heeft bij Ajax alle traditionele verliespartijen achter elkaar gezet. Wij spelen nar de CL 5x een uitwedstrijd, PSV en twente mogen lekker tegen een Excelsior of De Graafschap ballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door Rogier --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 12:05   quote  deeplink  
we worden inderdaad gewoon nog kampioen mids F.de Boer het voor elkaar krijgt deze jongens tot op het bot weet te MOTIVEREN in ELKE WEDSTRIJD!!
Daarnaast word het tijd voor een frisse wind in de goal want vermeer heeft ondertussen al aangetoond een goede lijnkeeper te zijn maar niet meer dan dat.
Vertonghen mag van mij nu ook wel eens wakker worden
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:05 schreef AFCA MARCO het volgende:
we worden inderdaad gewoon nog kampioen mids F.de Boer het voor elkaar krijgt deze jongens tot op het bot weet te MOTIVEREN in ELKE WEDSTRIJD!!
Daarnaast word het tijd voor een frisse wind in de goal want vermeer heeft ondertussen al aangetoond een goede lijnkeeper te zijn maar niet meer dan dat.
Ga die discussie over de keeper ff lekker ergens anders voeren, maar niet op IEDER topic.
Ik wil hem namelijk wel graag op de goal houden, en daar gaat hel dit topic niet over.
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 11:58 schreef Johnqqqq het volgende:
De achterstand op PSV en Twente is slechts 5 punten jongens.

Wij spelen nog tegen allebei en ze spelen nog tegen elkaar.
Dus het slaat nergens op dat we geen kampioen meer kunnen worden.

Az is een ander verhaal hoewel die ook nog tegen PSV, Twente en tegen ons moeten spelen.

Met andere woorden: Komt wel goed, we hebben ziekere achterstanden weggewerkt!

Wij staan aan het eind van dit seizoen gewoon weer met die schaal in onze knuistjes.

Iedereen haat Ajax, dat maakt de honger en de voldoening als maar meer!

Erop en Erover

Viva Ajax, Viva Frank de Boer en rest kan nu en nooit niet aan ons tippen
Leuk verhaal en mooi dat je positief bent maar ik bekijk het liever van een andere kant. We zijn niet eens op de helft van de competitie en scoren op alles een dikke ovoldoende!! We hebben al belachelijk veel rode kaarten. Belachelijk veel goals tegen. Een keeper die geen punten voor je wint maar ze verspeelt. Onze twee spitsen zijn er lang uit als we pech hebben. Een verdediging die aan alle kanten voorbij gelopen wordt.
Dus nee vergeef mij dat ik niet mee ga in je positieve verhaal!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Ga jij beslissen in welk topic ik over wie praat dan?
In IEDER topic?? Jij bent niet goed wijs kerel. Ik ben misschien al een week of 3 niet op het forum geweest man!!
Wat jij wil zal me worst wezen ook. Vermeer is een grabbelaar 1ste klas!

dit topic gaat over het kampioen worden van ajax??
Nou met Vermeer over een heel seizoen word je dat echt niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door AFCA MARCO --
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:05 schreef AFCA MARCO het volgende:
Ajax speelde gisteren helemaal niet zo slecht als de uitslag doet vermoeden!! Vermeer geeft twee goals weg en stond de slapen(kopbal van die verdediger) bij een doelpunt!!
Voetballend was het best aardig maar je verliest de wedstrijd door de heren Vermeeren Anita!!!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ajax speelde gisteren helemaal niet zo slecht als de uitslag doet vermoeden!! Vermeer geeft twee goals weg en stond de slapen(kopbal van die verdediger) bij een doelpunt!!
Voetballend was het best aardig maar je verliest de wedstrijd door de heren Vermeeren Anita!!!!!
Ik was erbij :)
De aanval was redelijk tot goed maar die verdediging inclusief de keeper stonden vanaf minuut 1 te klooien. Bij Vertonghen heeft het met de instelling te maken maar jongens als Ooijer en Vermeer zijn gewoon niet goed genoeg.
nora
 nora - maandag 07 november 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Leuk verhaal en mooi dat je positief bent maar ik bekijk het liever van een andere kant. We zijn niet eens op de helft van de competitie en scoren op alles een dikke ovoldoende!! We hebben al belachelijk veel rode kaarten. Belachelijk veel goals tegen. Een keeper die geen punten voor je wint maar ze verspeelt. Onze twee spitsen zijn er lang uit als we pech hebben. Een verdediging die aan alle kanten voorbij gelopen wordt.
Beste Brandje we hebben wel 4 doelpunten gemaakt en niet de verkeerde en we hebben weer een spits dus enig optimisme mag wel toch ?? alleen qua achterhoede maak ik me zorgen met Anita als linksback en een zwevende Vertongen en een lijnkeeper dan heb je inderdaad het probleem maar misschien gaan we wel elke wedstrijd 1 doelpunt meer voor maken als dat we tegen krijgen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 07 november 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

Inderdaad Brandje, jij bent tenminste realistisch!! Natuurlijk sta ik te juichen mocht Ajax straks toch kampioen worden, maar ik bekijk het toch wat realistischer. Bij de wedstrijden die we nog moeten zitten nog een aantal pittige uitwedstrijden, die Ajax niet zo maar gewonnen heeft. Het verhaal van de TS is goed en positief, maar het realisme ontbreekt!
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 07 november 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Gewoon weer 4-3-3 gaan spelen dan krijg je er geen 6 per wedstrijd tegen.

2 jaar geleden onder jol speelden we ook met
Wiel - alderwereld - vertongen - anita
En toen kregen we minste goals tegen ooit zowat

Nu gewoon zo aanhouden tot boilessen fit is daarna vlammen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door Johnqqqq --
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 07 november 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:32 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad Brandje, jij bent tenminste realistisch!! Natuurlijk sta ik te juichen mocht Ajax straks toch kampioen worden, maar ik bekijk het toch wat realistischer. Bij de wedstrijden die we nog moeten zitten nog een aantal pittige uitwedstrijden, die Ajax niet zo maar gewonnen heeft. Het verhaal van de TS is goed en positief, maar het realisme ontbreekt!
Realisme ontbreekt?

Wat deden we vorig jaar dan?

Wat in hemelsnaam is 5 - 11 punten als er nog 66 te verdienen zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door Johnqqqq --
ktotheb
 ktotheb - maandag 07 november 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Laten we ook niet vergeten dat we in Europa wel een goed seizoen spelen tot nu toe. Als we nou doorgaan naar de knock-out fase en een beetje geluk hebben met de loting, kunnen we best wel weer eens een eindje komen. En in de competitie gaan we echt nog wel klimmen, in deze maanden verliest Ajax altijd veel punten om de 1 of andere reden. Als je kijkt naar het totaalplaatje denk ik dat we nog steeds een relatief succesvol seizoen kunnen draaien. AZ begint nu wel erg ver voorop te lopen, maar die gasten gaan straks ook een keer moe worden en dan blijft er van dat spel van hun weinig over. Ik ben blij dat er meerdere mensen zijn die toch nog vertrouwen hebben
nora
 nora - maandag 07 november 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Ktotheb ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik heb sterk mijn twijfels over een aantal spelers dat zij niet weer in de fout gaan.
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 07 november 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:13 schreef Nou met Vermeer over een heel seizoen word je dat echt niet.
Ik had ook liever Fred Grim terug als keeper maar dat gaat nu eenmaal niet

Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 07 november 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:44 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Die heeft een lange nickname..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:44 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Fred Grim?? hahaha.
Nee maar even serieus als je toch ziet dat Vermeer wekelijks wel een fout maakt dan neem je daar toch even geen risico's meer mee??
Vorig seizoen aan het einde heeft deze jonge supergoed gekeept dat is duidelijk, maar dat geeft natuurlijk geen garantie voor de toekomst he.
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 07 november 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:46 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Fred Grim?? hahaha.
Nee maar even serieus als je toch ziet dat Vermeer wekelijks wel een fout maakt dan neem je daar toch even geen risico's meer mee??
Vorig seizoen aan het einde heeft deze jonge supergoed gekeept dat is duidelijk, maar dat geeft natuurlijk geen garantie voor de toekomst he.
Nee maar ik heb ook mijn twijfels over Cillessen, of doel jij op Verhoeven?
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 07 november 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Feit blijft, Dat het kampioenschap nog niet over is.
Als Ajax nu tot de winterstop iedere wedstrijd wint, wil ik nog wel eens zien hoe het er dan voorstaat.

Seizoen is lang en zeker als daarna Sigthorson er weer bij is..
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 07 november 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga die discussie over de keeper ff lekker ergens anders voeren, maar niet op IEDER topic.
Ik wil hem namelijk wel graag op de goal houden, en daar gaat hel dit topic niet over.
Gelukkig hebben we vermeer en niet die lul van 010; Mulder, of die droplul van pisvee
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 07 november 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:52 schreef Johnqqqq het volgende:
Feit blijft, Dat het kampioenschap nog niet over is.
Als Ajax nu tot de winterstop iedere wedstrijd wint, wil ik nog wel eens zien hoe het er dan voorstaat.

Seizoen is lang en zeker als daarna Sigthorson er weer bij is..
En Boilesen.. Hoewel ik Enoh gewoon wel steeds redelijk vind spelen..
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 07 november 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En Boilesen.. Hoewel ik Enoh gewoon wel steeds redelijk vind spelen..
Ja Enoh is gewoon een baas heeft nog wat agressie.

Alleen Anita ook weer bij die eerste tegengoal.

Heet je al ANITA ga je ook nog inkomen als een wijf, dan solliciteer je echt naar een handtasje ofzo pfff... Wat een wijf
ktotheb
 ktotheb - maandag 07 november 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:43 schreef nora het volgende:
Ktotheb ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik heb sterk mijn twijfels over een aantal spelers dat zij niet weer in de fout gaan.
ik ben er ook wel eens bang voor. Maar dan moet je even een paar samenvattingen van mooie wedstrijden terugkijken en dan krijg je wel weer vertrouwen. Vergeet niet dat de meeste van deze gasten ons afgelopen seizoen ook kampioen hebben gemaakt nadat iedereen zei dat dat niet meer mogelijk was. 2x winnen en tegenstanders die wat laten liggen en je staat er alweer veel beter voor. Maar de naieve fouten moeten er wel zsm uit, dat ben ik met je eens.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:48 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Nee maar ik heb ook mijn twijfels over Cillessen, of doel jij op Verhoeven?
Nee hoor gewoon Cillessen nu zijn kans geven.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - maandag 07 november 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:13 schreef AFCA MARCO het volgende:
In IEDER topic?? Jij bent niet goed wijs kerel. Ik ben misschien al een week of 3 niet op het forum geweest man!!

AFCA Marco...jij vergeet dat Remco K denkt dat hij hier de alleswetende belangrijkste man is!! Hij bepaald wie wat wanneer mag zeggen.....dat je dat niet wist! ;). Kijk alle andere topics maar eens....hij is vast van Chinese of Russische afkomst...hij bepaald wat je mag zeggen en tegenspraak wordt niet op prijs gesteld! ;)
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:35 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Realisme ontbreekt?

Wat deden we vorig jaar dan?

Wat in hemelsnaam is 5 - 11 punten als er nog 66 te verdienen zijn?
Ja realisme ontbreekt dus wel bij jou want je moet op twee ploegen 5 punten goed maken en op een 11 dus dat is vrij onmogelijk!!
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 07 november 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:03 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Nee hoor gewoon Cillessen nu zijn kans geven.
Vermeer is kampioen geworden en cillessen?
Vermeer heeft ajax vorig jaar in een cruciale fase er door heen gesleept, en cillessen?

Voor de toekomst leuk, maar voor nu te licht, te onzeker.

Dat kan je nog niet van zo een jongen eisen, als die dan een blunder maakt wie dan?
Verhoeven??
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 07 november 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:00 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Ja Enoh is gewoon een baas heeft nog wat agressie.

Alleen Anita ook weer bij die eerste tegengoal.

Heet je al ANITA ga je ook nog inkomen als een wijf, dan solliciteer je echt naar een handtasje ofzo pfff... Wat een wijf
Ik vond hem deze wedstrijd niet goed, maar de rest was wel gewoon goed..
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 07 november 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja realisme ontbreekt dus wel bij jou want je moet op twee ploegen 5 punten goed maken en op een 11 dus dat is vrij onmogelijk!!
5 punten is geen reet hoor we zijn net begonnen :D
Als je psv thuis wint is het gat al 2 punten, daarnaast speelt psv nog twente en az en 2x tegen de kakkies..

AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:04 schreef echte ajaxfan! het volgende:

[..]

AFCA Marco...jij vergeet dat Remco K denkt dat hij hier de alleswetende belangrijkste man is!! Hij bepaald wie wat wanneer mag zeggen.....dat je dat niet wist! ;). Kijk alle andere topics maar eens....hij is vast van Chinese of Russische afkomst...hij bepaald wat je mag zeggen en tegenspraak wordt niet op prijs gesteld! ;)
Dat ben ik al vanaf het begin aan het verkondigen vriend :)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:06 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Vermeer is kampioen geworden en cillessen?
Vermeer heeft ajax vorig jaar in een cruciale fase er door heen gesleept, en cillessen?

Voor de toekomst leuk, maar voor nu te licht, te onzeker.

Dat kan je nog niet van zo een jongen eisen, als die dan een blunder maakt wie dan?
Verhoeven??
Ik zeg toch net: GEWOON CILLESSEN!!!

Ps iedereen kan zijn dag niet hebben en dus een blunder maken, maar Vermeer is er ondertussen een sport van aan het maken wie de meeste blunders kan maken!
Vermeer heeft zijn krediet wat mij betrefd alweer verspeeld en verhoeven tel ik niet eens mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door AFCA MARCO --
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 07 november 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:09 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ik zeg toch net: GEWOON CILLESSEN!!!

Ps iedereen kan zijn dag niet hebben en dus een blunder maken, maar Vermeer is er ondertussen een sport van aan het maken wie de meeste blunders kan maken!
Vermeer heeft zijn krediet wat mij betrefd alweer verspeeld en verhoeven tel ik niet eens mee.
en als cillessen dan paar foutjes maakt? Wat dan?
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:55 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we vermeer en niet die lul van 010; Mulder, of die droplul van pisvee
Hoezo?? Ze kosten beide meer punten dan dat ze die opleveren!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 07 november 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:11 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

en als cillessen dan paar foutjes maakt? Wat dan?
Dan gaan de mensen die Cillesen wilde roepen dat ze een nieuwe keeper willen, of ze gaan weer terug naar Vermeer..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:12 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dan gaan de mensen die Cillesen wilde roepen dat ze een nieuwe keeper willen, of ze gaan weer terug naar Vermeer..
Hoezo hebben we Cillessen anders laten komen??? Om mee te kunnen kijken hoe zijn concurrent het week in week uit niet aankan???
Je hebt cillessen gekocht om de strijd aan te gaan met Vermeer of zie ik dat verkeerd?
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik ben het helaas volledig met je eens, Brandje. Kijk, op zich hoeft 11 punten achterstand, met nog 22 wedstrijden voor de boeg, geen onoverkomelijk karwei te zijn. Immers, wij hebben al vaker een inhaalrace moeten voltooien. Eén keer kwamen we aan het eind slechts 1 puntje tekort en de andere keer, vorig seizoen, lukte het gelukkig wel. Maar toen was er een sprankelende vorm van de Ajacieden. Nu is die noodzakelijke goede vorm echter ver weg. Het is kommer en kwel en het vertoonde spel oogt totaal niet: een schutterende verdediging, een blunderende keeper, veel blessures, een volstrekt manco aan zelfvertrouwen, een eigenwijze coach die spelers op verkeerde plaatsen in het elftal zet, en die bovendien gisteren in de pers verkondigde "10 keer beter dan FC Utrecht" geweest te zijn, daar waar nederigheid past bij een afstraffing met 6-4! En dan heb ik het nog niet eens over de bestuurlijke chaos van onze club...
AZ is in bloedvorm en heeft voorlopig een tamelijk "gemakkelijk" programma voor de boeg, waardoor hun zelfvertrouwen alleen nog maar kan groeien. FC Twente en PSV draaien naar behoren. Nee, ik zie de nabije toekomst van Ajax, MIJN AJAX uiterst somber in. Het spijt me oprecht, maar ik zie Ajax nog serieus moeten gaan knokken om Europees voetbal (Europa League !) veilig te stellen. Dat is geen pessimisme maar realiteit. Helaas...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door Pietje --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:12 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wat een bullshit jongens....
Als mijn moeder een lul had gehad dan was het wellicht mijn vader geweest.
Zolang je hem geen kansen geeft zullen we het nooit weten he.
Volgens mij is de tijd nu rijp om Kenneth eruit te halen.
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:13 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Hoezo hebben we Cillessen anders laten komen??? Om mee te kunnen kijken hoe zijn concurrent het week in week uit niet aankan???
Je hebt cillessen gekocht om de strijd aan te gaan met Vermeer of zie ik dat verkeerd?
Op zich heb je wel gelijk, maar om Vermeer nu te straffen (inderdaad, hij heeft opzichtig 3 x geblunderd gisteren) lijkt mij niet aan de orde. Ten eerste is Vermeer een goede keeper, die ons bijvoorbeeld in zijn eentje op de been hield tegen Feyenoord. Ten tweede, mocht Frank de Boer besluiten om Vermeer rust te gunnen (lees: passeer), dan gaat hij Kenneth zonder enige twijfel mentaal beschadigen. Dat is niet goed voor hem, maar ook niet voor de club. Maar ik heb Frank de Boer gisteren nadrukkelijk horen zeggen, dat Kenneth de volgende wedstrijd (zaterdagavond over een week tegen NAC-Breda) gewoon in het doel staat. Een goede beslissing, lijkt me. Mocht Vermeer dan opnieuw in de fout gaan, en dat verwacht ik eerlijk gezegd niet, dan kan deze discussie wel weer gaan oplaaien. Nu is het te vroeg! Ik vermoed dat Kenneth Vermeer van gisteren geleerd heeft. Ik geef het je te doen in een kolkende Galgewaard. Voor FC Utrecht is er maar een "echte" thuiswedstrijd in het seizoen: tegen Ajax en dat is jaar na jaar goed te merken geweest. Ik denk dat alle Ajaxspelers eens moeten leren, om - juist tegen FC Utrecht - de mouwen op te stropen en zich niet langer laten aftroeven op mentaliteit. Maar dat is een geheel andere discussie.
ashols
 ashols - maandag 07 november 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Vorig seizoen stonden wij ook iets van 10 punten achter toch? Dat was in de winterstop.
Dus in principe kan het allemaal nog.

Het probleem is alleen dat er geen enkel argument is dat dit team vanaf nu alles gaat winnen.
Een keeperswissel wordt steeds meer over gesproken door iedereen. Echter heeft de Boer al meerdere keren gezegd vertrouwen te houden. Bij Janssen duurde het ook een eeuwigheid totdat de Boer hem op de juiste plaats zette, waar iedereen dit al maanden aangaf.

Het zal in de komende maanden (winterstop) wel duidelijk gaan worden. Nu eerst maar eens iedereen weer fit krijgen.
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 14:49 schreef ashols het volgende:
Vorig seizoen stonden wij ook iets van 10 punten achter toch? Dat was in de winterstop.
Dus in principe kan het allemaal nog.

Het probleem is alleen dat er geen enkel argument is dat dit team vanaf nu alles gaat winnen.
Een keeperswissel wordt steeds meer over gesproken door iedereen. Echter heeft de Boer al meerdere keren gezegd vertrouwen te houden. Bij Janssen duurde het ook een eeuwigheid totdat de Boer hem op de juiste plaats zette, waar iedereen dit al maanden aangaf.

Het zal in de komende maanden (winterstop) wel duidelijk gaan worden. Nu eerst maar eens iedereen weer fit krijgen.
In de winterstop was maar zes punten. We wonnen tegen f'noord en toen werden het zelfs maar drie punten dus dat is wel een verschil van 8 punten!!!

http://www.epsig.nl/cgi-bin/shob/officieuze_standen.pl?type=officieus&year=2010

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door Brandje --
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:13 schreef AFCA MARCO het volgende:

Vermeer is meer beter dan Cilissen anders zou hij wel spel, en ik bepaald niks ik zeg enkel dat het complete onzin is om na 1 slechte wedstrijd van zijn kant ieder topic het over hem te praten.

En kan mij het nou schelen of je hier wel of niet vaak bent, als je zo praat ben je voor mij een droplul eerste klas.
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:34 schreef Johnqqqq het volgende:
Gewoon weer 4-3-3 gaan spelen dan krijg je er geen 6 per wedstrijd tegen.

2 jaar geleden onder jol speelden we ook met
Wiel - alderwereld - vertongen - anita
En toen kregen we minste goals tegen ooit zowat

Nu gewoon zo aanhouden tot boilessen fit is daarna vlammen
Ajax speelde gister tot aan de achterstand met 433
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Men praat over de realiteit terwijl men compleet voorbij gaat aan het programma van Ajax dat al geweest is. AZ heeft helemaal nog geen boeiende uitwedstrijden hoeven spelen op Ajax na. Afgelopen seizoen verloren we ook punten tegen PSV, Twente, AZ, Groningen en Utrecht.

En het probleem ligt hem ook niet in het aanvallende gedeelte (wel grappig dat veel Ajaciede juist daar commentaar op hebben) maar in het verdedigende.

Mijn mening is dat Janssen en Jantje niet samen kunnen spelen, dat zie je aan heel veel dingen af. de wedstrijd van gister moet je helemaal niet naar kijken, maar kijk eens naar de wedstrijden daarvoor, hoeveel punten heeft een Vermeer al gepakt terwijl onze verdediging keer na keer overlopen werd?? H'veen thuis en Hcles uit bijvoorbeeld.. Vertonghen speelt dramatisch dit seizoen, Greg doet dat en Anita is al niet veel beter dit seizoen. De enige verdediger die keer op keer een voldoende scoort is Alderweireld al speelt hij ook niet sprankelend.

Misschien tijd dat de Boer Janssen i.p.v. naast Erikssen hem naast Enoh laat spelen totdat Boilesen en Sigthorson weer fit zijn. Ajax moet misschien inderdaad weer met 2 controlerende mensen gaan spelen en Erikssen echt op 10.

De aanvallende middenvelder(s) van de tegenpartij zijn vrijwel iedere wedstrijd beslissend met assists of goals en dat zegt heel erg veel over waar het bij Ajax nu fout gaat.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 07 november 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 15:23 schreef remco k het volgende:
Men praat over de realiteit terwijl men compleet voorbij gaat aan het programma van Ajax dat al geweest is. AZ heeft helemaal nog geen boeiende uitwedstrijden hoeven spelen op Ajax na. Afgelopen seizoen verloren we ook punten tegen PSV, Twente, AZ, Groningen en Utrecht.
Als je het zo beredeneert, dan valt het programma van Ajax ook wel mee. Dit is de huidige top 5: AZ, Twente, PSV, Vitesse en Ajax.

Na de winterstop moet...
Ajax naar AZ, Twente en Vitesse.
Twente naar AZ, PSV en Vitesse.
AZ naar PSV en Vitesse.
PSV naar Ajax.
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 15:35 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als je het zo beredeneert, dan valt het programma van Ajax ook wel mee. Dit is de huidige top 5: AZ, Twente, PSV, Vitesse en Ajax.

Na de winterstop moet...
Ajax naar AZ, Twente en Vitesse.
Twente naar AZ, PSV en Vitesse.
AZ naar PSV en Vitesse.
PSV naar Ajax.
Ik praat meer over de klassiek lastige wedstrijden, Vitesse gaat Ajax geen moeite opleveren verwacht ik..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 07 november 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 16:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik praat meer over de klassiek lastige wedstrijden, Vitesse gaat Ajax geen moeite opleveren verwacht ik..
Ok, maar dan kun je de ploegen moeilijk vergelijken, want niet alle ploegen hebben het even moeilijk tegen dezelfde ploegen. Utrecht uit voor jullie, is NAC uit bij ons, etc. Toch heeft AZ het echt goed gedaan tegen ploegen uit het linkerrijtje. Wat dat betreft hebben ze goede papieren. Alleen ben ik nog steeds niet overtuigd dat ze in deze flow blijven zitten.
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 16:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik help het je hopen. Ik verwacht, dat Vitesse (in Arnhem) Ajax wel degelijk erg veel moeite gaat opleveren. Zeker het Ajax in de huidige vorm.
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 16:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik help het je hopen. Ik verwacht, dat Vitesse (in Arnhem) Ajax wel degelijk erg veel moeite gaat opleveren. Zeker het Ajax in de huidige vorm.
De huidige vorm ja. je zegt het goed, maar er is geen ploeg die zo lang blijft tobben met de vorm.. Ajax komt er ook dit seizoen wel weer bovenop. AZ acht ik niet titelrijp omdat de selectie gewoon te dun is.. en we hebben op Twente en PSV maar 5 punten..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Vermeer is meer beter dan Cilissen anders zou hij wel spel, en ik bepaald niks ik zeg enkel dat het complete onzin is om na 1 slechte wedstrijd van zijn kant ieder topic het over hem te praten.

En kan mij het nou schelen of je hier wel of niet vaak bent, als je zo praat ben je voor mij een droplul eerste klas.
Wat jij van me vind is totaal niet relevant knakworst!
Ik vind Vermeer een goede lijnkeeper maar niet meer dan dat.
Zodra hij moet meevoetballen komt ie meteen in de problemen.
En nee dat is niet alleen afgelopen zondag het geval.
Ik heb hem dit seizoen al zeker een bal of 20 met moeite weg zien schieten en passes zien geven die ze bij de plaatselijke E-tjes beter kunnen geven.
Conclusie: Als je niet kan meevoetballen hoor je niet in het doel bij ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Achterstand

0.0097610