BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Achterstand

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:20 schreef remco k het volgende:

[..]

De huidige vorm ja. je zegt het goed, maar er is geen ploeg die zo lang blijft tobben met de vorm.. Ajax komt er ook dit seizoen wel weer bovenop. AZ acht ik niet titelrijp omdat de selectie gewoon te dun is.. en we hebben op Twente en PSV maar 5 punten..
Er is geen enkele indicatie, dat de vorm van Ajax op korte termijn verbeteren zal. Er zijn veel teveel argumenten om juist het tegendeel te verwachten. Maar nogmaals, Remco, ik hoop dat jij gelijk hebt of gelijk krijgt.
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:21 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Wat jij van me vind is totaal niet relevant knakworst!
Ik vind Vermeer een goede lijnkeeper maar niet meer dan dat.
Zodra hij moet meevoetballen komt ie meteen in de problemen.
En nee dat is niet alleen afgelopen zondag het geval.
Ik heb hem dit seizoen al zeker een bal of 20 met moeite weg zien schieten en passes zien geven die ze bij de plaatselijke E-tjes beter kunnen geven.
Conclusie: Als je niet kan meevoetballen hoor je niet in het doel bij ajax.
Wat deed Stekelenburg dan bij ons in de goal hansworst..
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Er is geen enkele indicatie, dat de vorm van Ajax op korte termijn verbeteren zal. Er zijn veel teveel argumenten om juist het tegendeel te verwachten. Maar nogmaals, Remco, ik hoop dat jij gelijk hebt of gelijk krijgt.
Dat vind ik juist wel. Ze spelen heel erg onregelmatig, en juist dat is iets wat in mijn ogen aantoont dat het goede spel er wel is, vorm is een ongrijpbaar iets, een aantal wedstrijden winnen en je kan zo in de winning mood zijn..
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Oei de worsten vliegen ons om de oren ;-)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Stekelenburg straalde 1 bonk vertrouwen uit en die kon wel een bal passen over 15 meter en kon ook een bal roeien als dat moest.
Ga je nu Vermeer vergelijken met Stekelenburg?
Ik wist dat je totaal geen kijk op voetbal hebt en dat word dan bij deze weer eens bevestigt.
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik juist wel. Ze spelen heel erg onregelmatig, en juist dat is iets wat in mijn ogen aantoont dat het goede spel er wel is, vorm is een ongrijpbaar iets, een aantal wedstrijden winnen en je kan zo in de winning mood zijn..
Nogmaals, ik hoop dat je gelijk hebt/krijgt. Ik waag het te betwijfelen. Maar dat is simpelweg mijn mening.
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:27 schreef AFCA MARCO het volgende:
Stekelenburg straalde 1 bonk vertrouwen uit en die kon wel een bal passen over 15 meter en kon ook een bal roeien als dat moest.
Ga je nu Vermeer vergelijken met Stekelenburg?
Ik wist dat je totaal geen kijk op voetbal hebt en dat word dan bij deze weer eens bevestigt.
Nou, over Stekelenburg... Marco van Basten, toenmalig coach, heeft Steek niet voor niets op zeker moment gepasseerd ten faveure van Kennneth Vermeer. Dus zo zeker durf ik het niet te stellen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Ach jongens kom op. Gaan we nu van Basten serieus nemen? Is dat niet dezelfde man die binnen korte tijd voor 25 miljoen spelers kocht om er vervolgens zelf de brui aan te geven?

Sorry maar zo iemand kan ik niet meer serieus nemen,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door AFCA MARCO --
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:32 schreef AFCA MARCO het volgende:
Ach jongens kom op. Gaan we nu van Basten serieus nemen? Is dat niet dezelfde man die binnen korte tijd voor 25 miljoen spelers kocht om er vervolgens zelf de brui aan te geven?

Nou, niet meer serieus nemen?? Het zal mij niet verbazen als het juist Marco van Basten is, die onze TD gaat worden. Hij schijnt nog altijd kandidaat nummer 1 te zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door Pietje --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, niet meer serieus nemen?? Het zal mij niet verbazen als het juist Marco van Basten is, die onze TD gaat worden. Hij schijnt nog altijd kandidaat nummer 1 te zijn!
Kun je nagaan hoe gaat het beleid is :)
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kwaliteit is het toverwoord!! Anita die elke bal vier keer moet raken voordat hij hem onder controle heeft. Vertonghen die elke hoge bal totaal verkeerd inschat. Vermeer die DRIE keer de bal in de voeten van de tegenstander schiet en niet na een blunder denkt "dan maar de tribune in".
We hebben goede spelers maar ook een aantal ECHTzwakke schakels en die komen wekelijks naar voren. Vermeer is geen keeper voor Ajax1. Veel te onrustig. Anita mag het shirt van Ajax niet eens dragen want die beheerst de basistechniek van een bal aannemen niet eens. Eriksen(groot talent) loop al weken als een dweil, uitzonderingen na, over dat veld. Ik zie balletjes slap van de voer laten rollen ipv hard met de binnenkant spelen.
Basiselementen mis ik bij Ajax terwijl dat juist ons sterke punt hoort te zijn. Techniek. Hoe kan het gvd nou mogelijk dat Enoh al weken de beste man op het veld is bij Ajax. Met Suljemani dat dan weer wel
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kwaliteit is het toverwoord!! Anita die elke bal vier keer moet raken voordat hij hem onder controle heeft. Vertonghen die elke hoge bal totaal verkeerd inschat. Vermeer die DRIE keer de bal in de voeten van de tegenstander schiet en niet na een blunder denkt "dan maar de tribune in".
We hebben goede spelers maar ook een aantal ECHTzwakke schakels en die komen wekelijks naar voren. Vermeer is geen keeper voor Ajax1. Veel te onrustig. Anita mag het shirt van Ajax niet eens dragen want die beheerst de basistechniek van een bal aannemen niet eens. Eriksen(groot talent) loop al weken als een dweil, uitzonderingen na, over dat veld. Ik zie balletjes slap van de voer laten rollen ipv hard met de binnenkant spelen.
Basiselementen mis ik bij Ajax terwijl dat juist ons sterke punt hoort te zijn. Techniek. Hoe kan het gvd nou mogelijk dat Enoh al weken de beste man op het veld is bij Ajax. Met Suljemani dat dan weer wel
En zo is het!
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:38 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe gaat het beleid is :)
Dat ben ik uiteraard wèl met je eens. Ik ben al vele jaren één van de grootste criticasters van het beleid van Ajax. Maar dat is een geheel andere discussie.
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

En dan al die blessures... Hier is de volgende...

Theo Janssen vreest 'scheurtje' in hamstring

Ajacied Theo Janssen speelde zondag de wedstrijd tegen FC Utrecht (6-4) met pijn uit. De middenvelder kon niet gewisseld worden omdat er al drie spelers naar de kant waren gehaald.

Siem de Jong (spierblessure) en Toby Alderweireld (ziek) moesten zich voor rust al laten vervangen. "In de rust zag ik dat Derk (Boerrigter) last had van zijn rug. Ik hoopte dat hij het zou houden", zei Janssen na afloop tegenover NUsport.

"Toen dat niet het geval was, wist ik dat ik door moest. Ik denk dat het een klein scheurtje is. Dan ga je toch anders voetballen", vertelde Janssen over de hamstringklachten. Vanwege de interlandperiode heeft de speler in ieder geval twee weken om te herstellen van de blessure. Dinsdag zal de blessure van Janssen verder onderzocht worden.

bron: http://www.voetbalprimeur.nl
sebas79
 sebas79 - maandag 07 november 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Leuk verhaal en mooi dat je positief bent maar ik bekijk het liever van een andere kant. We zijn niet eens op de helft van de competitie en scoren op alles een dikke ovoldoende!! We hebben al belachelijk veel rode kaarten. Belachelijk veel goals tegen. Een keeper die geen punten voor je wint maar ze verspeelt. Onze twee spitsen zijn er lang uit als we pech hebben. Een verdediging die aan alle kanten voorbij gelopen wordt.
Dus nee vergeef mij dat ik niet mee ga in je positieve verhaal!!!
+1 , en we moeten nog Az uit , heerenveen uit, vitesse uit , twente uit, die gaat dit ajax niet allemaal winnen
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:58 schreef sebas79 het volgende:

[..]

+1 , en we moeten nog Az uit , heerenveen uit, vitesse uit , twente uit, die gaat dit ajax niet allemaal winnen
Ik vrees dat je gelijk hebt. Daarnaast ook nog PSV thuis en Feyenoord uit. Die gaan we ook niet allebei winnen...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 07 november 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 18:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrees dat je gelijk hebt. Daarnaast ook nog PSV thuis en Feyenoord uit. Die gaan we ook niet allebei winnen...
Dan winnen we de champions toch dit jaar :)
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 18:04 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Dan winnen we de champions toch dit jaar :)
Hahahaha. Strak plan!! :) Een aardig alternatief.
lereeeen
 lereeeen - maandag 07 november 2011 - 18:33   quote  deeplink  
dit lijk een beetje op mij topic maarja
nora
 nora - maandag 07 november 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 12:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En Boilesen.. Hoewel ik Enoh gewoon wel steeds redelijk vind spelen..
dat klopt alleen Anita is niks op die backplaats,
nora
 nora - maandag 07 november 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:06 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Vermeer is kampioen geworden en cillessen?
Vermeer heeft ajax vorig jaar in een cruciale fase er door heen gesleept, en cillessen?

Voor de toekomst leuk, maar voor nu te licht, te onzeker.

Dat kan je nog niet van zo een jongen eisen, als die dan een blunder maakt wie dan?
Verhoeven??
Nee Vermeer is lekker zeker
nora
 nora - maandag 07 november 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:13 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Hoezo hebben we Cillessen anders laten komen??? Om mee te kunnen kijken hoe zijn concurrent het week in week uit niet aankan???
Je hebt cillessen gekocht om de strijd aan te gaan met Vermeer of zie ik dat verkeerd?
Perfekt !!! zo is dat wijn zijn geen soc/instelling de beste moet spelen en als iemand faalt probeer je een ander
nora
 nora - maandag 07 november 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 14:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk, maar om Vermeer nu te straffen (inderdaad, hij heeft opzichtig 3 x geblunderd gisteren) lijkt mij niet aan de orde. Ten eerste is Vermeer een goede keeper, die ons bijvoorbeeld in zijn eentje op de been hield tegen Feyenoord. Ten tweede, mocht Frank de Boer besluiten om Vermeer rust te gunnen (lees: passeer), dan gaat hij Kenneth zonder enige twijfel mentaal beschadigen. Dat is niet goed voor hem, maar ook niet voor de club. Maar ik heb Frank de Boer gisteren nadrukkelijk horen zeggen, dat Kenneth de volgende wedstrijd (zaterdagavond over een week tegen NAC-Breda) gewoon in het doel staat. Een goede beslissing, lijkt me. Mocht Vermeer dan opnieuw in de fout gaan, en dat verwacht ik eerlijk gezegd niet, dan kan deze discussie wel weer gaan oplaaien. Nu is het te vroeg! Ik vermoed dat Kenneth Vermeer van gisteren geleerd heeft. Ik geef het je te doen in een kolkende Galgewaard. Voor FC Utrecht is er maar een "echte" thuiswedstrijd in het seizoen: tegen Ajax en dat is jaar na jaar goed te merken geweest. Ik denk dat alle Ajaxspelers eens moeten leren, om - juist tegen FC Utrecht - de mouwen op te stropen en zich niet langer laten aftroeven op mentaliteit. Maar dat is een geheel andere discussie.
Hoi Pietje ik ben het gedeeltelijk wel eens met de Boer Ajax speelde helemaal niet slecht als je realistich gaat kijken dan was Utrecht amper gevaarlijk geweest het waren een paar langeballen die geen kans waren maar kansen werden door kinderlijk gestuntel van onze verdediging even terug kijkend doelpunt afstandschot ongevaarlijk maar werd van richting veranderd door Enoh (Anita stak zijn been ook niet uit jammer) doelpunt 2 was volgens mij de vrijetrap waar onze vriend Bovenberg groot 1.75 gewoon kan inkoppen bij de tweedepaal zonder dat vermeer en vertongen wat doen is ook een kadootje (deed hij trouwens vorig jaar ook tegen Ajax dan bij excelsior).Doelpunt drie was volgens mij een Vermeeertje en doelpunt 4 was volgens mij dat Ooier viel met Malenga en Vertongen stond te kijken anders had hij de bal zo weg kunnen schieten weer een kadootje ,doelpunt 5 was weer een langebal
op Malenga die liep door schuin naar doel perfekte sliding Vertongen maar helaas kwam Vermeer onterecht uit zijn doel want Vertongen was bij die man die bal ging toen via Vertongen zijn been over Vermeer weer een kadootje ,doelpunt 6 weer een Vermeertje.
Daar en tegen hebben wij 4 x gescoort en had Sulejmanie de lat geraakt en nog 2 ballen opzij moeten leggen dan hadden als nog 2x moeten scoren en nog een mooie aktie van Bully op de doellijn wat ook bijna een doelpunt was,daar heeft Utrecht helemaal niets t/o gezet het is eigenlijk een horrorfilm geweest voor ons Ajacieden.
nora
 nora - maandag 07 november 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:42 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

En zo is het!
+ 1
alibabba
 alibabba - maandag 07 november 2011 - 20:24   quote  deeplink  
Het is gewoon volstrekt onnodig om nu weer een achterstand goed te maken...in principe had je nu in de buurt moeten staan, al dan niet koploper zijn...je moet de selectie van Ajax er eens bijpakken...super selectie en waar sta je??? Gewoon puur omdat ze niet beseffen waar het om gaat...ze laten de echte Ajacieden in de kou staan....ik had ze naar huis laten lopen gister...ze lopen over het veld met de gedachte van; het komt allemaal wel goed....waar zijn ze toch in hemelsnaam mee bezig????
alibabba
 alibabba - maandag 07 november 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Zo ik heb mijn zegje f gedaan...het was nodig om me te uiten...ik zit echt met een pestgevoel.....
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 19:13 schreef nora het volgende:

[..]

Hoi Pietje ik ben het gedeeltelijk wel eens met de Boer Ajax speelde helemaal niet slecht als je realistich gaat kijken dan was Utrecht amper gevaarlijk geweest het waren een paar langeballen die geen kans waren maar kansen werden door kinderlijk gestuntel van onze verdediging even terug kijkend doelpunt afstandschot ongevaarlijk maar werd van richting veranderd door Enoh (Anita stak zijn been ook niet uit jammer) doelpunt 2 was volgens mij de vrijetrap waar onze vriend Bovenberg groot 1.75 gewoon kan inkoppen bij de tweedepaal zonder dat vermeer en vertongen wat doen is ook een kadootje (deed hij trouwens vorig jaar ook tegen Ajax dan bij excelsior).Doelpunt drie was volgens mij een Vermeeertje en doelpunt 4 was volgens mij dat Ooier viel met Malenga en Vertongen stond te kijken anders had hij de bal zo weg kunnen schieten weer een kadootje ,doelpunt 5 was weer een langebal
op Malenga die liep door schuin naar doel perfekte sliding Vertongen maar helaas kwam Vermeer onterecht uit zijn doel want Vertongen was bij die man die bal ging toen via Vertongen zijn been over Vermeer weer een kadootje ,doelpunt 6 weer een Vermeertje.
Daar en tegen hebben wij 4 x gescoort en had Sulejmanie de lat geraakt en nog 2 ballen opzij moeten leggen dan hadden als nog 2x moeten scoren en nog een mooie aktie van Bully op de doellijn wat ook bijna een doelpunt was,daar heeft Utrecht helemaal niets t/o gezet het is eigenlijk een horrorfilm geweest voor ons Ajacieden.
Ja, ik weet het nora. Het was allemaal bagger en zo verschrikkelijk onnodig. Ik ben er nog steeds ziek van.
Geloof me, het kampioenschap moeten we nu al uit ons hoofd zetten. Ik geloof in wonderen, maar niet in onmogelijkheden.
Pietje
 Pietje - maandag 07 november 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 20:24 schreef alibabba het volgende:
Het is gewoon volstrekt onnodig om nu weer een achterstand goed te maken...in principe had je nu in de buurt moeten staan, al dan niet koploper zijn...je moet de selectie van Ajax er eens bijpakken...super selectie en waar sta je??? Gewoon puur omdat ze niet beseffen waar het om gaat...ze laten de echte Ajacieden in de kou staan....ik had ze naar huis laten lopen gister...ze lopen over het veld met de gedachte van; het komt allemaal wel goed....waar zijn ze toch in hemelsnaam mee bezig????
Ik ben het toch zoooooooo verschrikkelijk met je eens, alibabba. Ik ben er nog altijd ziek van :-(
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:

Supporters die van Basten niet serieus nemen, zijn niet serieus te nemen..
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zijn de meningen blijkbaar over verdeelt..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 08 november 2011 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Supporters die van Basten niet serieus nemen, zijn niet serieus te nemen..
Oke ik had het wellicht anders moeten formuleren want anders snap jij er natuurlijk niks van.
van Basten als persoon ( buiten zulke funcites om ) neem ik wel serieus, maar als technisch directeur en/of als trainer is hij totaal ongeschikt.

En nogmaals je hoeft niet bij elk bericht van mij te reageren hoor:
Ik neem jouw al helemaal niet serieus.

Jij vind natuurlijk dat hij het goed heeft gedaan he in het aankoopbeleid?
Die functie krijgt hij dadelijk weer namelijk!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2011 door AFCA MARCO --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 08 november 2011 - 10:06   quote  deeplink  
VECHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!! RAM HEM OP ZN BEK OLÈ OLÈÈÈ
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 08:28 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Oke ik had het wellicht anders moeten formuleren want anders snap jij er natuurlijk niks van.
van Basten als persoon ( buiten zulke funcites om ) neem ik wel serieus, maar als technisch directeur en/of als trainer is hij totaal ongeschikt.

als persoon en zelfs als trainer heb ik hem hoog zitten. en dat aankoopbeleid was eigenlijk zo slecht nog niet.. iedereen was super blij met zijn aankopen. daarbij komt dat Oranje mooiere partijen op de mat heeft gelegd dan BvM.. want dat is niet om aan tezien. en Had Mvb het elftal al zo goed als klaar gezet voor BvM nu. mvb was degene die de rotteoudeappels eruit heeft gegooit waar bvm nu de vruchten van pluk (qua winst niet qua speelstijl) of hij een goeie TD weet ik overgens niet en dat zou de toekomst moeten uitwijzen..
j.d
 j.d - dinsdag 08 november 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Voetbal is zo onverspelbaar als de pest, ja az staat 11 punten voor zij krijgen ook nog wel een mindere periode, en ook als de spanning naar het eind gaat toenemen wil ik ze ook nog wel zien voetballen als nu.....
Het is gewoon zaak geen punten meer te verspelen en doen wat je moet doen, namelijk druk houden op de rang lijst dan kan het zomaar een gekkenhuis worden....
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 08:28 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ik reageer waarop ik wil pikkie..

En mensen leren niet van hun fouten???
Ajx
 Ajx - dinsdag 08 november 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Stekelenburg kon volgens mij zeer behoorlijk meevoetballen hoor....
Ajx
 Ajx - dinsdag 08 november 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:

ten eerste spendeerde hij rond de 37 miljoen
ten tweede heeft hij nog altijd veel voetbalverstand!! Hij is en blijft een Ajacied en een held!
Ajx
 Ajx - dinsdag 08 november 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 17:58 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Want? Volgens mij houd Ajax gewoon het beste team dat er is!! Als mensen met de vorm er ook inkomen, kunnen we in Nederland ook gewoon alles met 5-0 winnen!! En dan bedoel ik Erikssen, Sulejmani, Boerigter iets doelgerichter, Vvertonghen beter, Alderweireld op niveau en de linksback die er dan ook staat. En de keeper die natuurlijk niet meer zulke blunders maakt!!
Ajx
 Ajx - dinsdag 08 november 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 18:46 schreef nora het volgende:

[..]

dat klopt alleen Anita is niks op die backplaats,
Hij kan het wel, alleen had hij tegen Utreg een superoff-day
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 november 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Doet pijn als je dit leest maar het is wel zo.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Achterstand

0.0078940