BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Willem van Hanegem column topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 05 augustus 2013 - 08:10   quote  deeplink  
Van Hanegem begrijpt niets van afgang Feyenoord

Willem van Hanegemen liet maandagochtend schriftelijk zijn ongenoegen uiten over het 2-1 verlies van Feyenoord bij PEC Zwolle. De Kromme begreep de keuzes van trainer Ronald Koeman niet, zag Stefan de Vrij stuntelen, miste spits Graziano Pellè en vroeg zich openlijk af wat er in de voorbereiding nu precies gedaan is.De reservebank werd zondagmiddag gevuld met Tonny Vilhena en Joris Mathijsen. 'Dat Goossens in de basis stond en Vilhena niet, begrijp ik niet. Maar wat doet het ertoe? Als je de competitie begint zoals de Feyenoorders deden, ben je dat mooie shirt niet waard', schrijft het Feyenoord-icoon in het Algemeen Dagblad.

Van Hanegem was met name teleurgesteld in het centrale verdedigingsduo. 'Ik heb het vaak voor Martins Indi opgenomen, maar die was verschrikkelijk slecht. Hij liep maar en liep maar, holde met de bal aan de voet zijn eigen spelers voorbij en passte maar weer terug als hij het na vijftig meter niet meer wist. Wat hebben die gasten in de voorbereiding gedaan? Kan iemand me dat vertellen?'

Ook De Vrij krijgt er van langs in de column van de oud-Feyenoorder. 'Wat word ik moe van die jongen na de wedstrijd. Altijd maar weer het verhaal dat ze niet genoeg gebracht hebben, dat ze de ballen niet kwijt konden. Hij moet maar eens een tijdje voor de spiegel gaan staan en dan dezelfde teksten uitslaan, dan krijgt hij vast door hoe irritant dat elke keer klinkt.'

En zo is het!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door MMM --
craven
 craven - maandag 05 augustus 2013 - 10:06   quote  deeplink  
eens...dat stomme gebrabbel elke keer weer pffff
TheMenace
 TheMenace - maandag 05 augustus 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 08:10 schreef MMM het volgende:

Willem van Hanegemen liet maandagochtend schriftelijk zijn ongenoegen uiten over het 2-1 verlies van Feyenoord bij PEC Zwolle. De Kromme begreep de keuzes van trainer Ronald Koeman niet, zag Stefan de Vrij stuntelen, miste spits Graziano Pellè en vroeg zich openlijk af wat er in de voorbereiding nu precies gedaan is.De reservebank werd zondagmiddag gevuld met Tonny Vilhena en Joris Mathijsen. 'Dat Goossens in de basis stond en Vilhena niet, begrijp ik niet. Maar wat doet het ertoe? Als je de competitie begint zoals de Feyenoorders deden, ben je dat mooie shirt niet waard', schrijft het Feyenoord-icoon in het Algemeen Dagblad.

Van Hanegem was met name teleurgesteld in het centrale verdedigingsduo. 'Ik heb het vaak voor Martins Indi opgenomen, maar die was verschrikkelijk slecht. Hij liep maar en liep maar, holde met de bal aan de voet zijn eigen spelers voorbij en passte maar weer terug als hij het na vijftig meter niet meer wist. Wat hebben die gasten in de voorbereiding gedaan? Kan iemand me dat vertellen?'

Ook De Vrij krijgt er van langs in de column van de oud-Feyenoorder. 'Wat word ik moe van die jongen na de wedstrijd. Altijd maar weer het verhaal dat ze niet genoeg gebracht hebben, dat ze de ballen niet kwijt konden. Hij moet maar eens een tijdje voor de spiegel gaan staan en dan dezelfde teksten uitslaan, dan krijgt hij vast door hoe irritant dat elke keer klinkt.'

En zo is het!!
dus mathijssen er gewoon inzetten samen met die klunsen de vrij en indi en janmaat.nelom heb je niks aan want die komt toch niet op dan kan je beter zorgen dat je op de nul kan spelen en over het algemeen lukt dat wel met mathijssen en ohja maak mathijssen gelijk even aanvoerder graag want de vrij of clasie als aanvoerder daar irriteer ik me al maanden aan!mulder kan je helaas niet vervangen,hij stond weer veels te ver uit zijn doel bij dat doelpunt wat die daar doet weetik niet maar als die lul nou gewoon in zijn doel blijft is er niks aan de hand.middenveld hebben we niks beters als clasie en vilhena en immers en voorin schaken en pelle en cisse met als invaller als armoe maar verhoek/goossens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door TheMenace --
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 05 augustus 2013 - 10:18   quote  deeplink  
Trainingskamp in Italië, Zonde van het geld!!!
TheMenace
 TheMenace - maandag 05 augustus 2013 - 10:19   quote  deeplink  
maar ja ze hebben in ieder geval de club weer te schande gemaakt maar ja dat is ook het enige waar feyenoord goed in is.
TheMenace
 TheMenace - maandag 05 augustus 2013 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 10:18 schreef Jan Tol het volgende:
Trainingskamp in Italië, Zonde van het geld!!!
heel feyenoord is zonde van het geld.ik snap nu wrom ze geen nieuw stadion krijgen.ze zijn eigenlijk dit stadion al niet waard laat staan een nieuw stadion!
Wim2
 Wim2 - maandag 05 augustus 2013 - 10:59   quote  deeplink  
Willem helemaal gelijk. Ze zouden het salaris vm die jochies in moeten houden .. Dan zouden ze wel wat beter spelen
eko-sporter
 eko-sporter - maandag 05 augustus 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:

Van Hanegem was met name teleurgesteld in het centrale verdedigingsduo. 'Ik heb het vaak voor Martins Indi opgenomen, maar die was verschrikkelijk slecht. Hij liep maar en liep maar, holde met de bal aan de voet zijn eigen spelers voorbij en passte maar weer terug als hij het na vijftig meter niet meer wist.

Het was Willem die een paar dagen geleden om het hardst riep dat BMI centraal moest komen te staan omdat hij veel beter zou zijn dan Mathijsen. Blijft een makkelijke baan om maar iets te mogen roepen en verder nergens verantwoordelijk voor te zijn.
JanM
 JanM - maandag 05 augustus 2013 - 13:28   quote  deeplink  
quote:

En zo is het!!
+1908!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 augustus 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Zet Clasie maar eens reserve. En de Vrij.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Juist niet.
JanM
 JanM - dinsdag 06 augustus 2013 - 14:20   quote  deeplink  
Mulder

Janmaat Kongolo Mathijsen Nelom

Clasie Immers Vilhena

Schaken (=>Manu) Te Vrede Cissé (=> Boëtius)
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 14:20 schreef JanM het volgende:
Mulder

Janmaat Kongolo Mathijsen Nelom

Clasie Immers Vilhena

Schaken (=>Manu) Te Vrede Cissé (=> Boëtius)
8894920-panic-emoticon.jpg
JanM
 JanM - dinsdag 06 augustus 2013 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 14:23 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
BMI, De Vrij en Pellè mogen best even hun zonden overdenken vanaf de bank. Vormer en Goossens zijn (op dit moment) gewoon niet goed genoeg (in vorm).
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 17:57   quote  deeplink  
Ja, of we zetten gewoon de sterkste elf er neer, ook een optie met Twente en Ajax voor de boeg...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 06 augustus 2013 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 17:57 schreef Nummer Zeven het volgende:
Ja, of we zetten gewoon de sterkste elf er neer, ook een optie met Twente en Ajax voor de boeg...
De vraag lijkt me meer of je nog wel bij de sterktste elf hoort als je zoveel fouten in korte tijd maakt.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 18:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De vraag lijkt me meer of je nog wel bij de sterktste elf hoort als je zoveel fouten in korte tijd maakt.
Één wedstrijd gespeeld dacht ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 06 augustus 2013 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 18:06 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Één wedstrijd gespeeld dacht ik.
oh, ik dacht dat we vorig seizoen ook een competitie hadden.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 18:14   quote  deeplink  
Dat beschouw ik niet als korte tijd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 06 augustus 2013 - 18:29   quote  deeplink  
Ik wel. Zijn laatste pakweg 15 officiële wedstrijden waren niet zijn beste.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:05   quote  deeplink  
Bij het Nederlands Elftal speelde hij anders voortreffelijk. Linksback is het drama inderdaad. Deze mindere wedstrijd centraal kan een keer gebeuren.
aad 64
 aad 64 - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:27   quote  deeplink  
Volgens Willem was Mokotjo in beginsel een topper in wording, nou dat is er zondag uitgekomen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 07 augustus 2013 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 19:05 schreef Nummer Zeven het volgende:
Bij het Nederlands Elftal speelde hij anders voortreffelijk. Linksback is het drama inderdaad. Deze mindere wedstrijd centraal kan een keer gebeuren.
Klopt. Maar nog meer dan Indi doelde ik op De Vrij.
JanM
 JanM - woensdag 07 augustus 2013 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 00:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt. Maar nog meer dan Indi doelde ik op De Vrij.
De Vrij, BMI, Clasie, Pellè ... het was allemaal brandhout. En Goossens en Vormer kunnen blijkbaar niet beter. Zorgwekkend!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 augustus 2013 - 17:21   quote  deeplink  
Van Hanegem tempert blijdschap: 'NAC bracht niets'

600x400-kd-1261405.jpg

Waar Willem van Hanegem vorige week nog keihard uithaalde naar zijn Feyenoord, deelt hij nu in de blijdschap. De Rotterdammers stonden in de vierde speelronde even onderaan, maar pakten thuis tegen NAC Breda de eerste punten van het seizoen (3-1).

De zege werd in De Kuip verwelkomd. Een opluchting. De eerste drie duels waren immers verloren van PEC Zwolle (2-1), FC Twente (1-4) en Ajax (2-1). Dat verleidde Van Hanegem, als clubicoon van Feyenoord, vrijdag stevige kritiek te uiten.

'Deze gasten hebben zoveel kwaliteit. Maar als ik ze zie, zit er totaal geen beleving in. Er moet iets aan de hand zijn. Iedereen is uit vorm', zo oordeelde hij in gesprek met de NOS over de spelersgroep van Feyenoord. En over trainer Ronald Koeman, die aangaf in zijn derde jaar in Rotterdam het zwaarste seizoen te gaan beleven: 'Dan had hij na twee jaar moeten stoppen.'

In zijn column in het AD vertelt Van Hanegem maandag blij te zijn met de eerste zege. 'Bij het kijken naar Feyenoord zag ik ook een enorme blijdschap in De Kuip. Daar werd zelfs ik een beetje week van. Ik zag nog genoeg om kritisch te zijn, bijvoorbeeld aan de blijdschap zou ik me hebben kunnen ergeren.'

De Kromme plaatste bij de langverwachte zege wel een kanttekening. 'Je wint met 3-1 van NAC, misschien wel het slechtste team van de Eredivisie, een ploeg die helemaal niets bracht. Nou, die heb je dan plat liggen in een bomvolle Kuip. Ik zou er vroeger niet trots op zijn geweest. Gisteren schaamde ik me er bijna voor. Maar goed, iedereen blij, dan ik ook, ik hoop dat het Feyenoord helpt als ze donderdag in dezelfde Kuip tegen Kuban Krasnodar moeten', doelt hij op de 1-0 nederlaag die moet worden goedgemaakt in de play-offs van de Europa League.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 augustus 2013 - 17:22   quote  deeplink  
Ik heb zelden zo een belabberd elftal gezien als NAC gisteren..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 augustus 2013 - 17:23   quote  deeplink  
Ben het met hem eens.
Nac speelt als een slappe kroket.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 oktober 2013 - 10:38   quote  deeplink  
Van Hanegem: 'Van Gaal is het spoor bijster'.

600x400-kd-1261405.jpg

Louis van Gaal neemt na het WK in Brazilië afscheid als bondscoach van het Nederlands elftal, tot blijdschap van Willem van Hanegem. De oud-voetballer is geen fan van Van Gaal.

"Van Gaal is het spoor bijster. Het is maar goed dat hij na het WK weggaat", zegt Van Hanegem, voormalig assistent-bondscoach van Oranje, tegen Sportschrijvert. Van Gaal zei eerder dat hij de Eredivisie hoger aanslaat dan de Serie A. Van Hanegem: "Hoe kun je dat nou beweren?"

"Ik zie speeltuinvoetbal in de Eredivisie, kolossale foutenfestivals. Met goed voetbal heeft het niets te maken. Dat zie je toch ook in de Europa Cup? Met hangen en wurgen hebben we drie deelnemers. En dan maar zaniken dat we het nooit meer kunnen bijbenen omdat de budgetten elders veel hoger liggen."

Van Hanegem vindt niet dat alles kan worden afgeschoven op een gebrek aan financiën. "Het Nederlandse voetbal maakte grof gezegd tussen 1970 en 1978 de dienst uit. En daarna nog wat periodes met PSV en Ajaks. Dat kwam niet omdat we hier zoveel verdienden hoor, bij Feyenoord kreeg ik 80.000 gulden. Nee, dat kwam omdat er een verzameling goede voetballers op het veld stond."
Bron:Voetbalprimeur
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 oktober 2013 - 12:35   quote  deeplink  
+1, behalve dat Willem vergeet dat voetballers niet weggingen, waardoor de eredivisie ook op niveau kon blijven. Sinds het bosman-arrest is het niveau steeds verder gezakt...., omdat de toppers (die vroeger niet gevraagd werden in het buitenland omdat ze daar ook maar drie buitenlanders mochten opstellen) nu niet meer blijven hangen.... Toen was er vanwege de buitenlanderregel een beperkte kwestie van vraag en aanbod... Sinds Bosman gaat het slechts om vraag en aanbod... aangezien wij hier minder te makken hebben, zijn hier mindere spelers... hooguit talenten...
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 11 oktober 2013 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 12:35 schreef Arie.Klooster het volgende:
+1, behalve dat Willem vergeet dat voetballers niet weggingen, waardoor de eredivisie ook op niveau kon blijven. Sinds het bosman-arrest is het niveau steeds verder gezakt...., omdat de toppers (die vroeger niet gevraagd werden in het buitenland omdat ze daar ook maar drie buitenlanders mochten opstellen) nu niet meer blijven hangen.... Toen was er vanwege de buitenlanderregel een beperkte kwestie van vraag en aanbod... Sinds Bosman gaat het slechts om vraag en aanbod... aangezien wij hier minder te makken hebben, zijn hier mindere spelers... hooguit talenten...
Mee eens. Wat echter ook mee speelt is het feit dat onze nationale clubs over een vrij lange periode financieel wanbeleid hebben gevoerd. Daardoor gingen niet alleen de nationale toppers (snel) naar het buitenland, maar ook onze suptoppers. Gelukkig hanteren de meeste eredivisieclubs weer hun gezond verstand. Het zal echter nog een paar voetbalgeneraties duren, voordat Nederland internationaal weer serieus genomen zal worden. Dat dit echter, bij aanhoudend goed sportbeleid, zal gebeuren staat voor mij vast. Want ook al zijn we een klein land, we waren en zijn nog steeds een voetbalnatie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 oktober 2013 - 14:43   quote  deeplink  
Als die championsleague voor nationale teams er maar niet komt, want dan haken we wel af....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 november 2013 - 22:42   quote  deeplink  
Willem in FC Rijnmond

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 11:56   quote  deeplink  
Van Hanegem looft handelswijze Koeman

600x400-koemanpsv.jpg

Willem van Hanegem looft hoofdtrainer Ronald Koeman in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. De Kromme noemt de oefenmeester van Feyenoord 'de winnaar van het weekend' en complimenteert Koeman over zijn handelswijze in aanloop naar het duel van gistermiddag tegen PSV.

'Koeman heeft in een moeilijke week het spel goed gespeeld binnen Feyenoord', begint Van Hanegem. 'Koeman zei dat, als hij merkt dat hij de steun van de directie of de spelers niet meer voelt, het direct over is voor hem. Volgens mij heeft hij in de dagen daaraan vooraf iedereen op zijn verantwoordelijkheden gewezen. Hij heeft zijn selectie precies in de goede stemming gebracht voor het treffen met PSV.'

Het resultaat was daar. Feyenoord domineerde en stuurde de Eindhovenaren puntloos naar huis. 'Ik hoop nu dat hij de rest van het seizoen blijft verwijzen naar deze wedstrijd. De wijze waarop Feyenoord de tegenstander naar de keel greep, dat moet elke keer weer zo gaan. Dan blijft Feyenoord titelfavoriet. Je mag best een keer verliezen, liever niet uiteraard, maar het mag nooit zo knullig als in Waalwijk.'
Bron:AD
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 15 december 2014 - 12:50   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/412916/van-hanegem-haalt-uit-hij-stuurt-mij-smsjes-als-ik-zijn-naam-verkeerd-uitspreek-.html

Haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2014 door JoopieKlepzeikerT --
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 februari 2016 - 10:00   quote  deeplink  
quote:

"Vergelijk dat dan eens met de spelers die hier de afgelopen jaren hebben gespeeld: Jordy Clasie, Graziano Pellè, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum, Jean-Paul Boëtius. Als we die spelers hier hadden gehouden - met hogere salarissen - dan was Feyenoord nu al zeker een paar keer kampioen geworden", besluit Van Hanegem.
Willem heeft natuurlijk wel een punt, maar een groot deel van deze spelers kregen al een behoorlijk salaris en wilden gewoon zelf weg. Het is ook niet één generatie, dit soort spelers blijft niet eeuwig bij 1 club. Clubliefde is een utopie. Willem leeft helaas soms nog een beetje in Utopia.
VVout
 VVout - maandag 01 februari 2016 - 11:58   quote  deeplink  
Net zo als 50 jaar huwelijk met één vrouw zeker, een wegwerpmaatschappij zonder al te veel normen en waarden. Amen 🙏
daan limbos
 daan limbos - maandag 01 februari 2016 - 12:22   quote  deeplink  
WILLEM HEEFT GEWOON GELIJK: als je dit elftal. met wat meer salaris bij elkaar had gehouden was je een aantal keren kampioen geworden, had je veel UEFA-centjes opgestreken en was je OOK schuldenvrij geweest. Nu zijn al die toppers voor een appel en een ei verkocht en zitten we met de gebakken peren. Van Geel heeft veel geld uitgegeven aan zeer middelmatige spelers die nu, als je ze wilt slijten, geen cent meer opbrengen. Zo zou je misschien we wel weer eens richting de rode cijfers kunnen gaan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 februari 2016 - 12:25   quote  deeplink  
Och als de wereld eens zo simpel in elkaar had gezeten als we zouden willen.
Fer, wilde weg.
Wijnaldum, wilde weg.
Clasie, is lang gebleven, goed salaris gehad, wilde weg.
Pellè, goed salaris gehad, wilde droom volgen.
BMI, is lang gebleven, goed salaris gehad, wilde weg.
de Vrij, is lang gebleven, goed salaris gehad, wilde weg.
Boëtius, niet zo goed als iedereen denkt.

Ach ja
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 februari 2016 - 12:39   quote  deeplink  
Ineens is het nabije verleden volledig vertaald naar wat wenselijk is.
Nuance mensen.
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 18:51   quote  deeplink  
Zo vinden u dat maar je spelers verwaarlozen zonder perspectief en op de bank houden dan wil iedere speler weg.Ik heb al eens meer gezegd motifatie is een sterkwapen en alsje een technise staf hebt of trainer die dat niet hebt dan nemen de spelers jouw ook niet serieus.Het is maar hoeje het voeld en objectief bekijkt en ook van wat er gevonden word door anderen mensen.Kijk nu naar Vilhena gewoon een goede voetballer goede motifatie Karsdorp en alsje niet oppast willen die gassies ook gewoon weg om dat er geen spirit is in zijn totaliteit zo wel boven als beneden moet het vuur uit hun oren komen maar dat is helaas niet zo .Nu is oh hij heeft gescoord ik kan hem morgen al verkopen zo n indruk heb ik nu van onze zo mooie club.We moeten er niet omheen draaien van wat dpelers willen maar wat is de oorzaak dat hij dat wil.clasie hebben ze wel om weten te praten waarom niet bij de rest.Fouten maken oke maar dit duurd al jaren en jaren de zelfde fouten het lijkt wel historie ppffff.Zo als meniggeen al beweren koop nu eens twee goede voetballers en bouw daar nu eens een elftal omheen ongeacht met wat je nu hebt kunje ook mee verder bouwen.En er moeten een paar fanatiekelingen er bij zitten die de rest mee kunnen sleuren zo nodig aan hun haren er zitten 40.000 toeschouwers op de tribune die verwachten wat van ons.Kampioenschap of beker oke maar presteer wat nu is bij de gods gratie of ze ge3n pijntjes hebben of zo straks worden ze nog ongesteld de zijkerdjes.Kramer word niet opgestel waarschijnelijk pijntjes wat ik niet geloofd maar oke hij heeft krediet genoeg gehad dus verder met achebar mag ik hopen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 februari 2016 - 18:52   quote  deeplink  
Ging het toen onder Willem denderend? Of vergeten we hoe het aan het einde toen ging?
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 18:58   quote  deeplink  
Nu hadden fer en Wijnaldum ook niet zo op met Mario Been ook Vlaar was daar bij betrokken ,maar Beentje ook een kind van onze club moest het ontgelden bij die drie boefjes die hebben er voor gezorgd dat het 10-0 werd bij psv en dat kunje merken aan dat Vlaar niet meer welkom was in de kuip dat was nog even op tv .Vlaar antwoorden ach dat is al weer zo lang geleden maar niet voor de club de saboteurtjes.En dat is nu weer aan de gang met Klazientje die god zij dank opgepleurd is .
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 18:59   quote  deeplink  
Resultaten zijn niet eeuwig maar staan wel geboekt onder zijn naam en die van den Herik.
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 19:03   quote  deeplink  
Het enige wat goed gedaan is ,de club gezond gemaakt en dat had nu al helemaal klaar kunnen zijn .En europacup nog kunnen spelen in iedergeval kunnen overwinteren maar nee het moest zonodig kut en klaziem worden ben nu klaar hoor.
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 19:07   quote  deeplink  
Nu vijftien miljoen te besteden zeg tien exclusief loon dan kunje toch minimaal een goeie van binnen halen.En niet zeven miskopen.
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 19:08   quote  deeplink  
Wat moetje nu met Tapia als je er zelf genoeg van hebt rond lopen?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 februari 2016 - 19:09   quote  deeplink  
Zeven
RenatoBos
Miskopen
RenatoBos
Kan
RenatoBos
Best

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Willem van Hanegem column topic

0.0076301