BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Willem van Hanegem column topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 februari 2016 - 19:09   quote  deeplink  
Hoor
RenatoBos
Voor
RenatoBos
Dat
RenatoBos
Geld..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 februari 2016 - 19:14   quote  deeplink  
Ik heb toch wel wat positieve twijfels over zijn aankopen, Botegin, Vejnovic, Toornstra,en als pinch hitter Kramer
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 19:15   quote  deeplink  
Ik ga jan dirk is bellen en kijken of hij dit verhaal durft te vertellen tegen v.Geel en Gudde en opletten of ze dan ineens op hun stoel gaan zitten schuivelen van deze wel rake vragen en dan beginnen we van af het moment Guidettie en geen excuuses koppen met spijkers slaan ook dat van de knavb die te goeden in die tijd maar hr Blokland daar komen ze dan weer mee vond het een gok nee nu benje uit de brand geholpen dan zou ik zeggen.
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 19:23   quote  deeplink  
Je moet persoonlijk bezig zijn met iedere speler en motiveren dat heeft Gio gewoon weg niet hij weet dat niet te brengen.Dat is ook het verschil met R Koeman die had dat wel verbeten zijn en je mening geven en niet zo stom lullen van ja het moet beter ja joh dat is leuk en aardig maar als je dan na enkele weken nog steeds het zelfde met de korners en vrije trappen ziet gebeuren dan denk ik bij mij zelf Gio wat benje aan het doen.Dus daar zit ook al een probleem wat de technise staf niet weet opte lossen hij staat er verder alleen voor en dat is natuurlijk ook niet goei.En zo gaje maar door het zit in de hele vereniging van boven tot onder en op het veld vindje dat terug.
dr love
 dr love - dinsdag 02 februari 2016 - 19:23   quote  deeplink  
wordt toch zo moe van die man hij kan alleen maar achteraf klagen of kritiek geven waarom helpt hij niet gio met adviezen hij zit er dichterop dan wij, van die stelletje lamzakken van assistenten moet je niks verwachten als ik van geel was had ik ze alang eruit getrapt en ook de scouting ook zwaar waardeloos ook moet er beter gecommuniceerd worden voor de voorbereiding met de hoofdchoach zoals :

de choach

hoe wil ik spelen
welke spelers wil ik er graag bij hebben moet natuurlijk wel financieel haalbaar zijn.
welke systeem ga ik gebruiken
selectie moet niet meer dan 25 spelers zijn anders heb je geen zicht meer op de kwaliteiten van de spelers en gun alle spelers ook speelminuten.
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 19:29   quote  deeplink  
De spelers zijn best wel aardig geloof me dat zit wel goed Toornstra kan beter Vejinovic moetje op de juiste plek zetten en vrije trappen laten oefenen met die poppen voor de coal jaag hem er maar in over die poppen diagonaal dat is het moeielijkste.Toornstra is een snelle jongen maar nerveus aan de bal net zo eigenlijk als Karsdorp in het begin.Zulke jongens hebben die aandacht nodig het is niet zo dat doe ik ff beslist niet maar bezig zijn en van afde zestien kogels afschieten zo dat de tegen stander er helemaal duizelig van word deed Koeman ook met Guidettie van af de zestien.
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 19:32   quote  deeplink  
Ja dat is zo alles is achter af mister love ,anders zou je geen form nodig hebben.
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 19:35   quote  deeplink  
Hij laat de slechte fuctionerende spelers op plekken te lang staan ,wissels duren te lang als het niet goed gaat.Kramer voor Achebar bv.
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 19:35   quote  deeplink  
Ja andersom natuurlijk Achebar voor Kramer.
ar
 ar - dinsdag 02 februari 2016 - 19:37   quote  deeplink  
De ballen diagonaal over de poppen jagen ja?
:))
fer63
 fer63 - dinsdag 02 februari 2016 - 19:38   quote  deeplink  
Laat hij meer halen uit de jeugd verdedigers bijvoorbeeld middenvelders gratis en voor weinig loon.sparen en zo nu en dan een topper er tussen met de jaren nu ku je weer opnieuw beginnen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 februari 2016 - 19:43   quote  deeplink  
Onleesbaar topic.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 februari 2016 - 19:44   quote  deeplink  
Met de groeten van fer
dr love
 dr love - dinsdag 02 februari 2016 - 20:17   quote  deeplink  
a.u.b kuijt, elia,acmhadi,vermeer,v.beek,a.vd heijden,vilena weg ermee helaas is kazim weggepest door de voetbalanalisten en die hufter van gio laat daar wel z,n oren flapperen maar ingrijpen op voetbal gebied snapt hij er geen sars van daarom rust er een vloek op de choach en td van feyenoord die jongen helaas is echt onterecht afgewezen hij had tenminste vuur en strijd in zich en dat ontbrak bij deze selectie.

net las ik dat v.geel wolfswinkel wil halen ongelofelijk dan begrijp je er helemaal geen snars meer van wat heb je nou aan hem die jongen is nog lichter dan kramer ik zeg je dat kramer veel beter is dan de meeste c a b garnituur alleen probleem is gio gebruikt hem helemaal verkeeerd en of de spelers staan niet op de juiste positie.

kramer is de beste kopper van de hele eredivisie clubs geloof me.

feyenoord moet echt es een ervaren buitenlandse choach halen want die Nederlanders zijn te gemakzuchtig en denken alleen maar aan z,n salaris maar ze kunnen niks dat is nou het grote probleem bij feyenoord ik zou iemand als j.klupp of die van r.b salzburg
of j.vd brom als hij dit niveau 2 jaar volhoud nu nog niet ze spelen echt wisselend goed voetbal eigenlijk horen zij op de tweede plaats. ajax derde tja feyenoord zal ik maar niet zeggen zit natuurlijk op de feyenoord forum hahahahahahahah
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 februari 2016 - 20:18   quote  deeplink  
Wij moeten ook een buitenlandse coach halen om dit te kunnen lezen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 februari 2016 - 20:38   quote  deeplink  
Maar als je het gelezen hebt dan heb je ook wat...
dr love
 dr love - dinsdag 02 februari 2016 - 20:39   quote  deeplink  
nogmaals kan iemand gio vertellen dat hij dringend 4-4-2 moet spelen tegen rada in de beker anders is het afgelopen voor gio dan moet hij maar weer terug als assistent

nieuwe keeper

v.beek botteghin achmadi kongolo

karsdorp gustafson toornstra achabar

elia kramer/ kuijt

elia heeft moeite als vleugel aanvaller te spelen hij komt maar steed naar binnen toe hij heeft wel dreigende acties naar de doel dat kan goed werken voor kramer/kuijt als afleiding daar hebben de meeste verdedigers moeite mee of je kan ook achabar met kramer spelen de een is goed aan de voet en de ander is een goeie kopper en heeft de juiste lengte.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 februari 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2016 - 20:38 schreef FR-Henk het volgende:
Maar als je het gelezen hebt dan heb je ook wat...
...Hoofdpijn bijvoorbeeld.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 februari 2016 - 20:53   quote  deeplink  
Buikloop
ar
 ar - dinsdag 02 februari 2016 - 20:53   quote  deeplink  
Hehehe
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:56   quote  deeplink  
Of er een eigen mening op na houd en dat heb jij niet ik weet het nu eenmaal beter en heb van af het begin dit zien aankomen en jullie verklaarde mij voor gek zo als nu geeft niet slaap lekker.
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:58   quote  deeplink  
En watje dan van mijn topic vind lees het dan niet ,dan heeft het ook geen zin .
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 20:02   quote  deeplink  
Ik zie het wat secuurder dan jouw en weet ook dat Tapia geen winnaar word,mocht ik het verkeerd hebben onthoud dit dan en slingerd het dan voor mijn voeten dan hebje recht van spreken.Maar voor nu zo als ik hem gezien en dingen over hem gehoord heb ord het niks.zo ook over Vlaar leuk hoor weer een uitgerangeerde speler die het niet lang volhoud met ook nog europeese wedstrijden eventueel.Hebje gezien hoe hij er uit ziet dat houd hij niet vol met dat lichaam.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 februari 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2016 - 19:58 schreef fer63 het volgende:
En watje dan van mijn topic vind lees het dan niet ,dan heeft het ook geen zin .
Ti's niet eens te lezen man..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 februari 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2016 - 20:02 schreef fer63 het volgende:
Ik zie het wat secuurder dan jouw en weet ook dat Tapia geen winnaar word,mocht ik het verkeerd hebben onthoud dit dan en slingerd het dan voor mijn voeten dan hebje recht van spreken.Maar voor nu zo als ik hem gezien en dingen over hem gehoord heb ord het niks.zo ook over Vlaar leuk hoor weer een uitgerangeerde speler die het niet lang volhoud met ook nog europeese wedstrijden eventueel.Hebje gezien hoe hij er uit ziet dat houd hij niet vol met dat lichaam.
Als we alles moeten onthouden wat je mist hebt en voor je voeten moeten gooien, moeten we allemaal leven tot 2075
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 februari 2016 - 16:52   quote  deeplink  
Een lang en gelukkig leven dan nog alleen jij bent perveckt
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 februari 2016 - 16:58   quote  deeplink  
Zo lang jullie het goed vinden datn de hr P. Blokland blijft zitten zulje nu en nooit kampioen worden.Manen zo als v.Geel kunnen er eigenlijk niks aan doen dat dit armzalige zooitje vijfwedstrijden verliezen nu zijn we blij met winst op roda maar zijn we straks blij met psv?dacht het ff niet maar goed slaap verder de volgende zware partij in de competitie staat voor de deur zondag ik zeg tegen mijn zin in we verliezen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 februari 2016 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2016 - 16:52 schreef Fer 1 het volgende:
Een lang en gelukkig leven dan nog alleen jij bent perveckt
Moet je eens google image search doen op perveckt.

viespeuk.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 februari 2016 - 17:01   quote  deeplink  
Maar ik win graag van ajax vaker met 6-0 en niet eens in de tien jaar of zelfs bij uitzondering met 4-2 maar dat mag ik niet zeggen dat is niet realisties genoeg.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 februari 2016 - 17:05   quote  deeplink  
Klopt, je mag t wel willen, maar je kunt t niet verwachten.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 februari 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Dat kunnen zij wel in de kuip maar wij niet in de Arena Amsterdam,en daar baal ik van al menig jaartje voor dat velen van jullie al geboren waren.Dus feijenoord word en en blijft een subtopper van de sterke derde plek zo als Amsterdam Johan Derksen bevolen hebben.Heel de Knavb en hilversum weten van te vooren al wat er komen gaat ,en wij hopen het tegenovergestelde .Hopen en weten zijn twee verschillen en dat wil er hier niet in.en dat er bij feijenoord wat moet veranderen is dan in mijn opinie een ding wat zeker is .Er zijn nu eenmaal sterke krachten op het moment die nog tegen werken maar daar komt toch verandering in voor de rest mogen wij tegen steeds maar weer beter weten in blijven hopen en dat oe ik op het poephuis daar.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 februari 2016 - 17:13   quote  deeplink  
Dus mij zelf voor de gekhouden dat wij ze wel ff zullen pakken nu ik dacht het niet voor het moment.In Amsterdam zeggen ze al die kampioenschappen worden saai in nederland maar verder komen ze ook niet zou je zeggen maar pakken wel miljoenen ondertussen en zo ook psv die staat al op 40 miljoen plus dertig voor die gozer die verkocht hebben daar kan onze club nog watvan leren.Maar als graag wil geloven dat het nu ff anders word moetje ff naar de kerk gaan daar hangt jesus nog steeds aan het kruis en dat veranderd ook niet.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 februari 2016 - 17:15   quote  deeplink  
Ik verwacht alles van mijn club maar het mag niet en dat is iets anders.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 februari 2016 - 17:18   quote  deeplink  
Pfffff ik verlang naar fer63
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 februari 2016 - 17:18   quote  deeplink  
Of toch niet..😬
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 februari 2016 - 17:20   quote  deeplink  
En daarom dat ik zo door blijft hameren en alleen maar kwaaier word van dat eigenwijze gelul.Als vroeger slecht speelden zongen we de herdertjes bij nachten en slaap kindje slaap dat hoorje niet meer nee het is stoerder om bij zo n jongen langs te gaan en hem met zijn gezin te bedreigen waar hij juist voor gevlucht is de klojos.Op de tribune kanje geen beter wapen hebben dan ze uit te jouwen en dat mis ik. Nee gaan ze verleden jaar staan aplausideren om dat ze op het laatste moment wel strijd gingen leveren de klojos kom nu zeg dit moet anders zo als de laatste keer uitjouwen en uit fluiten bij verlies dat verdient dat hondstrouwe publiek aboluut niet schandalig gewoon ik ben er nog kapot van.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 04 februari 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Tja ik heb ook wel eens wedstrijden met Willem gezien waar je niet blij van werd
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 februari 2016 - 18:15   quote  deeplink  
Het punt van een groot deel ouderen is dat het niet uitmaakt tegen wie ze praten.
Als het maar niet 'met' is.
fer63
 fer63 - vrijdag 05 februari 2016 - 01:18   quote  deeplink  
Gelijk inhaaken Henk op de kat toer blijven ,geen respeckt hebben voor je eigen clubicoon,maar een man die alles meegemaakt hebt en ook menig prijsje gewonnen hebt voor de club feijenoord.trainer geweest en Kampioen gemaakt kunje van dit zooitje niet zeggen saneren daar zijn hun goed voor de rest bij het grofvuil zetten met Blokland er bij.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 februari 2016 - 07:28   quote  deeplink  
Stoommachines zijn ook belangrijk geweest, veel respect voor, maar gebruiken we ook niet meer.
VVout
 VVout - vrijdag 05 februari 2016 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 07:28 schreef Stylzz het volgende:
Stoommachines zijn ook belangrijk geweest, veel respect voor, maar gebruiken we ook niet meer.
http://www.kennislink.nl/publicaties/de-comeback-van-stoom
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 februari 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
ja, Willem kunnen we helaas niet meer innoveren.
VVout
 VVout - vrijdag 05 februari 2016 - 13:42   quote  deeplink  
Ghéhe...
fer63
 fer63 - vrijdag 05 februari 2016 - 17:40   quote  deeplink  
Een punt van erkening Henk wat jij niet kent een vooruitziende blik al hebben van je zelf dat hebben de meeste van jullie niet .war ik eschamend vind is dat jij en stylzz jouw vriend dat niet erkennen en weinig in dat opzicht van julle laten horen alleen alse er niet meer omheen kan zo als de laatste vijf wedstrijden.Ik roep al bijna een jaar dat de bagger die van Geel en consoorten binnen haald dat je daar geen kampioen mee word .Nu weer Tapia waar we er zelf zat van hebben lopen inplaats van een goeie of twee goeie uit het buitenland .En we gaan doodleuk lopen hopen dat Tapia het mischien wel is de bleseurige gevoelige boy.Kom nou zeg dat ziet een kind nog wel die doet trouwens de was bij feijenoord gewoonweg belachelijk hoe er met geld omggegaan word.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 februari 2016 - 17:50   quote  deeplink  
Ik vind dat er geen bagger binnen gehaald is.
Ik vind de trainer bagger.
ar
 ar - vrijdag 05 februari 2016 - 17:58   quote  deeplink  
Geef hem de tijd.
Kijk naar cocku.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 februari 2016 - 18:00   quote  deeplink  
Ja, zei ik ook in t begin, maar geloof t niet echt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Willem van Hanegem column topic

0.0080070