|
|
ar
|
|
|
Nu afbranden is niet helemaal reëel. Je ziet ook nog dat hij zoekende is. Sommige wissels..ok, maar dat hoort er dan bij denk ik. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Leuke opmerkingen maken over het verleden alleen men leerd er hier niets van het voorbeeld ligt voor handen domme praat is ook iets voor de domme die kunje nu eenmaal nuets vertellen ook daar in dchiet men tekort . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio is een beste jongen. Dat is mogelijk het probleem.
In ieder geval seizoen afmaken. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Maar dan wisselen als je in het begin ziet dit is niks niet na een half seisoen waar de kop ook al weer van af is.De beste mensen die verstand van het spelletje hebben zetten ze buiten de deur als een kleine jongen. De ander houden ze angstvallig buiten de deur als of zij GOD ALLEMACHTIG ZELF ZIJN.Het Amsterdams klimaat zit gewoon binnen feijenoord en ook in het gemeente tehuis.Zie combie stadion hr Versluis feijenoord heeft niets te zoeken in europa zijn jullie nou blind doof of allebei |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
En dan doel ik op Stylzz en zijn vriend Henk Renato ook een beetje dom die hard meeloopt bah ,DOOOOOOOOOOPOOOOOOOOOOOOOOF POOOOOOOOOOOOOOTEN |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Nee weg er mee weer geen 5 3 2 opstelling tegen ajax Koeman deed wel en zo hoord dat ook .Ajax is een aanvallende ploeg je hebt met dit elftal fc knudde een extra man nodig tegen die gasten. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Daarom steeds duizenden middenvelders voor een hoop geld wat we zelf ook hebben lopen. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
We komen geen stap verder met die subtop aankopen van Blokland en v.Geel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 19:12 schreef fer63 het volgende:Maar dan wisselen als je in het begin ziet dit is niks niet na een half seisoen waar de kop ook al weer van af is.De beste mensen die verstand van het spelletje hebben zetten ze buiten de deur als een kleine jongen. De ander houden ze angstvallig buiten de deur als of zij GOD ALLEMACHTIG ZELF ZIJN.Het Amsterdams klimaat zit gewoon binnen feijenoord en ook in het gemeente tehuis.Zie combie stadion hr Versluis feijenoord heeft niets te zoeken in europa zijn jullie nou blind doof of allebei Privé heet ik in de regel GOD. Ik vind jou een echte KENNERT! |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
We krijgen weer op onze kloten daar als Gio geen maatregelen neemt weg er mee dan. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Het zijn marionetten die precies doen wat zij willen en nemen nog verkeerde beslissingen ook. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Eindelijk alsje het dan beter weet graag meer kretiek op dat zooitje en niet verheerlijken een keer winnen van een middenmoter zing ik geen hozanna want het leek nergens op met de hakken net over de sloot.Ik vind Vilhena best goed maar dat hij miste en ook niet heel even een fractie wachten op Karsdorp want die stond helemaal vrij.Nee schiet liever zelf over. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Een en al stres en geen goede verstanhouding hoelang houd dit stand in deze nood aangekocht elftal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pffff.... drie regels en ik heb alweer opgegeven....
Ben alweer aan vakantie toe! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha. Some things never change. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 19:13 schreef fer63 het volgende:En dan doel ik op Stylzz en zijn vriend Henk Renato ook een beetje dom die hard meeloopt bah ,DOOOOOOOOOOPOOOOOOOOOOOOOOF POOOOOOOOOOOOOOTEN Whahahahahaaaaaa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zullen we nu stoppen met roepen om Willem? Deze man kan zijn eigen rancune niet op zij zetten voor de club. Ziet dus liever de mensen FALEN dan zijn FEYENOORD HELPEN.
quote: Feyenoord heeft de hulp van Dick Advocaat ingeroepen om de technische staf te komende weken bij te staan als adviseur. Mario Been kreeg ooit de opdracht van de clubleiding om ideeën te wisselen met Willem van Hanegem. ''De clubleiding wilde toen dat ik dat deed,'' bevestigt Been in het Algemeen Dagblad. ''Ik vond zelf dat ik voldoende knowhow had in mijn technische staf. Het is niets geworden. Ik klopte destijds vaak aan bij Leo Beenhakker, ook nog nadat hij was gesneuveld bij Feyenoord. Een klankbord is altijd lekker. En Advocaat ziet misschien toch dingen die anderen niet zien.'' Van Hanegem was nu niet in beeld voor een dergelijke rol. De Kromme heeft die ambitie ook niet. ''Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen. Of ik zelf ja had gezegd als Van Bronckhorst mij had gebeld? Nee, eerlijk gezegd niet. Dat is vooral omdat ik iedereen bij Feyenoord voortdurend heb horen zeggen hoe goed de technische staf wel niet was. Dan heb je ook niemand nodig, denk ik dan.''
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft wel gelijk. Ik hoorde ook bijna elke week hoe geweldig de TS was, met Jan Wouters die een schat aan ervaring heeft.
Daarbij was Willem nooit gekozen, heeft een schijthekel aan die gladde TD en andersom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is geen gelijk bij clubliefde toch? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Je kunt van Willem zeggen wat je wil, maar hij heeft meer clubliefde voor Feyenoord dan iedereen in het Maasgebouw bij elkaar. Hij heeft in het begin aangeboden Van Bronckhorst bij te staan. Dat werd door Van Geel en Van Bronckhorst resoluut van de hand gewezen. Ik denk dat binnen de selectie meer wordt opgekeken tegen Van Hanegem dan tegen Advocaat. En Willem heeft het vermogen om het simpele voetbalspelletje ook heel simpel uit te leggen aan de selectie. En denk erom, wanneer ze bij hem hadden aangeklopt, was ie meteen in zijn auto gesprongen. Ongeacht wat ie nu zegt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 09:36 schreef MMM het volgende:Heeft wel gelijk. Ik hoorde ook bijna elke week hoe geweldig de TS was, met Jan Wouters die een schat aan ervaring heeft. Daarbij was Willem nooit gekozen, heeft een schijthekel aan die gladde TD en andersom. De aanstelling van Wouters vond ik n lachertje. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , nu advocaat er weer bij pfff gaat nergens over , ja over een ding dat de TS zelf aangeeft niet capabel te zijn |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Precies.... gefaald, maar conclusies trekken ho maar.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 09:52 schreef nr 10 het volgende:Je kunt van Willem zeggen wat je wil, maar hij heeft meer clubliefde voor Feyenoord dan iedereen in het Maasgebouw bij elkaar. Hij heeft in het begin aangeboden Van Bronckhorst bij te staan. Dat werd door Van Geel en Van Bronckhorst resoluut van de hand gewezen. Ik denk dat binnen de selectie meer wordt opgekeken tegen Van Hanegem dan tegen Advocaat. En Willem heeft het vermogen om het simpele voetbalspelletje ook heel simpel uit te leggen aan de selectie. En denk erom, wanneer ze bij hem hadden aangeklopt, was ie meteen in zijn auto gesprongen. Ongeacht wat ie nu zegt. Zal best iets van kloppen, maar op mij komt hij met regelmaat behoorlijk seniel over. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zal mede ook door de spanning komen tussen hem en van Geel. Hij had de kans sowieso nooit gekregen.
Misschien daarom deels zijn uitspraak? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het is mij opgevallen dat alles wat ze doen de laatste vijfjaarver beneden maats is en alles wat tegenovergesteld dat voeren ze met volledige wilskracht uit.Alle club icoonen of zeer ervaren mensen worden of buitengezet of de deur stijf en pot dicht gehouden om feijenoord te laten falen.V.Geel is opzettelijk bezig feijenoord naar de klote te helpen,want zo mooi vind hij feijenoord niet als hij beweerd te zeggen.Als hij dat echt zou menen zou willem of Beenhakker allang op hetgrote podium staan.V.Geel staat daar liever zelf tenkoste van alles.De grootste mis koop is v.Geel zelf deze man moet zo snel mogelijk weg. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nu D.Advocaat binnengehaald is door Gio zelf,wil dat zeggen dat de TD totaal de controle kwijt is over het technis gegeven beleid van de club feijenoord.Deze man is zeer onbekwaam om feijenoord met de nu ruime mogelijkheden die aanwezig zijn bij de club feijenoord naar een hoger plan te tillen.Waarschijnelijk is hij doorzijn ruggegaan.of door het ijs gezakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 12:07 schreef MMM het volgende:[..] Zal mede ook door de spanning komen tussen hem en van Geel. Hij had de kans sowieso nooit gekregen. Misschien daarom deels zijn uitspraak? Ik weet t niet, ik vind dit weer zo'n uitspraak dat ik denk pfff. Zeg dan niets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Willem voelt zich soms groter dan de club. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Willem voelt zich niet groter, hij ziet het gewoon beter ,maar het stokje neemt hij niet meer over helaas.Willem is door en door begaan met de club, en verteld ook over de fouten waarwij het als leken ook overhebben.En nog snappen ze totaal niet wat hij daar meebedoeld ,er word daar in, niet ingegrepen en dat is ergelijk voor hem maar ook zeker voor ons. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gio is onkundig met zijn technise staf dat is nu wel bewezen,jammer maar het is niet anders. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Wat doet Wimpie Jansen tegenwoordig? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En Martin doet het zelfde eigenlijk ,deze man vind het goed zo niks doen niks laten horen vanje en zo laten als het is.Want feijenoord is zo mooie club daar hebje verder niets meer aan toe te voegen mooi he. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gefeliciteerd grote held!
Niet iedereen waardeert je kritiek en 'gezanik' op de club, maar ik snap je volkomen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 - 10:32 schreef MMM het volgende:Gefeliciteerd grote held! Niet iedereen waardeert je kritiek en 'gezanik' op de club, maar ik snap je volkomen. Zo is het maar net!! In mijn ogen slaat hij vrijwel altijd de spijker op zijn kop. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hij zit nog steeds bij de jeugd volgens mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En nog gefeliciteerd, ouwe zeiksnor met je goeden hart op de goede plaats. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Willem noemt Willems één van de beste verdedigers van Nederland.
... .. . Dus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ie ook op die positie.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat Renato zegt. Willems kan niet verdedigen. Maar dat kan Marcelo (Real Madrid) bijvoorbeeld ook niet. Tis wel een zeer waardevolle speler voor een elftal dat de bovenliggende partij is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus oneens met Van Hanegem. Want Willems kan niet verdedigen, maar als hij op zijn sterke punten benut wordt, is er geen betere in Nederland. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Willem iets kunnen doen aan het huidige feyenoord? Ik denk het niet hij is heeel rancuneus.............. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 18:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dus oneens met Van Hanegem. Want Willems kan niet verdedigen, maar als hij op zijn sterke punten benut wordt, is er geen betere in Nederland. Hij en Depay zaten er al voor het tijdperk van Geel. Allebei Rotterdammers en nooit gescout door Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 19:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij en Depay zaten er al voor het tijdperk van Geel. Allebei Rotterdammers en nooit gescout door Feyenoord Jep. Zit niet echt lekker natuurlijk. En der zijn der wel meer uit de regio Rotterdam die in Eindhoven of bijvoorbeeld Enschede terecht komen.. |
|
|
|
|
Ernst Happel
|
|
|
Kein geloel ! Willem was een briljante voetballer, maar een zeer matige coach, die er de laatste jaren bij Utrecht een puinhoop van maakte. Zo'n man kun je nu geen rol meer geven. Bovendien is hij alleen maar bezig om z'n vriendjes te ontzien en oude rekeningen te vereffenen. |
|
|
|