|
|
Fer 1
|
|
|
Willem wil spelers halen die hij goed vind ,en zijn dan weer onbetaalbaar,en ook zijn huidige vrouw vind het niet goed.logis met zo n bende dieven |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De man bij uitstek die feijenoord beter kan maken ,je krijgt het aanje harter van ,ik begrijpt dat volkomen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zo lang er verder niets veranderd zal hetzo blijven,ik vrees het ergste weer dit jaar. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Voorlopig staan we zevende ,ook in jaren niet meer meegemaakt,het kan nog erger worden want feijenoord is makkelijk te pakken ,daar gaan ze van uit dat geeft perspectief. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De twaalfde man hoorje ook niet meer voordurend,het is net ofje al in een nieuwe kuip zit . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 21:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jep. Zit niet echt lekker natuurlijk. En der zijn der wel meer uit de regio Rotterdam die in Eindhoven of bijvoorbeeld Enschede terecht komen.. Bosjes; ) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In het Spaans is het Tapia |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ome Willem fileert Martin. Dan zal het wel klaar zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laten we het hopen. Maar het feit dat hij er nog steeds zit betekend dat er nog veel meer rotte appels in het bestuur zitten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Willem tipt Janssen van Utrecht. Koekoek. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Tsja, die zal zeker niet slechter zijn dan wat wij hebben lopen, maar nou niet echt de oplossing lijkt me. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
gewoon st Juste centr Bottegin centr malacia rechts Haps op links |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Malacia als linkspoot op rechts lijkt mij niet handig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beter dan wat er nu loopt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Malacia, Verdonk of krijg je Nieuwkoop nou echt niet meer op de rails. Hij heeft toch niet alleen slecht gepeeld dus als ie dat nou zo weer eens zou kunnen. Dat van die linkspoot is het dingetje, maar Nieuwkoop is wel een keer passée. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2019 - 17:22 schreef VVout het volgende:[..] Malacia, Verdonk of krijg je Nieuwkoop nou echt niet meer op de rails. Hij heeft toch niet alleen slecht gepeeld dus als ie dat nou zo weer eens zou kunnen. Dat van die linkspoot is het dingetje, maar Nieuwkoop is wel een keer passée. Met Malacia zit ik ook niet rustig in mijn stoel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vroeger had je een sta vak, kon je die zenuwen er lekker uit springen. Maar het is en blijft een heikel punt achterin ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Scoren is ook een dingetje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
5-1 toch geworden vandaag, maar waarom jeugd een kans geven. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Willem Janssen..??? Precies 10 jaar te laat met dit advies. Niet doen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2019 - 17:33 schreef VVout het volgende:Vroeger had je een sta vak, kon je die zenuwen er lekker uit springen. Maar het is en blijft een heikel punt achterin ja. Dat waren de mooie tijden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem adviseert Feyenoord: ''Ze direct bij de nek pakken''
De media leggen een enorme druk op de aankomende Klassieker. Clubicoon Willem van Hanegem hoopt vooral dat Feyenoord het eigen spel gaat spelen en wenst daarnaast vooral dat eventuele ongeregeldheden niet te veel uit de hand gaan lopen. Mocht dat wel gebeuren, dan pleit De Kromme voor harde sancties tegen zich misdragende supporters.
"Die moeten ook niet meer aankomen met het idee dat ze Feyenoorder zijn. Die hebben hier in de Kuip dan gewoon niets meer te zoekenamp;euro;amp;euro;, aldus Van Hanegem in de Willem & Wessel podcast van het Algemeen Dagblad. Het omstreden vertrek van Steven Bergluis naar de aartsvijand ziet hij ook niet als reden tot rellen. "Feyenoord is er niet slechter van geworden."
De nadruk zou op het spel van de Rotterdammers moeten liggen. "Ajaks zit nu meer in de rats dan Feyenoord. Daar moet je gebruik van maken. Dus niet van: we gaan eerst rustig spelen. Nee, ze direct bij de nek pakkenamp;euro;amp;euro;, zo vervolgt Van Hanegem, die ook nog aangeeft dat Feyenoord in de verloren finale van de Conference League te voorzichtig is begonnen. "Als Feyenoord toen gewoon het aanvallende spel was gaan spelen, waarin het tot dan een heel seizoen goed was geweest, had het die finale waarschijnlijk gewonnen." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''Dat is heel vervelend, maar die dingen gebeuren''
Willem van Hanegem heeft met veel aandacht gekeken naar Feyenoord en PSV. De topper maakte qua niveau geen grote indruk op de oer-Feyenoorder. Ook begrijpt De Kromme de woede van de Eindhovenaren op scheidsrechter Danny Makkelie niet.
''Bij PSV ging het ook opeens over negen minuten extra tijd'', vertelt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. ''Alsof dat een excuus is om Jahanbakhsh er nog eentje achter die Walter Benítez te laten mikken. Ze moeten daar woedend zijn op Armando Obispo. Er was weinig aan de hand en zijn gekke actie draait de wedstrijd om. Een rode kaart in de Kuip bij een voorsprong, die krijg je alleen als je echt niet anders kon. Dit sloeg nergens op. Kijk mij eens even het duel aangaan, dat was het idee.''
Van Hanegem zag Feyenoord en PSV geen hoog niveau aantikken zondagmiddag. ''Voor de rust was het voortdurend inleveren bij de tegenstander. En de lat gaat ook omlaag. Ik hoorde trainer Ruud van Nistelrooij na afloop zeggen dat ze niet hadden verloren in de Kuip. Maar ze stonden diep in blessuretijd toch nog voor, terwijl ze een gat moeten dichten op de ranglijst?.''
Justin Bijlow liep een blessure op. Van Hanegem kan zich enorm storen aan de geluiden dat de doelman van Feyenoord blessuregevoelig is. ''Die loopt een polsbreuk op en dan struikelen ze weer over elkaar om te roepen dat hij de man van glas is. Hij speelde alles dit seizoen, keepte de laatste weken heel sterk en ja, dan kun je op de training weleens pech hebben en een breukje oplopen. Dat is heel vervelend, maar die dingen gebeuren.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: "Feyenoord had al gewoon in de kwartfinale kunnen staan"
Met de Europese return tegen Shakhtar Donetsk en de Eredivisiekraker tegen achtervolger Ajaks staat Feyenoord voor een enorm belangrijke week. Toch had de ploeg het zich op voorhand makkelijker kunnen maken, stelde clubicoon Willem van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. Daarmee doelde hij op de eerste ontmoeting met Shakhtar in Warschau.
Van Hanegem schreef dat hij zich donderdagavond had geërgerd aan Feyenoord. "Ja, ze hadden de bal tegen Shakhtar. Die ploeg rende namelijk zo snel mogelijk terug naar de eigen helft als ze de bal verloren. En daar stonden ze dan te kijken hoe Feyenoord de bal rond speelde. Het leverde allemaal bitter weinig op. Feyenoord had al gewoon in de kwartfinale kunnen staan. En dat maakt zo'n partij donderdag, vlak voor de Klassieker van zondag, wat makkelijker."
Overigens hekelde Van Hanegem ook de manier waarop Feyenoord voor die Klassieker in de underdogrol wordt neergezet. "Ajaks won weer, de zevende competitiewedstrijd op rij. Die zijn in vorm, hoor ik dan. Zou kunnen, maar Heerenveen maakt er twee en kon er ook vijf maken, toch? Ze zouden nu opeens favoriet zijn voor de Klassieker. Maar de enige echte tegenstander die ze sinds het ontslag van Schreuder hebben gehad, was Union Berlin. En die verloren ze."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 maart 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik meen mij te herinneren dat Feijenoord heel veel kansen in de 2e helft creëerde tegen Shaktar.....dat maakt het zo zuur... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 19:03 schreef CobusIII het volgende:Ik meen mij te herinneren dat Feijenoord heel veel kansen in de 2e helft creëerde tegen Shaktar.....dat maakt het zo zuur... We doen nooit iets makkelijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Van Hanegem: ''Zijn jullie in Amsterdam Martínez tegen Dessers vergeten?'' vandaag, 21:38 376 reacties Voor Willem van Hanegem is er geen enkele twijfel meer: Feyenoord gaat dit seizoen kampioen van Nederland worden. De ploeg van trainer Arne Slot won De Klassieker in de Arena na een overtuigende tweede helft.
''Nee, dit gaat Feyenoord natuurlijk nooit meer weggeven'', vertelt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad ''Er waren volop mensen die vonden dat 2-2 ook prima was geweest in de Johan Cruijff Arena, maar dit maakt zoveel verschil. Want als je nu tegen Sparta of Cambuur de komende weken nog op 1-1 staat, hoef je niet in paniek alles op alles te zetten om te winnen.''
Van Hanegem is ook lovend over de aanvoerder van Feyenoord. ''Ik genoot van Orkun Kökçü, die na afloop zijn hart liet spreken en zei dat hij zich had gestoord aan de praatjes in Amsterdam. Dat mag hij toch zeggen? Kijk, die grote bek hoort bij Ajax. En vaak maken ze het ook waar. Maar als dat niet zo is, dan mogen tegenstanders dat best zeggen.''
Quilindschy Hartman werd al vroeg door Slot gewisseld. De verdediger ontsnapte aan zijn tweede gele kaart. Volgens Van Hanegem een uitstekende beslissing. ''Dat deed Danny Makkelie gewoon goed. Dezelfde Ajacieden die nu boos waren, hadden vorig seizoen mazzel toen Lisandro Martínez bijna het borstbeen van Cyriel Dessers brak. Zijn jullie dat vergeten? Dus niet te lang over zeuren, zou ik zeggen.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Willem van Hanegem is woedend op relschoppers Feyenoord: ‘Als je voor rottigheid komt: opdonderstralen’
Willem van Hanegem is woedend over het aanstekerincident van gisteren, tijdens de Klassieker in de Kuip. ,,Je kan niet van deze club houden, zoals zo veel miljoenen mensen doen, en dan elke keer het verzieken voor de club,’’ zegt de Feyenoord-icoon in de nieuwe aflevering van de AD Willem & Wessel-podcast over de supporters die Ajacieden bekogelden.
,,Ze hebben niet in de gaten dat dit je club op een gegeven moment naar de klote helpt,’’ zegt Van Hanegem. Ajax-speler Davy Klaassen - volgens Van Hanegem ‘een aardig ventje’ - raakte aan zijn hoofd gewond doordat een aansteker naar hem werd gegooid.
Van Hanegem baalt enorm van hoe het gelopen is in de Kuip. ,,Ik kan me niet voorstellen dat er duizenden van dit soort mensen in de Kuip zitten. Er zit een aantal mensen dat altijd uit is op narigheid, en een aantal gaat daarin mee.’’ Een levenslang stadionverbod voor degenen die het uit de hand laten lopen, zou Willem van Hanegem uitdelen. ,,Je gaat hier toch naar toe omdat je van het voetballen houdt, niet om de club schade toe te brengen?’’
Maar hoe stop je mensen die dingen naar het veld gooien? ,,Je moet ze eigenlijk met elkaar aanwijzen, en dan nooit meer laten komen’’. Zo hoopt van Hanegem dat het Legioen eindelijk een keer relschoppers gaat corrigeren. Want, zo benadrukt hij nog eens, anders gaat de club waar hij zo van houdt kapot. Moeten er dan overal netten hangen als Feyenoord de rivaal uit Amsterdam ontvangt? ,,Het is natuurlijk te gek voor woorden dat het moet, maar hang dan gewoon die netten op. Ik kon het op televisie prima zien met die netten.” |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Willem heeft altijd gelijk . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
"Bij Feyenoord ging het ook na de 5-1 tegen RKC nog over het gooien en het vuurwerk", aldus Van Hanegem, die vorige week in de Willem & Wessel-podcast het incident ook al besprak. "Het is tijd dat de mensen in het stadion elkaar er op aan gaan spreken als het fout gaat. Dat is een hele klus want ik hoorde van de mensen die het kunnen weten wat er allemaal op het veld is gevonden na de Klassieker en dan hebben we het niet over één aansteker of batterij. En ook niet over tien." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, ik vind het wel niet zo belangrijk. Je hebt een helft aardig gespeeld, beslist het direct na rust, de hele wedstrijd niet in de problemen geweest. Je hebt wat spelers voortijdig kunnen wisselen. Natuurlijk was het gezapig en had er meer ingezeten. Maar met de wedstrijd(en) tegen Roma, heeft het niet prioriteit 1, 2 of 3.
Overal in de top wordt gas teruggenomen als het kan. Guardiola haalt constant Haaland er halverwege af. Bij Madrid geven ze hun betere spelers rust als het kan. Slot begint altijd met de sterkste elf, dus dan mag je helemaal als het kan, een aantal jongen wisselen, zekers als je bijvoorbeeld bedenkt dat we geen echte alternatieven op het middenveld hebben. Wieffer en Kokcu kregen toch wat tikjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t vooral tekenend hoe blij Slot was met de 0-3. Dat zegt wat mij betreft veel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2023 - 07:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:mwa, ik vind het wel niet zo belangrijk. Je hebt een helft aardig gespeeld, beslist het direct na rust, de hele wedstrijd niet in de problemen geweest. Je hebt wat spelers voortijdig kunnen wisselen. Natuurlijk was het gezapig en had er meer ingezeten. Maar met de wedstrijd(en) tegen Roma, heeft het niet prioriteit 1, 2 of 3. Overal in de top wordt gas teruggenomen als het kan. Guardiola haalt constant Haaland er halverwege af. Bij Madrid geven ze hun betere spelers rust als het kan. Slot begint altijd met de sterkste elf, dus dan mag je helemaal als het kan, een aantal jongen wisselen, zekers als je bijvoorbeeld bedenkt dat we geen echte alternatieven op het middenveld hebben. Wieffer en Kokcu kregen toch wat tikjes. Eens. Geen moment in de problemen geweest. 3 punten in de tas en door. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2023 - 07:50 schreef Stylzz het volgende:Ik vind t vooral tekenend hoe blij Slot was met de 0-3. Dat zegt wat mij betreft veel. Zoals ik het zie denk ik dat het team zijn opdracht zeer goed heeft uitgevoerd. Slot heeft daardoor een goed gevoel voor komende wedstrijd en ik dan dus ook. |
|
|
|