BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 april 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Overbodige Feyenoorder wil nieuwe stap zetten

600x400-531695.jpg

Mats van Huijgevoort staat op een kruispunt in zijn nog prille carrière. Drie jaar geleden was hij een opkomend talent bij Feyenoord, maar verder dan één wedstrijd in de Eredivisie kwam hij nooit in Rotterdam-Zuid. De club leende hem vorig seizoen uit aan Excelsior en stalde hem deze jaargang bij Willem II. In Tilburg is de verdediger echter niet verder gekomen dan het tweede elftal van de Tricolores.

Van Huijgevoorts contract bij Feyenoord loopt ten einde en wordt niet vernieuwd. De 21-jarige mandekker gaat dan ook op zoek naar ander emplooi. Ik moet nu een stap zetten'', zegt de verdediger, die zowel links achterin als in het centrum van de defensie uit de voeten kan. Ik kijk ernaar uit om in een nieuwe omgeving aan de slag te gaan, laat hij weten op de website van Sport-Promotion, dat hem zakelijk vertegenwoordigt.

Met de overstap naar Willem II keerde Van Huijgevoort terug bij zijn eerste club. Vanuit Tilburg zette hij koers richting Feyenoord. Zijn enig wapenfeit voor de volksclub was een basisplaats tegen VVV-Venlo in het seizoen 2011/12. Bij Excelsior speelde hij nog elf wedstrijden.
Bron:Voetbalzone
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 22 april 2014 - 17:07   quote  deeplink  
Heel jammer vond hem een goeie speler
jk hoop wel dat hij in het betaalde voetbal blijft
Sensi
 Sensi - dinsdag 22 april 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Redelijk ja, maar denk ook niet dat hij op zn plek is bij Feyenoord. Buiten dat we hebben genoeg verdedigend talent rondlopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 april 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Feyenoord Rotterdam þ@Feyenoord · 2m
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Stef Gronsveld (18), Jari Schuurman (17) en Gustavo Hamer (16) over hun eerste profcontract.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 april 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2014 - 16:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoord Rotterdam þ@Feyenoord · 2m
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Stef Gronsveld (18), Jari Schuurman (17) en Gustavo Hamer (16) over hun eerste profcontract.
GRONSVELD, HAMER EN SCHUURMAN TEKENEN EERSTE PROFCONTRACT

556022c01964a015e4e23cb5d7837dcd_660_300_crop.jpg

In een van de Business Units in De Kuip was het woensdagmiddag een komen en gaan van talentvolle jeugdspelers van Feyenoord en hun families en vrienden. Een dag nadat Bart Nieuwkoop tekende bij Feyenoord, was het woensdag de beurt aan achtereenvolgens Stef Gronsveld (18), Gustavo Hamer (16) en Jari Schuurman (17) om hun handtekening te zetten onder hun eerste profcontract bij Feyenoord, ieder voor drie jaar. De drie talenten waren al in eerder stadium een verbintenis met Feyenoord overeengekomen. Woensdag werden tijdens een feestelijke bijeenkomst de contracten getekend.

Technisch directeur Martin van Geel had bij die gelegenheid een belangrijke boodschap voor de drie talenten. Dit contract is een stimulans in plaats van een einddoel, vertelde hij. We hopen dat Stef, Gustavo en Jari zich ook de komende jaren verder blijven ontwikkelen en nieuwe stappen blijven maken en daar hebben we ook alle vertrouwen in. Daar gaan we hen natuurlijk zo goed mogelijk bij helpen.

Gronsveld, die dit seizoen uitkomt in A1, omschreef zijn eerste profcontract als een schitterende beloning voor het werk in de afgelopen jaren. De vleugelverdediger speelt sinds zijn elfde bij Feyenoord. Dit is een fantastisch moment voor mij, ik ben heel trots, zei hij. Het is mooi om te zien dat mijn familie ook blij is voor mij, daar doe je het ook voor. Nu wil ik een volgende stap gaan zetten in mijn ontwikkeling. Ik droom ervan om bij het eerste elftal te komen, maar volgend seizoen speel ik nog een jaar in A1. Dan ben ik tweedejaars A-junior, dus dan wordt er ook weer meer van mij verwacht.

Niet veel later kreeg Gustavo Hamer zijn shirt uitgereikt van Van Geel. Daarop stond niet zijn achternaam, maar zijn bijnaam Guga, tot grote vreugde van Hamer zelf. Ik ben geboren in Brazilië. Iedereen die Gustavo heet, wordt daar Guga genoemd, sprak de aanvallende middenvelder, die op tweejarige leeftijd naar Nederland verhuisde. Het lijkt me fantastisch om met Guga op mijn shirt te mogen voetballen. Mijn eerste profcontract is in dat opzicht een grote stap, hier heb ik van jongs af aan van gedroomd. Dankzij dit contract zal ik alleen nog maar harder gaan werken om mijn doel te bereiken.

Aan het eind van de middag was het de beurt aan Jari Schuurman om zijn eerste contract bij Feyenoord te ondertekenen. Dit contract voelt als een beloning voor hard werken, zei de allround middenvelder, die dit seizoen ook regelmatig in de spits speelde. Die positie heeft goed uitgepakt voor mij, want ook in de spits heb ik mijn doelpunten meegepikt. Toch blijft een positie op het middenveld mijn voorkeur hebben, omdat daar mijn kwaliteiten het best tot hun recht komen. Daar focus ik me dus de komende jaren op.

Schuurman, Hamer en Gronsveld zullen komend seizoen alle drie uitkomen in Feyenoord A1.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 mei 2014 - 22:35   quote  deeplink  
Talentvolle Arubaan Jesus Peñate naar De Kuip

IMG_9057-2.jpg

Jesus Peñate komt op uitnodiging van Feyenoord komend seizoen een week meetrainen. De 16-jarige Arubaan van club RCA maakte afgelopen week de meeste indruk op de jeugdtrainers onder wie de voormalig profvoetballers Ben Wijnstekers, Robin Nelisse en Regi Blinker.

Feyenoord gaf afgelopen week op Aruba een week lang gasttrainingen aan ruim honderd jeugdspelers. De meest getalenteerde speler kreeg van Robin Nelisse de toezegging dat hij een week mag aansluiten bij de jeugdopleiding van Feyenoord. 'Jesus Peñate is een groot talent', zegt David Abdul, trainer in de hoogste afdeling van Aruba. 'Ik denk goed genoeg om op termijn prof te worden in Nederland.'

In onderstaand filmpje scoort Peñate bij zijn debuutwedstrijd voor RCA.
http://youtu.be/jmFSyboq8ag
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 mei 2014 - 23:19   quote  deeplink  
Finale Jong Feyenoord gaat niet door

600x400-DSCF3877.JPG

De finale om de landstitel bij de beloften tussen Feyenoord en Vitesse gaat niet door. De KNVB heeft aan RTV Rijnmond bevestigd dat er een vooronderzoek is gestart naar een fout van Vitesse.

Jong Vitesse zou in een wedstrijd een speler hebben opgesteld die niet speelgerechtigd was.
Welke straf de aanklager betaald voetbal Vitesse vanwege deze misstap oplegt, is nog niet bekend.

FC Groningen haalde in divisie A evenveel punten als Vitesse, maar de Arnhemmers werden door een beter doelsaldo kampioen. In twee duels met de kampioen van divisie B, Feyenoord, zouden zij uit gaan maken wie de landstitel pakt. De wedstrijden stonden op 5 en 12 mei gepland.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 mei 2014 - 23:24   quote  deeplink  
Gronsveld over contractondertekening: 'Dit is hartstikke mooi'

600x400-gronsveld.jpg

Stef Gronsveld heeft gisteren zijn eerste profcontract bij Feyenoord getekend. De 18-jarige verdediger speelt vanaf zijn elfde voor de club uit Rotterdam en ziet de ondertekening van zijn eerste contract als een mooie beloning: 'Het contract is een aanwijzing om te laten zien dat ik zo door moet gaan', vertelt Gronsveld trots tegenover FeyenoordTV.

'Dit is een emotioneel moment voor mij, niet iedereen uit de jeugd krijgt de kans om een contract te tekenen. Als je na zeven jaar in de jeugd van Feyenoord een contract aangeboden krijgt is dat hartstikke mooi', concludeert Gronsveld.

De verdediger vergelijkt zijn speelstijl het liefst met Philipp Lahm. 'Ik ben een speler die fysiek niet heel sterk is, maar tactisch ben ik wel sterk. Ik kan de goede momenten kiezen', aldus de Delftenaar. 'Door deze vergelijking leg ik de lat erg hoog. Hij is van topniveau, maar daar wil ik ook heen.'

Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, is blij met het vastleggen van Gronsveld. 'Door het ondertekenen van zijn eerste contract kan hij stappen gaan maken. Stef zit al lang in de opleiding van de club. Op zijn elfde maakte hij de overstap vanaf Vitesse Delft. Hij doorliep alle jeugdteams, en nu krijgt hij de kans om de laatste stap te maken.'

'Stef is een nuchtere jongen die erg relaxed in het veld is. Ook is hij erg intelligent, zowel buiten maar ook zeker binnen het veld. Hij laat zich nooit gek maken en blijft altijd stabiel, dat is een kwaliteit', zo besluit Van Geel.
Bron:FeyenoordTV
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 mei 2014 - 23:16   quote  deeplink  
FEYENOORD B1, B2 EN D1 KAMPIOEN!

8b09e71e92a3be837e47b45d3753a881_660_300_crop.jpg

Drie jeugdteams van Feyenoord Academy hebben zich zaterdag op Varkenoord gekroond tot kampioen van hun competitie. Spannend was het vooral voor Feyenoord B1, dat voorafgaand aan de laatste speelronde evenveel punten had als directe concurrent PSV B1. De ploeg van trainer Cor Adriaanse zag de Eindhovenaren puntenverlies lijden tegen Sparta (0-0) en pakte zelf de volle buit tegen FC Twente, waardoor een Rotterdamse titel een feit was.

Ook de B2 kroonde zich zaterdag tot kampioen. De ploeg van Marcel Koning won op eigen veld met liefst 4-1 van FC Groningen B1, waardoor het niet meer te achterhalen is voor de concurrentie. Dat laatste geldt eveneens voor Feyenoord D1. Gaston Taument zag zijn pupillen overtuigend de titel pakken, dankzij een 5-0 overwinning op ADO Den Haag D1.

Ook Feyenoord C1 kan nog in de prijzen vallen. De ploeg speelt een beslissingswedstrijd tegen stadgenoot Sparta. De winnaar hiervan mag zich kampioen noemen.

7daecc625029cbe4ca6dd8597b8c609b_800_600.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 mei 2014 - 16:34   quote  deeplink  
Feyenoord wil 12-jarig Amerikaans talent halen

53623a2e699bc.image.jpg

Feyenoord wil de 12-jarige Amerikaan Ayden Nocus graag definitief naar de opleiding halen. Er wordt nu gezocht naar mogelijkheden om Nocus ook daadwerkelijk vast te leggen. Internationale regels hierover zitten een overgang voorlopig in de weg. Ayden Nocus is het afgelopen jaar twee maal op proef geweest, het meest recent in maart van dit jaar.

Ayden in de Kuip
http://youtu.be/tudhsYtxFy8
Bron:Varkenoordwatch

Mercer County 6th-grader Ayden Nocus gets chance to train at top academy in Netherlands

53623a2ee7bfb.image.jpg

HARRODSBURG Ayden Nocus of Mercer County was invited to youth soccer trials in Europe last fall and earned a chance to go back for spring trials recently.

Nocus mother, Shelly, said the trip was a rare opportunity for her 12-year-old son, who was accompanied by his father.

To play and train with some of the best youth players in the world was an opportunity he couldnt pass up. He was invited to trial in the Netherlands last fall and was invited back for additional trials by both Vitesse and Feyenoord soccer clubs, Shelly Nocus said.

He chose to return to trials at Feyenoord because they are ranked as the top Dutch academy and one of the best youth academies in the world.

Ayden Nocus said the experience was special.

The trials are a very serious thing there, Ayden Nocus said. No part of it was easy, but I loved it all.

His mother noted that he completed extra training sessions to prepare for his return trip abroad.

The weather here during the winter made it hard to train outdoor, but I did a lot of indoor training and tried to keep my conditioning up, Ayden Nocus said.

His mother said his hard work paid off to get her son, who hopes to one day play soccer professionally, the invitation to return to Europe.

Its not easy for an American this young to get a trial with Feyenoord, and the acceptance into the academy was a dream come true for him, his mother said.

Still, even after being accepted there were some complications before Ayden, a sixth-grader at King Middle School, could go back to Europe.

There are international barriers due to his young age and not having Dutch citizenship that had to be addressed, Shelly Nocus said.

Ayden Nocus has been playing soccer since he was 4 years old. He first played in the Mercer County Youth Soccer Association before joining the select soccer league. He played for two years at Central Kentucky Soccer Club in Danville and then joined Lexington Football Club.

He currently plays with Lexington FC in the Premier division of the Midwest Regional League against wplayers who are a year or two older. The league includes top teams from Michigan, Indiana, Illinois and Ohio.

Nocus is also a member of the Olympic Development Program and was invited to play in the Dallas Premiere Supercopa, the top international youth soccer tournament in the United States held in Dallas.

He has his goals set high, and hopefully with the hard work he puts in, he will reach them someday, Shelly Nocus said. Most of all he just enjoys the game and has fun. Thats what is important to us as parents. We dont ever have to make him train or force him to practice. He lives with the soccer ball at his feet by his choice.
Bron:Central Kentucky news
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 mei 2014 - 21:03   quote  deeplink  
Vind dat niet normaal,tenzij het hele gezin meekomt en aan werk geholpen word inclusief een sociaal intergratieplan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 mei 2014 - 21:16   quote  deeplink  
Vind 12 jaar ook wel erg jong ja... Eigenlijk zou hij bij een regionale opleiding van behoorlijk niveau terecht moeten kunnen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 mei 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Ja dat vind ik ook...
Begeleid hem in eigen land totdat zijn willetje echt in waarde kan worden ingeschat..
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 mei 2014 - 23:07   quote  deeplink  
Kinderhandel.
Feyenoord City
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 mei 2014 - 23:33   quote  deeplink  
12 jaar. In alle opzichten te jong.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 mei 2014 - 23:35   quote  deeplink  
Had ook mijn bedenken toen ik het las..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 mei 2014 - 14:39   quote  deeplink  
C1-topscorer Piroe wil niet naar B2 en vertrekt

1314_c1_piroejoel.jpg

Joel Piroe vertrekt uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De doelpuntenmaker van de C1 wilde direct de overstap maken naar de B1, maar aangezien de Rotterdammers daar andere getalenteerde spitsen heeft lopen wilden ze hem op Varkenoord in de B2 stallen. Daar gaat de jonge aanvaller niet mee akkoord en dus vertrekt hij, meldt VarkenoordWatch. Hij scoorde 45 goals in 26 wed strijden.
Bron:Varkenoordwatch
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 mei 2014 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 14:39 schreef RenatoBos het volgende:
C1-topscorer Piroe wil niet naar B2 en vertrekt

[ afbeelding ]

Joel Piroe vertrekt uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De doelpuntenmaker van de C1 wilde direct de overstap maken naar de B1, maar aangezien de Rotterdammers daar andere getalenteerde spitsen heeft lopen wilden ze hem op Varkenoord in de B2 stallen. Daar gaat de jonge aanvaller niet mee akkoord en dus vertrekt hij, meldt VarkenoordWatch. Hij scoorde 45 goals in 26 wed strijden.
Bron:Varkenoordwatch
Hij moet zijn 'gevoel' volgen ... Ik zou denk ik als ik zo jong was niet tevreden zijn met een plekje in de B2 als je er 45 in het mandje heb gelegd !!! Denk ik zo ...
Het is zeer jammer als ie weg zou gaan , maar het belangrijkste is dat de speler niks met tegenzin doe. Wat dat ook mag zijn ...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 mei 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Tegelijkertijd moet zo'n ventje op die leeftijd ook geen eisen gaan stellen. Een jaartje B2 moet kunnen, vooral als je wel het vertrouwen krijgt, maar moet realiseren dat er jongens lopen die op dit moment gewoon wat beter zijn. Dan vecht je voor je plek lijkt me, en verlaat je niet meteen de club.
de bluffer
 de bluffer - maandag 05 mei 2014 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 14:39 schreef RenatoBos het volgende:
C1-topscorer Piroe wil niet naar B2 en vertrekt

[ afbeelding ]

Joel Piroe vertrekt uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De doelpuntenmaker van de C1 wilde direct de overstap maken naar de B1, maar aangezien de Rotterdammers daar andere getalenteerde spitsen heeft lopen wilden ze hem op Varkenoord in de B2 stallen. Daar gaat de jonge aanvaller niet mee akkoord en dus vertrekt hij, meldt VarkenoordWatch. Hij scoorde 45 goals in 26 wed strijden.
Bron:Varkenoordwatch
Ik vind dat heel zwak van hem, om de club te gaan verlaten
laat eerst zien wat je kunt in een leeftijdsgroep hoger
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 mei 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 16:00 schreef Bosifyable het volgende:
Tegelijkertijd moet zo'n ventje op die leeftijd ook geen eisen gaan stellen. Een jaartje B2 moet kunnen, vooral als je wel het vertrouwen krijgt, maar moet realiseren dat er jongens lopen die op dit moment gewoon wat beter zijn. Dan vecht je voor je plek lijkt me, en verlaat je niet meteen de club.
Precies..
Verkeerde mentaliteit blijkbaar, hebben we niks aan zulke gasten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 mei 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 14:39 schreef RenatoBos het volgende:
C1-topscorer Piroe wil niet naar B2 en vertrekt

[ afbeelding ]

Joel Piroe vertrekt uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De doelpuntenmaker van de C1 wilde direct de overstap maken naar de B1, maar aangezien de Rotterdammers daar andere getalenteerde spitsen heeft lopen wilden ze hem op Varkenoord in de B2 stallen. Daar gaat de jonge aanvaller niet mee akkoord en dus vertrekt hij, meldt VarkenoordWatch. Hij scoorde 45 goals in 26 wed strijden.
Bron:Varkenoordwatch
Graag of niet.
de bluffer
 de bluffer - maandag 05 mei 2014 - 16:58   quote  deeplink  
Renatobos: weer een fantastische topic over de jeugd elftalkampioenen van Feyenoord ik wil je daar voor bedanken, maar ook voor dit seizoen met je vele nieuws berichten hoop dat je gewoon door gaat aankomend seizoen.
Het wordt nu tijd voor de vele toernooien, ik ga er veel bezoeken
fijne vakantie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 mei 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 16:58 schreef de bluffer het volgende:
Renatobos: weer een fantastische topic over de jeugd elftalkampioenen van Feyenoord ik wil je daar voor bedanken, maar ook voor dit seizoen met je vele nieuws berichten hoop dat je gewoon door gaat aankomend seizoen.
Het wordt nu tijd voor de vele toernooien, ik ga er veel bezoeken
fijne vakantie
Wat een held is die Renate he? Hup RB!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 mei 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 17:03 schreef TruT-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wat een held is die Renato he? Hup RB!
shy-girl-hands-smiley-emoticon.gif
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 mei 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 16:00 schreef Bosifyable het volgende:
Tegelijkertijd moet zo'n ventje op die leeftijd ook geen eisen gaan stellen. Een jaartje B2 moet kunnen, vooral als je wel het vertrouwen krijgt, maar moet realiseren dat er jongens lopen die op dit moment gewoon wat beter zijn. Dan vecht je voor je plek lijkt me, en verlaat je niet meteen de club.
Iedere speler is helaas niet hetzelfde! Een maat van mij van vroeger was met voetballen altijd een van de betere en daardoor is ie ook gescout door vele bvo's
Heeft een oefen periode bij PSV, Feyenoord en Anderlecht afgewerkt. Al die clubs wou hem maar al te graag hebben en al diezelfde clubs heeft ie gewoon afgewezen, en waarom? Hij had een broertje dood aan trainen ...
Nick4F
 Nick4F - maandag 05 mei 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 16:58 schreef de bluffer het volgende:
Het wordt nu tijd voor de vele toernooien, ik ga er veel bezoeken
fijne vakantie
He Bluffer.
Wat zijn nou de mooiste toernooien om zo'n beetje in het noorden van het land te bezoeken?
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 mei 2014 - 20:16   quote  deeplink  
Immers naar club Brugge ? Broodje aap of ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 mei 2014 - 21:04   quote  deeplink  
Verkeerde topic..?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 mei 2014 - 20:01   quote  deeplink  
FINALE BELOFTEN MAANDAG 12 MEI OP WOUDESTEIN

bb63f45e3fee1d326ac451d18656db3e_660_300_crop.jpg

Jong Feyenoord/Excelsior speelt aanstaande maandag 12 mei tegen Jong Vitesse over één wedstrijd de finale om het algeheel kampioenschap. Het duel tussen de winnaars van de Divisies A en B van de Beloftencompetitie wordt gespeeld op Woudestein en begint om 18.30 uur.

Aanvankelijk zou de finale over twee wedstrijden worden gespeeld. De heenwedstrijd kon afgelopen maandag echter geen doorgang vinden, omdat de aanklager betaald voetbal van de KNVB een vooronderzoek was gestart naar een niet-speelgerechtigde speler die door de Arnhemmers zou zijn opgesteld. De aanklager heeft geconstateerd dat hierin geen reglementen zijn overtreden. Omdat het vooronderzoek niet voor maandag jl. was afgerond, heeft het bestuur betaald voetbal, in overleg met beide clubs, besloten het kampioenschap over één wedstrijd te laten spelen.

Jong Feyenoord/Excelsior werd vorige maand kampioen van Divisie B, na een 9-0 overwinning op Jong RKC Waalwijk. De ploeg van coaches Patrick Lodewijks en Pierre van Hooijdonk kroont zich bij winst op Jong Vitesse tot algeheel kampioen. Mocht het duel na negentig minuten nog onbeslist zijn, volgt er een verlenging van tweemaal een kwartier. Als er dan nog steeds geen winnaar is, volgt een beslissende strafschoppenserie.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 mei 2014 - 17:34   quote  deeplink  
Jong Feyenoord speelt maandag 12 mei de finalewedstrijd tegen Jong Vitesse in De Kuip. Supporters hebben gratis toegang tot dit duel (aanvang 18.30 uur).
tomson
 tomson - vrijdag 09 mei 2014 - 18:42   quote  deeplink  
Kampioens wedstrijd toch in De Kuip!!!!

De wedstrijd Jong Feyenoord tegen Jong Vitesse om het algeheel kampioenschap bij de beloften van aanstaande maandag wordt gespeeld in De Kuip. Aanvankelijk stond dit duel gepland op Woudestein, maar na overleg tussen lokale autoriteiten, KNVB en beide clubs is besloten om dit duel te verplaatsen naar het stadion van Feyenoord in verband met de verwachte verkeersdrukte rond Woudestein en de afsluiting van de Maasboulevard.

De aanvangstijd van de wedstrijd is ongewijzigd: 18.30 uur. Het duel tussen Jong Feyenoord en Jong Vitesse is vrij toegankelijk voor publiek.

Jong Feyenoord/Excelsior werd vorige maand kampioen van Divisie B, na een 9-0 overwinning op Jong RKC Waalwijk. Jong Vitesse werd twee weken later kampioen in Divisie A. De ploeg van coaches Patrick Lodewijks en Pierre van Hooijdonk kroont zich bij winst op Jong Vitesse tot algeheel kampioen. Mocht het duel na negentig minuten nog onbeslist zijn, volgt er een verlenging van tweemaal een kwartier. Als er dan nog steeds geen winnaar is, volgt een beslissende strafschoppenserie.

We maken er een feestje van !
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 mei 2014 - 19:05   quote  deeplink  
Joh..
tomson
 tomson - vrijdag 09 mei 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Ja !
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 mei 2014 - 19:07   quote  deeplink  
Met wie ga je dan..(?)
tomson
 tomson - vrijdag 09 mei 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Ik ga zelf helaas niet. Heb het stukkie overgenomen van Jong Feyenoord, vriendje van me van Facebook :p
Zou wel willen hoor... als er iemand rijdt vanuit Zeeland houd ik me aanbevolen ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2014 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 16:42   quote  deeplink  
Feyenoord A1 wint en eindigt seizoen als nummer vijf

600x400-Varkenoord.JPG

Feyenoord A1 heeft het competitieseizoen afgesloten met een 3-0 overwinning op Roda JC. Dammers, Van der Putten en Driebergen waren op Varkenoord verantwoordelijk voor de Rotterdamse treffers. De ploeg van jeugdtrainer Roy Makaay eindigt het seizoen daarmee op plek vijf. Op 28 mei speelt de A1 wel nog de bekerfinale tegen AZ in Alkmaar.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 13:08   quote  deeplink  
STADION VANAVOND VANAF 17.30 UUR GEOPEND

dd7a7ab16e66aa75aa89b4978e62f986_660_300_crop.jpg

De Kuip is maandag (vandaag) vanaf 17.30 uur geopend voor supporters die de wedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong Vitesse om het algeheel kampioenschap bij de beloften willen bezoeken. De Feyenoord-supporters kunnen plaatsnemen op de Olympiatribune (parterre vak Z en eerste ring vak P, O, N, B, C en D). Toegang tot het stadion geschiedt via de poorten 45 tot en met 52. Hou daarbij rekening met fouillering.

Feyenoord verzoekt alle supporters om op tijd naar het stadion te komen, zodat alle bezoekers voor het begin van de wedstrijd een plaats hebben in het stadion. De aftrap van de wedstrijd is om 18.30 uur. De toegang tot het stadion is gratis.

De kampioenswedstrijd wordt door Feyenoord georganiseerd, wat betekent dat de club verantwoordelijk is voor het verloop. Op het bezoek van de wedstrijd zijn, evenals bij wedstrijden in de Eredivisie, de gedragsregels van Feyenoord en het Reglement van orde KNVB van kracht. Het voorhanden hebben van en/of afsteken van vuurwerk is dan ook niet toegestaan.

Feyenoord bedankt alle supporters die maandag naar De Kuip komen bij voorbaat voor hun positieve steun aan Jong Feyenoord/Excelsior!
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite
Wim2
 Wim2 - maandag 12 mei 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Spannende finale! Ik zal er zeker zijn..
tomson
 tomson - maandag 12 mei 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 13:47 schreef Wim2 het volgende:
Spannende finale! Ik zal er zeker zijn..
Omdat het gratis is zeker.
de bluffer
 de bluffer - maandag 12 mei 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 23:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

GRONSVELD, HAMER EN SCHUURMAN TEKENEN EERSTE PROFCONTRACT

[ afbeelding ]

In een van de Business Units in De Kuip was het woensdagmiddag een komen en gaan van talentvolle jeugdspelers van Feyenoord en hun families en vrienden. Een dag nadat Bart Nieuwkoop tekende bij Feyenoord, was het woensdag de beurt aan achtereenvolgens Stef Gronsveld (18), Gustavo Hamer (16) en Jari Schuurman (17) om hun handtekening te zetten onder hun eerste profcontract bij Feyenoord, ieder voor drie jaar. De drie talenten waren al in eerder stadium een verbintenis met Feyenoord overeengekomen. Woensdag werden tijdens een feestelijke bijeenkomst de contracten getekend.

Technisch directeur Martin van Geel had bij die gelegenheid een belangrijke boodschap voor de drie talenten. Dit contract is een stimulans in plaats van een einddoel, vertelde hij. We hopen dat Stef, Gustavo en Jari zich ook de komende jaren verder blijven ontwikkelen en nieuwe stappen blijven maken en daar hebben we ook alle vertrouwen in. Daar gaan we hen natuurlijk zo goed mogelijk bij helpen.

Gronsveld, die dit seizoen uitkomt in A1, omschreef zijn eerste profcontract als een schitterende beloning voor het werk in de afgelopen jaren. De vleugelverdediger speelt sinds zijn elfde bij Feyenoord. Dit is een fantastisch moment voor mij, ik ben heel trots, zei hij. Het is mooi om te zien dat mijn familie ook blij is voor mij, daar doe je het ook voor. Nu wil ik een volgende stap gaan zetten in mijn ontwikkeling. Ik droom ervan om bij het eerste elftal te komen, maar volgend seizoen speel ik nog een jaar in A1. Dan ben ik tweedejaars A-junior, dus dan wordt er ook weer meer van mij verwacht.

Niet veel later kreeg Gustavo Hamer zijn shirt uitgereikt van Van Geel. Daarop stond niet zijn achternaam, maar zijn bijnaam Guga, tot grote vreugde van Hamer zelf. Ik ben geboren in Brazilië. Iedereen die Gustavo heet, wordt daar Guga genoemd, sprak de aanvallende middenvelder, die op tweejarige leeftijd naar Nederland verhuisde. Het lijkt me fantastisch om met Guga op mijn shirt te mogen voetballen. Mijn eerste profcontract is in dat opzicht een grote stap, hier heb ik van jongs af aan van gedroomd. Dankzij dit contract zal ik alleen nog maar harder gaan werken om mijn doel te bereiken.

Aan het eind van de middag was het de beurt aan Jari Schuurman om zijn eerste contract bij Feyenoord te ondertekenen. Dit contract voelt als een beloning voor hard werken, zei de allround middenvelder, die dit seizoen ook regelmatig in de spits speelde. Die positie heeft goed uitgepakt voor mij, want ook in de spits heb ik mijn doelpunten meegepikt. Toch blijft een positie op het middenveld mijn voorkeur hebben, omdat daar mijn kwaliteiten het best tot hun recht komen. Daar focus ik me dus de komende jaren op.

Schuurman, Hamer en Gronsveld zullen komend seizoen alle drie uitkomen in Feyenoord A1.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Een stel zeer goeie aankomende talenten
de bluffer
 de bluffer - maandag 12 mei 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 19:07 schreef RenatoBos het volgende:
Met wie ga je dan..(?)
Hij gaat met D K denk ik
de bluffer
 de bluffer - maandag 12 mei 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 18:42 schreef tomson het volgende:
Kampioens wedstrijd toch in De Kuip!!!!

De wedstrijd Jong Feyenoord tegen Jong Vitesse om het algeheel kampioenschap bij de beloften van aanstaande maandag wordt gespeeld in De Kuip. Aanvankelijk stond dit duel gepland op Woudestein, maar na overleg tussen lokale autoriteiten, KNVB en beide clubs is besloten om dit duel te verplaatsen naar het stadion van Feyenoord in verband met de verwachte verkeersdrukte rond Woudestein en de afsluiting van de Maasboulevard.

De aanvangstijd van de wedstrijd is ongewijzigd: 18.30 uur. Het duel tussen Jong Feyenoord en Jong Vitesse is vrij toegankelijk voor publiek.

Jong Feyenoord/Excelsior werd vorige maand kampioen van Divisie B, na een 9-0 overwinning op Jong RKC Waalwijk. Jong Vitesse werd twee weken later kampioen in Divisie A. De ploeg van coaches Patrick Lodewijks en Pierre van Hooijdonk kroont zich bij winst op Jong Vitesse tot algeheel kampioen. Mocht het duel na negentig minuten nog onbeslist zijn, volgt er een verlenging van tweemaal een kwartier. Als er dan nog steeds geen winnaar is, volgt een beslissende strafschoppenserie.

We maken er een feestje van !
Ik ben er wel
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 17:40   quote  deeplink  
opstelling Jong Feyenoord - Jong Vitesse

beloften.jpg

Jong Feyenoord:Lamprou, Lopes Cabral, Van Beek, Hardeveld, Nelom, Vormer, Karsdorp, Bakkal, Sleegers, Te Vrede en Goossens.
Wisselspelers Jong Feyenoord:De Fockert (K), Dekker, Houben, Dammers.

Jong Vitesse:Room, Beissel, Metalsi, Lieftink, Achenteh, Bosz, Kallon, Van de Streek, Djurdjevic, Osman en Hamdaoui
Wisselspelers Jong Vitesse:Houwen, Diks, De Kler, Berghuis, Mercan, Talsma, Ennali

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2014 door RenatoBos --
tomson
 tomson - maandag 12 mei 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Huh ? Heeft fietstas Bosz opgesteld ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 17:57 schreef tomson het volgende:
Huh ? Heeft fietstas Bosz opgesteld ?
Das Gino de zoon van Peter..
Leonidas
 Leonidas - maandag 12 mei 2014 - 18:45   quote  deeplink  
1 - 0
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 18:45 schreef Leonidas het volgende:
1 - 0
Eigen doelpunt..!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Tof van meneer Bosz d:-))))
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Sleegers met een kans voor Feyenoord, Room redt met zijn voet op het harde schot

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic









0.0229809