BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leonidas
 Leonidas - maandag 12 mei 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 18:51 schreef RenatoBos het volgende:
Tof van meneer Bosz d:-))))
In zijn hart een Feyenoorder gebleven.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Grote kans voor Vitesse. Hamdaoui schiet op de lat.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Opnieuw redt het houtwerk Jong Feyenoord/Excelsior. Een kopbal belandt op de lat.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 19:15   quote  deeplink  
2-0
Goossens legt de bal af op Mitchell te Vrede en hij schiet de bal in het doel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 19:16   quote  deeplink  
KAMPIOENUHHHH..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 19:38   quote  deeplink  
De eerste kans voor Feyenoord in de tweede helft komt op naam van Te Vrede. De spits kopt een corner van Vormer naast.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 19:40   quote  deeplink  
Opnieuw een kans voor Te Vrede. De spits maait over de bal in het zestienmetergebied.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 19:42   quote  deeplink  
Geel voor Bakkal
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 19:44   quote  deeplink  
3-0..!!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Rechtsback Lopes Cabral schiet zijn ploeg op een 3-0 voorsprong.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 19:48   quote  deeplink  
Nog een half uurtje..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 19:49   quote  deeplink  
Dit keer zit het houtwerk Jong Feyenoord/Excelsior in de weg. Een schot van Vormer belandt op de paal.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 mei 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Ook weer genoten van Jari Schuurman bij Oranje onder 17 ....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Redding Room. Goossens draait weg bij Achenteh, Room tikt zijn schot uit het doel
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Opnieuw belandt een schot van Jong Vitesse op de paal
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Jong Vitesse doet iets terug. Van der Streek maakt er 3-1 van..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Officiële speeltijd zit erop..
tomson
 tomson - maandag 12 mei 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Bedankt voor het verslag :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 20:24   quote  deeplink  
d:-)
Wim2
 Wim2 - maandag 12 mei 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Nu naar de Jupiler league met dat elftal!
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 mei 2014 - 21:24   quote  deeplink  
Niet dit seizoen, maar t seizoen er na.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 13 mei 2014 - 15:57   quote  deeplink  
Het was een matige wedstrijd, maar de titel is binnen Gefeliciteerd Jongens
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 mei 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Feyenoord heeft opnieuw een groot talent uit de eigen opleiding vastgelegd. Shurendo Janga, speler van Feyenoord B2, zal op korte termijn een contract tekenenen dat hem tot medio 2017 aan de Rotterdammers verbindt. Dat meldt VoetbalPrimeur.
Janga is een jeugdinternational en staat bekend als groot talent.
"Shurendo maakt momenteel een sterke ontwikkeling door", zegt zaakwaarnemer Patrick Poldervaart van Prime Sportbusiness tegenover VoetbalPrimeur.

"Bij Feyenoord heeft Shurendo de mogelijkheid om door te groeien naar het eerste elftal. Dit ligt aan hemzelf, maar de kwaliteiten om dit te bereiken heeft hij zeker in huis. Dit contract ziet hij als een stimulans en is een mooie eerste stap om zijn doel te bereiken. Volgend seizoen speelt hij in de B1, dan wordt er weer meer van hem verwacht en die kans wil hij graag met beide handen aangrijpen", zo besluit Poldervaart.
http://www.fr-fans.nl/nieuws/feyenoord-legt-groot-talent-janga-vast-11781/
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 mei 2014 - 10:04   quote  deeplink  
Vertrekkende A1-aanvoerder Rick Dekker kan naar NAC

1314_a1_dekkerrick.jpg

NAC is geïnteresseerd in Rick Dekker en wil hem tot een overgang naar Breda te bewegen. De 19-jarige verdedigende middenvelder kan gratis opgepikt worden bij Feyenoord. Bij de Rotterdammers, waar hij geen contract krijgt, speelde hij dit seizoen in de A1 waar hij aanvoerder was.

Maandag viel de jeugdinternational de laatste 23 minuten in bij de finale van de beloftencompetitie tussen Jong Feyenoord/Excelsior en Jong Vitesse (3-1). Naast NAC heeft ook PEC Zwolle concrete belangstelling voor Dekker. Hij zou bij de Bredanaars niet meteen als een aanwinst voor de basis gelden, maar als een breedteversterking worden gezien.
Bron:BNdestem
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 mei 2014 - 10:04   quote  deeplink  
Je aanvoerder van je beloften geen contract geven en transfervrij laten gaan, begrijp ik iets niet?
JanM
 JanM - donderdag 15 mei 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 10:04 schreef RenatoBos het volgende:
Je aanvoerder van je beloften geen contract geven en transfervrij laten gaan, begrijp ik iets niet?
Je kunt ze nou eenmaal niet allemaal een contract geven ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 mei 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 10:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Je kunt ze nou eenmaal niet allemaal een contract geven ...
Ja dat snap ik..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 15 mei 2014 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 10:04 schreef RenatoBos het volgende:
Je aanvoerder van je beloften geen contract geven en transfervrij laten gaan, begrijp ik iets niet?
Ben het met je eens, misschien mentaal zwak
voetballen zeer goed
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 15 mei 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 10:04 schreef RenatoBos het volgende:
Je aanvoerder van je beloften geen contract geven en transfervrij laten gaan, begrijp ik iets niet?
tja, was met Glen Kobussen een aantal jaar terug ook zo... aanvoerders zijn blijkbaar niet de beste talenten! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 mei 2014 - 16:54   quote  deeplink  
Is waar ook ja..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 mei 2014 - 16:54   quote  deeplink  
15-05-2014 | 'Feyenoord verliest twee grote talenten aan Ajaks'
Feyenoord verliest twee grote D-talenten: de broertjes Jurrien en Quinten Maduro gaan zo goed als zeker naar aartsrivaal Ajaks. De overgang is nog niet definitief, maar komt waarschijnlijk zeer binnenkort rond. (Varkenoordwatch)

De fik in die mini-snavels..!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 mei 2014 - 00:48   quote  deeplink  
Nieuwkoop: 'Hopelijk zo snel mogelijk mijn debuut maken'

600x400-01006728.jpg

Bart Nieuwkoop hoopt op korte termijn zijn debuut in het eerste elftal van Feyenoord te maken. De middenvelder speelde dit weekend met de A1 tegen Jong Zeeland. 'Ik durf niet te zeggen wanneer ik mijn debuut bij Feyenoord zal gaan maken, maar het liefst zo snel mogelijk', zegt de middenvelder tegen Omroep Zeeland.

'Ik moet realistisch zijn als het gaat over het maken van mijn debuut. Ik denk dat ik nog een jaar in de A1 zal spelen en dan hopelijk bij de selectie van het eerste te zitten. Ik hoop volgend jaar mijn debuut in het eerste te maken.'

Roy Makaay, trainer van de A1 van Feyenoord, is blij dat hij volgend jaar nog mag werken met Nieuwkoop. 'Bart is een moderne middenvelder, een zogeheten box-to-box-speler', zegt de trainer. 'Hij heeft zich uitstekend ontwikkeld en heeft daar een contract aan over gehouden. Hij heeft stappen gemaakt en hopelijk doet hij dat volgend jaar weer.'
Bron:Omroep Zeeland
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 mei 2014 - 00:48   quote  deeplink  
Schuurman met Oranje in finale: 'Alles viel op zijn plaats'

600x400-schuurman.jpg

Met een klinkende 5-0 zege op Schotland plaatste Oranje onder 17 jaar zich gisteren (zondag) voor de finale van het EK op Malta. Daarin wacht woensdagavond Engeland. "We zullen opnieuw onze kwaliteiten moeten benutten."

"Dat is voetballen over de grond, zo min mogelijk de duels aangaan en het doel zoeken vanaf de zijkanten. Dat gaan we wederom doen", vertelt Jari Schuurman tegenover ELF Voetbal. Woensdag om 19.00 uur staat de eindstrijd op het programma in het nationale voetbalstadion in Ta'Qali.



In de afsluitende groepswedstrijd afgelopen donderdag stuitte Oranje onder 17 al op Engeland. De Britse opponent trad toen niet op volle sterkte aan. Oranje, dat ook enkele spelers spaarde, won met 2-0. Daardoor werd de winst in Groep A gepakt. "Eerder dit jaar verloren we op een toernooi in Portugal met 2-0 van ze. We hadden revanchegevoelens. Daarnaast wilden we vermijden dat we Portugal in de halve finale zouden tegenkomen. Liever tegen Schotland.

"

En die tegenstander kreeg een vijfklapper om de oren. "Vooraf hebben we de beelden goed bekeken en wisten hoe we ze moesten bestrijden. Maar alles klopte. De individuele kwaliteiten kwamen naar voren, de verdediging stond als een blok, op het middenveld liep het lekker en we vonden elkaar uitstekend."



De 17-jarige allrounder van Feyenoord fungeerde opnieuw als verdedigende middenvelder. "Tegen Engelse ploegen is dat de beste strijdwijze. Samen met Donny van de Beek loopt het dit hele toernooi al perfect. We zijn aan elkaar gewend. Voor de buitenwereld is het wel eens verwarrend. Twee van die blonde jongens op het middenveld. We worden ook telkens door elkaar gehaald."



In Rotterdam speelt hij meestal als aanvallende middenvelder. "En als onze spits er niet bij is, als centrumspits", vervolgde Schuurman tegenover ELF Voetbal. "In Oranje speel ik in het teambelang. Ik zal overal mijn best doen." Dit EK scoorde hij al drie keer. Allemaal overigens goals in het tweede groepsduel met Malta. "Die wedstrijd speelde ik juist aanvallende middenvelder. Het maakt niet uit waar ik sta. In de C1 van Feyenoord heb ik tegen PSV zelfs een keer gekeept."



Terwijl diverse Oranje o17-internationals deze week examens hebben, heeft Schuurman geen extra stress op Malta. "Ik ben wel aanwezig tijdens de huiswerkuurtjes en stap komende zomer over naar de VVCS Academy. Maar ik hoef geen examens te maken. Ik heb veel respect voor bijvoorbeeld Hidde ter Avest. Gisteravond om 23 uur waren we weer terug in het hotel. Vanmorgen om 7 uur stond hij alweer op, omdat er om 9 uur een examen stond gepland."



Misschien wel het grootste examen volgt woensdag. Schuurman: "Vooraf waren we vol vertrouwen. We wisten dat we ver konden komen. Als team spelen we zo sterk. Nu willen we natuurlijk die finale ook winnen."
Bron:Elfvoetbal
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 20 mei 2014 - 06:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 10:04 schreef RenatoBos het volgende:
Je aanvoerder van je beloften geen contract geven en transfervrij laten gaan, begrijp ik iets niet?
Blijkbaar niet! Is waarschijnlijk niet geschikt voor de volgende stap ... Niks mis mee.
JanM
 JanM - dinsdag 20 mei 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 06:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Blijkbaar niet! Is waarschijnlijk niet geschikt voor de volgende stap ... Niks mis mee.
Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou?! Hou eens op!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 mei 2014 - 06:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 10:20 schreef JanM het volgende:

[..]

Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou?! Hou eens op!
uh?egt?zereneus?mienjedatnu?!Howeensup!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 mei 2014 - 09:45   quote  deeplink  
Blijven joden.

http://www.fr-fanatic.com/voornaamste-reden-vertrek-talenten-naar-ajax/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 mei 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Raar hoor, ik dacht dat die graag met de trein rijden juist..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 mei 2014 - 19:51   quote  deeplink  
Oranje onder 17 speelt vanavond om 19.00 uur de finale van het Europees Kampioenschap tegen de leeftijdsgenoten van Engeland. Feyenoorders Calvin Verdonk en Jari Schuurman starten in de basis. Het duel is live te zien op Eurosport.

Opstelling: Van Osch, Ter Avest, Veendorp, Verdonk, Verloo, Van de Beek, Schuurman,Nouri, Bergwijn, Owobowale, Ould-Chikh.

Tussenstand:
25' 0-1 Solanke
40' 1-1 Schuurman
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 mei 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Slabbekoorn ingevallen in de 47e minuut.
Nog 1-1
MMM
 MMM - woensdag 21 mei 2014 - 20:46   quote  deeplink  
Kansloze penalty's zeg, ook van Verdonk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2014 door MMM --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 mei 2014 - 20:47   quote  deeplink  
Idd. Drie van de 4 missen is niet goed.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 mei 2014 - 20:53   quote  deeplink  
treurig.
tomson
 tomson - woensdag 21 mei 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Schuurman deed z'n job nog wel..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 mei 2014 - 00:58   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt op Amerikaanse talenten

gc9rxxFgcIxvmU87R7XwTg

Deze zomer gaat Feyenoord voor het eerst een scoutingtrainingskamp organiseren in Amerika voor talentvolle Amerikaanse voetballers. Voor het trainingskamp worden alleen grote talenten uitgenodigd en uitblinkers worden uitgenodigd voor een stage op Varkenoord.
Bron: @VarkenoordWatch
JanM
 JanM - donderdag 22 mei 2014 - 06:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 - 00:58 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord hoopt op Amerikaanse talenten

[ afbeelding ]

Deze zomer gaat Feyenoord voor het eerst een scoutingtrainingskamp organiseren in Amerika voor talentvolle Amerikaanse voetballers. Voor het trainingskamp worden alleen grote talenten uitgenodigd en uitblinkers worden uitgenodigd voor een stage op Varkenoord.
Bron: @VarkenoordWatch
Stars, stripes & balls!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 22 mei 2014 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 20:46 schreef MMM het volgende:
Kansloze penalty's zeg, ook van Verdonk..
En dan nog een waardeloze keeper hebben bij oranje onder 17 ...
Sensi
 Sensi - donderdag 22 mei 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Er gingen al wat langer geruchten en nu lijkt het officieel: Joël Piroe stapt over van de jeugdopleiding van Feyenoord naar die van PSV. Het Eindhovens Dagblad maakt donderdag bekend dat de Eindhovenaren de jonge doelpuntenmachine definitief hebben ingelijfd. Piroe stapt om verschillende redenen over richting de lichtstad.

Bij de C1 van Feyenoord was hij uitermate trefzeker dit seizoen, met liefst 45 doelpunten in 26 officiële wedstrijden. Qua reistijd is Eindhoven echter dichter bij dan Rotterdam, schrijft het dagblad, en mede daarom kiest hij voor de overstap. Eerder werd al duidelijk dat Piroe het niet eens was met de indeling van de jeugdelftallen voor het seizoen 2014/15.

De ex-speler van NEC wil niet in de B2 uitkomen, maar direct naar de B1. In het laatstgenoemde elftal heeft Feyenoord echter al twee goede spitsen rondlopen en die wil het niet slachtofferen ten faveure van Piroe. De makkelijk scorende spits zou ook om die reden besloten hebben Feyenoord de rug toe te keren.
Sensi
 Sensi - donderdag 22 mei 2014 - 12:34   quote  deeplink  
Godgloeiende... Wist wel dat ie weg ging maar dan naar pisvee pfff.. Die scoort over een paar jaar tegen Feyenoord.
JanM
 JanM - donderdag 22 mei 2014 - 12:40   quote  deeplink  
Is de keerzijde van onze fantastische jeugdopleiding: niet iedereen kan doorstromen en dus vertrekken sommigen. Daar maken de lampies en 020 natuurlijk dankbaar gebruik van! Ik vertrouw er mar gewoon op dat Feyenoord de besten weet te behouden ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic









0.0205128