BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 november 2014 - 13:36   quote  deeplink  
VARKENOORD WEEKENDGOALS ZATERDAG 22 NOVEMBER 2014

http://vimeo.com/112675728
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 november 2014 - 13:39   quote  deeplink  
PROGRAMMA JEUGD

Dinsdag 25 november:
09.15: Feyenoord D1 - Thorbecke

Woensdag 26 november:
16.00: Ajaks F1 - Feyenoord F1
16.00: Ajaks F2 - Feyenoord F2


Zaterdag 29 november:
09.00: Feyenoord E Top - Spartaan '20 D2
09.00: Feyenoord E1 - Slikkerveer E1
10.15: Excelsior R. F1 - Feyenoord F2
10.30: Feyenoord D2 - Roda JC D2
10.30: Feyenoord F1 - Barendrecht F1
11.00: Feyenoord C2 - Brabant United C2
12.00: Feyenoord D1 - Spartaan '20 D1
12.00: Feyenoord E2 - Xerxes DZB E1
13.00: Feyenoord C1 - Roda JC C1
14.30: Feyenoord A1 - Ajaks A1
14.30: Feyenoord A2 - Ajaks A2

14.30: VVV B1 - Feyenoord B1
14.30: Roda JC B2 - Feyenoord B2
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 november 2014 - 23:46   quote  deeplink  
BELOFTEN MET MONSTERZEGE NAAR KAMPIOENSPOULE

ajmsdc.jpg

Jong Feyenoord/Excelsior heeft maandagavond de voorronde van de Beloftencompetitie afgesloten met een ruime overwinning op Jong NAC Breda: 9-1. De ploeg van coach Patrick Lodewijks had de eerste plek in de voorronde al veilig gesteld, maar onderstreepte met de zege op Varkenoord het overwicht dat het team de afgelopen weken had in de competitie. Afgezien van de uitwedstrijd tegen Jong ADO Den Haag wisten de beloften alle duels tot dusver te winnen. Tegen Jong NAC tekende Anass Achahbar maandag voor vier doelpunten, terwijl ook Marko Maletic (2x), Wesley Verhoek, Carlo de Reuver en Wessel Dammers zich op het scorebord werkten.

Hoewel er niets meer op het spel stond voor Jong Feyenoord/Excelsior, was dat voor de ploeg geen reden om op Varkenoord gas terug te nemen tegen nummer vijf Jong NAC, dat zich alleen bij winst nog kon plaatsen voor de vervolgpoule voor de nummers drie en vier. De Rotterdamse beloften hadden er een kwartiertje voor nodig om op stoom te komen, maar toen dat eenmaal het geval was, vloog tot aan de rust vrijwel elk schot op doel binnen.

Weliswaar was de tegenstand van de Bredase bezoekers pover, maar dat deed niets af aan de gretigheid die Jong Feyenoord/Excelsior aan de dag legde. Die kwam in de eerste helft wellicht het beste tot uitdrukking via Achahbar, die al voor rust drie keer raak schoot. Bij zijn eerste twee treffers stond hij op de juiste plek om de bal het laatste zetje te geven, terwijl hij tien minuten voor rust vrij kwam voor keeper Andries Noppert en raak schoot.

Tegen die tijd had ook Maletic al een doelpunt achter zijn naam staan. De middenvelder schoot vroeg in de wedstrijd van bijna dertig meter afstand de bal kiezelhard in de kruising. Kort voor rust toonde hij andermaal zijn traptechniek, door een vrije trap vanaf de rand van het strafschopgebied onder de muur door binnen te schieten.

Ondanks de ruime achterstand bleef Jong NAC na rust de aanval zoeken, waardoor er voor Jong Feyenoord/Excelsior voldoende ruimte op het veld bleef om aan voetballen toe te komen. Het elftal sprong bij vlagen prima om met die ruimtes. Zo werd De Reuver na een uur spelen vrij voor de keeper gezet, waarna hij prima binnen schoot. Even eerder had de spits een strafschop verdiend die raak werd geschoten door Verhoek.

Nadat Jong NAC via invaller Thomas Wuyts iets terug had gedaan, werd de thuisploeg in de slotfase weinig in de weg gelegd om uit te lopen naar 9-1. Achahbar kon een kwartier voor tijd de bal eenvoudig vanaf de rand van het strafschopgebied in de verre hoek schuiven, krap tien minuten later zag Dammers hoe de keeper er niet in slaagde om zijn kopbal uit een hoekschop te keren.

Jong Feyenoord/Excelsior Jong NAC Breda 9-1

Scoreverloop:
17 1-0 Maletic
20 2-0 Achahbar
21 3-0 Achahbar
36 4-0 Achahbar
40 5-0 Maletic
53 6-0 Verhoek (strafschop)
61 7-0 De Reuver
65 7-1 Wuyts
76 8-1 Achahbar
84 9-1 Dammers

Scheidsrechter: Bax

Geel: Voermans (Jong NAC Breda)

Opstellingen:
Jong Feyenoord/Excelsior: Miazek; Brito, Dammers, Steenvoorden, Woudenberg; Vermeulen, Maletic, Stolte; Verhoek (84 Manusama), De Reuver (83 El Baad) en Achahbar (83 Ulusoy).
Jong NAC Breda: Noppert; Vermeer, Meijers (46 Haddad), Voermans, Kazanci; Van de Kreeke, Ben Ali, Damen; Hooi (46 Wuyts), Robinson en Belaazzani.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 november 2014 - 00:42   quote  deeplink  
Mooie wedstrijden KNVB Beker junioren

knvb_logo.jpg

Na de competitiewedstrijd van FC Utrecht B1 tegen ADO Den Haag B1 is de loting verricht van de kwartfinale in het toernooi om de KNVB Beker bij de B-junioren.

Het duel tussen FC Utrecht B1 en Feyenoord B1 is een regelrechte kraker, want de teams staan respectievelijk eerste en tweede in de competitie.

Ook PSV B1 treft een interessante tegenstander in de kwartfinale, namelijk in een uitduel de winnaar van de strijd tussen Feyenoord B2 en Ajaks B1.

Jeugdcup B-junioren, kwartfinale:

De Graafschap B1 FC Twente B1 (20 dec. 12:00 uur)
Vitesse B1 ADO Den Haag B1 (20 dec. 12:00 uur)
FC Utrecht B1- Feyenoord B1 (20 dec. 12:00 uur)
Feyenoord B2 / Ajaks B1 PSV B1 (20 dec. 14:30 uur)
Bron: knvb.nl
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 november 2014 - 09:56   quote  deeplink  
2014/11/26 Ajaks F1 - Feyenoord F1 (Twingames)

(http://youtu.be/1BFWVEDlKZs)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 02:09   quote  deeplink  
INTERVIEW JUSTIN BIJLOW NA FEYENOORD B1 - AJAKS B1 1-1

1415_b1_bijlowjustin.jpg

http://vimeo.com/113048500
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 02:09   quote  deeplink  
INTERVIEW SALIH ANEZ NA FEYENOORD B1 - AJAKS B1 1-1

1415_b1_salihanez.jpg

http://vimeo.com/113048091
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 02:10   quote  deeplink  
INTERVIEW THIJS DE ROY VAN ZUYDEWIJN NA FEYENOORD B2 - AJAKS B2 2-1

wmc7dd.jpg

http://vimeo.com/113047902

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 23:38   quote  deeplink  
FEYENOORD BINDT TALENTVOLLE ZWEEDSE JEUGDSPELER

2zs17gl.jpg

Feyenoord heeft met Mans Herrmann een Zweedse jeugdspeler aan zich gebonden. Het zeventienjarige talent zette vrijdagmiddag in De Kuip zijn handtekening onder een verbintenis die loopt tot medio 2017. Afgelopen zomer maakte Herrmann de definitieve overstap van de jeugdopleiding van het Zweedse Helsingborg naar Feyenoord Academy, nadat hij de afgelopen jaren al driemaal een stage afwerkte op Varkenoord. Daar maakt hij nu deel uit van de A-jeugd van Feyenoord.

16gzynl.jpg

Omdat Herrmann tot dusver niet speelgerechtigd was voor officiële jeugdwedstrijden van Feyenoord, speelde hij alleen nog mee in oefenduels. Zo kwam hij onder meer in actie bij de vriendschappelijke wedstrijden die A1 begin deze maand speelde in België. Zijn ploeggenoten Kamil Miazek en Calvin Verdonk waren vrijdag aanwezig bij de officiële gelegenheid en keken toe hoe Herrmann zijn handtekening zette. Dat zij hierbij zijn, zegt iets over hun betrokkenheid. Ik ben heel goed opgevangen door de jongens, die ik inmiddels beschouw als mijn vrienden. Ik voel me thuis op Varkenoord en in Rotterdam. Dat is ook voor een groot deel te danken aan Jan Mastenbroek (spelersbegeleider bij Feyenoord, red.). Zonder hem was ik hier waarschijnlijk niet geweest, zei Herrmann.

Herrmann speelt al zijn hele leven in de spits, zo vertelde hij na de contractondertekening. Mijn sterke punten zijn mijn scorend vermogen en techniek, terwijl ik altijd hard werk. Verder vind ik het niet gepast om dit soort dingen over mezelf te zeggen, liever laat ik mezelf zien op het veld.

Volgens Martin van Geel voegt Feyenoord niet zomaar een buitenlandse speler toe aan haar Academy. Dat doen we alleen als hij echt van toegevoegde waarde is ten opzichte van onze huidige jeugdspelers, zoals dat eerder met de Poolse keeper Kamil Miazek het geval was, vertelde de technisch directeur. In de afgelopen maanden hebben we een goed beeld van Mans gekregen, terwijl hij niet voor niets al een paar keer bij ons op stage is geweest. Wij zijn overtuigd van zijn kwaliteiten, terwijl ook zijn mentaliteit ons erg aanspreekt. We hebben er alle vertrouwen in dat hij hier een mooie toekomst tegemoet gaat.

Tijdens de contractondertekening keek Herrmann uit over een lege Kuip, die de avond ervoor nog decor was van een sensationele Europese overwinning van Feyenoord op Sevilla FC. De talentvolle spits had in het stadion met volle teugen genoten en was onder de indruk van de ambiance. Het was een geweldige wedstrijd om te zien, terwijl de supporters de hele tijd achter de spelers stonden. Het is absoluut mijn droom om in de toekomst ook in dit stadion te mogen spelen.

2urtu83.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2014 door RenatoBos --
ar
 ar - vrijdag 28 november 2014 - 23:44   quote  deeplink  
Zit een goede kop op.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 23:53   quote  deeplink  
Yep, ik heb een goed gevoel bij deze gozert..
ar
 ar - zaterdag 29 november 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Nou..gelijk maar inzetten dan!Toch.. KENNER? :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 00:01   quote  deeplink  
Ghehe..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 00:00 schreef ar het volgende:
Nou..gelijk maar inzetten dan!Toch.. KENNER? :)
Precies! Minder dan Kazim en te Vrede kan het toch niet zijn?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Jeugd scoort er weer aardig op los vanochtend, alles gewonnen, hopelijk zetten ze dat vanmiddag ook door tegen die Minisnavels..
VVout
 VVout - zaterdag 29 november 2014 - 13:03   quote  deeplink  
Ook in de jeugd hebben ze al een grote snavel RB
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 13:05   quote  deeplink  
Had ik ook joh..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 13:53   quote  deeplink  
De Tsjechische talenten Sadilek en Frydek zijn inmiddels begonnen aan hun stage op Varkenoord.

6yjgcz.jpg
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 29 november 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:53 schreef RenatoBos het volgende:
De Tsjechische talenten Sadilek en Frydek zijn inmiddels begonnen aan hun stage op Varkenoord.

[ afbeelding ]
Komt ook wel rond net zo als met het zeer grote talent
Mans Hermann die heb ik al een paar keer zien spelen
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 29 november 2014 - 14:08   quote  deeplink  
Nog 20 minuten dan de grote topper thuis
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 29 november 2014 - 14:15   quote  deeplink  
Wie kan de tussenstand bij houden op deze Topic van Feyenoord A1-020 A1
ik zit in Alkmaar bij AZ bedankt alvast
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 14:15 schreef de bluffer het volgende:
Wie kan de tussenstand bij houden op deze Topic van Feyenoord A1-020 A1
ik zit in Alkmaar bij AZ bedankt alvast
http://www.fr12.nl/nieuws/29330-live-1430-%7C-feyenoord-a1---ajax-a1.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Pak die, of install de FR12 app. Die houdt t live bij.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Verdonk is natuurlijk geschorst na die twee kaarten..
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 29 november 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 14:24 schreef RenatoBos het volgende:
Verdonk is natuurlijk geschorst na die twee kaarten..
Zeer jammer wel een gemis, bedankt
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 29 november 2014 - 14:47   quote  deeplink  
Is het nog steeds 0-0
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 14:56   quote  deeplink  
Feyenoord A1 - Ajax A1 0-1
Feyenoord A2 - Ajax A2 1-0
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 29 november 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 14:56 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord A1 - Ajax A1 0-1
Feyenoord A2 - Ajax A2 1-0
bedankt. ik zie net dat het live bij gehouden wordt
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 15:08   quote  deeplink  
A2 met 2-0 voor..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 15:01 schreef de bluffer het volgende:

[..]

bedankt. ik zie net dat het live bij gehouden wordt
Oh mooi, bedankt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 15:16   quote  deeplink  
3-0 inmiddels
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 15:26   quote  deeplink  
Hermann gescoord.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Yep en Pisas en Hamer..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 15:48   quote  deeplink  
Pingel Ajaks, A1 met 0-2 achter..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 15:49   quote  deeplink  
A2 4-0 van der Putten
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Hermann geblesseerd uitgevallen en vervangen door Den Hoedt..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Mooi resultaat van de A2 4-1..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 17:02   quote  deeplink  
UITSLAGEN JEUGD
Zaterdag 29 november:
Feyenoord A1 - Ajaks A1 0-3
Feyenoord A2 - Ajaks A2 4-1
VVV B1 - Feyenoord B1 2-4
Roda JC B2 - Feyenoord B2 0-0
Feyenoord C1 - Roda JC C1 5-0
Feyenoord C2 - Brabant United C2 5-1
Feyenoord D1 - Spartaan '20 D1 5-0
Feyenoord D2 - Roda JC D2 4-2
Feyenoord E Top - Spartaan '20 D2 3-1
Feyenoord E1 - Slikkerveer E1 4-1
Excelsior R. F1 - Feyenoord F2 2-8
Feyenoord F1 - Barendrecht F1 10-1
Feyenoord E2 - Xerxes DZB E1 0-3
Voetbalgek
 Voetbalgek - zaterdag 29 november 2014 - 21:44   quote  deeplink  
Pfff heb de A1 hele wedstrijd gezien... Wat was dat verschil groot zeg... Die nouri, cerny en azouzi ofzo zijn echt niet normaal goed had niet verwacht dat we zo overhoop gespeeld zouden worden. Makaay nog een hoop werk te doen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 21:52   quote  deeplink  
T verschil is geloof ik dat bij Feyenoord de topspelers niet allemaal in de A1 zitten, zitten verdeeld over de A1 en A2.
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
T verschil is geloof ik dat bij Feyenoord de topspelers niet allemaal in de A1 zitten, zitten verdeeld over de A1 en A2.
ik dacht daar ook Stylzz
Voetbalgek
 Voetbalgek - zaterdag 29 november 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Ja bij ons werken we nog steeds met leeftijdsgrenzen dat zien ze bij ajax toch beter maar was benieuwd moet van me 020vrienden altijd aanhoren dat ze zo een fantastische A1 hebben... Nou mooet k nog gaan toegeven dat ze gelijk hebben ook :(
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 22:03 schreef van geil het volgende:

[..]

ik dacht daar ook Stylzz
Nee, wat voetbalgek zegt klopt.
Voetbalgek
 Voetbalgek - zaterdag 29 november 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Vond het ook wel ironisch van de week zat ik boskamp te lezen in vi toen zei die dat ze bij ajax niet konden geloven wat voor talent er bij ons liep en dan stonden we vandaag met zen allen met een bek vol tanden naar hun te kijken.... Tsja...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 22:10 schreef Voetbalgek het volgende:
Vond het ook wel ironisch van de week zat ik boskamp te lezen in vi toen zei die dat ze bij ajax niet konden geloven wat voor talent er bij ons liep en dan stonden we vandaag met zen allen met een bek vol tanden naar hun te kijken.... Tsja...
Maar dat is de A1 he, daar zitten nu een paar goede spelers tussen, bij Feyenoord zitten er over de hele linie in elke leeftijdcategorie groeibriljanten.

Overigens is Ajax jaren sterk geweest met de A1, alleen brak er nooit wat door.
Voetbalgek
 Voetbalgek - zaterdag 29 november 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 22:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, wat voetbalgek zegt klopt.
Ja ze stromen nooit meteen van B1 naar A1 zeg maar dat is om ze te laten wennen aan het hogere niveau vind alleen dat je je grootste talenten wel wat grotere stappen mag laten maken... Je zag vandaag duidelijk wat een verschil dat kan maken alhoewel erook gewoon een groot verschil in talent was vandaag.
Voetbalgek
 Voetbalgek - zaterdag 29 november 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 22:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar dat is de A1 he, daar zitten nu een paar goede spelers tussen, bij Feyenoord zitten er over de hele linie in elke leeftijdcategorie groeibriljanten.

Overigens is Ajax jaren sterk geweest met de A1, alleen brak er nooit wat door.
Mwo valt volgens mij wel mee de vorige lichting was die van fischer klaassen denswil veltman riedewald dat was het team dat toen de finale van dat next gen haalde en het zijn er sowieso maar 5of 6per generatie die het halen lijkt me dus dat zal wel meevallen maar bij ons kijk ik vooral naar de b1 dat is een fantastische lichting diejuist wel zou profiteren van een versnelde doorstroming
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 22:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, wat voetbalgek zegt klopt.
ok
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 november 2014 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 22:14 schreef Voetbalgek het volgende:

[..]

Ja ze stromen nooit meteen van B1 naar A1 zeg maar dat is om ze te laten wennen aan het hogere niveau vind alleen dat je je grootste talenten wel wat grotere stappen mag laten maken... Je zag vandaag duidelijk wat een verschil dat kan maken alhoewel erook gewoon een groot verschil in talent was vandaag.
Jawel hoor, sommigen maken direct de overstap. Zoals Jari Schuurman dit seizoen. Vorig jaar nog B1.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 november 2014 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 00:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jawel hoor, sommigen maken direct de overstap. Zoals Jari Schuurman dit seizoen. Vorig jaar nog B1.
Die heeft ook een terugslag nu.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 november 2014 - 08:50   quote  deeplink  
Ze moeten die Hermann gelijk bij de eerste selectie halen, in ieder geval een paar dagen per week mee laten trainen en op trainingskamp mee nemen. Kan nooit slechter zijn dan wat we nu aan spitsen hebben ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic









0.0298938