BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 januari 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 18:17 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Ronald Koeman Junior bij Almere ???
tomson
 tomson - maandag 26 januari 2015 - 18:22   quote  deeplink  
6,5 + toch ? Kun je een aardig spitsje voor vinden lijkt me.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2015 door tomson --
tomson
 tomson - maandag 26 januari 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 18:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ronald Koeman Junior bij Almere ???
Die keepte toch ?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 januari 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 18:23 schreef tomson het volgende:

[..]

Die keepte toch ?
Dacht ik wel ja
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 januari 2015 - 00:02   quote  deeplink  
Klopt, heb daar wel eens een stukje van gezien, lijkt ook sprekend op Ronald..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 februari 2015 - 19:18   quote  deeplink  
PROFCONTRACT VOOR JUSTIN BIJLOW

aaf9tg.jpg

Met Justin Bijlow heeft Feyenoord opnieuw een talent uit de eigen jeugdopleiding aan zich gebonden. De net zeventienjarige doelman, die dit seizoen uitkomt in Feyenoord B1, ondertekende donderdagmiddag in De Kuip een eerste profcontract, dat hem vanaf 1 juli 2015 voor drie jaar aan de club verbindt. Dit is altijd mijn doel geweest, glunderde Bijlow in een eerste reactie.

De in Rotterdam geboren Bijlow speelt al sinds de F-jes op Varkenoord, waar hij sindsdien telkens de hoogste jeugdelftallen doorliep. De prima ontwikkeling die hij in al die jaren doormaakte onder de lat, leidde ertoe dat Feyenoord hem besloot vast te leggen. Vlak voor kerst werd ik gebeld door de club en kreeg ik te horen dat ze me een contract gingen aanbieden, vertelde Bijlow. Ik was meteen heel blij, want daar heb ik het al die jaren voor gedaan. Daarom heb ik heel lang uitgekeken naar het moment dat ik mijn handtekening echt kon zetten.

Volgens Bijlow zijn vooral de afgelopen twee jaar belangrijk geweest in zijn persoonlijke ontwikkeling. De afgelopen periode heb ik grote stappen gemaakt. Die zijn nu beloond met een contract, geweldig. Dat ik nu een contract heb getekend geeft rust, maar is tegelijkertijd een stimulans om zo door te gaan. Uiteindelijk is dit een eerste stap naar het bereiken van mijn échte doel, namelijk Feyenoord 1 halen.

In dat opzicht kan Bijlow rekenen op het volste vertrouwen van Feyenoord. De club ziet veel toekomst in de doelman, zo liet technisch directeur Martin van Geel weten. Justin is een heel talentvolle keeper, die beschikt over veel kwaliteiten en bovendien een goede mentaliteit heeft. De beslissing om hem vast te leggen, wordt breed gedragen binnen de club en door de trainers van Feyenoord Academy. We zijn ervan overtuigd dat Justin nog veel verder kan groeien bij Feyenoord, het keepersvak is immers een ervaringsvak. Bij ons krijgt hij de kans om nieuwe stappen te zetten in zijn ontwikkeling.

Bijlow werd tijdens het tekenmoment in een van de Business Units van het stadion vergezeld door onder meer zijn ouders, broer en zus. Zij zijn heel erg blij voor me, ook omdat we met elkaar een echte Feyenoord-familie vormen. Ze zitten altijd op de tribune in De Kuip. Dat is voor mij een extra stimulans om ooit in dit geweldige stadion te keepen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
VVout
 VVout - donderdag 05 februari 2015 - 20:21   quote  deeplink  
Hup Justin, laat je zien ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 februari 2015 - 14:11   quote  deeplink  
Feyenoord en Ajaks proberen de 10-jarige Indonesische Tristan Alif Naufal in te lijven. Volgens de FIFA-regels mogen niet-EU spelers jonger dan 18 jaar niet worden vastgelegd, dus is het geen makkelijk karwei om dit talent in de jeugdopleiding op te nemen.

Er loopt momenteel een procedure bij de Nederlandse ambassade en de Indonesische overheid om te zorgen dat hij en zijn familie een verblijfsvergunning krijgen. Als dit lukt, kiest het talent voor de jeugdopleiding van Feyenoord of Ajaks.

Ajaks probeerde de FIFA-regels te omzeilen door het talent onder te brengen bij een amateurclub. Feyenoord bood Naufal een stage aan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Mulder grijpt mis bij een hoekschop en Vilhena laat zijn man lopen, waarna Luckassen raak schiet: 0-1.
En gelijk 2-0 voor Jong AZ: Roshanalli schiet langs Mulder, die een zwakke indruk maakt.

Pomtiedom.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 19:21   quote  deeplink  
oh, aansluit treffer Vilhena.
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 09 februari 2015 - 19:55   quote  deeplink  
2-2 staat het nu
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 19:55   quote  deeplink  
68' Te Vrede met de gelijkmaker op Woudestein: 2-2. De spits kopt raak op aangeven van Basaçikoglu.

:')
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 09 februari 2015 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:55 schreef Stylzz het volgende:
68' Te Vrede met de gelijkmaker op Woudestein: 2-2. De spits kopt raak op aangeven van Basaçikoglu.

:')
sjeesus te vrede en bilal.je moet meer jeugd erin gooien.....
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 09 februari 2015 - 20:01   quote  deeplink  
3-2 feyenoord
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:56 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

sjeesus te vrede en bilal.je moet meer jeugd erin gooien.....
Vilhena 3-2

LOL
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 09 februari 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vilhena 3-2

LOL
pfffffffff haha naja vooruit dan p:

alles voor de overwinning uhum P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door Terminator1908 --
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 09 februari 2015 - 20:20   quote  deeplink  
4-2
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 09 februari 2015 - 20:32   quote  deeplink  
zozozo vilhena hattrick in de beloftes.ik zou hem opstellen zaterdag.dat heeft hij verdiend vind ik nu.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Bwahaha
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 09 februari 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:38 schreef Stylzz het volgende:
Bwahaha
ja je lacht maar als iemand in vorm neigt of hij prikt er 3 in dan geeft het aan dat hij eraan werkt en dat hij graag wilt dan vind ik datje hem moet belonen.maakt hij het weer niet waar dan zet je hem weer op de bank.want doe je dat niet dan denkt zo een jongen ook waar doe ik het voor.zeker nu met vilhena vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door Terminator1908 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Ik zou m gewoon niet meer opstellen.
VVout
 VVout - maandag 09 februari 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Kom op hij verdient een kans toch, aan onrust heb je heen klote.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Nee, wat mij betreft trekt hij nooit meer ons shirt aan.
Weg er mee.
VVout
 VVout - maandag 09 februari 2015 - 21:15   quote  deeplink  
Ik snap het wel, alleen brengt een goed spelende en gehumeurde speler ons meer.
van geil
 van geil - maandag 09 februari 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:
Nee, wat mij betreft trekt hij nooit meer ons shirt aan.
Weg er mee.
t was toch Clasie met je dochter :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 21:16 schreef van geil het volgende:

[..]

t was toch Clasie met je dochter :)
Mijn dochter is 6 van geil, dat gaat zelfs voor jou ver.
van geil
 van geil - maandag 09 februari 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 21:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mijn dochter is 6 van geil, dat gaat zelfs voor jou ver.
sorry.
je vertelde dat ze fan van Clasie was.
wist haar leeftijd niet, excuus.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 21:27 schreef van geil het volgende:

[..]

sorry.
je vertelde dat ze fan van Clasie was.
wist haar leeftijd niet, excuus.
Ben niet beledigd hoor :)
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 09 februari 2015 - 21:30   quote  deeplink  
WHAHAHAHAHA gaat weer lekker hiero.vilhena zegt toch zelf en vindt toch zelf dat hij in de basis hoort.kijk laat het hem maar bewijzen zaterdag.hij laat vandaag bij de beloftes zien dat hij het kan....want zeg nou eerlijk zoveel mensen scoren er geen 3 in 1 wedstrijd.ik zou zeggen stel hem zaterdag op!
hij heeft dan ook geen reden omte denken en zeggen dat ze geen kans krijgen want dat zeggen al die reserves en met hem moet je ook wel want hij heeft nog anderhalf jaar contract.

die tevrede moet je volgend jaar verkopen.we moeten verder en tevrede past daar nu niet meer in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door Terminator1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 februari 2015 - 19:21   quote  deeplink  
Groeibriljant Calvin Verdonk sporttalent van 2014

2d2eusp.jpg

Feyenoord A1 speler Calvin Verdonk is gekozen als Dordts Sporttalent van 2014.

Dit maakte de jury bekend op woensdagavond 11 februari 2015 tijdens de jaarlijkse sportverkiezing SportProm.

Tik op Google de naam van Calvin Verdonk in en je wordt bijna automatisch geleid naar zijn droomgoal in de wedstrijd tegen Engeland tijdens het EK onder 17 jaar van afgelopen jaar. Het was één van de hoogtepunten voor de Dordtse voetballer, die met Oranje zilver bemachtigde, vorig jaar een drie-jarig contract tekende bij zijn club Feyenoord en basiswaarde is van de A1 van de Rotterdamse club.

Calvin Verdonk is een groeibriljant van het Nederlandse voetbal en dus met volledige instemming van de jury sporttalent van het jaar.

Bron:FRFanatic
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 maart 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Een mooie avond voor Feyenoord A1. De ploeg van Roy Makaay heeft in Amsterdam met 0-1 gewonnen van Ajax A1!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 maart 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Hoppa
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 maart 2015 - 21:31   quote  deeplink  
Måns Herrmann ‏@mansherrmann · 17 min.17 minuten geleden

Great to win against 020!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 maart 2015 - 17:06   quote  deeplink  
Die Miazek stond wel goed te keepen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 maart 2015 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 20:40 schreef RenatoBos het volgende:
Nou ben benieuwd van die Wan Kuzain ook nooit meer iets gehoord..
Feyenoord heeft deze week het Amerikaanse talent Wan Kuzain weer op proef. De middenvelder traint mee met de A2, meldt VarkenoordWatch zojuist op Twitter. Kuzain is meegereisd met zijn Amerikaanse club SLSG, die net als vorig jaar met een groep jeugdspelers in Nederland is.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 maart 2015 - 16:51   quote  deeplink  
In de tweede helft tegen PSV gisteren speelde maar liefst 8 man van Varkenoord: Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom, Clasie, Manu, Boëtius en Achahbar. Zo moet je PSV blijkbaar verslaan, met de Feyenoord school, want in die fase werd het beste voetbal gespeeld. 7 van die 8 spelen al vanaf de F-jes en E-tjes met elkaar..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 23 maart 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2015 - 16:51 schreef RenatoBos het volgende:
In de tweede helft tegen PSV gisteren speelde maar liefst 8 man van Varkenoord: Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom, Clasie, Manu, Boëtius en Achahbar. Zo moet je PSV blijkbaar verslaan, met de Feyenoord school, want in die fase werd het beste voetbal gespeeld. 7 van die 8 spelen al vanaf de F-jes en E-tjes met elkaar..
Super.
tomson
 tomson - maandag 23 maart 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Dat zijn cijfers waar je mee thuis kan komen. Jammer dat het alleen deze wedstrijd zo mooi uit de verf kwam. Het seizoen op zich is ondanks het zicht op die 3e plek toch weer beneden alle peil. Zoveel onnodig puntverlies over hele seizoen is belachelijk en ww owe weten allemaal waar de schoen wringt. Potjes als deze zijn min of meer een pleister op de wonden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 april 2015 - 20:04   quote  deeplink  
*zeur zeur zeik zeik*
VVout
 VVout - zondag 05 april 2015 - 20:53   quote  deeplink  
Das ook niet onaardig...

quote:
Feyenoord B1 knokt zich naar gelijkspel tegen Real Madrid

Feyenoord B1 heeft zondag in Hongarije met 2-2 gelijkgespeeld tegen Real Madrid. De ploeg van trainer Cor Adriaanse knokte zich in het tweede duel om de Puskas-Suzuki Cup dankzij doelpunten van Nigel Robertha en Tahith Chong knap terug van een vroege 0-2 achterstand. Voor een plek in de finale was de puntendeling echter niet genoeg. Dankzij het betere doelsaldo van de Spaanse voetbalgrootmacht speelt Feyenoord maandagmiddag om het brons tegen de Hagi Academy uit Roemenië. 'We hebben nog wel kansen gehad op de overwinning, maar in de afronding misten we net dat beetje geluk', reageerde Adriaanse.
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/feyenoord-b1-knokt-zich-naar-gelijkspel-tegen-real-madrid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2015 door VVout --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 april 2015 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Deed Ronaldo mee dan? ;-)
VVout
 VVout - maandag 06 april 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 10:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Deed Ronaldo mee dan? ;-)
grrr...
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 april 2015 - 12:47   quote  deeplink  
Hoe doet Hermann het bij de jeugd goed of teleurstellend?
VVout
 VVout - maandag 06 april 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Na dit nieuws weinig meer over gevonden, misschien iemand ter plaatsen wat te vertellen.

http://www.fr12.nl/nieuws/29750-zweedse-spits-herrmann-op-dreef-bij-feyenoord-a2.html
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 13:02   quote  deeplink  
Jong Feyenoord/Excelsior speelt vanavond tegen Jong Almere City FC. De aftrap is om 18.30 uur en staat onder leiding van Laurens Gerrets uit Rotterdam.
Stand:
1. Jong Vitesse 10/26
2. Jong AZ 10/17
3. Jong Willem II 10/17
4. Jong Feyenoord/Excelsior 10/14
5. Jong Almere City FC 10/11
6. Jong sc Heerenveen 10/10
7. Jong VVV/Helmond Sport 10/10
8. Jong Sparta Rotterdam 10/8

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Jong Feyenoord/Excelsior wint met tien man van Jong VVV/Helmond Sport

10zaiz5.jpg

De thuiswedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior van vandaag (maandag) in de Beloftencompetitie Divisie A wordt gespeeld in De Kuip. De formatie van coach Patrick Lodewijks neemt het op tegen de beloften van VVV/Helmond Sport en het duel begint om 16.00 uur. Mede dankzij drie overwinningen in de laatste drie wedstrijden staat Jong Feyenoord/Excelsior momenteel op de derde plaats op de ranglijst, met zeventien punten uit elf duels. De tegenstander van vanmiddag staat vijfde, met vier punten minder.

EINDSTAND: 5-1
AFGELOPEN! Jong Feyenoord/Excelsior wint met tien man van Jong VVV/Helmond Sport
5-1 voor Jong Feyenoord/Excelsior! Nieuwkoop kopt dik een kwartier voor tijd raak.
56. Te Vrede schiet Jong Feyenoord/Excelsior op 4-1. Hij benut een strafschop, na een overtreding van de doelman op Schuurman.
53. 3-1 voor Jong Feyenoord/Excelsior! Invaller Van Eijk rond van dichtbij knap af en vergroot de voorsprong.
51. Jong Feyenoord/Excelsior komt met tien man opnieuw op voorsprong. Een prima goal van Basaçikoglu: 2-1.
WISSEL | Bij de thuisploeg is Marlon Slabbekoorn vervangen door Bram van Eijk.
De tweede helft van Jong Feyenoord/Excelsior - Jong VVV/Helmond Sport is zojuist begonnen.
Rust in De Kuip. De tussenstand bij Jong Feyenoord/Excelsior - Jong VVV/Helmond Sport is 1-1.
28. Mulder stopt de toegekende strafschop van Strijbosch, maar Diouck schiet de rebound binnen. Het staat 1-1.
27. Verdonk krijgt rood wegens het neerhalen van een doorgebroken speler. Jong Feyenoord/Excelsior moet met 10 man verder.

Jong Feyenoord/Excelsior komt in de 9e minuut op voorsprong. Schuurman knikt van dichtbij binnen: 1-0.

AFTRAP! De wedstrijd tussen Jong Feyenoord/Excelsior - Jong VVV / Helmond Sport is zojuist begonnen in De Kuip.

Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Mulder, Gronsveld, Dammers, Verdonk, Woudenberg; Nieuwkoop, Schuurman, Hamer; Basaçikoglu, Te Vrede en Slabbekoorn.

Stand beloftencompetitie Divisie A:
1. Jong Vitesse 11/27
2. Jong Willem II 11/18
3. Jong Feyenoord/Excelsior 11/17
4. Jong AZ 11/17
5. Jong VVV/Helmond Sport 11/13
6. Jong sc Heerenveen 11/11
7. Jong Almere City FC 11/11
8. Jong Sparta Rotterdam 11/9

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Feyenoord heeft vier talenten speciaal contract aangeboden

2z5lveb.jpg

Feyenoord heeft vier jeugdspelers een speciaal profcontract aangeboden, meldt Feyenoordpings. Het gaat om Robbert de Vos (18), Gilberto da Silva (19), Oussama Idrissi (19) en Bram van Eijk (18). Feyenoord geeft deze spelers de mogelijkheid om een contract voor één jaar te tekenen.

Het is de bedoeling dat deze jeugdspelers nog een seizoen meetrainen met Feyenoord A1, terwijl ze wedstrijden met Jong Feyenoord zullen spelen. Ze zijn alle vier tweede jaars A-junioren. Feyenoord wil deze talenten nog niet wilt opgeven, maar twijfelt of ze in staat zijn om het eerste elftal te halen.

Het is nog niet duidelijk of De vos, Da Silva, Idrissi en Van Eijk de aangeboden verbintenis zullen ondertekenen. Er is namelijk genoeg belangstelling voor deze jeugdspelers van andere clubs uit Nederland. Daarnaast willen ze ook de garantie krijgen dat ze regelmatig mee mogen trainen met het eerste elftal van Feyenoord.
VVout
 VVout - woensdag 22 april 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Ik wil, ik wil, ik wil. Verwende snotneuzen zijn het!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 16:38   quote  deeplink  
Joh geef ze die garantie en laat ze een keer opdraven op de training..
Barabas
 Barabas - woensdag 22 april 2015 - 16:53   quote  deeplink  
Precies. Snotneuzen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic









0.0293910