|
|
Stylzz
|
|
|
Marlon Slabbekoorn bedoel je. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
4-0 Kramert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat hard zo, zit een 5-0 in de maak..👍 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Scoorde na een fraaie combinatie tussen Achahbar en Gustafson.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook niet zo gek, een subtopper in de eredivisie zou een moord doen voor deze opstelling. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat denk ik ook wel ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Solo van Achahbar levert helaas niets op.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Prima elftal inderdaad. Zou zonder al teveel problemen linkerrijtje moeten kunnen draaien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ROTTERDAMS KWARTIERTJE, ROYTERDAMS KWARTIERTJE.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1 SCHOT OP goal. Doelpunt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Scheidrechter verzuimde te fluiten voor een overtreding op Anass, waardoor Schilders van VVV kon scoren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jari Schuurman word gewisseld voor Gustavo Hamer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer bijna hattrick, net naast de kruising.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
EINDSTAND: 4-1 14' 1-0 Vilhena 50' 2-0 Kramer 57' 3-0 Verdonk 61' 4-0 Kramer 72' 4-1 Schilders |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Mooi om te zien die rushes van woudenberg echt een goede jonge En vilhena steek er met kop en schouders bovenuit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
EERSTE MINUTEN ELIA BIJ OVERWINNING VOOR BELOFTEN
Eljero Elia heeft dinsdagavond zijn eerste minuten gemaakt in het Feyenoord-shirt. De aanvaller kwam op Varkenoord een uur in actie in de thuiswedstrijd van Jong Feyenoord tegen Jong VVV/Helmond Sport, die met 4-1 werd gewonnen. Michiel Kramer, die voor het eerst sinds zijn komst naar Feyenoord negentig minuten speelde, maakte twee doelpunten. Ook Tonny Vilhena en Calvin Verdonk waren trefzeker.
Eenrichtingsverkeer. Dat zag de volledig gevulde hoofdtribune op Varkenoord tijdens de eerste thuiswedstrijd van Jong Feyenoord van dit seizoen. De ploeg van coach Patrick Lodewijks was niet alleen op papier veel sterker dan de bezoekers, maar ook in de praktijk.
Het krachtsverschil resulteerde in een stuk of tien grote kansen voor Jong Feyenoord in de eerste helft, waarvan de ploeg er desondanks maar één wist te verzilveren. Dat gebeurde na een kwartier spelen, toen Vilhena een fraaie dribbel door het centrum bekroonde met een schuiver in de verre hoek.
Hoewel los daarvan verschillende uitstekende aanvallen te zien waren, waarin meer dan eens een belangrijke rol als aangever was weggelegd voor Simon Gustafson, was de afwerking nog niet op orde. Veel schoten eindigden over of naast het doel van keeper Delano van Crooij, terwijl de ploeg er nauwelijks in slaagde om spits Michiel Kramer te bereiken.
Op het moment dat Vilhena daar kort na rust verandering in bracht, was het ook direct raak. De hard werkende middenvelder bood Kramer een niet te missen kans, waarmee ook in zijn derde wedstrijd in Feyenoord-shirt een doelpunt achter zijn naam mocht schrijven.
Met die goal was bovendien de ban definitief gebroken op Varkenoord, want in het laatste half uur van de wedstrijd wist Jong Feyenoord uit te lopen naar een score die recht deed aan de krachtsverhoudingen. Zo was Kramer het eindstation van een goede combinatie tussen Simon Gustafson en Anass Achahbar, kort nadat Calvin Verdonk van grote afstand raak had geschoten.
Het enige smetje op de avond was dat Jong Feyenoord er niet in slaagde om achterin de nul te houden. Dat was deels te wijten aan de scheidsrechter, die verzuimde om te fluiten voor een overtreding op Anass Achahbar. Spits Thomas Schilders kreeg daardoor een vrije doorgang richting het doel van Warner Hahn en schoot de bal lang de uitkomende doelman binnen.
Jong Feyenoord Jong VVV/Helmond Sport 4-1
Scoreverloop: 14 1-0 Vilhena 50 2-0 Kramer 57 3-0 Verdonk 61 4-0 Kramer 72 4-1 Schilders
Scheidsrechter: Karremans
Opstellingen: Jong Feyenoord: Hahn; Nieuwkoop, Dammers, Verdonk, Woudenberg; Gustafson, Schuurman (77 Hamer), Vilhena; Achahbar, Kramer en Elia (58 Slabbekoorn). Jong VVV/Helmond Sport: Van Crooij; Donkers, Van de Kerkhof, Sevinc, Rerimassie; Brinkman (62 Van Heugten), Ramadani, Van Gool; Gijzen (77 Van Heck), Schilders en Simmons (62 Tielemans). Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Doelpunten van de westrijd van gisteren
http://youtu.be/nPi6sYBFaWs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 20:42 schreef RenatoBos het volgende:EERSTE MINUTEN ELIA BIJ OVERWINNING VOOR BELOFTEN[ afbeelding ] Eljero Elia heeft dinsdagavond zijn eerste minuten gemaakt in het Feyenoord-shirt. De aanvaller kwam op Varkenoord een uur in actie in de thuiswedstrijd van Jong Feyenoord tegen Jong VVV/Helmond Sport, die met 4-1 werd gewonnen. Michiel Kramer, die voor het eerst sinds zijn komst naar Feyenoord negentig minuten speelde, maakte twee doelpunten. Ook Tonny Vilhena en Calvin Verdonk waren trefzeker.Eenrichtingsverkeer. Dat zag de volledig gevulde hoofdtribune op Varkenoord tijdens de eerste thuiswedstrijd van Jong Feyenoord van dit seizoen. De ploeg van coach Patrick Lodewijks was niet alleen op papier veel sterker dan de bezoekers, maar ook in de praktijk. Het krachtsverschil resulteerde in een stuk of tien grote kansen voor Jong Feyenoord in de eerste helft, waarvan de ploeg er desondanks maar één wist te verzilveren. Dat gebeurde na een kwartier spelen, toen Vilhena een fraaie dribbel door het centrum bekroonde met een schuiver in de verre hoek. Hoewel los daarvan verschillende uitstekende aanvallen te zien waren, waarin meer dan eens een belangrijke rol als aangever was weggelegd voor Simon Gustafson, was de afwerking nog niet op orde. Veel schoten eindigden over of naast het doel van keeper Delano van Crooij, terwijl de ploeg er nauwelijks in slaagde om spits Michiel Kramer te bereiken. Op het moment dat Vilhena daar kort na rust verandering in bracht, was het ook direct raak. De hard werkende middenvelder bood Kramer een niet te missen kans, waarmee ook in zijn derde wedstrijd in Feyenoord-shirt een doelpunt achter zijn naam mocht schrijven. Met die goal was bovendien de ban definitief gebroken op Varkenoord, want in het laatste half uur van de wedstrijd wist Jong Feyenoord uit te lopen naar een score die recht deed aan de krachtsverhoudingen. Zo was Kramer het eindstation van een goede combinatie tussen Simon Gustafson en Anass Achahbar, kort nadat Calvin Verdonk van grote afstand raak had geschoten. Het enige smetje op de avond was dat Jong Feyenoord er niet in slaagde om achterin de nul te houden. Dat was deels te wijten aan de scheidsrechter, die verzuimde om te fluiten voor een overtreding op Anass Achahbar. Spits Thomas Schilders kreeg daardoor een vrije doorgang richting het doel van Warner Hahn en schoot de bal lang de uitkomende doelman binnen. Jong Feyenoord Jong VVV/Helmond Sport 4-1Scoreverloop:14 1-0 Vilhena 50 2-0 Kramer 57 3-0 Verdonk 61 4-0 Kramer 72 4-1 Schilders Scheidsrechter: Karremans Opstellingen:Jong Feyenoord: Hahn; Nieuwkoop, Dammers, Verdonk, Woudenberg; Gustafson, Schuurman (77 Hamer), Vilhena; Achahbar, Kramer en Elia (58 Slabbekoorn). Jong VVV/Helmond Sport: Van Crooij; Donkers, Van de Kerkhof, Sevinc, Rerimassie; Brinkman (62 Van Heugten), Ramadani, Van Gool; Gijzen (77 Van Heck), Schilders en Simmons (62 Tielemans). Bron:Officiële Feyenoord Clubsite Gustafson speelde eerste helft wel goed 2e helft vond ik hem en schuurman minder Verdonk mooi spelertje en dammers nu wel sterk in de lucht ondanks dat hun spits ook groot was |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe was Hahn ondanks dat ie weinig te doen had..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Geen minuut stil 1x knoerhard los roepen en vol overtuiging bal uit de lucht vangen 2x mee gevoetbald Tegengoal kon ik niet goed zien hoe die stond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 20:58 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Geen minuut stil 1x knoerhard los roepen en vol overtuiging bal uit de lucht vangen 2x mee gevoetbald Tegengoal kon ik niet goed zien hoe die stond Okay thanx.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Hahn en Woudenberg kan je denk ik moeiteloos gebruiken voor beker Vilhena hoort gewoon basis te zijn ipv el ahmadi Elia 1 redelijke kans gehad was niet slecht maar ook niet uitermate veelbelovend Achabar net als vilhena ijzersterk aan de bal heel mooi kort rond kunnen draaien alleen vizier niet op scherp |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 21:03 schreef RedDevil1990 het volgende:Hahn en Woudenberg kan je denk ik moeiteloos gebruiken voor beker Vilhena hoort gewoon basis te zijn ipv el ahmadi Elia 1 redelijke kans gehad was niet slecht maar ook niet uitermate veelbelovend Achabar net als vilhena ijzersterk aan de bal heel mooi kort rond kunnen draaien alleen vizier niet op scherp Gustafson heeft nog tijd nodig of.....(?) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja eerste helft leuke dingen gezien van m Zelf goed in balbezit als nr 10 prima ballen gegeven ging alleen 2e helft zakken richting 6 positie daar was die ze positie paar x kwijt mede door weinig coaching naar hem toe Maarja aan singh zag je ook dat die kon voetballen en scoorde regelmatig met noorwegen
Zolang vilhena op de bank zit zie ik hem niet veel minuten krijgen in het eerste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 21:11 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja eerste helft leuke dingen gezien van m Zelf goed in balbezit als nr 10 prima ballen gegeven ging alleen 2e helft zakken richting 6 positie daar was die ze positie paar x kwijt mede door weinig coaching naar hem toe Maarja aan singh zag je ook dat die kon voetballen en scoorde regelmatig met noorwegen Zolang vilhena op de bank zit zie ik hem niet veel minuten krijgen in het eerste Jammer maar begrijpelijk, hij is tenslotte binnengehaald voor de langere termijn. Vilhena maar bijtekenen begrijp ik. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 21:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Jammer maar begrijpelijk, hij is tenslotte binnengehaald voor de langere termijn. Vilhena maar bijtekenen begrijp ik. Ja voor de eerste training van het seizoen hoopte ik op vertrek vilhena en aanblijven boetius maar nu echt opnieuw liefhebber van vilhena geworden Mooi om te zien hoe die zich ontwikkeld heeft, echt sterk lichaam Waren meer langs de lijn die ik hoorde zeggen el ahmadi er maar uit voor tonny |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eigenlijk alleen maar mooi voor hem.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zou het graag doen of gio bellen Vilhena----immers of toornstra -----vejinovic----- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo weer thuis, een prima wedstrijd van die Gustafson bij jong Feyenoord. Die kan echt spelers vrij voor de goal zetten ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Allebei met zn linker als ik het goed zag... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Al een samenvatting van deze wedstrijd, ik kon helaas niets vinden en ben altijd reuze benieuw naar deze wedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alleen het filmpje hierboven vooralsnog |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou Feyenoord toch meer mee kunnen doen, of niet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je kan dit toch als club beter presenteren, is ook goed voor je achterban(supporters)en sponsor partners. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay op zo'n manier. Tja ik zie het nut er eerlijk gezegd niet zo van in. Gaat de mensen toch vaak alleen maar om het eerste. Een kleine groep interesseert zich ook voor de andere elftallen en die vinden die info foch vaak wel.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat is het hem juist, zou het beter willen volgen en kan dit niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je toch dit topic voor.😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb ik een zak wiet voor nodig en dan kan ik me er een beeld van maken, fijn hoor. |
|
|
|