BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 oktober 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 18:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

In de volksmond heet hij Noa Langneus
Dat ie ...........
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 oktober 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Feyenoord B2 PSV B2 2-1
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 18:05   quote  deeplink  
Justin Bijlow waarschijnlijk vier tot zes weken uitgeschakeld

34rzmmq.jpg

Justin Bijlow heeft zich vandaag af moeten melden voor het EK-kwalificatietoernooi met Oranje onder 19.

De 17-jarige doelman van Feyenoord A1, die waarschijnlijk vier tot zes weken uitgeschakeld is, ondervindt teveel hinder van een bovenbeenblessure, die hij zaterdag opliep tegen PSV A1. Bijlows teamgenoot Jari Schuurman reist wel af naar Frankrijk.

In bloedvorm
Blessureleed komt een voetballer nooit gelegen, maar voor Bijlow komt de blessure aan zijn bovenbeen op een extra vervelend moment. De goalie is in Feyenoord A1, het elftal waar Gustavo Hamer dit seizoen de aanvoerdersband draagt, de onbetwiste man onder de lat. En dat terwijl Bijlow, die tegen Italië zijn eerste interland voor Oranje onder 19 afwerkte, vorig seizoen nog in Feyenoord B1 keepte. Dat de jonge sluitpost in bloedvorm is, bewijzen de statistieken: met zijn elftal heeft Bijlow de minste verliespunten én tegendoelpunten van alle teams in de competitie.

Eerste elftal
De goede prestaties van Bijlow zijn ook Feyenoords hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst niet ontgaan. De nieuwe coach van de Rotterdammers liet Bijlow dit seizoen al enkele keren meetrainen met het eerste elftal. ,,Dat zijn hele mooie ervaringen voor een jonge speler als ik, vertelt Bijlow. ,,Het niveau ligt natuurlijk een stuk hoger bij het eerste elftal en daar word je alleen maar beter van.

EK-kwalificatie
Dat Bijlow zich afgelopen zaterdag na ruim een uur spelen heeft moeten laten wisselen, komt de doelman uiteraard erg slecht uit. Van bondscoach Aron Winter ontving hij vlak voor het weekend een uitnodiging voor het EK-kwalificatietoernooi met het Nederlands Elftal onder 19 in Frankrijk. Bijlow, die gezien zijn leeftijd ook nog voor Oranje onder 18 zou mogen uitkomen, heeft zich vandaag echter moeten afmelden: ,,Heel erg balen. Vanmorgen ben ik onderzocht en door de kneuzing in mijn rechterbovenbeen, die onstond na een botsing met de PSV-spits, ben ik er waarschijnlijk vier tot zes weken uit. Daardoor mis ik waarschijnlijk ook de competitiewedstrijd tegen Ajaks. Volgende week moet er een nieuwe echo gemaakt worden, want nu zit er nog teveel bloed en vocht in mijn bovenbeen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 oktober 2015 - 23:37   quote  deeplink  
Van Persie: ''Feyenoord en PSV lopen een stuk voor''

k2icr6.jpg1

Het mogelijke mislopen van het EK in Frankrijk is volgens Robin van Persie geen aanleiding tot grote paniek. Dat het Nederlands voetbal momenteel in een dip zit, is volgens hem inherent aan de grootte van het land. Wat wij doen is heel knap, richt de spits van Fenerbahçe zich op de goede prestaties van de afgelopen jaren op de grote toernooien.

Nederland mag volgens Van Persie niet vergeleken worden bijvoorbeeld Brazilië en Duitsland. Die landen hebben veel meer inwoners en dus veel meer mogelijkheden. Relatief gezien doet Oranje uitstekend, ook al gaat het nu even minder. Afgelopen zomer organiseerde ik het RVP-jeugdtoernooi waaraan de beste teams van Duitsland, Engeland en Nederland meededen. Ploegen als Feyenoord en PSV lopen een stuk voor op de buitenlandse jeugd, zegt hij in Metro.

We doen al heel veel dingen heel goed. Het is niet zo slecht als mensen het vaak doen voorkomen. We zijn de afgelopen jaren gewoon verwend met een tweede en derde plek op een WK, vervolgt Van Persie in het gratis dagblad. Hij pleit er dan ook voor om een middenweg in de kritiek te vinden. Dat is beter voor iedereen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 oktober 2015 - 13:22   quote  deeplink  
Feyenoord-talent Justin Bijlow is door The Guardian opgenomen in de lijst van: ''50 of the best young talents in world football,'' die geboren zijn in het jaar 1998. ''Bijlow is uitstekend in één op één situaties en heeft een goede mentaliteit. Zijn doel is op een dag in de Premier League te spelen,' schrijft de Engelse krant.
Barabas
 Barabas - woensdag 07 oktober 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Normaal gesproken een prima krant 😉
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 oktober 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Goed gedaan van de A1, pffffff..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 oktober 2015 - 18:14   quote  deeplink  
T is ook niet een beste lichting.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 oktober 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Een kudt lichting uiteraard..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 oktober 2015 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 oktober 2015 - 18:17   quote  deeplink  
Nee, redelijk, maar niet zo sterk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 oktober 2015 - 18:17   quote  deeplink  
Redelijk is toch kudt zei je net..😉
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 oktober 2015 - 18:18   quote  deeplink  
Nee redelijk tevreden is een ander woord voor t was eigenlijk ruk en dr moet nog veel beter, maar ik doe tenminste mee.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 16 oktober 2015 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2015 - 18:12 schreef RenatoBos het volgende:
Goed gedaan van de A1, pffffff..
Mentaliteitsprobleem en een waardeloze trainer die de beste elf niet durf op te stellen.
Barabas
 Barabas - maandag 19 oktober 2015 - 18:12   quote  deeplink  
En een eikel bovendien. Onfatsoenlijk en stupid. Kan nooit het goede voorbeeld zijn voor aanstaande eerste elftal spelers.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 19:01   quote  deeplink  
Half uurtje bezig tegen Pec en al 3-0, 1x Immers en 2x Kazim..
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 oktober 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Heb je die opstelling gezien....
Dat is gelijkwaardig aan het eerste elftal van PEC..
R()b
 R()b - maandag 19 oktober 2015 - 20:16   quote  deeplink  
Tja PEC(H) gehad voor PEC.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 19:24 schreef Stylzz het volgende:
Heb je die opstelling gezien....
Dat is gelijkwaardig aan het eerste elftal van PEC..
Niks nieuws toch, zo spelen ze al heel het seizoen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 oktober 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 21:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Niks nieuws toch, zo spelen ze al heel het seizoen..
t is nu wel extreem hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 21:31   quote  deeplink  
5-0 dus, ik had al zo'n vermoeden..😁
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 20 oktober 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Wat een luxe dat we een dergelijk team op kunnen stellen in het 'tweede'. We hebben jaren gehad dat er minder kwaliteit in het eerste stond.

Maar goed als we echt mee willen doen om de titel, en dat willen we :) , dan moet je goede bank hebben.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 20 oktober 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 21:31 schreef RenatoBos het volgende:
5-0 dus, ik had al zo'n vermoeden..😁
Nogmaals dit elftal kan zo meedoen in de eredivisie
als goede subtopper
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 20 oktober 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Die brede bank zullen we nodig hebben ... alleen maar goed!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Feyenoord-talent Justin Bijlow: ''Ik kom er weer aan''

2n1yquw.jpg

De blessure van Justin Bijlow behoort bijna tot het verleden. De doelman van Feyenoord -19 liep de kwetsuur aan zijn bovenbeen ruim een maand geleden op. ''Ik ben volop met mijn herstel bezig. Mijn been voelt elke dag beter,'' laat Bijlow weten aan Wasserman.nl

De doelman van de A1 van Feyenoord liep de kneuzing in zijn rechterbeen op in het duel tegen de leeftijdsgenoten van PSV. Op het moment dat hij hard in botsing kwam met de spits van PSV, verkeerde hij al wekenlang in uitstekende vorm, wat hem wederom een selectie voor Oranje -19 opleverde. Het EK-kwalificatietoernooi moest hij echter vanwege deze blessure aan zich voorbij laten gaan.

Een scan die vandaag werd gemaakt wees uit dat alles er prima uitziet. Mooi nieuws voor de keeper die weer staat de trappelen om te beginnen. ''Maandag hoop ik weer voluit de training te kunnen hervatten,'' aldus de keeper die dit seizoen al diverse malen meetrainde met de selectie van Feyenoord 1. ''Dat zijn heel mooie ervaringen voor een jonge speler als ik," zei hij daar onlangs over. ''Het niveau ligt natuurlijk een stuk hoger bij het eerste elftal dan bij de jeugd en daar word je natuurlijk alleen maar beter en sterker van."

Bijlow werd eerder dit jaar door de Engelse kwaliteitskrant The Guardian opgenomen in een lijst van de vijftig grootste voetbaltalenten ter wereld die geboren zijn in het jaar 1998. Hij wordt in die krant omschreven als een goalie die vooral enorm sterk is in één-tegen-één-situaties. Daarnaast meldt de krant dat de coaches van Feyenoord hem roemen vanwege zijn uitstekende houding.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 november 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Feyenoord-talent Vente tekent contract voor drie jaar

Mooi dat gaat onze spits worden..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 november 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Eerst Mats toch?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 november 2015 - 20:51   quote  deeplink  
Nou inderdaad, horen momenteel maar weinig van hem. Lijkt me dat ie in goede doen nu ook niet zou misstaan..
van geil
 van geil - donderdag 12 november 2015 - 21:09   quote  deeplink  
Leuke goal van Chong.
Mooie kop met haar dat joch.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 november 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Mooitje ja
VVout
 VVout - vrijdag 13 november 2015 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 21:09 schreef van geil het volgende:
Leuke goal van Chong.
Mooie kop met haar dat joch.
Zo lekker, de hele wedstrijd trouwens voor wie de samenvatting wil zien.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2015 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 november 2015 - 18:59   quote  deeplink  
Feyenoord is er opnieuw in geslaagd om een talent langer aan de club te binden. Middenvelder Jordy Wehrmann, die in de belangstelling stond van onder meer PSV en Arsenal, zal nog dit jaar een driejarig contract in De Kuip ondertekenen, zo weet VarkenoordWatch zaterdagavond te melden.

De Rotterdammers zijn de laatste tijd sowieso druk met het verlengen van diverse verbintenissen. Eerste elftalspelers Rick Karsdorp, Bart Nieuwkoop en Calvin Verdonk ondertekenden contracten tot 2020, maar ook jeugdspelers Dylan Vente en Gustavo Hamer liggen na deze maand langer vast.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 november 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Feyenoord heeft een nieuw plan in gedachten. De club wil de opleidingsjaren in de jeugd verlengen, om de overgang van talentvolle spelers naar het eerste elftal te vergemakkelijken. Dat maakt hoofd opleidingen Damien Hertog bekend in het Feyenoord Magazine. "Er is binnen de club een diepgewortelde wens om uiteindelijk tot een vaste selectie voor de beloften te komen", legt Hertog uit.

"Feyenoord zou haar jeugdspelers graag extra opleidingsjaren bieden, simpelweg omdat de opleiding van een voetballer niet ophoudt als hij als 19-jarige klaar is binnen het jeugdvoetbal. Dit vergt alleen een forse investering en daar is de club tot op heden nog niet klaar voor geweest."

"De huidige invulling is voor onze talenten prima. Zie het als een gefaseerde tussenstap, op hun mogelijke weg naar Feyenoord 1. Hun trainingen en wedstrijden met Feyenoord onder 19 vormen de basis, maar ondertussen raken ze al wel vertrouwd met een hoger niveau én met samenspelen met voetballers van Eredivisie-niveau. De één zal sneller aanpikken dan de ander. Dat geeft ons ook weer extra inzicht in de potentie van een jeugdspeler", aldus Hertog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 november 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 november 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Lees ik hier nou dat Feyenoord ook een jeugdteam de Jupilerleague instuurt?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 november 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Das toch al een tijdje ter sprake..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 november 2015 - 14:31   quote  deeplink  
Ja? Oh, heb ik gemist. Ik dacht dat Feyenoord daar gewoon niet aan wou. Maar zo te lezen nu dus wel.... Ik wist het niet.

Als Feyenoorder heel leuk, maar voor het voetbal in het algemeen eigenlijk niets aan. In zulke hoge competities horen toch alleen maar standaardelftallen te zitten. Kom je met Sparta voetballen tegen Feyenoord 2... verliezen ze ook nog, haha....
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 november 2015 - 14:32   quote  deeplink  
Ze willen t wel, maar t is ze te duur.
van geil
 van geil - maandag 16 november 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 21:09 schreef van geil het volgende:
Leuke goal van Chong.
Mooie kop met haar dat joch.
Principe akkoord. drie jaar.
Barabas
 Barabas - maandag 16 november 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Relaxed....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 november 2015 - 11:10   quote  deeplink  
En daar gaat de volgende........

Feyenoord heeft besloten om A2-spits Tarik Fagrach weg te sturen. De veelscorende aanvaller moet de jeugdopleiding per direct verlaten vanwege zijn gedrag, zo meldt VarkenoordWatch vandaag. Daardoor dreigen er opnieuw personele problemen bij dat team.

Door het vertrek van de technische Fagrach, sinds zijn komst in 2013 goed voor 39 doelpunten in 54 wedstrijden, is er momenteel een tekort aan spitsen bij de A2, schrijft het eerdergenoemde medium. Meerdere betaald voetbalclubs willen de jeugdspeler hebben.
van geil
 van geil - dinsdag 17 november 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 11:10 schreef RenatoBos het volgende:
En daar gaat de volgende........

Feyenoord heeft besloten om A2-spits Tarik Fagrach weg te sturen. De veelscorende aanvaller moet de jeugdopleiding per direct verlaten vanwege zijn gedrag, zo meldt VarkenoordWatch vandaag. Daardoor dreigen er opnieuw personele problemen bij dat team.

Door het vertrek van de technische Fagrach, sinds zijn komst in 2013 goed voor 39 doelpunten in 54 wedstrijden, is er momenteel een tekort aan spitsen bij de A2, schrijft het eerdergenoemde medium. Meerdere betaald voetbalclubs willen de jeugdspeler hebben.
Ook meisjes op de kamer ?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 november 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Geen idee, benieuwd wat er gebeurt is. Niet niks om een jongen helemaal weg te sturen, dan moet er iets goed fout gegaan zijn..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 november 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Misschien wel de aanslagen verheerlijkt. Een Kezmannetje.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 november 2015 - 11:25   quote  deeplink  
Hmmm ja das ook een optie, is bij ons ook gebeurt destijds op het werk toen die vent in die kooi in de brand werd gestoken door IS. Zijn ook gelijk eruit gedonderd toen bij oms..
Barabas
 Barabas - dinsdag 17 november 2015 - 11:43   quote  deeplink  
Lijkt mij sterk dat je een stomme domme puber om zo'n reden wegstuurt, maar goed.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 november 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Nou mij niet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 november 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Eensert, met dat soort ideeën begint het en straks staan ze ook met een. Kalasjnikov in hun handen, kijken wat je dan zegt Bas..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 november 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 11:19 schreef Stylzz het volgende:
Misschien wel de aanslagen verheerlijkt. Een Kezmannetje.
Volgens de geruchten wel dus..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 november 2015 - 15:13   quote  deeplink  
Ja, dat verbaast me niet eigenlijk
Barabas
 Barabas - dinsdag 17 november 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Die gast heeft vast geen idee van wat hij zegt. Flinke reprimande, wat sociaal werk en een gesprek met de ouders zou moeten volstaan. Ik weet natuurlijk ook niet of hij bij "Hebdo" ook al fout bezig was, maar mocht het de eerste keer zijn dan hoeft hij van mij niet meteen weg. Er zijn wel meer stomme domme pubers die stomme domme dingen roepen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 17 november 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 16:19 schreef Barabas het volgende:
Die gast heeft vast geen idee van wat hij zegt. Flinke reprimande, wat sociaal werk en een gesprek met de ouders zou moeten volstaan. Ik weet natuurlijk ook niet of hij bij "Hebdo" ook al fout bezig was, maar mocht het de eerste keer zijn dan hoeft hij van mij niet meteen weg. Er zijn wel meer stomme domme pubers die stomme domme dingen roepen.
Avondje in een leeg Bataclan opsluiten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic









0.0340731