|
|
Stylzz
|
|
|
Toch staan we er weer gekleurd op |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als die paar klote ventjes het woord kanker achterwegen had gelaten,dan waren Ooijer en zijn team er zelf niet zo best vanaf gekomen. Misschien krijgt het nog een staartje. Intelligente is overigens ver te zoeken bij die jonge gasten bij Feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord neemt afscheid van Wouter Beukers, meldt het Algemeen Dagblad. De doelman van Feyenoord onder de negentien vertrekt naar de amateurs van Spakenburg.
In Spakenburg moet de jongeling de concurrentie aangaan met Leon ter Wielen en Jordy Deckers. Eerder speelde Beukers in de jeugdopleiding bij Spakenburg, maar werd weggeplukt door Feyenoord.
Door de aanwezigheid van onder meer Justin Bijlow en nog altijd Kenneth Vermeer en Brad Jones was er voor Beukers geen zicht op speelminuten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daar hoef je ook de jupiler niet mee in te gaan haha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord O/19 - Real Madrid O/19 (2-0)
Feyenoord onder 19 heeft het Mladen Ramljak Memorial Tournament gewonnen. In de finale werden de leeftijdgenoten van Real Madrid met 2-0 verslagen, door doelpunten van Splinter de Mooij en Crysencio Summerville. Feyenoord bereikte de finale door bovenaan te eindigen in een poule met Kroatië, FC Kopenhagen en NK Maribor. Opstelling Feyenoord Onder 19 Koorevaar; Loshi, Hall, Hendriks, Hartman; De Mooij, El Bouchataoui, Huijgen; Azarkan, Bannis, Summerville. Scoreverloop 24' | 1-0 | De Mooij 43' | 2-0 | Summerville |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Donderdag gewoon deze elf opstellen! Jammer genoeg kan/mag dat niet ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit toernooitje zeg niet zoveel hoor ,geloof mij maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker hoor, daar worden we tenminste weer vrolijk van. Eindstand 6-0
2x Zwarts 2x Sinistra 2x Burger
Daar kunnen ze tenminste wel scoren. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2018 - 16:04 schreef VVout het volgende:Lekker hoor, daar worden we tenminste weer vrolijk van. Eindstand 6-0 2x Zwarts 2x Sinistra 2x Burger Daar kunnen ze tenminste wel scoren. Heb ze zien spelen. Daar wordt je idd vrolijk van. Burger zeer naar behoren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vanaf t eerste moment dat ik Burger zag spelen was ik gelijk dol van zijn techniek en overzicht. Sinistera vind ik ook knap bij zijn debuut direct 2 doelpunten. Maar nu even over Swarts ,ook hij scoorde 2x is linksbuiten en daarbij meer massa aan zijn lichaam als Boëtius en Larsson..Verders heb ik hem ook weleens zien spelen maar dat kon mij niet zo bekoren. Maar veel minder als Larsson en Boëtius zal hij toch ook weer niet zijn,? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een ander niveau, maar lekkers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
Nu maar hopen dat ze niet allemaal vroegtijdig in Engeland op de tribune belanden.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat kan je wel zeggen indd en is ook niet gratis. Zag t filmpje zojuist,het ziet er goed uit!
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is al aardig wat geld ingepompt Moet later opleveren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazeker alleen over een paar jaartjes . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2 en 3 hybridevelden. Maar dat is wel normaal en zie je overal in Europa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor t trainen prima Hybride is top |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou mooi toch ,ik heb er nooit opgestaan eigenlijk. . Is hybride ook het speelveld voor wedstrijden denk je ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t goed is wel. Zit maar 10% kunstgras in zo’n hybride mat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 10% maar ? Dat is minder dan ik dacht . Begrijp het nut dan niet maar zal het eens opzoeken. Ben ik wel nieuwsgierig naar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Appart, zit dat als een soort net tussen het echte gras? Dat maakt het dan een stuk stabieler en voorkomt dat plaggen effect die je soms door de lucht ziet vliegen. Kudtgras vind ik daarentegen niets, maar verdorde veldjes en niet kunnen spelen is helemaal niets zoals ze nu in het nieuws kwamen. Mooi complex natuurlijk en al af in 2019, al done by Rotterdam. De jeugd heeft het, hopelijk is er plaats voor ze in de toekomst bij het 1e. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 - 08:50 schreef VVout het volgende:[..] Appart, zit dat als een soort net tussen het echte gras? Dat maakt het dan een stuk stabieler en voorkomt dat plaggen effect die je soms door de lucht ziet vliegen. Kudtgras vind ik daarentegen niets, maar verdorde veldjes en niet kunnen spelen is helemaal niets zoals ze nu in het nieuws kwamen. Mooi complex natuurlijk en al af in 2019, al done by Rotterdam. De jeugd heeft het, hopelijk is er plaats voor ze in de toekomst bij het 1e. Volgens mij is t dit: https://www.youtube.com/watch?v=1VNiArKmJ10 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tnx ZZ, deze had ik nog niet gezien. Dus ondergrond blijft gewoon aarde en de fiber wordt geiplanteerd en uiteindelijk verankerd door de wortel van het echte gras. Ook zorgt de fiber dat het overtollige water de grond wordt ingezogen. Interessante vinding. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Ten Hove; Reith, Geertruida, Lewis, Knoester; Wehrmann, Kökcü, Burger; Sinisterra, Vente, El Hankouri. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
33. Feyenoord opent de score met een afstandspegel: 0-1. Kökcü is de doelpuntenmaker. #ADOfey |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord 2 heeft vandaag verloren van ADO Den Haag 2. De Rotterdammers kwamen in de eerste helft op voorsprong door een doelpunt van Orkun Kökcü. In de tweede helft maakte ADO gelijk via Yahya Boussakou. Vlak voor tijd maakte Maarten Rieder de 2-1.
Snel meer
Scoreverloop 0-1 | 32 | Kokcu 1-1 | 77' | Boussakou 2-1 | 89' | Rieder
Opstellingen Feyenoord 2: Ten Hove; Reith, Geertruida, Lewis, Knoester; Wehrmann, Kökcü, Burger; Sinisterra, Vente, El Hankouri. ADO Den Haag 2: Havekotte; Polley, Muringen, Pinas, B. Kuipers; Reynolds, Rieder, Van Wetten; Boussakou, Van Huffel, Van Kins.
Wissels Feyenoord 2: Evora, Van Mullem, Vicario, Van Leeuwen, Schuurman, Van der Kust, Zwarts. ADO Den Haag 2: Schoonderwaldt, Achahbar, Van Mil, Van de Ende, Owusu, Heijberg, Reijneveld, Reemst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twintig #Feyenoord-talenten in voorselecties Oranje: Vente, Wehrmann, Malacia (O20) El Bouchataoui, Smeulers, Kökcü, Geertruida, Lewis (O19) Burger, Koorevaar, Hall, Summerville, Azarkan, Hendriks, De Mooij (O18) Bannis, Bax, Van der Sloot, Van der Zeeuw, Troost (O17) #Varkenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jammer dat dit Feyenoord niet kan spelen in de keukencompetitie, worden ze sterker van |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig dat Feyenoord niet meedoet aan het ondergraven van een ooit fantastische competitie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 - 17:23 schreef Stylzz het volgende:Twintig #Feyenoord-talenten in voorselecties Oranje: Vente, Wehrmann, Malacia (O20) El Bouchataoui, Smeulers, Kökcü, Geertruida, Lewis (O19) Burger, Koorevaar, Hall, Summerville, Azarkan, Hendriks, De Mooij (O18) Bannis, Bax, Van der Sloot, Van der Zeeuw, Troost (O17) #Varkenoord Zo dan ,dat is niet mis . Volgens mij nog nooit gebeurd zoiets |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden