|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker,Historisch. Maar daar zullen we het voorlopig mee moeten doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo te zien wil jong Feyenoord ook niet de pyramide in |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Einde Europees verhaal, terwijl het lange tijd een sprankje hoop aanwezig was. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe je het ook doet, profiteer van elkaar. Ik zie ze FC Dordrecht nou echt niet de naam Jong Feyenoord geven, das gevoelsmatig volkomen belachelijk en kom je niet mee weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Staan 1 - 3 achter op Excelsior de 2 klasses lager spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geertruida in de spits nu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 februari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geertruida scoort 2x als interim spits. Helaas werd het laatste doelpunt onterecht afgekeurd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Uitgeschakeld voor de beker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jong Feyenoord: Ten Hove; Nieuwkoop, Geertruida, Lewis, Boyd, El Bouchataoui, Sinisterra, Wehrmann, Vente, Burger, Kokcu.
Tegen NEC. Dan verwacht je toch 5-0 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja snelle rode kaart voor Ten hove |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niks te zoeken in de piramide |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was dat dan, de 1-0 was van Achahbar btw. Gaat ook lekker met die jongens zeg, dit zou je niet verwachten idd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's diepgeworteld dus, de problematiek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Hier moet toch iets gebeuren... Verliezen van de reserves van NEC, waar de beloften van 020 en psv spelen tegen NEC. Als je nu bij Feyenoord o19 speelt denk je toch ik ga wel ff lekker ergens anders naartoe als ik niet meteen bij Feyenoord 1 kom te spelen, want bij dat jong feyenoord wordt het nooit meer wat met me.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2019 - 16:44 schreef yoghurt17 het volgende:Hier moet toch iets gebeuren... Verliezen van de reserves van NEC, waar de beloften van 020 en psv spelen tegen NEC. Als je nu bij Feyenoord o19 speelt denk je toch ik ga wel ff lekker ergens anders naartoe als ik niet meteen bij Feyenoord 1 kom te spelen, want bij dat jong feyenoord wordt het nooit meer wat met me.. Haha ze leveren zelf toch een fucking wanprestatie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1,5 milj vanuit de Wolter Kroespot |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja.. Ik snap wat je wilt zeggen, want om de hoek, maar zou t een topper zijn? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je een hap bagger heb zal deze jongen denk ik niet het verschil gaan maken. Maar met 18 jaar oud en interesse van clubs uit heel Nederland zeg ik doen. Het is makkelijker dan een Columbiaans gokje van 2 miljoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan ie ook op echt gras voetballen op een veld van normale afmetingen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat vraag je je af en toe ook van onze selectie af... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Is het een wanprestatie die komt omdat die gasten niet kunnen ballen of speelt er meer? Dat ze daar niet gemotiveerd zijn, begrijp ik nog best ook. Als je hoort van Schuurman dat er regelmatig een rondo of partijspel met trainers moet worden gespeeld omdat er te weinig spelers zijn. Een competitie waar je eens in de zoveel tijd een keer een potje moet spelen en tegen wat voor ploegen? En zonder enige mogelijkheid om door te groeien als je al kampioen wordt. Een eerste elftal waar je nauwelijks kansen krijgt als jeugdspeler. Gaat erom dat dit ook niet echt motiverend is voor die gasten, die op deze manier alleen maar verder van een eerste elftal vandaan raken i.p.v. dichterbij.
jongens die bij een o19 lopen zien dit ook en zullen misschien ook geneigd zijn om ergens anders te gaan spelen dan bij dit jong Feyenoord. Feyenoord met deze spelers en aangevuld met spelers uit de o19 straks, die het gewoon goed doen, MOETEN gewoon instromen in de Pyramide dan heb je een doel met elkaar doorgroeien naar die Jupiler L. als je lager begint en wekelijks wedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet presteren om door te kunnen stromen naar de piramide. In de piramide kun je je verder ontwikkelen. Nu geven ze dit zelf weg. En motivatie om beter te worden komt in de basis altijd uit jezelf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles begint bij een goede structuur/opzet , en een klimaat om te presteren . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Top 3 club zonder belofte elftal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Belooft wat, in ieder geval geen loze beloftes meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die v Geel heeft de hele jeugdafdeling de nek omgedraaid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dan roepen , alles op de jeugd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer een voorbeeld hoe van Geel de club kapot maakt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En het dan zo recht proberen te lullen alsof het een meesterzet is. Wat een vreselijke man. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat een gezwam inderdaad |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: als we hem de lengte geven draait ie de hele club de nek om , geeft maar weer eens aan dat ie maar wat aan kloot totaal geen visie en beleid |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom deze pannekoek nog steeds in de zetel van TD zit ?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja toch lijkt van Geel op een majorette van de mensen boven hem. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een aanfluiting weer. De ellende was al bekend maar er gebeurt ook helemaal niks om het tij te keren. Nadat de jeugd financieel hun de nek hebben gered draaien ze nu zonder blikken of blozen het 1 na het andere talent de nek om. Feyenoord wordt steeds minder een plek waar talenten naar toe willen. Alleen in naam nog the place to be, maar als opleidingstraject veel te weinig perspectief binnen de club. Degenen die de laatste tijd zijn doorgebroken hebben veel geluk gehad, en wie nu nog doorbreekt die zou er goed aan doen ook maar een paar staatsloten te halen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2019 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 - 17:41 schreef tomson het volgende:Wat een aanfluiting weer. De ellende was al bekend maar er gebeurt ook helemaal niks om het tij te keren. Nadat de jeugd financieel hun de nek hebben gered draaien ze nu zonder blikken of blozen het 1 na het andere talent de nek om. Feyenoord wordt steeds minder een plek waar talenten naar toe willen. Alleen in naam nog the place to be, maar als opleidingstraject veel te weinig perspectief binnen de club. Degenen die de laatste tijd zijn doorgebroken hebben veel geluk gehad, en wie nu nog doorbreekt die zou er goed aan doen ook maar een paar staatsloten te halen... Waar je het nu van zou moeten hebben als je geen geld heb is eigen jeugd. Dat hebben we idd niet ,en er word niks aangedaan omdat de hele top faalt bij Feyenoord. Iedereen die een stemming in het beleid heeft gehad is schuldig aan dit verval. |
|
|
|