|
|
MMM
|
|
|
Verrassend dat Zwarts niet verlengd word. Misschien nu nog geen Feyenoord materiaal maar zou de optie lichten en hem nog een jaar uitlenen. Vreemde beslissing.
Wel weer een keeper verlengd zie ik, daar hebben we er al tig van |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Feyenoord gaat gewoon weer 4 middenvelders kopen. Lekker met Vente spelen volgend seizoen heerlijk. De lijn lekker voort zetten zoals we bezig zijn.
Sorry lastig om positief te blijven momenteel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 12:26 schreef MMM het volgende:Verrassend dat Zwarts niet verlengd word. Misschien nu nog geen Feyenoord materiaal maar zou de optie lichten en hem nog een jaar uitlenen. Vreemde beslissing. Wel weer een keeper verlengd zie ik, daar hebben we er al tig van ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe kunnen dit soort beslissingen genomen worden nu ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Omdat die kneus geen verstand heeft |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Geen idee, jeugd wordt amper getest in die onzinnige oefenpotjes. Dus hoe weet je wat goed is en juist niet? Dan verhuur je Zwarts eindelijk, zo jongen moet zich nog een beetje aanpassen, maar scoort toch en is redelijk belangrijk voor dat team. Geef zo gozer het voordeel van de twijfel. En een keer een paar slechte potjes kan, maar heb je die Vente wel eens zien spelen?
Kökcü , twijfelen twijfelen twijfelen.. Uiteindelijk mag hij in het eerste spelen, blijkt gewoon een zeer groot talent. Heeft meer gedaan in 3 wedstrijden dan Clasie in 28.
Nee wij zullen het allemaal wel verkeerd zien als voetbalfans. Tafeltennis schijnt ook leuk te zijn. |
|
|
|
|
rkeactc
|
|
|
Zal wel bij de nieuwe club van v geel gaan spelen. Volgens mij heeft v geel dat bij elke club waar hij ging nog gedaan transfervrije spelers meenemen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Niet eens zo vreemde gedachte. Ik snap die van Bodegom ook niet, je grijpt zwaar in maar waar is het effect dan? Die staat nu zeker te repeteren met zijn bandje? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daarom alleen al had ie gelijk op moeten stappen, achterlijk dat je hem de kans geeft die Martin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik nodig jullie van harte uit eens dordt te gaan bekijken, ik heb t een paar keer gedaan en onze zogenaamde talenten waren van t niveau Jong Feyenoord - Emmen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:Ik nodig jullie van harte uit eens dordt te gaan bekijken, ik heb t een paar keer gedaan en onze zogenaamde talenten waren van t niveau Jong Feyenoord - Emmen. Eens waarbij ik wel kon vaststellen dat summerville potentie heeft. Dat Zwarts geen contractverlenging heeft gekregen is op basis van wat ik gezien heb een zegen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 13:18 schreef VVout het volgende:Daarom alleen al had ie gelijk op moeten stappen, achterlijk dat je hem de kans geeft die Martin. Eens |
|
|
|
|
rkeactc
|
|
|
Inderdaad had al een nieuwe td moeten zijn ondertussen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En weer dezelfde klacht , geen elftal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Geel wordt teruggefloten? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Te triest voor woorden dit. Zijn ze soms allemaal aan het headbangen boven van Geel? Baggerclub in wording. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo betrouwbaar als een vos in hongersnood die van Geel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wanbeleid is ook beleid |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zwarts is niet het niveau waar Feijenoord naar toe wil! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Feyenoord wil graag ergens naar toe, maar niemand heeft een idee waarheen. In de tussentijd zou ik wat jonge spelers wat op talent lijkt houden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 18:47 schreef R()b het volgende:[..] Feyenoord wil graag ergens naar toe, maar niemand heeft een idee waarheen. In de tussentijd zou ik wat jonge spelers wat op talent lijkt houden. Net als Vente? Kokcu en Burger en die centrale verdediger ik ben ff zijn naam kwijt. zijn op dit moment de enige die in aanmerking komen. De rest is gewoon te licht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 19:18 schreef Milo het volgende:[..] Net als Vente? Kokcu en Burger en die centrale verdediger ik ben ff zijn naam kwijt. zijn op dit moment de enige die in aanmerking komen. De rest is gewoon te licht. Vente? dat vindt ik al zeker een jaar lang geen talent meer. Kokcu daar hebben we ook maanden om moeten zeiken, met gods gratie mag hij eens mee doen. Geertruida bedoel je? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als Mexico m maar betaalt ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon platgooien , lekker efficiënt . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar stond dit pareltje ook, effe gekopieerd :
quote:Okey ik zeg met zijn alle in de Kuip zingen “zwarts moeten we houden” we hebben het al voor elkaar gekregen met Martin en gio, als we samen als een legioen zijn hebben we stemrecht! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 19:24 schreef R()b het volgende:[..] Vente? dat vindt ik al zeker een jaar lang geen talent meer. Kokcu daar hebben we ook maanden om moeten zeiken, met gods gratie mag hij eens mee doen. Geertruida bedoel je? Geertruida idd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat denk ik ook (nooit zeker)maar dat is geen reden om hem 2 weken terug een toezegging te doen dat zijn contract verlengd word,en dat hij nu moet lezen dat dat niet zo is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is het punt, en het punt dat de Yellowman op moet zouten per direct |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Feyenoord onder 17, 1-0 voor op Psv. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Snel die loempiakraam terug op Zuidplein, achterlijke reden ook dat ie daar weg moest. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat is Vietnamees voor voetbalpyramide? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2019 - 12:26 schreef MMM het volgende:Verrassend dat Zwarts niet verlengd word. Misschien nu nog geen Feyenoord materiaal maar zou de optie lichten en hem nog een jaar uitlenen. Vreemde beslissing. Wel weer een keeper verlengd zie ik, daar hebben we er al tig van Zwarts had het ook niet gemaakt in de kuip |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: kim tự tháp bóng đá |
|
|
|